forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Love story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 20:58

William

ik haalde de frikandelle er uit. 'nee klopt en kroketten ofzo iets ook niet' lachte ik terwijl i kde frikandelle op een brod legde en de mayoniase mee nam. Deze zette ik voor Alex neer. Ik glimlachte terwijl ik aan een frikandel begon. ik blies eerst want ze kwamen net uit het hete vet. 'John was hier en keertje toen ik een mega kater had en vertelde dat dit werkte. Het is makkelijker dan een eitje bakken' legde ik uit ne hapte iets te vrolijk in de frikandel wat meteen met tong deed verbranden. 'auuwngf' bracht ik uit terwijl ik me tong buiten boord lied hangen. Me tong koelde weer wat af. 'eet je gaat je echt beter voelen!' beval ik licht.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 20:59

Alex
Jake verbrandde zijn tong en meteen begon Alex hardop te lachen, waarna hij ook meteen zijn hand voor zjn mond deed. " Ow sorry, daar mocht ik niet om lachen."  zei hij, maar kon het niet laten om er nog over te grinniken. Hij keek rond het huis, en zag nu pas echt wat er allemaal stond. Het was mooi, dat moest ik toegeven. Erg strak en modern. De bank was weer schoon tot Alex verbazing. Hij keek weer naar zijn bord.. hij had echt helemaal geen honger. maar om Jake gerust te stellen, en om geen ruzie te krijgen met hem, besloot hij om toch maar de frikadel op te eten. Het ging gemakkelijker dan hij dacht though. Soms is het inderdaad zo dat je hoofd iets anders aangeeft dan je maag. Al snel was heel zijn bord leeg en keek hij naar de bank.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op wo mei 11 2016, 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 20:59

William
'die lach staat je beter dan het sippe gezichtje van net' glimlachte ik terug. als alex lachte verschenen er kleine kuiltjes in zijn wangen wat het super aandoenlijk maakte. EN ik zag ook dat Alex echt geen honger had. Maar toch begon te eten. Met me arme over elkaar keek ik genieten toe hoe hij de frikandellen naar binnen schoof. Even genoot ik er te veel van en moest ik me gezicht afwenden. Ik keek me huis rond en merkte. Toen ik weer langs alex bord ging en zag dat zijn bord leeg was en hij dus geen frikandellen meer aan het eten was keek ik hem weer aan. Ik zag de zijkant omdat hij naar de bank keek. 'Je gaat echt niet op de bank slapen hoor' zei ik terwijl ik opstond en de vaat in de vaatmaschine stopte. 'Heb gewoon een twee persoonbed als je dat niet erg vind en anders slaap ik op die bank' ik dede de vaatwasser dicht en keek Alex were aan. 'Wil je nog iets doen? tv kijken buitenlucht binnen krijgen op het balkon of gewoon naar bed?' somde ik op terwijl ik naar de glaze koffie tafel liep om de boekjes ne magazeine die er op lagen recht te leggen en op te stapelen. Ik keek opnieuw naar Alex. 'voel je je al iets beter?' Deze keer meende ik het wel. Helemaal na de zoen in de douche meende ik alles wat ik zei.

''Hmm ik rook nog even wat. Kijk gerust rond' Nadat ik dat gezegt had stapte ik naar buiten het balkon op. Ik keek uit over het amsterdam park waar ik heel blij mee was. Het gaf me wat rust na het leren of wanneer ik te veel gedronken had... Of een jongen gezoent had in de douche. dan hield de buitenlucht ook aardig. In alle rust rookte ik de peuk op teriwjl ik over de reling van het balkon hing. In de tijd dat ik daar stond dacht ik terug aan de dag en hoe een klootzak ik eigenlijk wel niet geweest was naar Alex. Vanaf het eerste moment had ik hem al niet uit kunnen staan. Zijn pluizige haren. Zijn kuiltjes als hij lachte. Die stralende ogen. Ik beselfde me langzaam dat ik niet jaloers was op Alex dat hij andacht van john kreeg. Maar andersom. Ik was jaloers geweest op de Aandacht die John van Alex kreeg.  Ik begon in me ogen te wrijven. Alex was dronken en had een hersen schudding. Het feit dat hij terug zoenen kwam daar door.. want zun jongen kon toch nooit... Ik kreunde even bij de gedachte dat Alex met en meid in bed zou liggen. Meteen kwamen er jaloerse steken in zijn longen en maag.. Dat ging hem dus echt niet worden!. Dat beeld wilde ik liever niet zien. inplaats daarvan ging me gedachten aar de kus in de douche
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 21:52

Alex
“Ik voel me prima…” zei hij toen Jake het vroeg. Het was niet echt waar, eigenlijk was hij helemaal kapot en wilde hij naar bed. Maar dat was niet gezellig toch? Zomaar ineens in slaap vallen bij iemand die je zo goed geholpen heeft met alles. Hij keek Jake even snel aan, kijkend of hij door zou gaan vragen. Dat deed hij gelukkig niet. Hij stond op en zei dat hij naar buiten ging. Alex kon achter hem aan gaan als hij dat wilde.
Alex keek Jake na, en legde zijn hand op zijn buik. Toen de blond eenmaal buiten stond, gleed Alex van zijn stoel af, half liep naar de bank, en liet zich vallen. Zijn haar kwam over zijn gezicht terecht maar dat maakte hem niet uit. Zijn hand raakte de grond. Daar bleef hij even liggen, alleen hij merkte dat hij in slaap begon te vallen, en dat wilde hij voorkomen. Dus hij ging rechtop zitten en wreef in zijn goede oog. Langzaam ging hij met één vingen langs zijn blauwe plek, en voelde dat het een hevige blauwe plek was. moest er vast prachtig uitzien… hij had zichzelf nog niet gezien na het voorgeval bij de lantaarnpaal.
Jake stond nog steeds buiten met zijn peuk. Alex zuchtte, en besloot toch maar om naar buiten te gaan. Eenmaal naast Jake, keek hij ook over de balkonrand heen. “Een ding is zeker, je hebt een prachtig uitzicht vanuit hier.” Zei hij, niet naar beneden kijkend. “Dit heb ik thuis niet, ik woon in zo’n simple rijtjeshuis met een te groot gezin.” He lachte een keer en keek naar zijn handen. “Thanks trouwens, dat ik gewoon in je bed mag slapen.’ Hij gaf Jake nu een glimlach. ‘Je bent de eerste waarbij ik blijf overnachten die er niet moeilijk over doet!”

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 22:07

William
Ik gooide me peuk in de bak en keek naar Alex die naast me was komen staan. hij beogn over het uizicht. 'ja heb het hier ook voor uit gezocht. het apartement is nie bepaald lux maar het uitzicht is het beste voor hier in amsterdam' vertelde ik rustig en begon Alex aan te staren die me nu begon te bedanken over het feit dat hij hier mocht blijven slapen. Ik glimlachte naar hen waarna ik me hand door zijn haren heen hield. 'waarom zou iker moeielijk over doen We zijn beide jongens' lachte ik even zuur. Ik ging wel de hele nacht op me buik slapen zodat ik niks raars kon doen.. Want het idee dat hij samen met mij in een bed zou liggen.. Was me iets te leuk. 'Maar je ziet er echt brak uit! dus laten we gewoon gaan liggen' zei ik en wees naar binnen. 'het is ook al 2 uur snachts' ik lachte even en liep langs alex naarbinnen. Binnen keek ik toe of het hem lukte om naar binnen te komen.

binnen liep ik naar de slaapkamer waar ik me omdraaide en me arme wijd deed.' nou welkom in mijn slaapkamer. Ik slaap bij de muur voor de rest leef je uit! ik moet eerst naar de wc en neem even een warme douche vind overal nog poeder terug. (nu kan Alex zijn kamer doorzoeken!)
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 22:33

Alex
Heel evn deed Alex zijn ogen dicht toen Jake er met zijn vingers doorheen ging. Het hield alleen al snel weer op, en een beetje wankelend liep hij achter Jake aan naar bed. Zag hij er echt zo brak uit? Well, hij voelde zich zo, maar zag hij er ook echt zo uit? Toen hij richting Jake’s kamer liep kwam hij langs een spiegel. Een snelle blik gaf aan dat inderdaad nog wat bleekjes zag. En de gigantische blauwe plek rond zijn oog was een prachtige herinnering van wat er gebeurt was. hij keek even sip naar beneden, maar dat was al snel weer verdwenen toen hij Jake’s kamer binnen stapte. Het was geen grote kamer, maar lekker knus. Met inderdaad een twee persoons bed die met 1 kant tegen de muur stond, zodat je maar aan een kant kon instappen. Ook was er een kast, en een kledingkast en veel boeken. En alles was weer even netjes als in de woonkamer. ‘damn..’ zei hij zachtjes. Hij had zeker niet zo’n opgeruimde kamer als Jake… misschien moest hij daar maar iets aan gaan doen als hij thuis kwam.

Jake ging er ineens weer vandoor, zei dat hij even snel ging douchen. Dus Alex was weer alleen, in een onbekende kamer, bij een persoon in huis die hij die dag pas had ontmoet. Dit betekend dus zoek naar rare dingen in een slaapkamer! Alex voelde alsof hij iets illegaals aan het doen was toen hij de eerste la van de kast open deed. Er lagen studie boeken in. Medische studie boeken! Alex wist niet dat Jake medische zooi studeerde! ‘dus daarom was hij zo goed met het verzorgen van mijn enkel… ‘ dacht hij toen hij een boek door bladerde. Alex zelf snapte er geen kut van… hij was meer van viool spelen en hoe je je stem zo goed mogelijk kon inzetten bij musical nummers. Nadat Alex die la gezien had, luisterde hij of Jake terug zou komen. Hij hoorde de douche nog, dus opende hij de tweede la,,, die hij snel weer dichtdeed aangezien dar ondergoed in lag. De derde la was niet echt veel bijzonders… dus besloot hij maar om het studeer boek nog een keer te pakken, aangezien die vol met interessante plaatjes stond, en ging op het bed zitten, die blijkbaar zo zacht als veren was.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 22:37

William

Ik stapte onder de douche waar ik het water lekker hard zette. ineens speelde me gedachtes op. Ik begon te denken over vroeger . terwijl het water over me heen stroomde dacht ik terug.

Eindelijk had ik een jongen gevonden die me acceptere zoals ik was. Een jong ventje dat wist dat hij niet op meisjes viel maar op jongens. Ik had er eindelijk iemand. Eindelijk. Hij wilde afspreken en vond het helemaal niet erg dat ik naar jongens keek daar was ik zo blij om. I deed me kleding goed. 'darling be carefull!' riep me ma nog toen ik als een gek de deur door renden naar buiten doe. op me fiets reed ik blij als een 15 jarige kind. Bij het afgesproken cafeetje ging ik zitten bij het raam zodat ik uit kon kijken naar de jongens met wie ik afgesproken had. De tijd kroop voorbij. Colaatjes voor colaatje kwam ik de tijd door. Langzaam begon ik de hoop op te geven waarom kwam hij niet… tegen een uur of 8 gaf ik het op. Ik kreeg honger aangezien ik hier al zat vanaf 3 uur smiddags. De barvrouw kwma op me afgelopen en zette zich naast me neer. 'Je date is niet gekomen?' vroeg ze voorzichtig. 'nee niet me date' lachte ik zeur. 'nou je krijgt een colaatje van de zaak!' ze zette het neer en daarna verdween ze terug achter de bar. Ik dronk het op en liep naar de uitgang. Daar kwam een wat oudere jongen naar me toe. Ik gok 22. 'Ben jij William smith?' vroeg hij. Ik knikte niet weten wie hij was. 'Oh ik ben Jan van dijk!' blij pakte hij mijn hand beed en schudde hem heen en weer. met een schuin hoofd keek ik hem aan. 'Leuk die lange haren!' hij haalde zijn handen door me haren heen waarna hij de plukken goed deed. Ik bleef hem raar aan kijken maar zijn aanrakingen gaven me een heerlijk gevoel van binnen. 'George stond in de file maar ik kan je wel naar zijn huis brengen kan je ham daar op wachten wnat hij baalde er echt van dat hij niet kon komen.' ik glimlachte en liep met hun mee. Wat ik later beschoude als mijn meest grote fout. maar ik was op dat moment gewoon dom weg verlieft op die jongens. Jan die mijn haren goed deed en George die zo aardig tegen me was geweest. Blij en trots liep ik met de jongen mee naar een straatje wat verder uit de binnenstad van londen. Bij een oude deur aan gekomen bleef ik staan. Jan vroeg of ik mee naar binnen kwam. Ik glimlachte en schudde me hoofd. 'Ik heb geleerd dat ik beter niet met mensen mee kan gaan als ik ze niet ken' zei ik wijs. De jongen begonte lachen. 'Maar je kent george toch!..' dat was waar. ik knikte en Jan deed de deur open. Ik stapte achter hem naar binnen. DE geur die er hing zal me altijd bij blijven. de geur van te ver opgrote peuken. Wiet en adnere rotzooi schimmel aangebrand vlees. Voer van beesten dat er al langer stond. Het was gewoon smerig muf en ik ging bijna over me kop. OP de grond lagen grote plukken haren van beesten en geschimmelde brooden als het wel broden waren. Ik kon het niet eens meer onderscheiden van dingen.. Toen ik in de woonkamer aan kwam lag er overal rotzooi. Boeken lange over de grond. Het openhaartje lag bezaait met as. In de bank zaten gaten van de peuken die ze er op uit drukte. Verder op in een hoek zaten twee honden ze keken me aan en trokken hun lippen op grommend hielden ze me in de gaten. Ik slikte een paar keer. De omgeving vond ik echt niet fijn. Jan wees dat de keuken tafel waar ik mocht gaan zitten en hij vertelde dat hij thee voor me ging zetten. Ik keek nog een paar keer rond. Toen me oog op de keuken viel trok ik een wenkbrouw op. Daar lang een jongen op de grond te slapen?. Het was zo raar. Jan kwam terug met een glas en zette het voor me neer. 'Sorry voor de rotzooi stundente hebben niet echt de tijd om op te ruimen; meteen keek ik rond. Ik ging dus niet studeren want dit was me iets te vies.

Ik dronk me thee op en begon te wachten op george terwijl die jan een peuk begon te roken wat de wiet lukt in het huis alleen maar heftiger maakte. Me hoofd begon licht te worden en de omgeving iets waziger. Ik keek naar me thee en terug naar jan die nu door het huis stond de dansen. Hij zette wat camera's neer. 'We maken een film over studenten' legde hij uit. ik stak me duim op. 'Lijkt me leuk!' glimlachte ik en keek de jongen verliefd aan. Ik staarde naar de jongen toen de deur opnieuw open ging en George binnen kwam. hij gooide zijn jas gewoon op de grond. Ik keek er naar en schuded me hoofd. Studeren was niks als je niet eens de tijd had om je jas op te hangen. George liep naar jan toe fluisterde wat en daarna kwam hij naar mij toe. hij ging bij me zitten en lachte super lief. 'hey' zei ik verlegen. 'leuk dat je kwam! het spijt me echt dat ik niet kon komen opdagen stond in de file en wilde je wel smse maar heb je nummer helemaal niet!' begon hij en hij stopte niet meer me praten. George stond op en liep naar de bank. 'kom dan gaan we een filmpje kijken' zei hij terwijl hij zich op de bank lied vallen en naast hem tikte. Als een verlieft ventje liep ik trots naar George toe. Dit was de eerste keer dat iemand me zag en ik was er helemaal blij om. Anders ontliepen ze me peste ze me voor wat ik leuk vind en lieten em alleen. Dus dit moment was het helemaal. Ik zat naast george ne keek de kamer nog een keer rond. Aan de viezigheid kon ik dus echt niet wennen. En de geur ook niet maar hier zijn met mensn die me accepteerde. Nee ik ging het niet nog een keer vertellen hoe gelukkig ik me nu voelde.

Na een half uurtje ging ik me minder op me gemak voelen George leunde tegen em aan en pakte me steeds meer beet. Ik glimlachte maar omdat er nog nooit een jongen op die manier aan gezeten had. En ergens vond ik het wel spannend. Ik lache met jongen mee. En hield Jan in de gaten terwijl hij de camera;s aan zetten. Ik snapte het niet. Waarom zouden ze willen dat ik hier zat ik was geen student of iets. ik was nog niet eens aan het studeren. Ik keek de jongens even vragen aan. 'Ja we denken dat jij het wel leuk vind om mee te filmen of niet? ons lijkt het heel leuk' ik keek ze ana en glimlachte. 'waar gat het over dan alleen studenten' vroeg ik onschudlig dejongens begonnen nu beide te lachen. Ik snapte het niet echt.. ineens klikte er een ijzere koude ding rond me polsen. Ik keek er naar en zag hoe een handboei me vast hield in een aan het frame van de bank door een gat dat er in zat. Ik keek de jongens niet begrijpend aan. 'nee het gaat over een homo jongen die voor het eerst het gevoel krijg hoe het is om een smerige homo is!' lachte George luid. hij keek naar jan die knikte. 'ZE staan aan' zei hij en op dat teken kwam George op me af. 'We houden niet van homo's. En we gaan je er ook met een klap vanaf helpen!' Ik schudde me hoofd toen het langzaam door drong. 'nee' piepte ik. George deed me riem open en trok deze ruig los. Over de rest van de nacht heb ik het liever niet. Ik weet het eindelijk niet veel meer vanaf. Alleen hoe ik wakker werd in een laag met smerige vuil onder het bloed met pijn die ik overal voelde. Me angst en de paniek aanvallen die ik daarna nog vaak kreeg. Me angst om berlieft te worden op jongens en de nachtmerries die niet op hielden

Pas toen ik 19 was ging het wat beter en kon ik normaal dingen doen en ook weer jongens date. en gewoon genieten van het leven. Ik had op dat moment ook besloten dat ik mensen ging helpen die in pijn zaten. Door dokter te worden wat uitelijk chirug is geworden.  en nu ik 25 ben weet ik er gewoon goed mee om te gaan. Het is geen heftig deel meer van me leven en ik heb het achter me kunnen laten. Ben alleen nog steeds bang om het filmpje dat ze gemaakt hadden terug te zien.

Ik schudde me hoofd om de gedachtes uit me hoofd te krijgen. Het werd ook tijd om terug te gaan naar Alex. I kdeed de douche uit schoot in me boxer en liep me nog half afdrogent naar de slaapkamer waar ik Alex op me bed vond met studie boeken. 'Das het eerste jaar over het menselijk lichaam' zei ik terwijl ik tegen de deurpost aan leunde. 'Ken elk lichaams deel benoemen' lachte ik zachtjes en liep nar hem toe. Ik sloeg het boek open op de pagina waar de namen stonden. Ik ging achter Alex zitten op me knieen met de handdoek nog steeds rond me haren. Ik raakte zijn oor aan engaf het de goede naam zo ging ik steeds verder naar benede. Ik benoemde oko de spieren die er zaten. Elke keer prikte ik hem op de plek terwijl ik steeds dichter bij kwam.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 22:46

Alex
“Oh mijn hemel, je weet inderdaad alles…” zei Alex terwijl Jake alle lichaamsdelen benoemde en tegelijkertijd ook nog eens zijn lichaam aanraakte. En dan ook echt overal. Het gaf Alex een raar gevoel, waarvan hij het in het begin niet goed kon plaatsen. De aanrakingen gingen steeds verder, langs zijn armen, en uiteindelijk over zijn heup en benen. Hij voelde dat Jake steeds dichterbij kwam, tot hij uiteindelijk zo dicht tegen Alex aanzat dat Alex zijn adem op zijn nek voelde. De haartjes op Alex’ armen en nek gingen rechtop staan. Jake's vinger was nog steeds over zijn lichaam aan het gaan, terwijl Alex de dingen aanwees in het boek, bijhoudend waar Jake was. het werd alleen steeds harder om te concentreren op het boek though, en hij betrapte zich erop dat hij steeds benieuwd was waar de aanraking zou komen. Ook het luisteren naar Jake’s stem was geen onaangename bezigheid. ‘En hoe noem je de lippen?” vroeg hij ineens zonder er bij na te denken.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 23:00

Will

Ik hing vind over alex heen. Toen hij vroeg hoe de lippen heette. Ik draaide me hoofd naar hem toe. Hierdoor raakte mijn wang bijna de zin aan. Ik hing namelijk al bijna over hem heen. Ik pakte zijn onderlip beet tussen me vingers. Ik Geef de officiële benaming waarna ik zijn onderlip weer los lied. Me buik ging te keer.. Een heftig ook. Ik raakte meer de tips van mijn vinger zijn boven lip aan. Even verdween ik in de ogen van Alex voor ik de gooide benaming gaf. Ik trok me zelf uit de ogen van Alex en draaide hem meer om zodat hij wil schuin op bed moest zitten en ik hem beter aan kon kijken. Ik begon te glimlachen. Deze glimlach ging ik niet meer van me gezicht af krijgen. Ik lees mee vinger er naar zijn zij gaan. Hier zit je nier. Zei ik terwijl ik hem in zijn buik/zij begon te prikken
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 23:18

Alex
Snel keek hij weer naar het boek in zijn handen toen Jake zijn lip had losgelaten.
Zonder dat Alex het door had begon hij op zijn onderlip te bijten. Niet hard of iets, gewoon zachtjes, zoals je doet als je verlegen bent of diep in gedacht zit. “Dat weet je dus blijkbaar ook” zei hij zachtjes en met een iets hogere stem dan normaal. Iets maar! Hij gaf Jake weer een snelle blik met zijn ogen, en schudde zachtjes zijn hoofd toen hij zijn glimlach zag. De poke die hij ineens in zijn zij kreeg liet hen springen though. Het kietelde! En daar kon Alex echt niet tegen. “Nope nope nope, niet in mijn zij… alles is goed maar niet in mijn zij!” zei hij snel en een grijns vormde op zijn gezicht. Zijn ogen begonnen te stralen, voor het eerst sinds hij bij Jake thuis was. Met zijn ene hand op de plek waar hij net gepoked was keek hij Jake grijnzend aan. “Dat kietelde.” Lachte hij, en hij liet zijn hoofd ietsjes zakken door de informatie die hij net verteld had, zich een beetje schamend dat hij niet tegen kietelen kon.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 23:24

Will:
"Ooh!" lacht ik blij. "Dus" ik prikte opnieuw in zijn zij. "jij" ik herhaalde de prik op nieuw. "kan" ik ging verzitten een lachte zijn hand beet waarmee hij zijn zei beschermde. "Niet" ik pakte zijn handen beide beet in een hand van mij waarna ik die speelde maar losjes boven hem hield. "Tegen" ik lied de vinger topjes van mijn andere hand over zijn zij gaan. "Kietelen" bij dat woord begin ik hem Express te kietelen. Ik leunde meer tegen hem aan zodat ik niet om zou vallen.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di mei 10 2016, 23:31

Alex
Alex begon kei hard te lachen, en hij probeerde echt uit alle macht om Jake van hem af te krijgen en om hem te laten stoppen. ‘Stop stop!” riep hij tussen het lachen door, terwijl hij met zijn armen en benen begon te slaan. Niet lang daarna lag hij op zijn rug op het bed, en het kietelen was nog steeds niet gestopt. Het lachen hield maar aan terwijl hij nog steeds uit alle macht Jake probeerde om te stoppen. Het lachen begon zo erg te worden dat zijn lichaam in ‘paniek’ raakte, zoals je lichaam dat altijd deed als het te lang gekieteld werd. “Please stop!” riep hij nog een keer maar wist dat niks uit zou maken. Zijn armen gingen langzamer tekeer. Alex probeerde nu gewoon weg te rollen, wat ook niet echt lukt. Dus nu lag hij half op zijn zij, met zijn heupen nog recht op het bed, nog steeds zijn longen eruit aan het lachen. ‘stop stop, dit word mijn dood man!” hij sloeg nog één keer tegen Jake's hand aan en gaf toen op.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 12:43

William

De blij lach en het super lieve gezicht lied me alleen maar meer de drang krijgen om hem te laten steken te stoppen. Al vrij snel schoten de handen van Alex los. Nu had ik twee handen om hem te kietelen en dat deed ik dus ook. Alex arme en benen waren overal en al snel zat ik op me knieen tussen zijn benen. Ik keek op toen hij begon te smeken tussen het lachen door. 'wat ik hoor je niet?' zei ik heel flauw terug in de hoopt dat hij het nog een keer zou zeggen. Want het klonk zo schattig. Alex wrumde als een wormpje onder me. Hij deed dit  om weg tekunnen draaien. Maar Ik zat heerlijk tussen zijn benen waardoor hij zijn heupen niet mee kreeg.  Ik lachte en stopte uiteindelijk toen hij voor de laatste keer een tik gaf en weer een soort van smeekte. Ik lied me handen naast zijn zij in het matras rusten. en bekeek hem even goed. Ik begon onbewust bij zijn hoofd. Zijn haren stondne alle kante op en hij verdween bjna in de hoodie die omhoog geschoven was. Langzaam scande ik naar benede en eindigde bij zijn navel. Deze was zichtbaar omdat de hoodie vlink verplaatst was. Ik slikte een paar keer en ging recht zitten. Op dat moment besefde ik me pas hoe erg me ademhaling gezakt was. Ik ademde diep en langzaam. Terwijl ik naar zijn buikje keek.
met het schudde van em hoofd porbeerde ik er uit te stappen. Maar het lukte niet, me hormonen gingen harder te keer dan ik gehoopt had. Zo erg had ik het normaal nooit en kon het altijd vrij goed onder de knie houden. Maar op dit moment.. Het lukte niet. Heel voorzichtig legde ik me handen op zijn heupen ne lied ze naar boven glijden langs zijn zij. 'Je gaat niet in mijn hoodie slapen' zei ik terwijl ik me handen iets hoger lied gaan. Me ademhaling verslende als een gek bij deze positie

Alex met zijn benen wijd voor me op het bed.. Zijn Buikje zichtbaar naar me toe gericht. Mijn handen op zijn heupen waarmee ik hem iets meer omhoog zou kunnen tillen en dan…. Nee me hormonen waren ook niet zuinig op mijn gedachte gan. Door de gedachte die nu door me heen ging zakte me mond iets verder op en versnelde me ademhaling. Weer schudde ik me hoofd zo ongezien mogelijk en pakte me Hoodie beet. Deze begon ik over Alex zijn armen te trekken. Mar hij bleef haken bij zijn hoofd. Ik lachte en deed me best hem geen pijn te doen tijdens het onhandig uit trekken van zijn hoodie. Toen de hoodie los schoot lachte ik verlieft naar zijn hoofd. Die ogen dat monde. Zijn wilde haren die nu echt alle kanten opstonden.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 13:07

Alex
Helemaal uitgeput lag Alex tussen de kussens. Zijn ademhaling ging snel door het ineens vele bewegen en hij bewoog even niet. Hij bleef gewoon zo liggen zoals hij nu lag, met zijn bovenlichaam gedraaid en zijn gezicht naar de zijkant gericht. Zijn ene arm lag gespreid naast hem en die andere lag op zijn borst. ‘thanks…’ zei hij door een diepe zucht van opluchting. Zijn hoofd draaide en hij keek Jake aan, die over hem heen gebogen was met zijn handen naast zijn lichaam. Het was wat intimiderend, maar Alex maakte dat op dit moment geen klap uit. Hij probeerde zijn lichaam weer rustig te krijgen na zo’n enorme kietel aanval. Jake ging weer rechtop zitten, maar zat nog steeds tussen Alex’ benen in. Het eerdere gevoel dat Alex had dat hij bekeken werd kwam weer bij hem naar boven, en hij bewoon zijn benen om te proberen om op een andere manier te kunnen gaan liggen. Lukte niet though… Ineens voelde hij Jake’s handen op zijn zij en zijn lichaam spande zich meteen aan, denkend dat er een nieuwe kietel aanval zou komen. Die kwam niet, Jake was aan het proberen om zijn hoodie uit te krijgen. het lukte tot zijn hoofd, waar die vast bleef haken. Alex begon meteen mee te helpen, en trok zijn benen op terwijl hij de hoodie over zijn hoofd probeerde te krijgen.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 13:19

William

Alex moest helpen met de hoodie daardoor ging hij verliggen en kroop ik iets verder naar boven toe. Pas toen de hoodie af was en ik door kreeg hoe we nu zaten Versnelde me ademhaling heftig. Ik kreeg me lippen niet meer op elkaar en me gehele lichaam warmde zich op. Ik keek naar beneden en zag  hoe zijn heupen verder omhoog stonden hield ik het niet meer. Ik hieldhet echt niet meer. Ik voelde gewoon letterlijk hoe het bloed me lichaam verlaatte en zich een weg naar beneden baande om mijn grote vriend meer aanwezig te laten zijn. Ik begon nu wat nerveuser rond te kijken. Kon ik ergens afleiding vinden? Nee helemaal niks want me lichaam bleef zich volledig terug keren naar Alex die onder me lag.

Ik besloot dat dit een onprettige nacht ging worden met wat ik nu allemaal in me hoofd haalde. Maar als ik het niet deed werd ik gek. Me lichaam gilde gewoon om de jongen die voor me lag Dit ging een flinke trap in me kruis worden en op de bank slapen maar ik had het er voor over. Ik leunde terug op me arme. terwijl ik nu boven Alex hing. Me gedachten gingen terug naar het moment dat Alex op zijn lip aan het sabbelen tijdens het douche. Hoe het water over zijn schattige lichaam heen gleed. Waarna hij me niet meer aan durfde te kijken. Terug ana hoe hij at en aan zijn lipbijt nadat ik zijn onderlip aan geraakt had.  Ik hield me adem in terwijl me gedachtens de mensne wereld verlieten op naar de hemel. Langzaam lied ik me hoofd zakken dichter naar die van alex. ik kantelde me hoofd en drukte me mond op de zijne. Meteen ademde ik voldaan uit door me neus. Waarom voelde zjin mond zo zacht aan maar toch als een flinkte uitdaging waar ik veel mee kon.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Love story    

Terug naar boven Go down

Love story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [story] the end of the world