forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Love story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 13:29

Alex
Alex had zijn hoofd gedraaid liggen toen Jake dichtbij kwam, en toen hij zijn hoofd draaide toen hij het eenmaal doorhad, werd hij gezoend. De hete ademhaling van Jake ging langs zijn wangen en hij verlamde even, niet wetend wat te doen. Alleen Jake was duidelijk zo desperate, Alex merkte het aan heel zijn houding, en zijn eigen lichaam begon er ineens op in te spelen. Met beide handen pakte hij nu Jake’s gezicht vast en zoende hem terug terwijl hij diep inademde. De zoen was fantastisch! Het zorgde ervoor dat Alex’ hoofd weer begon te draaien… dit keer op de goede manier. Jake’s lippen waren op de zijne met force, en passie, Alex werd er gek van.

Uiteindelijk liet hij Jake’s lippen los en beet meteen op zijn onderlip, sabbelend. ‘Okay…” ademde hij snel, ‘dat was voor het eerst…’ En dat was ook zo. Dit was niet de eerste keer dat hij een man, Jake, had gezoend, maar wel de eerste keer dat hij er ook daadwerkelijk gevoelens bij had gekregen. Zijn hoofd duizelde en hij liet het terug in de kussens vallen. Zijn handen verlieten Jake’s gezicht en vielen gespreid naast Alex’ lichaam neer. Alex bleef Jake wel aankijken though, terwijl alle pogingen om zijn ademhaling rustig te krijgen eerst het raam uit gegooid waren.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 13:54

William

wacht. Ik opende me ogen van schrik. Ik werd niet weg geduwt… Nee in tegendeels zelfs. Alex pakte me beet en begon terug te zoenen. Dit liet ik me geen tweede keer zeggen. Meteen veranderede ik mijn manier zoenen op die vna hem en sloot me ogen. Ik lied me lichaam iets zakken. Het raakte de zijn nog net niet aan. Voor mij leek de tijd even stil te staan. Tot Alex de zoen stopte. Ik hield op nieuw me adem in en hees mezelf weer iets meer omhoog. De ademhaling van Alex was veel sneller geworden waardoor mijn buikspieren zich samen begonnen te trekken. Net als de rest van me spieren. Me buik tintelde en me hoofd  leek stil te staan. Alex zei dat het voor het eerst was.' beviel het?' vroeg ik voorzichtig. Ik ging nu niet zo snel meer weg. Die jongen zoende terug en daar wilde ik meer van hebben. Ik lied me hoofd opnieuw verder naar hem toe zakken terwijl ik hem recht in zijn ogen aan keek. Alex zijn ademhaling voelde ik nu tegen me bovenlip aan. Zo dicht bij had ik me hoofd laten zakken.

Ik verbrak hat oogcontact en begon hem voorzichtig kusjes te geven naast zijn mond. Op zijn onderlip en overal behalve precies op zijn mond. Ik lied me door me arme zakken op me ellebogen wat onze lichamen nog meer naar elkaar lieten gaan
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 14:04

Alex
“Ik denk het.” Zei Alex met een hint van een grijns rond zijn lippen. hij kreeg niet de gelegenheid om nog meer te zeggen, want  Jake had zich alweer gericht op het geven van kleine kusjes rond zijn mond. Overal BEHALVE zijn mond. Er vormde een kleine frons op zijn gezicht maar ook een glimlach. ‘Stop eens..’ zei hij en hij tilde Jake’s hoofd op zodat hij hem weer aan kon kijken. ‘Doe het dan goed.’ Fluisterde hij en sloot zijn ogen terwijl hij Jake’s lippen weer op de zijne drukte.

Alex kon voelen hoe zijn lichaam reageerde op alles. Zijn hartslag ging steeds sneller tekeer. Hij probeerde ook zo min mogelijk aan het feit te denken dat Jake hem vandaag merendeel van de dag zonder respect behandeld had… dat was namelijk niet meer belangrijk toch? Hij trok zijn benen, die nog steeds rond Jake’s benen lagen een beetje omhoog, tegen Jake’s zei aandrukkend. Ever zo licht.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op do mei 12 2016, 00:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 14:14

William

Die grijns stond hem zo goed. toen ik hem aan het uitdagen was. EN het mooiste van alles. Hij wilde niet dat ik het deed maar dat ik hem goed zoende. Dat voelde fijner dan je kan bedenken. Alex sloot zijn ogen en onze lippen verzegelde weer. Ik begon zacht op zjin onderlip te sabbelen waarna ik toch op mijn meeste gentle verder probeerde te gaan door me mond een beetje te openen en met me tong te spelen.

Weer lied ik me een stukje zakken. Me hartslag sleog een beat over toen Alex bewoog. toch licht bang dat hij weg ging en die trap als nog kwam/ Mara in plaats van een trap had hij zijn heupen verplaatst. Meer tegen mijn heupen aan.  bij dat geviel dutkte ik onbewust mijn heupen nu ook iets meer tegen de zijne aan. Ik verwikkele een hand in de haren van Alex en begon daar mee te spelen. De andere hand verzette ik zo dat ik er weer op kon leunen
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 14:27

Alex
Jake reageerde toen Alex met zijn benen bewoog. Alex’ adem stopte even toen hij ineens Jake helemaal bovenop hem voelde. Meteen had hij door dat Jake veel verder was dan hijzelf. Even deed hij niks met zijn lippen om het gevoel tot hem door te laten dringen. Wat hij ook doorhad was dat Jake inderdaad verder wilde. Zonder te stribbelen opende Alex zijn mond een beetje om Jake’s tong zijn weg te laten gaan. Het voelde zo goed! Het was zo zacht, dit was allemaal nieuw voor Alex. Toen Jake ineens ging bewegen, ging er een wave van genot door Alex’ hele lichaam heen en er ontsnapte een kleine moan. Zijn ogen vlogen open en hij trok zijn hoofd terug om zijn hand over zijn mond te leggen. hij schaamde zich dood! ‘Oh my… het spijt me…’ zei hij snel. nu waren het beide jongens die bang waren dat de andere weg zou gaan.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op za jul 02 2016, 12:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 14:43

William

Me ogen werden groten toen hij er een zachte beheerste kreun uit zijn mond ontstapte. Meer sloeg me hart een slag over. Als hij meer van dat soort dingen ging doen gin ik hier door omdat me hart er mee stopte. 'Houd het niet in' zei ik zacht terwijl ik me wat meer naast alex lied vallen. Ik hield zijn haren beet met me hand. Me arm die nu boven op lag omdat ik half op hem lag lied ik over zijn borstkas gaan naar zijn kaak. Ik draaide zijn hoofd naar mij toe zdat onze monden weer terug op elkaar konden en ik me ademhaling daardoor lichtjes onder de knie kon krijgen want hij ging net zo snel als die van Alex. Toen onze lippen terug op elkaar waren lied ik me hand opnieuw over zijn borstkas gaan steeds verder naar benende toe ik op de hoogte van zijn heupen was. Daar begon ik te spelen met stof van de jogging broek.. Ik slikte een paar keer tussen door terwijl ik zwaar bleef ademen
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 15:18

Alex
Alex schaamde zich verschrikkelijk. Hij liet zichzelf gaan met eigenlijk een vreemde en het voelde zo ontzettend raar! Maar het voelde zo goed… en niet alleen omdat zijn lichaam zo actief was, maar ook vanwege Jake zelf. Alex wist niet wat het was, maar hij voelde zich op zijn gemak. Alsof alles in de wereld goed was. hij zoende Jake met passie en ging weer met een hand naar de jongens’ wang. Zijn andere hand lag nog steeds naast hem en greep de deken een beetje vast. Jake’s andere hand, de gene die niet in zijn haar verwikkeld zat op dit moment, ging over zijn borst heen, wat hem kippenvel bezorgde. Toen hij steeds lager ging though, deed Alex zijn ogen open. Hij wist dat hij dit wilde, en hij wist ook zeker dat Jake dit net zo graag wilde, maar Alex moest het weten…
‘Jake…’ Zei hij, zijn hand nog altijd op zijn wang. ‘Vertel me, is dit echt? Of ben ik gewoon een ander?’ de vraag ontsnapte hem en zijn maag draaide zich zowat om omdat hij bang was voor het antwoord.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 12:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 15:26

William
Ik lied me hand rusten en hees me hoofd omhoog. Toen hij vroeg of hij een van de andere was. Ik gaf hem waarschijnlijk het gevoel dat ik ehm gebruikte. Ik schudde me hoofd ne lied me hoofd naast hem zakken in het matras. Met me gezicht gericht naar zijn sluitelbeen. 'No I never had a feeling like this before' zei ik zacht. Ik meende het. Het was niet dat hij me eerste was. echt niet. En ook niet dat ik niet vaker one night stands had gehad. Maar dit voelde anders. Maar om het duidelijk te maken dat ik hem niet wilde gebruiken of wat dan ook ging ik weer boven hem hangen en keek hem recht aan. 'I will stop if it doens't feel alright'
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 15:43

Alex
‘Nee nee!’ Alex plaatste zijn hand op Jake’s schouder, bang dat hij weg zou gaan. ‘Nee alsjeblieft, niet weg gaan… ik wilde het gewoon weten.’ Hij keek Jake met smekende ogen aan, smekend dat hij niet weg zou gaan. Hij wilde meer zeggen, maar kon het niet. Hij sloot zijn ogen gewoon, denkend dat hij het verpest had. ‘Sorry…’ fluisterde hij, nog steeds zijn ogen gesloten hebbend en met zijn hoofd iets naar achteren gekanteld. ‘Ik wil jou…’ zei hij uiteindelijk, en een miljoen gevoelens raasde door hem heen toen hij eindelijk zei wat hij wilde zeggen voor heel deze avond.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 12:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 15:47

William

Met een schuin hoofd bekeek ik de jongen die daar lag. Ok begon zachtjes te glimlachen. Het maakte hem alleen nog maar aantrekkelijker. Hij praatte aan een stuk door daar door ik onopgemerkt dichter naar hem toe kon komen en toen zei dat hij me wilde drukte ik meteen me mond op de zijne. 'talk less act more' mompelde ik door het zoenen en me ophol geslagen ademhaling. Me hand die op zijn broek lag verplaatset ik een beetje en egon op nieuw aan zijn stof te plukken deze keer. Was ik bezig met zijn broek lager te krijgen zodat ik naar zijn boxer kon komen. Hoe meer Alex zijn broek zakte hoe harder mijn buik te keer ging en me mond niet meer wilde rusten. Ik trok Alex dichter naar me toe en ging nog iets meer op hem liggen zodat hij echt niet weg kon gaan.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 15:57

Alex
Jake ging niet weg! blijheid overspoelde Alex’ hele lichaam en hij zoende hem terug. Beide armen kwamen rond Jake’s lichaam te liggen, hem dichterbij trekkend. Hij leunde in de knuffel though, en zijn ademhaling werd zwaarder. Nu dat hij wist dat Jake hem echt wilde, liet hij zichzelf gaan. Bloed was ook naar een bepaalde area van zijn lichaam aan het gaan, wat ervoor zorgde dat zijn oren rood werden. Jake probeerde in zijn onderbroek te komen, en Alex kon er niks anders doen dan een beetje hard worden. Zo dicht bij iemand zijn, en waarom was het zo warm hier? Jake was hot, dat wist hij zoiezo zeker. ‘Laat me je helpen.’ Zei hij en net zoals dat Jake het net had gefantaseerd, tilde Alex zijn heupen iets op zodat Jake zijn broek beter uit kon doen. zonder iets te zeggen, wachtte hij op wat Jake zou doen. hij vond het geweldig dat zowel hij, als Jake, al zwaar aan het ademen was… en ze waren pas net begonnen!

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 13:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 16:07

Jake
Alex deed zijn heupen omhoog waar door me hand zijn kruis aanraakte. Meteen stapte me hart voor een paar secondens. Dat was... meer dan ik verwacht had vanuit de dingen die ik in de douche had gezien. Ik knipperde even met me ogen en begon zachtjes te glimlachen terwijl ik Alex door zoende.  Toen ik Alex zijn broek uit had zonder zijn mond echt verlaten te hebben (Dat lukt) ademende ik even opgelucht uit. nogmaals want ik kon me geluk op dit moment niet op.

Langzaam deed ik me hand weer omhoog naar zijn onderbuik. Daar legde ik hem even neer en verlegde me lichaam. Toen ik goed lag lied ik me hand in zijn boxer glijden. Ik was niet iemand die echt ging wachten zeker niet als alle hormonen in me lichaam zo te keer gingen.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 16:18

Alex
Een moan ontspande hem toen Jake in zijn onderbroek ging zonder waarschuwing. Nu was hij echt hard, geen twijfel mogelijk. Hij verbrak de zoen om adem te halen, en staarde naar het plafon terwijl Jake’s hand bewoog en waves van pleasure over hem heen kwamen. Hij ontspande zijn heupen en ze vielen terug op het matras. Hij wilde allemaal dingen zeggen maar zijn stem was verdwenen. Wegkijkend van het plafon keek hij naar Jake, en plaatste zijn hand in zijn blonde haren. Een lach verscheen op zijn rode gezicht terwijl hij een kleine zucht liet. Met zijn hand probeerde hij zijn hoofd weer naar die van Jake te brengen, en dat lukte hem. maar in plaats van hem zoenen, plaatste Alex zijn voorhoofd tegen die van Jake, en sloot zijn ogen. ‘Ga verder.’ Fluisterde hij en bewoog een beetje, zijn benen stevig dicht doende om het gevoel nog lekkerder te maken.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 13:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 16:37

Jake
I wrapped my hand around his member without any hesitation. Moving my hand up and down getting to know the ritme Alex loves the most. Listing to his breathing in the hope I could find out what gived him the best pleasure. My breathing became slower the more I was holding his member in my hand. Alex grabbed my head en turned it to his face. Our forehead against each other. I started to smile by the look on his face. The voice of the most loveble person broke the heavy breathing. His soft voice ask for more and I would never going to deny his wish.

Na even werd me arm lui en wilde ik zelf meer aangezien alles begon te branden. Ik lied me hand van zijn member afglijden. waarna ik me lichaam om hoog drukte en me tussen zijn benen plaatste.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 16:48

Alex
Zijn hartslag ging tekeer. Het voelde alsof het zou gaan ontploffen zo snel was het aan het kloppen. Hij kon het helemaal tot in zijn oren voelen. Jake’s hand was ontzettend getraind in dit soort dingen, en Alex ging met zijn hand naar Jake’s boxers, het elastiek vastpakkend. Hij gaf er een klein rukje aan terwijl hij zijn benen bewoog.
Plotseling, liet Jake zijn member los en Alex gaf een geluidje van distress. Hij wilde niet dat het heerlijke gevoel weg ging. Snel greep hij Jake’s hand en verwikkelde hun vingers. Zijn benen werden verspreid en Jake er nu tussen. Alex voelde zich zo bekeken, helemaal naakt en snel ademend.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Love story    

Terug naar boven Go down

Love story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [story] the end of the world
» [Story-2] Is this trust? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: