forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Love story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 17:06

Jake

Mijn hand nog in zijn vinger gewikkeld leunde ik op het matras. Ik keek hem aan. 'ik' begon ik zachtjes waarne ik me meer tegen hem aan lied zakken. 'can i?' ik sloot me ogen. en zuchte een paar keer. Ik wilde het zo graag... 'Can i try to pleasure you in a diffrent way?' vroeg ik voorzichtg waarna ik me voorover lied zakken en zijn nek begon te bezaaien met zakte kusjes en bijtjes.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 17:34

Alex
Jake’s stem deed dingen bij Alex’ lichaam dat buiten zijn controle was. Hij keek in Jake’s blauwe ogen terwijl hij aan het spreken was. Zijn benen waren zo geplaatst dat zijn voeten op het matras stonden, nu kon hij Jake houden waar hij hem wilde hebben. De vragen die Jake stelde waren zo lief, het zorgde ervoor dat Alex vlinders in zijn lichaam voelde. Niemand had ooit zo tegen hem gesproken. ‘You have all the permission in the world.’ Zei hij tegen Jake en plaatste een kus op Jake’s knokkels bij de hand die hij nog steeds beet had.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 13:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 17:36

Jake
Toen ik toestemming kreeg kon ik me glimlach niet meer weg krijgen en maakte me hart op nieuw een sprongetje. Het is dat het de eerste keer was dat ik me zo bij iemand voelde. Want normaal had ik al lang gedaan wat ik zelf wilde. maaar in mijn ogen leek Alex.. Wel gewoon perfect. Me me handen gleed ik opnieuw langs zijn heupen en tilde deze langzaam op. Me hand die het dichtste bij de rand van het bed was liedik over zijn heup naar zijn bovenbeen glijden. Deze pakte ik op zodat me hand in zijn knieholte belande deze trok ik wat verder omhoog zodat ik het langs me eigen lichaam kon begeleiden. Toen beide benen aan een kant zaten leunde ik weer over Alex heen drukte me mond op de zijn en zoende hem even vol liefde. Ik lied me lichaam even op de zijn rusten terwijl ik van zijn mond nar zjn nek kuste daar me tanden er zachtjes in zetten en vervolgens mijn handen weer rond zijn lichaam deed om hem verder om te draaien. Zijn heupen waren nu doorgedraait maar zijn schouders nog niet. ik glimlachte even maar deze positie kwam nog wel. Ik bekeek zijn lichaam waarna ik me voorover bukte en zijn zij een paar kusjes gaf. vervolgens draaide ik zijn schouder door en ging achter hem zitten. Met me handen streek ik over izjn rug. Me ademhaling begon weer langzamer te worden tot het bijna ophield. Ik bekeek izijn rug waarna ik voorover bukte om ook zijn rug te bezaaien met kusjes. vervolgens legde ik me hand opnieuw in zijn kuit en schoof zijn benen iets verder voor uit. Waar ik vervolgens tussen ging zitten op knieen. Me spieren in me lichaam bleven zich gespannen houden. Ik leunde over hem heen en pakte izjn lichaam beed. Deze verlegde ik zo dat hij met zijn heup omhoog lag. 'you'r sure' vroeg ik nog een keer voor de zekerheid.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 17:52

Alex
Hij genoot van de kusjes die hij over zijn hele lichaam kreeg. Het kietelde op een goede manier, en het stuurde gevoelens naar zijn buik toe. Hij liet zichzelf anders gelegd worden zodat hij nu met zijn buik op het bed lag. Voor even beet hij op zijn tanden toen zijn member pijn vol tegen het matras drukte. Zijn hoofd draaide naar links en hij nam een diepe hap lucht. Het was net zo beangstigend als dat het opwindend was… Alex voelde hoe Jake over hem heen leunde en zijn rug vind onderzoeken. Ook nieuw voor hem, niemand had hem ooit zo veel onderzocht. Het voelde fijn, hij voelde geliefd. ‘Mmmh,’liet hij horen terwijl hij zijn heupen iets optilde zodat de druk op zijn member weg ging. nu dat hij op zijn buik lag, plaatste hij zijn handen naast zijn hoofd, de positie waarin hij altijd sliep. Nu was hij alleen klaar wakker, al was hij een beetje versuft. Jake hielp hem ineens door zijn heupen te pakken met beide handen en hem op te tillen. Nu lag Alex met zijn bovenlichaam op het bed, terwijl zijn onderlichaam een soort van op zijn bovenbenen rustte, en Jake die hem nog steeds vast hield. ‘You’re sure?’ hoorde hij achter hem. Hij opende zijn ogen en keek Jake aan vanuit zijn ooghoeken. Hij was niet zeker though, maar hij wilde ook niet dat het wegging. Hij was een beetje bang dat het pijn zou gaan doen. Still though, hij knikte zachtjes. ‘Wees.. wees voorzichtig…’ Hij duwde zijn heupen iets verder in Jake’s handen.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 13:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 17:58

Jake
Lettend op me adem lied ik me boxer glijden. Weer leunde ik over Alex heen deze keer niet om hem te zoenen maar om in me nachtkasje naar glijmiddel te zoeken. No matter what i not going to hurt this guy. I poured some lube on my finger. I pressed my finger slowly against Alex. After getting lube almost all over the place i start getting it on my nerves. 'I' begon ik opnieuw I don’t want to hurt you, and it’s going to hurt probably.” I closed my eyes thinking for a moment, I wanted him so badly. But I didn't want him to regret anything.

I start moving my finger this time with some more pressure. going inside of alex. I stopped and look at the boy in front of me. ' If it is too much tell me' My voice turn softer.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 18:17

Alex
Het voelde aan als een eeuwigheid voor Alex, kijkend hoe Jake zich zat te ergeren met de lube. Alex wist dat het nodig was though, sinds hij nog steeds een maagd was met dit. Tuurlijk, hij had eerder seks gehad, maar dat was met een meid geweest, en het was ontzettend slecht gegaan. Dit however, voelde goed. Puur zelfs. Toen hij zag dat Jake de lube weglegde, haperde zijn adem even. Hij wist wat zou komen en hij probeerde te ontspannen… niets hielp, hij was te nerveus. Snel sloot hij zijn ogen en wachtte hij op wat zou komen. Jake sprak tegen hem though, dus Alex’ ogen gingen weer open zodat Jake wist dat hij luisterde. Jake zei dat hij hem geen pijn wilde doen, maar dat het waarschijnlijk wel pijn ging doen. Alex wist dit, dat was waarom hij zo nerveus was. Nee, niet alleen dat. Kom op, ik ga voor het eerst echt seks hebben.. dacht hij, lichtjes fronsend. ‘Weet ik, en je zal me geen pijn doen, dat beloof ik. De pijn zal gewoon van mijn lichaam zijn die reageert. Ik kan het aan.’ Verzekerde hij Jake zo goed als hij kon, zijn hoofd zo plaatsend dat hij Jake beter aan kon kijken. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij lieflijk naar Jake keek. Jake zag dit als goed genoeg, en legde zijn vinger tegen Alex aan, die zichzelf zo goed mogelijk voorbereidde op wat zou komen.

De reactie die Alex had was niet een reactie die hij verwacht had. Jake’s vinger ging bij hem naar binnen, ontzettend langzaam, en Alex wist dat het maar een vinger was… maar het deed pijn! Alex verborg zijn gezicht in de twee kussens en beet zo hard als hij kon op zijn tanden. Hij wilde de blond niet wegjagen met zijn reactie. Het voelde zo raar! Zijn hele lichaam spande zich aan, en hij greep de deken met beide handen. Voorzichtig nam hij een diepe hap lucht door het kussen heen en liet het weer gaan. Hij wilde zo graag dat de pijn weg zou gaan. Na nog een diepe hap lucht, leek het alsof hij geen adem meer kon halen. Zijn hart ging echt tekeer. Toen hoorde hij Jake’s stem. ‘If it is too much tell me.’ Het maakte Alex’ hart iets comfortabeler. Hij hoefde dit niet alleen te doen, Jake was bij hem. hij was hier bij hem. langzaam, keek hij Jake aan, hopend dat de pijn niet zichtbaar was. ‘I’m fine.’ Zei hij met een trillende stem. Hij kon dit, dit was alleen nog maar het begin, natuurlijk zou zijn lichaam zo reageren. ‘I’m fine…’ zuchtte hij weer, dit keer meer tegen zichzelf dan tegen Jake.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 14:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 18:33

Jake

Ik bewoog me vinger voorzichtig heen en weer maar merkte aan alles dat hij gespannen was. Ik ging verzitten zodat ik kon zitten zonder me tegen te houden en op deze manier beide handen kon gebruiken. Ik bewoog me vinger die in hem zat de andere hand sloot ik terug om zn member heen om zijn aandacht op iets anders te zetten. Als hij daar aan dacht zou hij meer ontspannen. Ik begon het ritme te krijgen om hem ee handjob te geven en langzaam een tweede vinger bij hem er in te stoppen. Niet dat ik nu lekker zat. Maar beter dat Alex ontspande. Ik wachte even en keek naar zijn lichaam of het nu beter ging
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 18:41

Alex
Hij was zo opgelucht toen Jake hem weer begon te trekken. Het haalde zijn mind van het rare gevoel af en nu kon hij zich concentreren op iets waar hij meer bekend mee was. Hij gaf moans terwijl Jake’s vingers rond zijn member bewogen met veel ervaring. Zijn lichaam begon zich meer te ontspannen, en hij leunde in meer richting Jake terwijl hij van de pleasure waves genoot. Toen voelde hij de tweede vinger, en alles begon weer overnieuw. Gelukkig kon zijn lichaam er nu beter aan wennen en duurde het minder lang. En sinds Jake hem nog steeds genot gaf, paste zijn lichaam zich beter aan. Nog een moan toen Jake een beetje met force duwde, en zijn lichaam kromde iets. Hij liet de deken ietsjes los, hij ontspande en probeerde het gevoel van twee vingers in hem fijn te vinden. ‘I’m okay, I’m okay.’ Fluisterde hij, en liet zijn lichaam gaan.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 14:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:00

Jake

I kept moving my fingers in and out scissoring them. Moving them around, Everthing I could do to stretch Alex proberly. The noises coming out of Alex' mouth were more addicting then you think. I pushed my finger deeper and start smiling. Actually  I couldn't take it anymore; I needed to be inside him. giving him the best feeling he could ever feel. I pulled my fingers back and start leaning over him. Kissing his back en pushing my own member against his ass. Still keeping my hand on his member. I kissed his back, holding my own member in line to slowly sliding inside Alex. I couldn't even breath. My body just stop begin a human being.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:09

Alex
De wereld begon om hem heen te draaien en het maakte hem duizelig. Hij voelde hoe hij heel langzaam gevuld werd door Jake. Het gevoel was heel anders dan het gevoel van de vingers in hem. hij kon niet ademen, hij kon niet bewegen. Hij was bevroren en toch was hij aan het trillen. ‘Oh my…’ Dat kon hij wel zeggen. Zijn knokkels waren wit door de grip op de deken. Het voelde alsof Jake maar door bleef gaan, en Alex kon elke millimeter voelen. De lube hielp ontzettend veel though. Het zorgde ervoor dat de pijn rond zijn ingang dragelijk werd.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:15

Jake

Heel langzaam ging ik steeds verder. Tot ik echt stil moest zitten om op adem te komen. Zacht moaned zat ik achter Alex met me lichaam rustend op de zijne. Ik haalde me hand van zijn member af zodat ik mezelf beter kon ondersteunen. Toen ik weer wat meer terug was op deze wereld drukte ik mezelf nog een stukje naar binnen toe. Ik wat zwaardere moan ontsnapte uit me mond. Me lichaam begon te trillen van inspanning opwinding. Zachtjes bewoog ik me heupen niet op en neer terwijl ik me arme rond zzijn heupen hield ik zijn lichaam tegen de mijne aan. Met meer bewegingen drukte ik me zelf verder naar binnen toe. Hij voelde zo strak zo goddelijk.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:24

Alex
Met kleine, korte ademhalingen lag Alex op het bed, zijn heupen de lucht in en zijn gezicht in het kussen gedrukt. Jake lag over hem heen, hem vasthoudend terwijl hij er nu helemaal in was. Hij miste de kusjes op zijn schouders, maar dat maakte niet uit. Het leek alsof zijn mind in een andere wereld was… een wereld vol met vage pijn en genot die hij nog niet kende. Een luide gasp ontsnapte hem toen Jake met zijn heupen begon te bewegen. hij was zo diep in hem, Alex voelde het in hem bewegen en hij raakte er niet van in paniek. Zijn wangen waren rozig, en zijn mond was half open, en hij liet trillende ademhalingen en gasps horen. Jake moande ook, en dat was een huge turn on voor Alex. ‘Aah… J.. Jake…’ begon hij, zijn ogen dicht. ‘Please, move.’ Hij duwde zijn heupen tegen die van Jake, nog een keer voelend hoe diep Jake in hem zat. ‘Move…’ Zijn stem was vertraagd en hij verborg zijn gezicht weer toen er nog een wave van pleasure over hem heen ging. het liet hem trillen.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 14:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:31

Jake

ah bracht ik zacht uit ik wilde het rustig houden maar toen Alex er om ging vragen bewoog ik steeds meer. Elke keer als ik mezelf er verder in drukte hapte ik naar adem. hoe meer ik bezig was hoe meer ik voelde wat het was en des te meer wilde ik. Me buik draaide zich elke keer om en gaf me raar gevoel. Ik ging wat rechter zitten om mee te kunnen bewegen. Me handen ruste op zijn heupen zo kon ik beter bewege. Ik haalde hem steeds verder er uit tot hij er bijna uit ging. daarna drukte ik hem er op nieuw in zo ver mogelijk. Wat nog niet alles was maar dat ging ik Alex nog echt niet aan doen. Ik had een voor mij heerljik ritme te pakken wat ik even aan heild maar toen besefde dat k het niet alleen voor mezelf moest doen. Ik keek naar Alex in de hoop dat hij iets aan gaf. Of dat het fijn was of dat het niks was
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:42

Alex
Een licht frons vormde zich rond Alex’ wenkbrauwen toen Jake in en uit hem ging. Het voelde beter dan helemaal gevuld zijn. Alex wilde het terug, en toen kreeg hij weer het gevoel van het gevult worden en kreeg hij weer pleasure. Het tempo dat Jake nu had was ook best goed, beter dan het hele langzame tempo van eerst. Hij liet moans elke keer als Jake naar binnen ging, en gasps elke keer als hij weer terug trok. ‘Go faster…’ moande hij toen Jake weer naar binnen ging.

Laatst aangepast door JeremiahTheJester op ma aug 08 2016, 14:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    wo mei 11 2016, 19:44

Jake

Toen Alex vroeg om harder te gaan draaide me maag zich om. Ik pakte alex heuepn vol lust beet en begon steeds snelle te bwegen. Ik gooide me hoofd naar achteren. Dit voelde zo goed en het feit dat Alex het nog steeds fijn vond gaf me een goed gevoel. Langzaam voelde ik me spieren samen trekken. nee nee dit wilde ik nog niet. Ik stopte langzaam Ik leunde op nieuw voorover en maakte me bewegingen wat gecontroleerde. Ik begon opnieuw zijn lichaam te bezaaien met kusjes en zachte gebijt. We zakte iets meer door waardoor ik nog minder kon bewegen maar het wel strakker zat. En dat was niet goed voor me onderbuik gevoel. Zeker niet al het moan van Alex wat ik dan weer beantwoorde met me eigen ademhaling en zacht gekreun. het zweet stond me op het lichaam. Ik begon eerst naar adem te happen om het langer uit te stellen maar ik had echt de grens berijkt. Ik plaatste met tanden in zijn rug niet al te hard gewoon om hem beet te houden. Me adem stopte en me lichaam trok zich herhalen samen. Min slagen werden nog langzamer waarna het volledig afzwakte. Ik bleef even zo zitten nog in hem terwijl ik me adem opnieuw probeerde op te zoeken. 'oh god' kreunde ik zacht en binnenmonds terwijl ik zijn rug nog steeds tussen me tanden had.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Love story    

Terug naar boven Go down

Love story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [story] the end of the world