forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Love story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 16:36

Alex
Jake kwam klaar, eindelijk was het over. Alex had alleen maar een trillend stem geluidje gemaakt toen hij het in hem voelde gaan. Het was ontzettend warm, warmer dan dat van de mannen.
Hij moest zich flink aan de bank vasthouden om niet voorover te vallen though.. Jake viel op de grond en schoof van hem weg. ‘Nee Jake, blijf alsjeblieft hier.’ Zei Alex, nog steeds met zijn hoofd gebogen. Het was Jimmy die als voice van reason sprak. Hij had Jake weer rechtop gezet, in zijn gezicht iets gezegd en hem kleren gegeven. Daarna liep hij naar Alex, pakte zijn blote schouders beet en schudde hem een keer flink. ‘Snap out of it!’ Alex keek hem met grote ogen aan, zijn mond een dunne lijn. ‘Hier. Maak jezelf schoon, kleed jezelf aan, en bijt door de pijn heen. Zoals ik al zei, jullie hebben maar 30 minuten.’ Alex’ mind ging als een raceauto. Hij pakte alles aan, vooral de handdoek, en begon met alles. Het ging trillend, en het deed pijn om de wonden aan te raken, maar het was nodig. Dit was hun enige kans!
Zijn kleding aandoen was echt moeitlijk. Het lukte hem absoluut niet, en Jimmy moest zelfs helpen ermee anders zou het niet opschieten. Maar uiteindelijk was Alex weer een beetje descent Alex.. teminste van de buitenkant. De jongen keek naar Jake, die half aangekleed met de plank in zijn handen zat. ‘Jake..’ zei Alex. Met trillende benen ging hij naar Jake toe, en viel naast hem op zijn knieeen neer. Meteen waren zijn armen rond zijn vriend’s midden, en legde hij zijn voorhoofd op Jake’s schouder. ‘Het is over, we kunnen hier uit komen Jake.’ Hij keek op, Jake bleek hem niet te horen. ‘Schat luister alsjeblieft naar me.’ Alex stem trilde en sloeg steeds over. Zijn hand ging door Jake’s haar heen. ‘Het spijt me zo. Maar we moeten nog even onze krachten gebruiken, kan je dat doen voor mij?’ hij keek Jake nog steeds aan, hopend dat hij hem zou horen. ‘Jake please, we doen het samen. We kunnen hier samen uitkomen, en dan zijn we vrij. Dan kunnen we naar ons nieuwe leven.’ Met een zucht legde Alex zijn voorhoofd tegen die van Jake aan.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 16:48

Jake

Ik had me half aangekleed nog steeds naar een punt starend niks horend.  Ik was gaan zitten en staarde naar een plek met tranen in me ogen. Ik kon gewoon niks meer... dat meende ik. Ik was er door heen.. De spijkers in het hout waren nu heel aantrekkelijk om in me eigen polsen te rammen. Me hoofd knikkeld staarde ik naar een plek geheel emotieloos op de tranen na die uit me ogen rolde. Alex was bij me komen zitten en ik merkte er niks meer van.Ik staarde gewoon door hem heen. Tot Jimmy aan kwam lopen Alex beet pakte en hem sloeg. Alex zijn moan lied me uit me trans komen . Ik keek op en zag hoe Jimmy beet hield met een mes tegen zijn keel aan. 'snap out of it! Ik rist mijn leven en jij gaat weg lopen kwijnen!' snauwde hij super boos. Het mes kwam iets dichter bij Alex nek en meteen stond ik op. Trok het hemd aan en deed de touw va nde veelste grote joggings broek goed. Ik liep naar Jimmy en sloot me arme rond zijn keel. hij lied Alex los terwijl die in me handen viel. Ik lied Jimmy los die ook met een klap naar de grond kwam. 'Jake sla ze K.O' dat had Jimmy niet meer hoeven zeggen Ik zette Alex achter de deur en wachte tot ze kwamen met de plank naast me hoofd. De eerste die binnen kwam zag meteen de plank met spijkers van dicht bij en zo ook de tweede. Ze lagne voor het eerst te kramperen op de grond. Zo boos als ik was draaide ik de plank zo dat de spijkers naar bende stonden. Deze legde ik op de kruis van Jan en trapte er hard in. Vervolgns trok ik hem los. Jan zijn broek werd meteen rood van het bloed. Met opgehezen lip liep ik nu naar George toe die met zijn hand over zijn gezicht weg kroop. Ik deed ook bij hem het zelfde maar lied de plank zitten.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 17:07

Alex
Jake reageerde op niks van wat Alex allemaal tegen hem zei. ‘Jake please.. luister naar me.’ zei Alex weer, en hij begon wanhoop te voelen. Ineens werd hij wat meer van Jake afgehaald, een hand in de kraag van zijn shirt. Met kracht werd hij naar achteren geschoven en Alex viel op zijn rug. Meteen voelde hij de pijn van net weer en hij gaspte. Hij zag Jimmy.. met een mes! ‘Nee!’ riep Alex en hij probeerde weg te komen. Jimmy sloeg hem hard in zijn gezicht en Alex gaf een pijnlijke moan. De mes kwam met de punt onder zijn kin te liggen. ‘Please no..’ zei hij bang, bang dat dit nu misschien alsnog het einde zou zijn.
Jake was uit zijn trans though, en begon zijn kleding aan te doen. Jimmy deed het mes dichterbij, waardoor Alex zijn kin zo vel mogelijk naar achteren moest strekken om maar geen wond te krijgen. Wonden had hij echt al genoeg. Het gebeurde allemaal super snel daarna. Het mes verdween, en Jimmy ook. Jake’s armen kwamen terug en hij werd achter een deur gezet. ‘Wat ga je doen? Jake we moeten hier weg, dit is onze kans!’ fluisterde hij tegen Jake, die voor hem stond, achter de deur. Wat Jake toen deed had Alex echt nooit verwacht. Het ws brutal en ontzettend bloederig. ‘Oh my sweet lord!’ riep Alex met zijn handen over zijn mond toen hij George en Jan op de grond zag liggen, bloed rondom hun kruis. Jimmy was ondertussen ook weer opgestaan, en liep naar Alex toe. ‘Kom, we moeten gaan.’ Hij probeerde Alex al mee te nemen. ‘Nee, laat me los!’ riep Alex maar Jimmy wilde niet luisteren. Hij werd meegenomen. ‘Laat me los!’ riep hij nog een keer. ‘Nee, we moeten hier weg.’
“No! Niet zonder Jake!’ riep Alex vol woede, en trok zijn pols los. Hier werd Jimmy kwaad door. ‘You little fack. Ik help jou en je faggot en nu vind je het een goed idee om tegen mij in te gaan hhuh!’ Alex werd bang, maar hield zich groot. Hij kon het aan. Dit was alleen maar Jimmy. Hij deed de stappen achteruit, en ging weer bij Jake staan. ‘Jake, ik denk dat je er nog een af moet maken.’ Zei Alex zonder enige emotie.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 17:13

Jake
Met me ogen vol haat liep ik richting Jimmy toe. me spieren aangespannen en me plank die ik net uit George getrokken had in de aanslag. Maar toen ik bij Jimmy kwam ramde ik de plank in de muur. Ik keek hem aan. Daarna pakte ik alex hand beet en trok hem mee door de gangen naar buiten toe en alle deuren die ze egen kwamen waren open!. Buiten rende we nog een stukje het deed zo pin vooral de frisse lucht het leek in me longen te branden. Toen we voor mijn gevoel ver genoeg waren zakte ik door me benen heen me handen in het gras en me hoofd gezicht. Ik begon hard te hoesten te kreunen en eindelijk toe te geven dat ik het niet meer aan kon. Me hand beet houdend trillend zwetend.. Even zo gelegen te hebben en de frisse lucht zijn werk t elaten doen draaide ik me naar alex toe
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 17:29

Alex
Ze waren buiten! Jake had Alex’ hand beet gepakt, de mannen achter zich gelaten, en ze waren gewoon naar buiten gegaan. Het voelde unreal. Plus ze waren allebei ook nog eens op blote voeten.. alleen maar een simpel shirt en een broek.
Alex kon het nog steeds niet echt gelogen though… hij was in een soort daze geraakt toen ze eenmaal buiten waren. De frisse lucht die bij Jake ook niet goed deed, deed bij Alex precies hetzelfde. Het voelde alsof zijn longen een acute astma attack kregen. Heel zijn lichaam deed zo veel pijn, maar hij liet zich nog steeds meelijden door Jake, zijn hand nog steeds vasthoudend. Alex moest Jake in de gaten houden toch, Jake had hem nodig. Alex kon nu niet opgeven.. al zei de pijn iets heel anders.
Door het rennen voelde Alex het bloed langs zijn benen naar beneden lopen, en hoe het zijn broek nat maakte waardoor deze aan zijn huid plakte. Maar hij ging door. Tot Jake neerviel op zijn knieen. Alex riep zijn naam, en viel naast hem, buiten adem. De pijn door de val was even heel erg heftig, en Alex moest zijn mond zo stevig op elkaar houden anders zou hij geschreeuwd hebben. ‘Ik kan niet meer Alex.’ Zei Jake en Alex knikte snel. Hij legde zijn hand op Jake’s rug en greep zjin shirt stevig in zijn vuist. Ademen was zo moeilijk… en het luisteren naar Jake’s gehoest al helemaal. ‘Alles is goed Jake.. you’re safe.’ Zei Alex met een vertraagde stem. Het duurde lang voordat Jake weer een beetje bij was gekomen, en Alex bleef naast hem. Steeds lieve woordjes zeggen en zijn hand nog steeds op zijn rug liggend. Jake keek hem aan nu, en leek iets of wat te schrikken? Alex wist het niet goed. ‘Hey..’ zei Alex met een attempt van een glimlach. Hij wilde niet weten hoe hij er nu uitzag, maar het kon niet echt goed zijn. Het voelde ook niet echt goed. ‘Ik ben blij dat je terug bent.’ Alex’ hand ging naar de zijkant van Jake’s gezicht toe, en hij glimlachte nu echt. De eerste echte glimlach die Alex Jake gegeven had sinds de kidnapping. ‘Ik hou zo veel van je.’ Zijn stem raakte steeds verder weg nu, maar hij bleef de glimlach op zijn gezicht hebben. Een glimlach van geluk.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 17:34

Jake

Me ogen werden groter Alex was zo wit. Hij zei zo veel dingen maar ik hoorde het niet zijn stem was weg. Ik kroop dichter bij. 'I love you!' ik nam Alex in me arme glimlachet voorzichtig terug en voelde hoe zijn lichaam slap werd. ' I will protect you' zei ik nogmaals
Ik tilde alex op met de laatste kracht in me lichaam. Zijn hoofd tegen mijn schouder. 'we are free' bracht ik zacht uit terwijl ik stap voor stap de weg terug naar het ziekenhuis. Alex moest verzorgt worden. het lopen leek uren te duren. Tranen bleven over me wangen lopen aangezien alex lichaam steeds slapper en zwaarder werd. Me hand leek er af te breken maar op geven deed ik niet.

Tegen de schermering drukte ik me naar binnen via de achterdeur van het ziekenhuis. Ik wist deze te vinden omdat dit het ziekenhuis is waar ik vroeger stage gelopen had. Ik liep door de gangen tot bij een bed. Ik Legde Alex neer.' help!' gilde ik hard niet dat het hard was. me stem sloeg over en verdween. gelukkig was er binnen no time een verpleegster. 'Jake??' zei ze vragend ik keek op tranen in me ogen. 'take..' Met een klap zakte ik door me knieen. 'care...' Ik begon te hoesten en me ogen draaide weg, 'Of him'' de verpleefster kwam bij mij zitten inplaats van naar Alex meteen duwde ik haar weg. 'Alex!' bracht ik uit. 'he need help!' Ik wilde mezelf omhoog drukken en meteen begreep de verpleegster dat ik niet op gign geven tot er naar alex gekeken werd. Ze riep er mensen bij en die keken naar Alex. toen ik zag dat voor mij bekende gezichten alex mee namen. Sloot ik me ogen. Viel naar voren in de arme van de verpleegster in een zeer diepe vaste slaap.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 17:49

Alex
Alex viel weg, en hij voelde hoe hij tegen Jake aanviel. De glimlach verdween niet van zijn gezicht. Ook niet toen hij voelde hoe hij opgepakt werd en het lopen begon, wat shocken door zijn lichaam stuurde. Pas toen zijn lichaam echt helemaal weg viel verdween de glimlach, en werd zijn uitdrukking peaceful maar emotieloos.

In het ziekenhuis werd Alex gescheiden van Jake. Dokters namen hem met bed en al mee, en Jake werd door de vrouw in een ander bed gelegd, ook met hulp van de dokters die aanwezig waren op die vloer. ‘Wat is er met ze gebeurd?’ ‘Zijn dit de jongens die vermist waren?’ ‘Je hebt de flyers toch gezien! Een blonde en een bruine!’ ‘Oh mijn god was dat Jake Smith? Die vermist werd?’ ‘Kennelijk.. wie is de andere jongen?’ Het nieuws dat de vermiste jongens in het ziekenhuis waren ging als een lopend vuurtje door heel het ziekenhuis heen.
Het was dat Alex het allemaal niet door kreeg, maar er kwamen enorm veel mensen bij hem kijken. Zo ook bij Jake, die in dezelfde kamer was gelegd. Ze waren allebei nog ver van de wereld af. De mensen waren vooral nieuwsgierig.. kijkend of ze iets konden zien van hun verwondingen. Meestal gingen ze echt al heel snel weer weg, benauwd.
Zowel Alex als Jake hadden een paar lichte operaties nodig. Lichte, maar de dokters hadden wel hun handen vol aan ze.

Het nieuws dat de jongens terecht waren ging niet alleen maar door het ziekenhuis, en de volgende ochtend wist het nieuws het… en de pers.. en hun ouders… Alex’ ouders om eerlijk te zijn.
Ze gingen als de brandweer naar het ziekenhuis toe, determined om hun zoon op te halen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 18:22

Jake
Een van de verpleegster zat tussen heb bed in de jongens in de gaten houdend 'Wat is er toch met jullie gebeurd' zei ze zacht en bekeek ze. tot ineens een man vrouw en meid de kamer in kwamen lopen. Dit waren voor 100% zekerheid de ouders van Alex. Ik stond op en keek ze aan. 'welkom!' I kbegon met de verwondinge nop te niemen en t evertellen hoe het ging maar niet snel daarna kwam er een dokter bninen hijgend net of hij de halve afdeling over gerend had. 'Dereck? wat is er aan de hand' vroeg ik onzeker. niet snappend dat die vader net het ziekenhuis bedrijgt had en er voorgezocht dat ze Alex naar een ziekenhuis in denbosch zouden brengen. 'gaat Jake dan ook mee?'
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 18:39

Alex
‘Oh mijn god.’ Zei Alex’ moeder toen ze haar zoon zag liggen. Alex was nog steeds even bleek als de lakens onder hem, zijn haar was een mess, er lag een laag zweet over zijn gezicht heen, en de blauwe plekken waren duidelijk te zien. En nu zag ze alleen nog maar zijn hoofd!
De verpleegster vertelde over zijn verwondingen en Mel legde haar hand over haar mond heen, in shock van wat er met haar zoon gebeurt was. Lily was bij haar kleine broertje gaan staan, en had haar vingers op zijn wang gelegd. Hij voelde warm, maar ze wist niet waar dat door zou komen. ‘Hey little brother.’ Zei ze zacht, met een kleine verdrietige glimlach op haar gezicht. Ze voelde zich zwaar schuldig. De laatst keer dat ze Alex had gezien had zo zo ontzettend kut tegen hem gedaan… Ze keek op, naar Jake, die in het bed naast Alex lag. Zonder te vragen of dat dat mocht liep ze erheen, en ging met haar hand door zijn haren heen. Het verband op zijn gezicht kon niks goeds betekenen. ‘Lily jonge dame! Ga bij hem weg, nu!’ riep haar vader met een verhoogde stem. Lily keek hem even aan, en verweiderde haar hand van hem. ‘I will keep him safe Jake.’ Zei ze. Lily was de enige die nu al wist dat de jongens elkaar waarschijnlijk nooit meer zullen zien.

‘Nee, Jake gaat niet mee.’ zei Norman streng, kijkend naar zijn zoon met zijn armen over elkaar heen. ‘Wij nemen Alex met ons mee naar Den Bosch, en daar mee uit. geen tegenwoord.’
“Maar meneer Jenssen, uw zoon heeft dit allemaal moeten doorstaan met Jake aan zijn zijde. Als u de twee jongens nu uit elkaar haalt zal de psychologische schade vele malen erger worden.’ Mel zorgde ervoor dat de verpleegster haar mond hield. ‘Mevrouw, Meneer Smith is de reden dat mijn zoon hier in is geraakt. Wij nemen hem mee. Zorg maar dat hij over een uur klaar is om met ons mee te gaan.’ Dit was einde discussie. De verpleegster hoorde het hele verhaal van de bedrijging, en wist niks anders meer te doen. Ze haalde Alex van alle machines af.. deden nieuwe, meeneembare machines er weer aan, aangezien de IV moest blijven.. zette hem zo voorzichtig mogelijk in een rolstoel en Alex werd meegenomen door zijn ouders, richting Den Bosch.
De verpleegster ging terug naar Jake, en ging weer op haar stoel zitten. Wat ze net had gedaan was zo fout geweest… ze had de jongens nooit uit elkaar mogen halen. ‘Het spijt me zo Jake. Alex is net meegenomen. Ik kon niks anders doen.’

Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 18:45

Jake
Dagen gingen vorobij voor ik echt wakker werd. En het eerste wat ik deed was omhoog vliegen en alex naam zeggen. Ik keek verwilderd rond me heen. Me haar alle kanten op. Me hoofd vond mijn acite niet luek en alles draaide. Kreunend viel ik terug in bed. Me goede hand lied ik langs me gezicht gaan voelend langs het verband wat ik er na weer af haalde. DAaran voelde ik opnieuw aan me gezicht. Even lag ik knipperend naar het dak te staren, 'Alex ' bracht ik nog maals uit. De vrouw naast me pakte me hand beet. deze trok ik metee nweg waarna ik opnieuw overeind kwam de kamer door kijkendnaar het legen bed. Me ogen werden groter. Ik stapte het bed uit. 'No alex!' ik klapte door me benen heen en nam al de aparaten met me mee. 'Waar is hij!' riep ik vol angst. 'Alex waar is hij!' ik kroop bij de vrouw vandaan. 'WAAR IS HIJ!'

----
Een meid zat naast het bed van alex. ze keek hem de hele tijd aan. Ze hield alex zijn hand beet. 'Waneer word je wakker?' vroeg ze met een zachte stem
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 19:38

Alex
De hele rit terug naar Den Bosch was een hell geweest voor Alex. Hij had op de achterbank gelegen, met zijn hoofd op Lily’s schoot, de machines op de auto vloer. Ondanks dat hij niet compleet wakker was, vielen er tranen uit zijn dichte ogen. Lily vond het raar, en probeerde haar broertje tot rust te krijgen.. maar het was haar niet gelukt. Alex bleef tranen laten. In zijn diepe slaap zei hij Jake’s naam, steeds weer opnieuw. Lily voelde een brok ontstaan in der keel. Het was alsof Alex aanvoelde dat hij niet meer bij Jake’s zijde was nu… alsof hij wist dat hij Jake niet zou zien als hij wakker werd

Uiteindelijk lag Alex weer veilig en wel in het ziekenhuis van Den Bosch. Op een eenpersoonskamer, aan allerlei machine’s. Dagen gingen voorbij, en Alex werd maar niet wakker. Nieuws dat hij terug was verspreidde zich door de familie en vriendenkring, en een oud klasgenoot kwam hem opzoeken. Ze was vroeger lang heel goed bevriend geweest met Alex. Ze had een rond gezicht en donker blond haar. Kleiner dan dat Alex was. Ze kwam uiteindelijk elke dag wel een keer, en hield altijd Alex hand vast. Ze vroeg wanneer hij wakker zou worden, maar hier had ze toen geen antwoord op gekregen. |
Het was pas veel later dat Alex zijn ogen opende. Pearl zat naast hem, en ze was lichtelijk aan het knikkenbollen. ‘Waar..’ begon Alex maar het hoesten overwon.

---

Jake was wakker geschrokken, en meteen vloog de verpleegster van haar stoel af. ‘Lig stil Jake, je hebt lang geslapen. Geen overhaaste beslissingen maken nu.’ Jake bleef niet rustig though… en het resulteerde in hem op de vloer, zijn IV naald uit zijn arm, en paniek. De verpleegster zuchtte, en schudde haar hoofd. De jongen bleef Alex’ naam roepen. ‘Jake, Alex is weg.’ Het moment dat ze dat zei voelde ze zich stom. Zo leek eht net alsof Alex overleden was. ‘Zijn ouders hebben hem meegenomen naar Den Bosch.’ Zei ze er daarom snel achteraan. ‘Ik kon niks doen, maar hij is veilig. Hij word goed bewaakt. En jij ook.’ Ze wilde Jake terug in het bed krijgen, maar wist nu eigenlijk al dat dat niet zo makkelijk was.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 19:45

Jake
'no no no!' riep ik herhalend 'no!' Ik stond nu uit mezelf op om vervolgens weer onderuit te gaan, 'Your kidding where is he!' tranen kwamen op zetten net als zware hoofdpijn. Een derde poging tot op staan. Weer klapte ik naar bnende. 'nee hij kan niet weg zijn!' kermde ik nog een paar keer na waarna ik me arm rond me buik sloeg. Ik rolde me zelf op tot een bolletje van alle pijn en angst die op kwam zetten. ME lichaam trilde herhalend tot er een naald in me arm kwam. Alles werd opnieuw zwart. 'Waarschhuw ons de volgende keer eer' ze een mannen stem tegen de verpleegster

De tweede keer dat ik wakker werd was er niemand naast me bed ook ook echt iemand. Geen alex niemand. En dat ging ik me niet laten gebeuren.. IK zette de machiens uit en begon me zelf aan te kleden. Ik pakte me spullen en probeerde zo recht mogelijk te lopen wat zo slecht igng met me been. Bij de deur aangekomen zag ik mannen staan. Ik keek rond en zag de nood knop. had ik geluk dat ik wist hoe zun ding werkte en het af kon laten gaan in een andere kamer. En dat deed ik dus ook. De manen liepen weg wat mij de gelegenheid gaf om naar buiten te komen. Ik stond net in de gang 'Jake' klonk het door een man ik draaide em om hij kwam steeds dichter bij gelopen 'fak off!' snauwde ik boos. 'Je kan nog niet gaan!' zei de dokter. 'I don't care' Me ogen groot en boos. Ik ging Alex halen!. En niemand ging me er vandaan houden. De verpleegster van eerst stond ineens voor me 'Laat me er langs' Ik hees me lip op en keek neer op haar.
-----

'je bent veilig alex. In het ziekenhuis in ben bosch' Zei pearl blij toen hij eindelijk wakker was. 'je ziet er al iets beter uit dan eerst' glimlachte ze lief. haar hoofd was nog een beetje zwaar van het kleine dutje dat ze net gedaan had. 'ow jongen toch dat dit jouw weer had moeten overkomen' Haar stem was zacht en terug houdend. 'Ik zal de dokters verwittigen dat je wakker bent' Dat deed ze door op het knopje naast het bed te drukken
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 20:19

Alex
Pearl klonk zo blij… waarom was ze zo blij? Alex voelde zich kut. Hij snoof toen ze zei dat het juist men moest over komen. Het was niet alleen hem geweest.. Jake was erbij. Hij wreef in zijn ogen en keek rond zich heen. Inderdaad een ziekenhuis maar.. in Den Bosch? ‘Waar is Jake?’ vroeg hij snel, greep Pearl’s pols vast toen ze de knop in wilde drukken. ‘Waar is Jake, zeg me dat hij oké is, is hij hier?’ De vragen vlogen van zijn lippen af, hij móest het weten! Pearl drukte de knop in en Alex viel met een zucht terug op bed. Hij was echt maar net wakker uit zijn coma slaap, en zijn hoofd voelde aan alsof het vol met watten zat. De dokters kwamen bij hem, en begonnen de jongen te onderzoeken. Hij kreeg een nieuwe zak bloed, aangezien hij aardig bloedverlies had gehad toen Jake hem in Amsterdam binnen had gebracht. Dit zou de laatste zijn though. dat was de reden geweest, samen met de shock, dat Alex was flauwgevallen.
‘Zeg me alsjeblieft dat Jake hier is.’ Zei Alex ellendig. Zijn hand, waar de IV niet in zat, legde hij ogen zijn ogen, maar deze werd er al weer snel afgehaald en een lampje werd in zijn ogen geschenen. Gefrustreerd liet hij alles toe. Hij hoorde wat er gebeurd was van Pearl, en Alex wilde weg. maar hij kon het niet.
Zijn ouders kwamen binnen, en begonnen hem te bombarderen met vragen. Wie Jake was, wat hij van Alex was, hoelang hij al samen was met hem, wat ze allemaal gedaan hadden, waarom Alex nooit iets had gezegt… en uiteindelijk of hij pijn had. Ja Alex had pijn! Zijn hart was gebroken nu. Hij greep naar de plek waar zijn ketting normaal gesproken zou hangen. Hij schrok. ‘Waar is mijn ketting?!’

‘Ik weet dat ik u niet kan tegenhouden Meneer Smith.. Jake.’ Zei de verpleegkundige met een begrijpende stem. ‘Ik hoop dat u hem vind. Jullie hebben elkaar waarschijnlijk hard nodig.’ Ze legde haar hand zahctjes op Jake’s schouders. ‘Als het niet meet gaat, schroom dan niet om hier terug te komen.’ Ze gaf Jake een glimlach en een knik, en liet Jake gaan.
Ze zou waarschijnlijk ontslagen worden door deze actie.. maar ze moest de jongens helpen van zichzelf en als ze dat op deze manier kon doen, so be it.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 20:26

Jake
Ik stapte naar achtere toen ze me schouder aan raakte. Ik keek haar bang en afstandelijk aan en zei voor de rest niks meer. Ik deed me jas goed en liep langs haar heen naar buiten ik hoorde de dokter gillen en merkte dat hij achter me aan kwam maar ik was sneller bij een taxy dan hem.

Pearl:
Met me ogen op de jongen gelock schudde ik me hoofd. 'Wie is jake?' vroeg ik en keek de kamer rond. 'Je bent hier heel de tijd gewon alleen geweest. Is jake eentje die jouw gekidnapd had dan?' vroeg ik voorzichtig. Zijn ouders hadden niks los gelaten over Jake. Zijn ouders kwamen terug en gooide een dom met vragen over hem. 'Meneer en mevrouw jenssen hij is net wakker' zei ik rustig om Alex toc heen beetje te beschreme nen langzaam door te krijgen dat Jake.. alex zijn vriend was. 'Laat hem eerst beter worden' Ook ik kwam uit een rijke familie dus had nog al wat macht hier en dit zou ik ook gebruiekn op die ouders!. 'KOm het is beter dat hij rust!' I kwees naar de deur toe
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    di jun 14 2016, 20:45

Alex
De vragen bom was te veel, Alex wist niet wat er aan de hand was. Dit was de eerste keer dat hij zijn ouders weer zag in meer dan een half jaar. Hij was zo blij dat Pearl het voor hem op nam en zijn ouders naar buiten stuurde. Hij zou daar later wel mee dealen. ‘Pearl… Jake is mijn vriend, hij was bij me tijdens alles.. hij was.. wat is er gebeurd met hem? Het laatste wat ik weet is dat hij.. hij zei dat hij van me hield, dat is het laatste wat ik me kan herinneren.’ Pearl kon hem niet helpen, ze wist niet wie Jake was.

Weer een paar dagen voorbij. Alex’ wonden waren goed aan het genezen, en hij mocht uiteindelijk het ziekenhuis uit.
Nu lag hij op zijn zolderkamer, in zijn ouders huis… alles was hetzelfde, maar dan schoon en opgeruimd.  Zijn bed lag zo anders ineens. Hij was eerst Jake’s heerlijke zachte wolkenbed gewend, toen de rots van een matras, en nu dit weer. Zijn rug was nog heftig aan het protesteren maar hij liet het niet zien. Hij was nu eindelijk alleen… en dat was niet goed voor hem. Eigenlijk moest hij nog erg doorhebben wat er nou eigenlijk allemaal gebeurt was. Er was een bepaalde plek in de kamer waar Alex absoluut niet naar kon kijken. De plek bij de muur. Hij lag met zijn rug ernaartoe, zijn benen opgestrokken.
Tijdens het omkleden had hij de blauwe steen gevonden. Het was klein, en de ketting zat er niet meer bij.. maar het was iets. Het was het belangrijkste wat hij nu nog had.

Die volgende ochtend moest hij van zijn ouders weer gewoon meedoen met alles. Gewoon aan tafel eten, afwassen, stofzuigen enzo. Lily en Pearl stonden daar niet voor. Alex moest in zijn kamer blijven. Hij voelde zich nog steeds kut, en sprak niet veel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Love story    

Terug naar boven Go down

Love story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [story] the end of the world
» [Story-2] Is this trust? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: