forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Love story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 14:17

Alex Jenssen
‘Mmh..’ Alex’ hand, die die van Jake begeleid had, kwam snel in Jake’s haar te liggen toen de vingers terug kwamen. Zijn andere hand bleef Jake genot geven. hij knikte toen Jake zei dat hij moest blijven ademen. Dat had hij al lang niet meer van Jake gehoord! En niet alleen door deze maand, maar zoiezo in het algemeen. Lettend op zijn ademhaling, deed Alex zijn ogen steviger dicht. Jake spreidde hem meer en deed er een derde vinger bij. Nu snapte Alex wat Jake bedoelde met het blijven ademen. Het stopte even, en de vingers in Jake’s haar trokken er even aan. ‘Oh my. .god…’ Jake ging nu met drie vingers in hem bewegen en Alex voelde hoe hij nog altijd tight bleef. Dit liet hem glimlachen though.

‘Jah, jah je mag verder,’ ademde Alex. Zijn hand maakte een lange beweging over Jake’s member. Deze was flink aan het bonzen. Hij werd omgedraaid, en een arm van Jake kwam rond zijn borst te liggen. Alex pakte deze met beide handen beet, waardoor er lube op Jake’s arm kwam. Waarschijnlijk niet alleen lube though..
Jake duwde zichzelf naar binnen en Alex gaf een luide gasp. Het voelde zelfs voor hem nog strak aan en hij kon echt alles voelen. Zijn hoofd viel naar beneden terwijl hij op zijn ademhaling lette. Zijn vingers hadden een flinke grip op Jake’s arm. Jake ging ietsjes erstaan, maar ging nog niet verder. Alex kon niet meer wachten, hij wilde dit zo graag. Hij draaide zijn heupen naar achteren en Jake ging automatisch verder bij hem naar binnen. Kleine moans waren te horen. ‘Het voelt goed… Jake… je hoeft niet bang te zijn…’
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 14:30

Jake
Alex verplaatset zijn heupen en ik gleed gewon verder nara binnen. Me hele lichaam trok zich samen. ME ogen rolde weg. Alex moande dat ik niet bang hoefte te zijn. 'im not. Het gevoel was me even te veel. het voelde te goed' hijgde ik terug. 'you'r so damnt tight Alex' Met een serieus gezicht begon ik me huepen te bewegen. Het waren richte slagen nog niet al te diep. Dat kwam met de slag. Aangeizen ik steeds een stukje verder bij Alex naar binnen ging. Ik had een hand op zijn heup liggen de andere had alex beet. DE hand op zijn heup spande ik best wel aan. Het voelde zo goed.HEt maakte me op dat moment niks uit dat het in het verband zat!. ME ademhaling zakte steeds verder. Me tanden gingen naar alex zijn schouder toe. Toen ik de mogelijkhied zak trok alex zijn heuepn naar achtere en dwude me zelf volledig nara binnen toe. nu moest ik wel even stil staan.. 'aa'
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 14:42

Alex Jenssen
Alex vond het geweldig om te horen hoe tight hij was. even kneep hij nog een keer in Jake’s arm om te laten zien dat hij het ook kon voelen. Het voelde zo onwijs lekker. Alex had zijn ogen dicht, zijn gezicht een beetje naar beneden en zijn heupen nog steeds naar achteren gedraaid. Jake ging met elke slag meer naar binnen en elke keer ging er een wave door hem heen. De moans waren nu vooral binnensmonds.
Tot Jake ineens helemaal naar binnen ging. Alex voelde hem zo diep in hem! Zijn wereld draaide op een hele goede manier. Een luide moan kwam uit hem waarna hij zijn hoofd naar achteren sloeg om deze uiteindelijk op Jake’s schouder te leggen. Zijn been spieren spande zich aan en zo ook zijn tenen. Lichte rode wangen kwamen op zetten door het genot. Jake had net even in een keer zijn spot geraakt. ‘Doe dat nog een keer’ ademde hij uit, zijn stem bijna niet verstaanbaar. Jake bewoog even niet en Alex hielp op dit moment even niet mee. zijn benen waren aan het trillen. Hoe langer hij zo stond, hoe meer het intense genot overging naar normaal genot, en Alex duwde zijn heupen iets verder, wat niet echt meer kon. ‘Move…’ Hij gaf Jake een kus op zijn kaaklijn, het enige waar hij nu bij kon met zijn gezicht. Een hand ging naar Jake’s wang toe, maar niet voor lang. Jake begon weer te bewegen en Alex moest zich echt vast houden aan zijn arm. Staand was zo anders dan liggend, of zittend. Heel zijn lichaam moest zijn best doen niet te vallen. de moans die eerst binnensmonds hadden gezeten kwamen er nu goed hoorbaar uit, en onbewust drukte hij zijn hoofd meer naar beneden. ‘Owh Jake please move faster!’ Het langzame ritme van Jake begon zijn lichaam beu te worden, hij wilde meer.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 14:52

Jake
okey me lichaa mwas weer terug van de wave van feels die door me heen ging. Dus ik kon weer bewegen, nog steeds diep in hem. Me hand waarmee ik zijn heup niet beed had lied ik naar benede gaan en pakte zijn member beet. Toen alex me bijan beval sneller te gaan deed ik dat maar al te graag. Me hand rnd zijn member en de andere bij zijn huep duwde ik ehm iets naar voren toe. Vervolgens trok ik hem naar achtere terwijl ik me mezelf bij hem naa binnen drukte. Dit deed ik regelmatig achter elkaar. Net niet uit alex maar wel volledig naar binnen toe. Zjin member gleed door me hand door de beweging.  Me tanden in zijn nek ademend door me neus omdat ik het anderes niet uit zou houden. Alex bleef tight..
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 15:00

Alex Jenssen
Jake ging sneller. Alex verloor zichzelf helemaal erin. De snelle bewegingen, Jake’s hand die in zijn heup kneep en zijn member vasthad, zijn hoofd die nog steeds op Jake’s schouder lag. De moans kwamen nu op het ritme. Hij kon zijn mond niet eens meer dichtdoen. Jake’s ritme was perfect voor deze houding. Alex wist alleen begod niet waar hij zijn armen moest laten nu hij heen houvast meer had. Ze gingen vooral naar achteren om Jake’s lichaam aan te raken met zijn vingertoppen. Zijn member was ontzettend glad door de lube, waardoor Alex sterren ging zien. Het punt dat hij wilde dat zijn spot geraakt zou worden, raakte Jake zijn spot. Alex’ ademhaling stopte en zijn rug kromde. ‘Owh my god’ zijn hoofd viel naar voren terwijl hij zowat door zijn knieen ging. in het filmpje had het er zo makkelijk uitgezien, ne hier stonden ze als een trillende bende. Dit was mooier though, dit was echt. De bewegingen bleven doorgaan, snel en met grote slagen. Alex’ lichaam werd er door geschud. Weer zijn spot, en Alex voelde zijn rand dichterbij komen. ‘Jake, mmh.. ik.. ga..’Maar de hand rond zijn member vertraagde toen hij dat zei. ‘No, no ga door, het voelt zo goed!’
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 15:20

Jake
ik voelde het ritme van alex zijn hartslag in zijn member zo ook dat het zich flink aan het versnellen was. Alex hoefde niet eens te zeggen dat hij op zijn punt stond te komen ik voelde het gewoon aan zjn lichaam. Daarom stopte ik. Trok me langzaam terug en draaide alex richting de bank. 'Jij komt pas wanneer ik dat toe laat' zei ik terwijl ik alex voorzichtig met zijn svhouder op de bank drukte. Zijn achterste prachtig omhoog. Ik glimlachte en ging achter hem staan. Met een hand zijn kont omhoog houdend de andere ging bij hem binnen. GEwoon met twee vingers wachtend tot alex weer wat strakker werd en dat werd hij ook. Zijn lichaam paste zich zo snel aan!. het slijm was me i nde mond gelopen. Toen ik vond dat het weer tijd was en alex zijn lichaam wat meer tot rust gekomen was tilde ik een van alex zijn benen op kijkend hoe hoog hij kon en hij kon best hoog! verlieft keek i kanar de jongen met gesprijde benen. Zonder iets te zeggen bracht ik de top van em member opnieuw naar binnen kijkend naar alex zijn reactie zonder zelf adem te halen. Het gevoel wa sech goed. Maar als ik wilde dat alex me ging smeken om hem te laten komen. Moest ik het zelf ook langer vol houden.Dus dat werd niet langzaam aan doen!. En dat deed ik dus ook niet. Toen alex aan gaf dat ik verder kon nam ik hem best wel ruig. Zweet lip over me rug en hoofd. I kreeg steeds meer een grijns op mijn gezicht. Het voelde zo goed en alex  horen moanen . maakte alles een stuk beter. 'you'r so beauriful' moande ik zelf tussen met ademhaling door. Ik voelde dat alex opnieuw tegen zijn grens ana kwam en natuurlijk stopte ik weer. Ik grijnsde ne keek alex speels aan. 'Wat?' Ik pakte alex op en draaide hem om zodat hij naar mij keek. Dit deed ik om hem te zoenen en onze member tegen elkaarte wrijven. Alex moes were wat afkoelen en mocht de volgende houding kiezen.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 16:03

Alex Jenssen
Alex maakte een geluid van distress. Jake stopte! Hij liet hem niet komen en dat gevoel was ontzettend vervelend en vooral frustrerend. Hij voelde hoe Jake uit hem ging. zijn spot was ook niet meer geraakt. Alex liet zijn hoofd nu helemaal hangen. ‘Don’t stop…’ Jake pakte hem vast en legde hem richting de bank. Alex mocht pas komen als Jake zei dat dat mocht. Stiekem was dit een huge turn on voor Alex. Hij vond het heerlijk als Jake meer de baas was. nog wel steeds gefrustreerd liet hij zich op de bank vallen met zijn bovenlichaam. Zijn kont stond flink de lucht in. Alex liet een lange zucht toen hij eindelijk lag. nu kon hij even alle kracht uit hem laten gaan. Zijn haar viel naar boven, zodat zijn gezicht goed te zien was, ookal was het maar de helft. Jake ging met twee vingers in hem. Het was zo raar want Alex miste het gevulde gevoel meteen! Nu voelde de vingers als niks. Hij zei niks though, hij lette nu meer op zijn ademhaling. Daarnet was de rand echt dichtbij geweest en om dat nu weer te laten zakken koste best wel wat moeite. Zijn handen lagen naast zijn zij, op de rand van de bank. ‘Jake come on’ Jake pakte nu zijn been vast en kwam er ineens achter dat Alex toch eigenlijk best lenig was. een grijns kwam op Alex’ gezicht te staan. Jake ging weer met het topje naar binnen toe. Meteen greep Alex de bank meer vast, en ging zijn mond verder open. In deze korte tijd was hij weer tight geworden! Hij wist niet eens dat dat zo snel kon! Nu voelde het precies als daarnet en Alex kneep zijn ogen dicht. Wat hij absoluut niet verwacht had, was dat Jake ruig ging bewegen. best wel heel erg ruig! Alex verloor zichzelf meteen terwijl zijn lichaam op en neer ging met elke slag. De moans waren zo snel nu dat hij er licht van werd in zijn hoofd. Zo snel deden ze het nauwelijks, dus Alex nam dit even goed in zichzelf op. Zijn handen gingen over de bank heen. Naar zijn haar, zijn mond, terug naar zijn haar, naar de stof zelf, naar een kussen, naar Jake’s handen, overal. Verder kon hij niks anders dan puur genieten.
Dit ritme bracht Alex zo snel terug tot zijn rand, sneller dan ooit! Zijn knokkels werden wit en zijn uitdrukking pijnlijk. De huid rond zijn ogen werden witter in contrast met zijn rode wangen. Dit keer wist hij niet of hij het tegen kon houden, het voelde té goed.
En toch stopte Jake weer! Alex slaakte een geluid van pure distress nu, meer dan bij de eerste keer. helemaal buiten adem lag hij op de bank. Hij had zelfs speeksel in de hoek van mond zitten. Jake vroeg wat er was, Alex kon alleen lachen tussen het ademen door. Jake wist heel goed wat er was! Zijn been werd naar beneden gelegd, en hij werd omgedraaid om gezoend te worden. zijn handen vonden hun weg terug in Jake’s haar. Hun members die tegen elkaar aan wreven en het zoenen… dit zorgde ervoor dat de rand weer uitgesteld werd. Hij was degene die de zoen verbrak. Jake loslatend ging hij van de bank af. Zijn benen begaven het maar dat was niet erg, precies zoals Alex het graag wilde juist. Op handen en knieen zat hij nu op de grond, zijn ademhaling nog steeds snel. Hij keek naar Jake die achter hem was nu, en liet zich door zijn armen heen gaan zodat zijn kont echt flink de lucht in stond.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 16:17

Jake
Ik keek alex verlieft aan die op de grond ging zitten. DEze keer was i kdegene die op me lip begonte bijten terwijl ik toe keek. I kleunde over alex heen. Ik dood voor de rest niks alleen maar de lube pakken. Alex voelde warm aan en ik wist dat hij van koud hield. Dus hey! ik was nu toch in een bully bui! ik deed opnieuw lube op zin achterste en alex member. ook op de mijne. hierdoor ging er even een rilling over me lichaam heen. Dat was echt koud.. wel fijn eingelijk. Me eigen lichaam kalmeerde er namelijk van. Ik ging goed zitten achter Alex zijn achsterste spreiden. met beide haden waarna ik me member tegen hem aandrukte. Heel langzaam lied ik hem naar binnen gaan. Me ogen draaide weg en me handen spande zich hard aan rond zijn kont. De eerste paar slagen waren op deze houding. Daarna ging ik opnieuw sneller alex ana proberen te kijekn die met zijn hoof naar een kant lang gedraait.  Zijn lichaam bewoog zo mooi onder mij. Dat ik het geluk niet uit me gezicht kreeg.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 16:30

Alex Jenssen
Wiebelend met zijn kont wachtte hij op Jake. Deze pakte de lube en begon dit weer te verspreidden ‘Mmh, thank you,’ Alex sloot zijn ogen en kreeg lichtjes kippenvel. De bewegingen begonnen weer, en het begon ontzettend rustig. Apart was dat na zo heel ruig gehad te hebben. Alex kon niet echt zeggen dat hij dit nu niet fijn vond though. het was juist fijn om het rustig te hebben net na heel ruig. Zijn ademhaling ging veel beter, en hij sloot zijn ogen met een kleine glimlach rond zijn lippen. alles was koud en hij rilde. Niet erg though. De bewegingen gingen net ietsjes sneller, en Alex bewoog mee met zijn heupen in golf bewegingen. De spieren in zijn rug waren nu prachtig te zien. De moans waren minder nu door het langzame ritme. Ze waren er nog wel steeds, vooral als Jake diep naar binnen ging in een keer. Nu Alex al twee keer niet had mogen komen duurde het niet lang voordat zijn rand weer kwam. Zijn heupen bewogen sneller, en forcte Jake om ook sneller te gaan. ‘PLease Jake, laat me komen. De druk word te groot, pleeaase laat me komen.’
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 17:04

Jake
Ik draaide met me ogen het was voor mij goed ritme op dit moment en ik stond zelf ook op het punt tot alex iets mer begon te bewegen en te smeken om hem te laten komen. Ik shudde me hoofd en drukte alex voeldig naar de grond toe. nu zijn member vast zat zou het gevoel weg gaan en kon ik nog even door gaan. EN zoals ik alex zijn lichaam kende zo lukt het ook. MAar na even merkte ik dat mijn spieren volledig verzuurde. ik hees alex weer op. Me hand gleed over zjin buik naar zijn koude member deze bonke echt heftig.' Ik wil je zien komen' fluisterde ik en trok me terug. Ik keek de kamer rond niet echt weten waar we nu konden doen en de grond liggen leek me niet zun fijn idee.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 17:19

Alex Jenssen
Met diepe ademhalingen liet Alex zich helemaal naar de grond gedrukt worden. het was zo lastig, want Jake ging elke keer licht langs zijn spot wat een hemels gevoel gaf. ‘Please Jake, ik hou het niet meer..’ doordat zijn member nu tegen de grond aangedrukte werd, begon het pijn te doen. het bonsde zo ontzettend heftig maar komen zou hij niet kunnen zo. Verslagen lag hij daar te genieten van Jake’s bewegingen. Nu lag zijn haar wel over zijn gezicht heen, en het werden plukken omdat Alex nogal aan het transpireren was.
Na even zo gelegen te hebben, werd Alex weer opgehesen. Een diepe zucht kwam uit hem toen hij weer op handen en knieën zat. Zijn hoofd hing naar beneden. Zijn member was al lichtjes aan het druppen, en het bonzen wilde maar niet over gaan. Jake ging er heen met zijn hand, waardoor hij het mixte met de lube. Alex legde zijn hoofd op de grond meer terwijl hij zich nog altijd met zijn armen omhoog hield. Als Jake met de handjob door zou gaan, zou Alex binnen nu en waarschijnlijk 10 seconden komen. Jake deed dit niet, hij wilde Alex zien komen. hij trok terug, en Alex ging anders zitten. Meer rechtop en tegen Jake aan. Buiten adem nog steeds, en zijn haar dat nu omhoog stond aan de voorkant. ‘Ik heb een idee.’ Alex weer naar zijn stoel. Een grote hangstoel waar je in zakte en super zacht was. met twee kussens er in zelfs. ‘Seks in mijn leesstoel, dat lijkt me geweldig.’ Alex legde zijn gezicht in Jake’s nek, en begon hem kusjes te geven en zahctjes te bijten.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 17:26

Jake
Alex was zo schttig dat ik ehm begon te knuffelen. hij rook nu zo heerlijk. Maar ook echt heerlij. Ik sloot me ogen even en knikte dat zijn leesstoel zeker niet verkeerd was. Alleen die stond recht naast lucky die ons nog steeds aan keek. Ik keek van alex naar lucky en naar de lees stoel. Me ogen eindigde weer bij alex. 'Let do it' Ik liep naar de stoel de weg daar heen kon ik niet van alex af blijven. Maar daar aangekomen stond ik even stil.
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 17:42

Alex Jenssen
Meteen knuffelde Alex terug. het was een behoorlijke desperate hug, Alex stond op klappen. Elke hartslag voelde hij in zijn member en hij moest echt moeite doen om er vanaf te blijven. Jake wilde zien hoe hij klaar kwam en Alex wilde hem dit geven.
Alex lachte toen hij zag dat Lucky nog steeds naar hun aan het staren was. ‘We worden bekeken Jake!’ fluisterde hij, en beet daarna op zijn lip. Jake stond op, en moest Alex helpen om van de grond af te komen. opstaan was moeilijk, lopen ook want probeer maar eens goed te lopen met een boner. Jake liet hem niet los. Zoenen, bijten, alles. Bij de stoel aangekomen ging Jake niet echt verder though. ‘Neem me op de stoel sweetie,’ fluisterde Alex terwijl hij tegen hem aan kwam staan. Voorzichtig duwde Alex Jake in de stoel, en bekeek Jake’s prachtige lichaam even. ‘Beautiful,’ zei hij, meer naar zichzelf. Zijn benen plaatste hij aan beide kanten van Jake’s heupen, en zijn handen hielden hem recht door de leuningen vast te houden. ‘Like this. Nu kan je me goed zien.’ Hij zat goed, en legde zijn beide handen rond Jake’s gezicht waarna hij hem flink begon te zoenen. Hun members gingen weer langs elkaar, en Alex bewoog zijn heupen weer in de golf bewegingen. ‘Neem me ruig alsjeblieft, laat me de sterren weer zien’ De woorden waren tussen het zoenen door bijna niet te horen. Wel ging hij met langere bewegingen langs Jake’s member.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 18:13

Jake
Alex wilde dat ik hem nam op de stoel, ik dacht dat hij moest zitten en ik dan weer zou bewegen. MAar inplaats daarvan duwde hij mij in de stoel. Met een zucht verdween ik in zijn stoel. Me benen half wijd member raakte me navel zefls aan tijdens he thalf onderuit gezakt zitten. Alex kwam over me heen zitten. Ik keek hem verlieft aan. Alex zat perfect ik kon heel zjin lichaam zien. Me hande op zjin heupen hij zoende me en zjn member ging langs de mijne heen. 'cum for me' zei ik zacht. Ik hees hem op en lied mijn member in hem glijden. Mijn benen gingen wijder. Ik lied alex volledig door zitten. Waanra ik hem in mijn macht hield me zelf ruig in me hem drukkend en zjin heupen terug op mijn lichaam drukte. Ik drukte me hoofd in de kussens terwijl ik alex aan bleef kijekn
Terug naar boven Go down
JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Love story    vr jul 15 2016, 18:47

Alex Jenssen
‘Cum for me’ Jake klonk zo ontzettend mooi nu. Alex was hem nog steeds aan het zoenen, zijn duimen langs Jake’s wangen laten gaan. Een lach verscheen op zijn gezicht toen Jake het zei. Alex verbrak de kus en legde zijn voorhoofd tegen die van Jake aan. ‘I will,’ nog even ging hij verder met het langs elkaar heen bewegen. het voelde zo intiem en echt alles was glad.
Jake tilde hem op. Alex hielp meteen mee. hij pakte de rugleuning vast en toen hij Jake’s member tegen zijn ingang voelde liet hij zich langzaam naar beneden zakken. Een tevreden moan verliet Alex het moment dat hij voelde dat hij weer gevuld werd. In een keer ging Jake helemaal naar binnen, en Alex belande nu weer met zijn heupen op die van Jake. ‘You’re so big, I love it,’ Hij wilde hem weer gaan zoenen, alleen Jake begon te bewegen. Het ware ruige, diepe bewegingen die Alex helemaal in zijn onderbuik kon voelen. Zijn ogen rolde weg en zijn mond ging ietsjes verder open staan. ook het helpen met bewegen van zijn heupen ging niet meer Jake had hem helemaal in zijn macht. Alex vond het geweldig. Hij beet zijn lip stevig, en opende zijn ogen weer op Jake aan te kijken. Net zoals op de bank, kwamen de moans er op het snelle ritme mee uit. zijn armen sloeg hij rond Jake’s nek terwijl hij zich helemaal liet gaan. Hoe graag hij wilde komen, niet normaal. Maar na al 3 keer niet gemogen te hebben, had zijn lichaam er nu een beetje moeite mee. ‘Raak mijn spot, please,’ Alex klonk desperate. Hij leunde iets naar achteren toe, zichzelf met Jake’s hulp zo houdend en zijn handen rond het einde van de stoelleuningen. Het moment dat hij zo zat, werd zijn spot in een keer mega hard geraakt. Alex’ gezichtsuitdrukking werd een mix van puur genot en pijn. Zijn kaken klemde zich even op elkaar, maar al snel had hij zijn mond weer open staan. zijn ogen bleven dicht though. Jake’s bewegingen stopte niet, en Alex bleef in deze houding zitten. Hoe vaker zijn spot geraakt werd, hoe dichter de rand kwam. Alex voelde het aan alles. Zijn achterste was aan het trekken en zijn member was pijnlijk aan het bonzen. Een paar woorden en Alex kwam, eindelijk. Het voelde geweldig en de moans werden luider. Hijzelf en Jake zaten helemaal onder wat hem liet lachen. Maar van positie verwisselen deed hij nog niet. Jake was al eens op zijn spot klaar gekomen, Alex wilde dit nog eens.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Love story    

Terug naar boven Go down

Love story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [story] the end of the world
» [Story-2] Is this trust? part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: