forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Seoul school of art

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 20:48

Gidae:
'wwat ben ik niet sexy genoeg voor je?' lachte ik hoofschuddens. 'je word bedankt!' grapte ik. 'slapen is ook goed' Ik brachtmezelf naar de deur toe, 'Nee ga vanavond geen zin om weer de wind van voren te krijgen..' Lachte ik keek in de weerspiegeling van het raam wreef in me ogen. 'nou zo belabberd zie ik er nog niet uit!. Die dag dat ik je uit de cel haalde was erger!' Ik keek marlon aan. 'Kom naar bed jij'. licht balend dat ze niet mee wilde liep ik door de gang. 'wil je eerst nog wat drinekn en eten of?'
Terug naar boven Go down
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 21:00

Marlon:

'nope sorry, maar he je hebt ook wel erg hooge concurentie als het om looks gaat in mijn leven' zei ik met een grijns tegen hem. hij begon over dat ik er erger uit zag dan hem nu toen die dag dat ie me uit de cel haalde.. 'ugh please can we not talk about that..' zei ik met een kreun tegen hem. ik liep achter hem aan zijn kamer uit richting de mijne. 'gidae... stop taking care of me for a minute and think about yourself' zei ik tegen hem hintend naar wat ie nu aan het doen was en een beetje naar wat vannacht gebeurt was en ging naar mn kamer toe.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 21:10

Gidae:
'ooit accepteer je me wel. je zal me dankbaar zijn!' grapte ik maar het wel meenend. Marlon sliep helaas de rest van dag en k bracht me tijd door in de stoel starend naar de tv met een deken rond me heen. Ik kreeg het gewoon niet warm.. Om 6 uur was ik weg naar het ziekenhuis waar ik 2 dagen moest blijven.. Ik had marlon nog gesmste dat ze gewoon Alles mocht pakken.

NA 2 dagen kwam ik terug thuis niet veel beter uit zien dan toen ik er heen ging. De medicatie was zwaar geweest.. Zo zwaar dat ik nu me muts zelfs binnen op hield en me volledig opgerold had in kleding en dekens. Wachtend tot marlon thuis kwam. ze had weer nacht dienst en wilde weten hoe het nu met der ging. Zeker omdat ze niet meer zo veel dronk
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 21:17

Marlon:

gidae moest twee dagen in het ziekenhuis blijven door zn dronken stunt. ik had er niet heel veel tijd om over na te denken want had twee nacht diensten achter elkaar en was echt kapot. ik strompelde om half 5 sochtends eindelijk weer binnen en ik was echt zwaar chagerijnig. nee.. dat is niet het goede woord.. ik was zwaar pissed. zo pissed dat ik bijna niet door had dat er iemand helemaal ingepakt op de bank zat. 'jezus gidae.. het is 25 graden binnen. zweet me al kapot als ik naar je kijk' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 21:37

Gidae:
ik zag gewoon aan Marlons gezicht dat ze zich kut voelde. Meteen schoot ik omhoog liep naar de kast me drank pakte de beste er uit en liep terug met een glas. 'Een glas okey daarna naar bed.' Ik stak het glas naar det uit' Nee heb het echt ijs koud' i klachte ne keek haar aan. 'Wiste dat.' Ik wees naar de tafel waar een flayer lag. 'Je beroemt word'
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   di sep 13 2016, 21:44

Marlon:

zonder dat ie erom vroeg begon in al te ranten. 'echt wtf, wat geeft haar het recht om door mn telefoon heen te gaan snoopen! en daarna ook nog naar me toe komen "ik dacht dat ik duidelijk geweest was, geen boyfriend zoalng je voor mij werkt" nou probeer haar dan maar eens duidelijk te maken dat dat niet het geval is als ze al je oude foto's voor je neus houd...echt kon dr wel wurgen!' rante ik terwijl ik het glas van hem aan pakte en hem in 1 keer naar achteren gooide ' om het te bewijzen dat het niet zo was, moest ik alles van dr weggooien....' zei ik somber daarna en plofte op de bank.. gidae zei iets over dat ik beroemt werd ofzo. 'oh..' was het enige wat ik uit kon brengen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 19:10

Gidae:
Ik slikte me laaste opmerking weg na de rage bui van haar net. Ik ging naast der zitten keek der aan. 'Wat een *** wijf' zei ik iets te serieus wat er dus best grappig uit e mond kwam. Ik ging verzitten lachte even. 'Andere baan zoeken? vele willen nu jouw als hun danser! je bent echt populair oder de dans clubs!' ik schoof het naar haar toe. Ik wist dat die foto;s vee; voor haar betekende...'Ik ehb die twee fotos nog die jij me in een dronke bui gestuurt had. Wil je.. die hebben?'
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 19:19

Marlon:

ik lachte zuur 'kut wijf is een understatement...' zei ik terug. toen hij voorstelde om een andere baan te zoeken zuchtte ik heel dramatisch. 'maar ze betalen zo ontzettend goed... en ik betwijfel of ze me nog willen hebben als ze er achter komen wat voor een bende ik eigenlijk ben..' zei ik. alle meiden die in deze club werkte hadden een bagage bij zich... dus ik voel niet echt buiten.. daarom vond ik het ook leuk daar. ik keek wel naar de flyer die gidae naar me toe schoof maar ik wist alsnog niet wat ik er van moest denken. mn humeur schoot iets omhoog toen gidae zei dat hij nog twee fotos had die ik blijkbaar in een dronken bui naar hem gestuurd had ' echt? heb je die bewaard?' vroeg ik aan hem met een kleine glimlach op mn gezicht
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 19:21

Gidae:
'tuurlijk,' glimlachte ik. 'Zei toch dat ik alles zou bewaren voor je. nou fris e zelf op en daarna pas krijg je de foto's en meid doe iets aan je haar is meer evaal oranje dan een goede kleur! je zelf verzorgen zal je goed doen!' met dat wiggielde ik met me mobiel. 'Eerst oden dan krijg je de foto's!'
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 19:44

marlon:

'het is half 5 sochtends en je wilt dat ik nu nog ff mn best ga doen om er verzorgd uit te zien?' vroeg ik aan hem. 'en heb geen geld om wat aan mn haar te doen, en nee, ik wil geen geld van je' zei ik en hield mn hand op voordat hij het kon voorstellen. ik stond op en rekte me uit. 'fine, echt vuil van je dat je de foto's gebruikt als blackmail' zei ik tegen hem en ging richting me kamer.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 20:24

Gidae:
'niemand zei dat ik lief was!' lachte ik terwijl ik onderuit zkate en toe keek hoe marlon het uiteindelijk toch deed. Ik wachtte tot ze terug kwam en lachte breed. 'kijk jouw nou! en nu mee komen shut it dat je moe bent.' Ik pakte der pols en trok haar mee. Ik trilde wel op me benen maar om nu de motor te pakken.. Dan jaage ik haar weer weg.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 20:31

Marlon:

ik kwam weer terug en werd meteen bij de pols gepakt door gidae. hij zei dat ik niet mocht zeggen dat ik moe was en gewoon mee moest komen 'maar ik ben moe! draai jij maar eens een nachtdienst in een drukke club' zeurde ik tegen hem. maar hij had erg geen gehoor aan. 'toee.. ik wil gewoon .. naar ... bed..' ik zag zn motor weer tervoorschijn komen. ik prbeerde me los te wringen 'gidae nee. pls dont do this..'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 21:07

Gidae:
ik zuchte en keek haar aan. 'kom nou mee.. je kan zo slapen. maar inplaats va nde motor pakte hi jde auto sleurde marlon in de auto en reed een stukje seoul uit. Richting het vakantie huisje van zijnouders. Daar aangekomen deed hij de deur open. 'Je krijgt zo de foto's eerst ga jij even genieten en al die stress rond je werk van ej schouder gooien. We hebben hier alles!' ook een waterbed gewoon bed alles noem mar op!'
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   do sep 15 2016, 21:15

Marlon:

ik probeerde me nog steeds los te wringen.. ik wou niet mee... niet als hij niet vertelde waar we heen gingen.. en zeker niet op die motor van hem. hij sleurde me mee naar de auto 'gidae pls... zeg gewoon waar we heen gaan' smeekte ik hem bijna maar nee.. hij zei niks. ik begon nerveus met mn haar te spelen. ik kon ook niet echt zien waar we heen gingen.. het was nog donker buiten.. uit eindelijk stopte hij en w waren bij een vakantie huisje aangekomen.. vast van zn ouders... we liepen naar binnen en hij zei dat ik pas de foto's kreeg als ik ontstressed was.. 'gidaee... kom op. ' zeurde ik. ik keek een beetje rond. ik zuchtte.. eerst maar naar bed...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   

Terug naar boven Go down

Seoul school of art
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-