forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Tales of the Watertiger and the Fireleon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   do nov 28 2013, 22:33

Sonya Fireheart -erfeling -slaapkamer van koningrijk (burningkingdom)
Ik keek nog een keer in mijn ooghoeken naar de wachter maar die was ineens weg.. k kneep nog harder in Braiens hand. ik zag dat zijn hand rood werd. ''waarom schrok hij niet?'' vroeg ik mezelf af. Ineens werd ik vooruit getrokken braien rende naar onze ouders toe de troonzaal in. De deuren waren nog niet geheel open dus ik botse tegen de deur op. '' Nee ik laat braiens hand echt niet los'' dacht ik. Ik voelde hoe de hand van braien door mijn vingers glipte en hoe hij naast onze vader neer knielde.

ik probeerde het zelfde te doen maar struikelde over mijn lange ruk. Me haar viel voor me ogen en prikte in me neus. Ik moest er van niezen ik voelde wat lava uit me neus druipe. Het branden. ''Aaah dat was ik nog steeds niet gewent'' snel wreef ik het weg en kroop weer overeind. Me knie branden heel erg. Ik hinkelde naar onze moeder toe en knielde naast haar neer. Ik keek nog even naar Opa en zag hoe hij naar braien keek. Opa keek echt gemeen. Voordat ik het doorhad zei ik '' Meneer Fireheart waarom kijkt u zo boos''?

Anne-artist/shifter- Bos buiten het koningrijk (burningkingdom)

Anne stond nog steeds te kijken naar de ingang van het paleis en de markt. Het was 5 jaar geleden dat ze hier was geweest. Al die tijd had ze alleen doorgemaakt in de bossen. Ze keek om zich heen ze hoorde iets aankomen. Voor ze het wist viel ze op de grond haar cape viel af.

Jay -voodoodoll/magie- huis bij de markt van Buringkingdom

Ik keek nog even goed naar die jongen. ''Waarom zit hij er zo interessant uit'' dacht jay, op dat moment toen ik naar die jongen keek zag ik iets gebeuren. Iets gleed in de schadow van de jongen. ''Oh ik moet echt weg, ik ga steeds vaker rare dingen zien'' zei ik hard op. Ineens voelde ik de ketting rond mijn nek straks getrokken worden ik verloor me evenwicht en belande op grond. Dat maakte echt een harde knal. De nade in mijn knie schoten los.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   do nov 28 2013, 23:05

Jake ~ erfeling ~ Marktplaats

Hij was zelf nu in een schaduw veranderd en gleed over de grond en langs alle huizen. Uiteindelijk kwam hij bij de markt. Voor het testen van zijn gave besloot hij om zich voor te doen als de schaduw van iemand anders. Na even rondkijken zag hij een goed testpersoontje rondlopen. Het was een klein jongetje met blond haar. Hij liep met een konijntje in zijn handen. Jake gleed over de grond naar de jongen toe en eenmaal bij de jongen aangekomen vormde hij zichzelf als schaduw naar de schaduw van de jongen. Je zou niet kunnen zien dat hij niet de echte schaduw is zo precies had hij zichzelf kunnen vervormen.

Aisu ~ artist ~ bossen.

Na een tijd rennen waren ze bijna bij burning kingdom aangekomen. Hij schrok wel toen Kyo ineens probeerde te stoppen en ze daarna door de lucht vlogen. Uit angst dat het misschien iemand van burning kingdom was nam hij Kyo weer terug in zijn lichaam waardoor het leek alsof de wolf zojuist in hem was veranderd. Hij vloog nog een stukje door de lucht eer hij op de grond kwam met een knal. Snel stond hij weer op en liep hij voorzichtig naar de plek waar ze blijkbaar tegen iets aankwamen. Toen hij bij de plek aankwam zag hij iemand op de grond liggen. 'uuuhh... Hey.. sorry voor wat er gebeurde. ik zag je niet meer op tijd.' zei hij verontschuldigend.

Rakuno ~ Artist ~ Paleis van burning kingdom.

Hij glipte achter de kinderen aan naar binnen de zaal in en keek even rond zich. Toen hij zag hoe de oude koning naar de jongen keek begon er toch wel een vuur aan te wakkeren in hem. "Wat the hell is er mis met jou! Die jongen heeft nog niemand kwaad gedaan. Tenminste.... Voor zover ik weet." dacht hij. Hij stond bijna op het punt om zich weer zichtbaar te maken maar bedacht zich nog net op tijd. Zijn woede moest hij wel even kwijt. En dat kon hij nu op nog maar een manier doen. De zaal werd ineens warmer en warmer totdat het tegen de 50 graden begon te lopen in de kamer. Nu hij zogezegd even wat stoom had afgeblazen was hij weer een stuk rustiger en kon hij zijn masker weer voor zich houden.
Terug naar boven Go down
http://cursedsoul.forumaction.net
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   do nov 28 2013, 23:15

Ik keek nog een keer in mijn ooghoeken naar de wachter maar die was ineens weg.. k kneep nog harder in Braiens hand. ik zag dat zijn hand rood werd. ''waarom schrok hij niet?'' vroeg ik mezelf af. Ineens werd ik vooruit getrokken braien rende naar onze ouders toe de troonzaal in. De deuren waren nog niet geheel open dus ik botse tegen de deur op. '' Nee ik laat braiens hand echt niet los'' dacht ik. Ik voelde hoe de hand van braien door mijn vingers glipte en hoe hij naast onze vader neer knielde.

ik probeerde het zelfde te doen maar struikelde over mijn lange ruk. Me haar viel voor me ogen en prikte in me neus. Ik moest er van niezen ik voelde wat lava uit me neus druipe. Het branden. ''Aaah dat was ik nog steeds niet gewent'' snel wreef ik het weg en kroop weer overeind. Me knie branden heel erg. Ik hinkelde naar onze moeder toe en knielde naast haar neer. Ik keek nog even naar Opa en zag hoe hij naar braien keek. Opa keek echt gemeen. Voordat ik het doorhad zei ik '' Meneer Fireheart waarom kijkt u zo boos''?

Anne probeerde overeind te komen ze keek door haar pony heen ze zag een jongen staan. ''ik dacht toch echt dat ik een vacht voelde'' zei ze per ongeluk hard op. Ze keek de jongen diep in de ogen. ''Hey.. sorry voor wat er gebeurde. ik zag je niet meer op tijd.'  zei de jongen. Anne kroop omhoog en keek boos. '' KIJK de volgende keer gewoon uit'' gilde ze. ''Nu zit me naar door de war en is me cape geschuurd'' Zo kan ik me niet laten zien op de markt, en nu ben ik ook nog is mijn geld verloren.'' verzon ze te plekke.

Ik keek nog even goed naar die jongen. ''Waarom zit hij er zo interessant uit'' dacht jay, op dat moment toen ik naar die jongen keek zag ik iets gebeuren. Iets gleed in de schadow van de jongen. ''Oh ik moet echt weg, ik ga steeds vaker rare dingen zien'' zei ik hard op. Ineens voelde ik de ketting rond mijn nek straks getrokken worden ik verloor me evenwicht en belande op grond. Dat maakte echt een harde knal. De nade in mijn knie schoten los.

Laatst aangepast door Evilian op do nov 28 2013, 23:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   do nov 28 2013, 23:44

Hij was zelf nu in een schaduw veranderd en gleed over de grond en langs alle huizen. Uiteindelijk kwam hij bij de markt. Voor het testen van zijn gave besloot hij om zich voor te doen als de schaduw van iemand anders. Na even rondkijken zag hij een goed testpersoontje rondlopen. Het was een klein jongetje met blond haar. Hij liep met een konijntje in zijn handen. Jake gleed over de grond naar de jongen toe en eenmaal bij de jongen aangekomen vormde hij zichzelf als schaduw naar de schaduw van de jongen. Je zou niet kunnen zien dat hij niet de echte schaduw is zo precies had hij zichzelf kunnen vervormen.

Aisu ~ artist ~ bossen.

'Een vacht? Waar heb jij het nou over? Ik weet niet wat er mis is met jouw ogen maar ik ben een gewone jongen hoor!' Zei hij lichtelijk geïrriteerd. Hij bekeek het meisje even van top tot teen. 'Sorry het was echt niet mijn bedoeling hoor.' zei hij. Toen ze zo begon te klagen moest hij grommen als een wolf. 'Ik kan je twee keuzes geven. Doe aardig en misschien help ik je of blijf zo doorgaan en dan bekijk je het maar zelf!' zei hij grommend.

Hij glipte achter de kinderen aan naar binnen de zaal in en keek even rond zich. Toen hij zag hoe de oude koning naar de jongen keek begon er toch wel een vuur aan te wakkeren in hem. "Wat the hell is er mis met jou! Die jongen heeft nog niemand kwaad gedaan. Tenminste.... Voor zover ik weet." dacht hij. Hij stond bijna op het punt om zich weer zichtbaar te maken maar bedacht zich nog net op tijd. Zijn woede moest hij wel even kwijt. En dat kon hij nu op nog maar een manier doen. De zaal werd ineens warmer en warmer totdat het tegen de 50 graden begon te lopen in de kamer. Nu hij zogezegd even wat stoom had afgeblazen was hij weer een stuk rustiger en kon hij zijn masker weer voor zich houden.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   do nov 28 2013, 23:51

Ze hoorde de jongen grommen. Oeps ze had hem boos gemaakt dat was niet haar bedoeling. spontaan begon ze te huilen. hij gaf haar 2 keuzes. Maar ze wist niet wat ze hier mee moest doen. haar buik begon zo hard te knorren. Al die gedachten door haar hoofd werden haar te veel ''ren weg, val hem aan, ga gillen, sla hem, honger, je moet eten'' steeds meer gedachte zweefde door haar hoofd. ze voelde aan haar hoofd. Toen ze haar hand zag, het zat onder het bloed. Alles werd donker en ze viel met een harde klap op de grond.

Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 00:21

Aisu ~ artist ~ bossen.

Hij rolde met zijn ogen toen het meisje spontaan begon te huilen. Hij wist niet of dat het kwam omdat hij gromde of door iets anders maar het interesseerde hem eigenlijk ook niet echt. Hij schrok wel toen hij zag dat het meisje bloedde, en dat nog wel uit haar hoofd! Hij slaakte even een diepe zucht. "zeg Kyo had je me niet even kunnen zeggen dat je haar verwond had?" Dacht hij. "sorry.. Het gebeurde ook allemaal zo snel. ik had nog geen eens door dat ik haar verwond had." Antwoordde Kyo. Hij keek even naar het bewusteloze lichaam van het meisje en zuchtte nogmaals. Voorzichtig pakte hij het meisje op en liep hij samen met haar een stukje terug het bos in naar een riviertje. Hij legde het meisje naast de rivier op de grond neer en hij haalde Kyo weer tevoorschijn. 'Oke Kyo ik vertrouw erop dat jij haar warm houd.' Zei hij tegen de grote wolf. 'Oke Aisu dat zal ik doen. Het is tenslotte ook een beetje mijn schuld.' antwoordde de wolf. Hij keek even naar de wond op anne haar hoofd. 'Hier moet iets van een kompres op om de zwelling tegen te gaan.' mompelde hij tegen zichzelf. Hij hield zijn hand boven haar hoofd en zorgde dat er een klein ijslaagje op de wond vormde. 'dit zou goed genoeg moeten zijn.' mompelde hij weer. 'Kyo ik ben zo terug. Het meisje had duidelijk honger dus ik ga even wat eten zoeken. Hij liep weg van de twee en ging op zoek naar wat fruit. Gelukkig zat er in dit bos genoeg eetbare vruchten en bloemen. Hij pakte wat hij pakken kon en wat eetbaar was waarna hij weer naar de twee terug liep. Eenmaal terug bij de wolf en het meisje maakte hij naast het meisje een vuurtje en nam hij de wolf zijn plek in. Hij deed Kyo weer terug in zijn lichaam en hij ging bij het meisje zitten. Hij legde haar hoofd zachtjes op zijn benen en wachtte tot ze bij zou komen. Hij had voor het fruit een schaaltje van ijs gemaakt en het daarin gelegd.

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 11:59

Braien Fireheart - erfeling - gang van koninkrijk (burningkingdom)
plots werd het warm heel erg warm. het zweet brak van mijn voorhoofd af. ik veeg mijn hooft droog met mijn mouw. starend naar voren kijk ik, hoe de man die ik opa moest noemen geschrokken om zich heen kijkt. ik wist dat die wachter de oorzaak was van de hitte net zo plots als het kwam ging het ook weer weg.

De heer fireheart(opa) zegt: zoon Thanzu, wat doet dat monster hier? had ik niet gevraagd om dat op te ruimen?

''monster? welk monster over wat of wie hebben ze het?''

heer Thanzu zegt: mijn heer, hij is nog te jong. vergeef me ik heb een oplossing voor dit probleem.
ik heb nog een reserve liggen op fireheart island.

''reserve? wat voor reserve? waar gaat dit over?''

De heer fireheart(opa) zegt: een 2de zoon?
heer Thanzu zegt: nee mijn heer, mijn eerste zoon. Dit is mijn 2de zoon...

''nee neee, ik ben de eerste zoon dit klopt niet ik ben de eerst geborene!! ike...''

De heer fireheart(opa) zegt: oke dat is mooi, voor dat hij 16 word wil ik dat hij verdwijnt anders doe ik het zelf.
heer Thanzu zegt: dank u heer, ik zal het regelen maakt u maar geen zorgen.

''wie moet er verdwijnen wat is dat met een monster waar gaat dit allemaal over?''
vader staat op en tikt ons op de schouder. kom we moeten gaan. samen met moeder vader en zusje vertrekken we uit de grote zaal. we lopen gezamenlijk in de gang. ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen. over wie zou opa het hebben? ik kijk onzeker naar sonya. En fluister over wie zouden ze het hebben?

Setto crystalwater - erfeling - op de markt (tiankey dorp)
toen ik voorbij een huisje liep stond ik even stil. daar in de raam opening achter tralies zat een man. een jonge man. hij had overal littekens. ik werd wel een beetje bang van hem. maar toch had hij iets vriendelijks iets in mij zij dat ik hem moest helpen. verlegen schuifel ik dichter naar het huisje toe. plots word je jonge man met littekens naar achteren getrokken aan een ketting dat vastzat om zijn hals. ik schrok en deinsde naar achteren. tijdens mijn schrik danste mijn haar sierlijk omhoog.  snel rende ik verder. totdat ik voorbij het huisje was.

ik stopte bij een kraampje met eten. daar in een rieten mand lag een heerlijke stapel met appels knal rode appels. zo rood had ik ze nog nooit gezien. ik kijk naar rechts en dan naar links. er zijn geen wezens die op mij letten. mijn hand rijkt naar voren toe naar die heerlijke rode appels. als ik snel ben kan ik misschien eentje pakken en meenemen zonder dat ze het opmerken. zoals pa zegt meenemen zonder te vragen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 13:21

Sonya Fireheart -erfeling -troonzaal/gang van koningrijk (burningkingdom)
Ik dacht dat het kwam door mijn val maar ik kreeg het spontaan heet. Maar toen ik zenuwachtig naar Braien keek zag ik dat ook hij het warm had. Ik wist niet geheel wat er gebeurde. De heer Fireheart en onze vader hadden discussie over een monster en een 2de zoon. ''Wat was dat toch'' dacht ik. ''Braien kan niet de 2de zoon zijn. Hij word mijn man!.Ik volgde onze ouders en Braien, we liepen de gang in. Wanneer braien zich ongemakkelijk voelde. voelde ik dat ook, ik zag hoe hij aan het nadenken was. zijn lieve ogen keken me vragend en onzeker aan.

Hij boog zijn hoofd naar mij ik voelde zijn adem in mijn hals. Met zijn lieve, zachte stem vroeg hij ''Over wie zouden ze het hebben''. Ik keek hem aan '' Ik weet het niet'' fluisterde ik terug. Ik moest op mijn tenen gaan staan om bij zijn oor te komen. Ineens sprongen de tranen in me ogen. Ik weet niet waarom maar ik had het gevoel dat ik Braien ging verliezen. Ik sloeg me arme om hem heen. '' ik... ik... ik.. wat.. ik.. wat... wat er ook gebeurd ik zal altijd bij je blijven braien. Zei ik snotterend.

Anne-artist/shifter- riviertje in bos bij koninkrijk (burningkingdom)

Langzaam opende Anne haar ogen. Haar hoofdpijn was een een stuk minder geworden. Ze keek naar de jongen, Dit was voor het eerst dat ze bij iemand wakker werd. Ze merkte dat haar hoofd op zijn schoot lag. Wat was dit gevoel. Ze werd warm van binnen. Waarom deed hij dit voor haar? Ze was nog zo gemeen tegen hem geweest en had gelogen. Anne snapte er niks van. Ze sloeg haar arme rond de middel van de jongen en drukte haar gezicht in zijn buik. Ze niet niet hoe ze hem anders moest bedanken.

Net voor ik viel zag ik dat de jongen met de blonde haren naar me keek. ''Zou hij me gezien hebben'' Zo lang kon ik me der niet over druk maken ik moest weer aan het werk.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 14:00

Hij bleef de jongen volgen als zijn schaduw. Hij was wel blij dat het hem zo makkelijk afging om als iemand zijn schaduw te fungeren. Verbaast keek hij naar de jongen toen hij zag dat de jongen een appel wou stelen. Hij kwam uit zijn schuilplaats en hij gleed over de jongen zijn lichaam. Hij als schaduw stond nu langs de jongen en zijn arm gleed over de arm van de jongen. Toen zijn arm bij de pols van de jongen kwam gleden zijn vingers om de pols heen en pakte hij de pols vast. Hij trok de arm terug zodat de jongen niet een appel kon stelen.

Aisu ~ artist ~ bossen.

Hij keek met een glimlach naar het meisje toen hij merkte dat ze wakker werd. Hij wou net wat water voor het meisje gaan halen toen ze plots haar gezicht in zijn buik drukte. Hij was verbaasd doordat ze zoiets deed en moest zacht blozen. Nu begreep hij haar helemaal niet meer. Eerst ging ze zo tekeer tegen hem en nu deed ze zo? Zachtjes streelde hij het meisje over haar rug. 'Hey daar.. Ben je eindelijk wakker?' vroeg hij zacht en teder. Met zijn vrije hand pakte hij de schaal met fruit en zette die naast het meisje neer.

Toen de kinderen uit de zaal liepen met hun ouders ging hij ze weer volgen. "Ja daag... Ik heb al die tijd al op die kleine etters gepast en nu zouden ze die jongen zomaar wegsturen!? Niet zolang ik de wachter ben hier. Ik bedoel hij is maar een kind!" dacht hij. Hij liep vlak achter de kinderen en was klaar om in te grijpen indien nodig. Hij liep zo rustig mogelijk zodat zijn kettingen niet te veel geluid zouden maken. Alhoewel hij voorzichtig deed maakten zijn kettingen alsnog een klein beetje geluid. Het geluid was wel zodanig zacht dat hooguit de kinderen het zouden kunnen horen maar de rest niet. Hij boog zich voorover zodat hij op hoogte van de kinderen was. 'Maak jullie geen zorgen. Jullie blijven bij elkaar wat er ook gebeurd.' Fluisterde hij tegen de kinderen vanuit zijn onzichtbare positie. Hij moest voorzichtig doen om te zorgen dat hij door de vader, zijn baas, niet werd betrapt want hij wist dat die man het niet fijn vind om gevolgd te worden door een van zijn wachters tijdens een familiebespreking. 'Ik weet niet wat er hier gaande is maar er klopt hier iets totaal niet.' Mompelde hij tegen zichzelf.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 20:32

het is middag

vader hand mij en sonya met rust gelaten we mochten in de tuin spelen. het was lente en de tuin was groot en zat vol met bloemen en bomen. het was net een parkje in een bos of wijde. sonya zat achter een vlinder aan en probeerde het te vangen. ik lag rustig met mijn rug op het gras met mijn armen steunend onder mijn hooft en nek. ik staarde naar de zon en de wolken daar omheen. de wolken vormde allerlei rare wezens en dieren zoals een wolf met vier vleugels of een schaap met scherpen tanden en een lange staart. ook hoorde ik dat de wachter in de beurt was hij was nog steeds onzichtbaar. maar ik kon hem altijd opmerken of vinden. aan zijn mopperende gedachtes en de vraag of anderen zijn gerinkel van zijn kettingen niet hoorde. al van af zijn vierde kon hij hem horen de bibliotheek juf zij dat ik gedachtes kon horen. en dat, dat heel bijzonder was. soms mocht ik zelfs een boek mee nemen uit de bibliotheek wat ik anders van mijn ouders nooit mocht lezen. ze was altijd aardig soms had ze wel wat weg van een vampier omdat ze altijd jong en schoon bleef. tenslotte was ze bleker dan de rest als je het vergelijkt met de koks dames.

setto werd bang, hij kon zijn hand niet meer bewegen zoals hij wilde. snel ik pakt een mes uit de scheden die vast zat aan zijn riem om zijn middel. ik wil mijn arm besnijden of steken om van die schaduw af te komen. zijn vader achter hem, pakt zijn pols vast. ik schrok hefig en probeerde me hand terug te trekken maar dat lukte niet. en hij zegt: 'schaduwen bestrijd je met schaduwen of met licht.'

de man heeft blond haar en grauwe grijze ogen, hij ziet er uit als iemand van 35 jaar of ouder. hij maakt met zijn hand een schaduw op de grond en grijpt de andere schaduw vast met zijn schaduw. en trekt het daarna met veel gracht omhoog. de schaduw vormt een jonge jongen. 'kijk eens aan wat we hier hebben?'zegt de man zacht en sloom. de man trekt de schaduw verder omhoog en houd hem stevig vast. 'een jonge tiankey? ik had jouw op jouw leeftijd veel beter verwacht dan dit simpele trucje.' 'vader wat is een tiankey?' man: 'een tiankey is een erfeling net als wij... alleen deze komt uit elmento en is van de duister of zelfs soms van de dood.' ik zag dat hij de jonge jongen nog steviger vast hield zodat het niet weg kon. met grote ogen keek ik naar de jonge 'wauw een erfeling?!'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 20:45

Sonya Fireheart -erfeling -tuin van koningrijk (burningkingdom)

Ik rende achter een vlinder in de tuin de vleugels van de vlinder waren van puur vuur en het lichaam staken donkere punten uit zijn kopje was oranje. Als je de vleugels aanraakte voelde het niet warm aan. koud vuur zoals mama altijd vertelde.
Wat er die ochtend gebeurd was boeide me net meer zo erg alles was weer zoals normaal.  Braien ging toch nooit weg want hij word koning. Ze rende de bosjes in die de rand van de tuin aangaf. Ze zag een kleine vuur eekhoorn wegspringen.

'Hey daar.. Ben je eindelijk wakker'' hoorde ze de jongen lief en teder zeggen. Ze voelde zijn hand over haar rug strelen. Dat gevoel was erg vertrouwend voor haar. Ze herinnerde zich nog goed hoe haar vader dat altijd deed wanneer hij haar uit haar eigen gesponnen web had bevrijd. Ze voelde zich zo op haar gemak dat ze bijna  was vergeten dat ze zulke grote honger had. Tot de ze schaal zag die de jongen naast hun neer had gezegt. Ze vloog naar de schaal toe en propte het eten naar binnen. Proesten eh hoesten omdat  ze te snel at bedenkte ze de jongen ''dank dank je'' Even stopte ze met eten. ''hmm.. ik wil hem bedanken en sorry zeggen voor mijn gedrag maar ik durf het niet te zeggen'' dacht Anne. Ze keek naar het fruit en dan naar de jongen en weer terug naar het fruit. Ze propte nog een stukje in haar wang en besprong de jongen. Haar arme vlogen rond zijn nek.  Ze duwde haar wang tegen ze zijne aan.

Net voor ik viel zag ik dat de jongen met de blonde haren naar me keek. ''Zou hij me gezien hebben'' Zo lang kon ik me der niet over druk maken ik moest weer aan het werk.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 21:44

Jake ~ erfeling ~ Marktplaats (tiankey dorp)

Hij schrok toen hij ineens vastgegrepen werd door iets. Dit klopte niet! er was hem altijd gezegd dat je als schaduw ongrijpbaar en ontastbaar was. Toen hij omhoog werd getrokken liet hij de andere jongen los en begon hij hevig te spartelen. 'Laat me los, laat me los LAAAAAT MEEEE LOOOOSSSS!!!!!!!' Riep hij zo hard als hij kon en hij bleef hevig door spartelen. Met een geïrriteerde blik keek hij naar de jongen en de man die blijkbaar de vader van die jongen was. 'LAAT ME LOS ZEG IK JE! JE WEET NIET WAT IK ALLEMAAL KAN!' schreeuwde hij. hij probeerde uit de greep van de man te komen maar dat was natuurlijk een verloren zaak, een klein jongetje zou nooit tegen een volwassen man kunnen. In zijn blik was woede te zien toen de man zei dat hij een tiankey was en aan zijn zoon uitlegde wat hij was. "van het duister en soms van de dood.. het duister en de dood.." bleef maar door zijn hoofd spoken. 'Ooh ja fijn weer zo een iemand.. Dat ik een tiankey ben, meester over duister en dood betekent niet dat ik meteen slecht ben!' zei hij kwaad. Nu hij zo kwaad werd begon er een donkere gloed van hem af te stralen.

Aisu ~ artist ~ bossen.

Hij moest zacht lachen toen het meisje ineen op de schaal met fruit afvloog. Hij wou net iets zeggen toen ze hem bedankte. "zeg hoe lang blijf je nou nog bij haar? ben je ons doel vergeten? we zijn nog geen eens een dag reizen van ons dorp af. dat is niet echt bepaald de wereld verkennen." zei Kyo tegen hem in zijn gedachten. "ssshhttttt. ik blijf niet veel langer meer bij haar oke.. Maar ik kon haar ook niet zo laten liggen na wat we haar hebben aangedaan." dacht hij terug. Hij wou net op gaan staan om weer te vertrekken tot het meisje hem plots besprong en haar armen om zijn nek sloeg. Zijn wangen kleurde lichtjes rood en hij zat daar als verlamd. 'uuuhh.... W-ww-w-wat.. d-doe je?' Vroeg hij stotterend. Hij wist niet echt wat hij met haar aan moest nu. Zo had hij het niet bedoeld, toch? Nu wist hij het zelf ook niet meer.

Rakuno ~ Artist ~ tuin van burning kingdom.

Nu zijn baas, de vader van de kinderen hun met rust hadden gelaten maakte hij zichzelf weer zichtbaar. Hij liep naar Braien toe en ging naast hem in het gras zitten. 'hey braien.. kan ik je even spreken?' vroeg hij kalm. Hij keek voor zich uit en keek voor geen seconde naar Braien. Hij bleef maar in zijn hoofd zitten met wat de fireheart heer had gezegd. "Hij moet voor zijn 16 opgeruimd zijn. Anders doe ik het zelf...." Hij wou erachter komen wat ermee bedoeld werd. Normaal zou hij zich niet snel bemoeien met dit soort dingen en alleen een strenge wachter zijn waar veel mensen bang voor zouden zijn maar nu niet. Misschien kwam het doordat dit hem herinnerde aan zijn eigen jeugd en ouders of omdat hij toch een soort band met de kinderen had opgebouwd na hun hele leven wang over hun gewaakt te hebben.. Wat het ook was hij vond niet dat ze het verdiende om zo behandelt te worden.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 22:15

Sonya Fireheart -erfeling -tuin/ gangen van het paleis (burningkingdom)

ik zag hoe de eekhoorn naar de wachter rende die er ineens weer was. Ik schrok er wel van want, ik had hem niet aan horen komen. eigenlijk wilde ik naar hun toe rennen. Maar de wachter leek in gesprek te zijn met braien. ''dan maar niet'' dacht ik en rende het kasteel weer in. ''Oh ik ga dit keer wel alleen de kelders in'' dacht ik een beetje onbewust. Ik rende door de lange gangen door. Langs de keuken naar de kelder waar ik met Braien al veel avondturen had beleeft. Net zo als de ene keer we hier tikkertje aan het spelen waren. En de bediende natasha achter ons aan zat omdat Braien eigenlijk moest leren. We hadden ons toen verscholen in de kelder. Langzaam opende ik de kelder deuren open. ''Oeps het was toch iets donkerder dan ik in gedachte had. Met Braien is alles toch minder eng'' dacht ik. Gelukkig ben ik ook een erveling en bezit ik vuur. Mijn hand lichte op en zo werden de donkere muren belicht. Een lichte bris gierde door de gangen. ''dat kan toch niet de kelders waren ondergronds''

'uuuhh.... W-ww-w-wat.. d-doe je?' Vroeg de jongen stotterend. Anne liet hem los en ging recht voor hem zitten. Nu zat ze bijna op schoot. Heel onschuldig stak ze haar hand uit. hihi giechelend pakte ze zijn hand. ''aangenaam ik ben Anne'' daarna sprong ze over eind en begon ze rond te huppelen. ''wat doe je hier, Wie ben je, hoe heet je, waar kom je vandaan, wat ben je, hoe kan ik je bedanken'' heel veel vragen ratelde ze super snel achter elkaar door.

Jay -voodoodoll/magie- gangen van het paleis van Buringkingdom

Ik kon de ogen van de jongen niet vergeten. Er was iets speciaals aan die jongen. Als sjokkend liep ik achter mijn meesteres aan. Voor het eerst waren we de grote ijzere deur door gelopen. Ik keek door de gangen ze muren zager er smerig en kill uit, Waarom liepen we door deze gang. Aan de jurk die mijn meesters aan had kon ik zien dat er een briesje stond. helaas voelde ik daar niks meer van. ''De laatste keer dat ik dat voelde was.. nee laat het enige wat ik me kan herinnener is die dag dat mijn... Nee Jay stop met er over na denken je bent een voodoo doll en je bent nooit een mens geweest het is gewoon je gedachten.'' dacht hij .
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 22:32

'wat moet je van me?' zij ik bot. ik bleef naar de lucht kijken. en stopte een grassprietje in mijn mond.

man: 'ik zeg toch ook niet dat je slecht bent? zonder duister is er geen licht en andersom. en tenslotte bepaalde de heer van de dood wie er voor eeuwig dood blijft en welke zielen er gespaard worden. waar zijn jouw ouders? waar woon je en waar leefde je eerst? vertel me alles het hoeft niet hier het mag ook ergens anders.' de man praat even rustig en sloom als altijd, pakt een bandje en doet dit om de pols van de jonge die hij nog steeds vast had. 'zo nu kun je niet meer dan 5 stappen van mij vandaan.'
'vader wat ga je met die jongen doen?'
man: 'ik neem hem mee naar huis.'
ik schrik een beetje. 'maar waarom dan? heeft hij iets verkeerds gedaan?'
man: 'nee maar ik heb nog nooit een levende tiankey gezien. meestal zijn het geesten of dode...'
de man zet het jongetje neer op de grond. kom we gaan ergens anders heen. de een of andere manier loopt de man een beetje mank. ik pak mijn vaders hand vast en loop met hem mee even kijk ik achterom naar het jongetje die naar voren gedreven word door de armband die mijn vader hem gegeven had.

Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   vr nov 29 2013, 23:17

Jake ~ erfeling ~ Marktplaats (tiankey dorp)

Toen hij eindelijk werd losgelaten wou hij meteen weer weglopen van de twee alleen die stomme armband weerhield hem daarvan. "AAAH kom op!!!" dacht hij. Toen hij merkte dat de armband hem meetrok liet hij zichzelf op de grond vallen waardoor hij nu op de grond lag. Al liggende werd hij door de armband meegetrokken. 'Mijn ouders zijn dood voor me..' Was het enige antwoord wat hij gaf op alle vragen van de man. Hij dacht weer aan wat hij zijn vader hoorde zeggen die ochtend. "Misschien verkopen we hem wel aan burning kingdom." Hij was echt kwaad op zijn vader. En nu hij er weer aan terug dacht kwam de woede weer omhoog. De donkere gloed om hem heen werd steeds donkerder en groter.

Aisu ~ artist ~ bossen.

"Denk eraan Aisu. Je moet voorzichtig zijn met welke informatie je prijsgeeft!" dacht Kyo. "Ja ja dat weet ik!" dacht hij terug. 'mijn naam is Aisu.' Antwoordde hij het meisje. Hij keek even naar haar en stond toen zelf op. 'Ik weet niet waar ik vandaan kom en wat ik ben. Mijn ouders hebben me toen ik klein was gedumpt en dwaal sindsdien al de hele tijd rond.' Loog hij tegen anne. Hij loog niet graag maar hij moest wel. Hij wist nog niet veel over haar en de dorpleider had hem vaak genoeg gewaarschuwd.

Rakuno ~ Artist ~ tuin van burning kingdom.

'Ik wou je vragen over wat er toen net gebeurde.. Met de fireheart heer..' Zei hij kalm. 'Of jij misschien weet wat hij bedoelde.' Hij keek even naar de lucht. "Ik laat ze jullie niks aan doen. Dat beloof ik." dacht hij. Hij durfde het niet zo te zeggen maar hij was er wel voor de kinderen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tales of the Watertiger and the Fireleon   

Terug naar boven Go down

Tales of the Watertiger and the Fireleon
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tales of the Watertiger and the Fireleon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum