forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

when Is this over?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 20:21

de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

Mellodey Yume - vampier - gang 1ste
die, die leraar.... i...is een. 'vampier?' fluisterde ik. de leraar draaide zich naar mij om toen de jongens geen intressen meer in elkaar hadden.
leraar: 'yume was het toch? ik zou je graag willen voorstellen aan de rest van ons soort. je mag vanavond naar de kelder komen. dan stel ik je voor aan een paar andere.' zei hij met een zware stem dat toche en beetje sexy klonk. 'j...ja, i..is goed.' de leraar liep weg naar de gezamenlijke leraren kamer. ik bleef even stil staan om te beseffen wat er zonet was gebeurt. 'hihi, mijn soort.' ik maak een klein sprongetje in de lucht. daarna ren ik naar mijn kamer afdeling. ik open de deur van kamer R112.

Juki Xove - tovenaar - in de tuin
'dat is inderdaad.... umh, hoe moet ik het zeggen?' ik stopte met praten. 'wonen ze in het dorp?' vroeg ik verlegen.

Frenn Nakunno - weerwolf - gang beganegrond
'oooooh, dat kun je dus wel?' ik legde me armen over elkaar heen. 'en hoe heet jij? mijn naam is Fenn.' zei ik wat vermoeit.

Denny Serko - tovenaar - gang 1ste/ kamer R105
'pfff, ik wil mijn kaart terug!!' snouwde ik nog even naar de tijd jongen. ik draaide me ook om en liep naar mijn kamer R105. ik opende de deur en liep de kamer in.

Evy Texoka - mens -  jongens kamer
ik voelde dat ik werd op getild en werd neer gelegd op een bed.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 20:37

[

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

*gaat slapen

Tao- shifter elementdrager- slaapkamer R102

ik ga dood me bed in *gaat slapen

Eon-vampier Element drager (timeless)- Voor de deur in bij de kelder

''Die krijg je ook wel'' zei ik met een glimlach.. Oh ik hoorde de leeraar vertelle ndat er een vampiere bijeenkomst was. ''sirr i will be there'' zei ik en liep alvast naar de kelder en ging voor de deur zitten en speelde in de tussentijd met de kaart die ik nog steeds had.
____________________________________________________________________________________________

Anne- Shifter- op kamer R112

De kamer deur ging open. Ik hefte mijn hoofd op en zag een meisje binnen komen met helder blauwe ogen. In der haar had ze een blauwe vlinder. Met rode ogen keek ik haar aan. Even snikte ik. Langzaam stond ik op en liep naar haar toe. Met mijn mouw vreef ik in mijn  ogen. snikkend stak ik mijn hand uit. ''aangenaam *snik* ik ben *snik* anne'' zei ik

Daniel-  Weerwolf -buiten

''ik stel me weer eens aan'' zei ik en keek naar de grond wonen ze in het dorp?' vroeg ze verlegen. ''Nee ze wonen in het bos. Ik stond op en strekte me hand uit zodat ik haar kon helpen met opstaan. ''Beter gaan we naar binnen. Vanavond verzamelen de vampiren en als ik buiten blijf rond lopen weet ik wel wat er weer gaat gebeuren'' Ik krapte met mijn hand achter mijn oor als een hond.

Jason- mens- slaapkamer R105

Ik liep terug met het natte doekje en ging naast het meisje op het bed zitten. Het doekje legte ik op haar hoofd. Op dat moment ging de deur open en kwam de nieuwe jongen binnen gestapt. Het was Denny te joker. ''Ah nee.. niet hij'' dacht ik bij mezelf en draaide me hoofd weg. ''Gaat het meisje'' Vroeg ik terwijl ik de jongen nergeerde
__________________________________________________________________________________

Jay-voodoo doll -  gang beganegrond

Ik begon me steeds meer op mijn gemakt te voelen. ''ik..ik ben Jay'' Ik keek rond.. ''Verveel jeje?'' vroeg ik. Misschien kunnen we dan naar buiten toe?''

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gang beganegrond
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 20:59

[quote="mellodey"]de platengrond van de school:
Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

Mellodey Yume - vampier - kamer 112
er kwam een meisje snikkent naar me toe lopen die aan het huilen was. 'R...ru...stig maar, ik ging met mijn hand door haar haren heen (pedpedped) 'ik,ik ben m..mellodey.' umh moet je niet al slapen?' vroeg ik zacht en verlegen. 'umh natuurlijk kun je niet slapen als je verdriet hebt maar umh... wat is er eigenlijk gebeurt?' vroeg ik aan anne. ''owh ik heb hier helemaal geen tijd voor ik moet nog naar die stomme knoop zoeken en dan ook nog naar de kelder!!!'' dacht ik in mezelf.

'in het bos?' O.o ik keek hem aan met groten ogen. 'waar wil je dan heen, naar je kamer?' vroeg ik ik pakte zijn hand niet en stond uit mezelf op. je weet maar nooit wat hij doet dadelijk laat hij je nog vallen.

'er is hier nooit iets te beleven... totdat ik jouw zag.... *zucht*' we mogen niet naar buiten dadelijk worden we nog gebeten door vampieren af erger weerwolven!' en ik maakte een bijt beweging. 'zullen we naar boven lopen?'

Denny Serko - tovenaar - kamer R105
'oi,.... OI!!!! je hebt een meisje in je kamer!!!?' vroeg ik luid. 'wwwww....wtf.' ik rende naar haar toe en keek er naar. 'zoo zij heeft best grote borsten voor haar leefdijd.' en mijn wangen werden roze van kleur. 'dawh wat gaa je met haar doen vanacht? als jij haar niet wilt mag ik haar dan lenen?' vroeg ik verlieft en speels.

ik voelde een natte doek op mijn hooft daarna viel ik in slaap... ZZZzzzz
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 21:12

[

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102

*gaat slapen

*gaat slapen

Wacht op de rest van de groep terwijl hij loopt te kloten met de kaart
____________________________________________________________________________________________

''niks *snik* bezonders'' zei ik en keek haar aan. Ze zag er gehaast uit. ''Ik moet * snik* eigenlijk gewoon stoppen met huilen *snik*, stel me gewooon aan'' Zei ik terwijl ik me tranen tegen probeerde te houden. Mellodey was heel lief voor mij en ik voelde me meten op me gemakt. Er verscheen een glimlach op me gezicht. ''Leuk *snik je te ontmoeten'' glimlachtend keek ik haar aan. Mijn ogen nog steeds rood maar de tranen waren weg. ''ik ga beter weer naar bed. Anders verslaap ik me morge nog'' Ik keek Mellodey nog even aan en ging op bed zitten.

''Gewoon terug het kasteel in'' Zei ik lachend. Ik stopte mijn hand in mijn zakken. En liep langzaam vooruit. Ik keek achterom en me haar waaide in de wind. '' kom je, Ik laat geen meisjes alleen buiten'' Ik knipoogde en liep langzaam vooruit.

Jason- mens- slaapkamer R105

Denny liep naar binnen toe en begon meteen over haar borste te praten. De irritatie liep hoog op bij me. ik kan er niet echt tegen als jongens zo over meiden praten. Ik zuchte luid en overdreven uit. ''Wat zij hier doet zijn mijn zaken. En je blijft met je smerige pery vingers van haar af, als je ook maar een vinger naar het uitstrekt vanacond raak je die kwijt'' ik keek hem aan met vuur in me ogen. ''Dus daar je maar netjes om en ga naar bed'' Ik stond op en ging in de venterbank zitten. Mijn ogen richte ik op de sterren.
__________________________________________________________________________________

Jay-voodoo doll - trappenhuis

''Zullen we dan ruilen, Ik kan nooit normaal over de gang lopen. Of ze laten me vallen of trekken de draden uit me armen'' Zei ik en lied mijn hand zien. Je kon de draden waar me me ledematen aanelkaar zaten goed zien. 'ge..ge..gebeten.. Dat doet mij niks.. Ik... bescherm.. je wel..''Zei ik terwijl ik naar de grond bleef kijken. ''naar boven'' herhaalde ik. ''Is goed'' Met kleine snelle pasjes liep ik voor haar uit

________________________________________________________________________________

Sonya- Erfeling element - gangen
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 21:37

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

Mellodey Yume - vampier - kamer 112
'er zou vast een goede reden zijn waarom je verdrietig bent.'zeg ik vriendelijk. 'maar ik, ik moet echt even weg.' ik gaf haar een knipoog 'ik ben zo terug.' ik rende de gang weer op ringting de jongens kamers en stopte bij de goede deur. voorzichtig maakte ik de deur open. ik sloop naar binnen toe en zag 2 bedjes waar 2 jongentjes in lagen te slapen. ''pffff en hij zie dat ik langs moet komen.... grrrrh'' ik zag ook een wit harige jongen liggen in het andere bed. dawh die is ook schattig. *prrrh* ik ging naast zijn bed staan. ''wat ben jij lief.'' zijn hand stak onder de dekens vandaan en lag uit het bed. ik ging op mijn hurken zitten en keek naar de bloed vaten op zijn pols. 'mmmhhh....' ik likte mijn lippen af. 'hoe zou jij smaken?' fluisterde ik tegen de pols van de wit harige jongen. met mijn vingers reek ik boven aan de pols en lied met wind een snee achter in zijn huid. door die snee kwam er een beetje bloed naar boven. het rook heerlijk zoet. 'mmmmh.' met mijn tong streek ik over zijn pols en likte het bloed er af. mijn ogen werden rood. ''zal ik bijten? een klein slokje kan toch geen kwaad?'' dacht ik bij mezelf. ik opende mijn mond en mijn hoektanden waren zichtbaar ik kwam steets dicther bij zijn pols. plots kreeg ik een beetje hoofdpijn, het voelde alsof er iemand in mijn hooft binnen drong. het zei: 'yume, beheers je! ik heb hier in de kelder al een slachtoffer voor je zitten. ik zie je, waar je ook bent. ik ruik wat je doet.'

ik viel met schrik naar achteren door de stem van de leraar die in mijn hooft kwam. en stond gelijk op. ''oke oke!!! eerst die stomme knoop.'' *grrrh*
mijn rode ogen gloeide in de duister van de slaap kamer. en wandelen naar het andere bed. ik bukte en pakte de knoop onder het bed vandaan. vervolgens stond ik op en schreef op ene kladblokje *hier heb je je stomme knoop. precies waar hij lag, onder je bed!! <3 mellodey. PS je witte vriendje is lekker zoet. <3

ik kan huis wel mezelf verdedigen hoor. zeg ik een beetje flauw. ik loop achter hem aan. 'waar gaan we heen? vraag ik aardig

''b...beschermen je weet niet wat je zegt tegen een weerwolf...''dacht ik *zucht, gaaap* 'kom we gaan naar de gezamelijk kamer. zal ik je helpen met de draden die los zitten? ik kan ze voor je vast naaien?' vraag ik lui en vriendelijk.
ik loop de trap op en volg de interesante jongen naar de gezamelijke kamer. daar laat ik jay op een bankje zitten en ik haal een naai doos te voor schijn.

'oooh, meneer de mens is boos!' *tssss* 'sonde joh om nix te doen' ik stond weer op en liep naar mijn bed toe ''ik krijg je morgen nog wel, hehehe. jaah dat word leuk.'' gemeen verzon ik een plannetje om hem voor schut te zetten of om hem te plagen. ik kleed me uit en ging in me ondergoed in bed liggen mijn kleding lagen als een hoopje rommel op de grond.

ZZZZzz

Laatst aangepast door mellodey op di feb 11 2014, 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 21:58

[

Xiumin- Shifter element drager -slaapkamer R102/gangen

Ik lag in bed te slapen. mijn hand net iets buiten de dekens. Ik sliep altijd heel licht. Dis ik hoorde de kamerdeur open gaan en iemand kwam binnen. Ik bleef mijn ogen gesloten houden zodat ik iets kon doen als het fout ging. Ik voelde hoe de persoon steeds dichterbij kwam. een frisse lucht dronk door me neus. ''Een meisje'' Dacht ik, 'hou zou jij smaken' hoorde ik een meisje fluisteren. ''VAMPIER'' Dacht ik. Eerst wilde ik mijn hand terug trekken en met een windstoot haar wegblazen. tot er een snijdende pijn schoot door me pols. Er gierde een rilling over me rug. Ik voelde hoe een zachte tong langs mijn los gleed. Mijn ademhaling werd iets lager. In me buik kreeg ik een kriebelend gevoel. Het meisje liet ineens me pols los ik hoorde hoe ze grommend achteruit liep en iets onder Tao's bed halen. Uit me ooghoeken keek ik wat ze aan het doen was. Het was de knoop van Tao's jas. Ze schreef een briefje en legt het op het kastje naast zijn bed. Ik wachte tot ze de kamer verliet. Ik schoot omhoog en keek naar me pols

''wauw Waarom was ik net zo geinterseerd en hoopte ik dat ze me zou bijten'' dacht ik bij me zelf terwijl ik naar me pols keek.  Er dupte nog een klein beetje bloed uit. Ik stapte uit me bed en volgde het meisje tot op de gang. ''Wie is zei'' Dacht ik terwijl ik zo stil mogelijk het meisje volgde

*ligt te slapen*

Het meisje was heel lief en vriendelijk, Alleen ze moest nog weg. ''Waar zou ze heen gaan zo laat op de avond' Heel goed kon ik er niet over na denken. Mijn ogen voelde zwaar aan. Van al het gehuil en stress was mijn lichaam uitgeput. Ik sloot me ogen. Maar was vergeten dat ik nog zat. Ik viel van het bed af met mijn kont op hoog. Zo lag ik op de grond. veel te diep in slaap om wakker te worden.

ik draaide me om en ging in gevecht houding staan '' jij kan je verdedingen eh, Show me'' Zei ik speel en begon licht en speels te grommen. ''Waar we heen gaan'' dat vertel ik wel wanneer je hebt laten zien wat je kan. mijn ogen stonden speels en uitdagend. ''kom dan'' Zei ik en knipoogde naar haar.

Jason- mens- slaapkamer R105/ gezamelijke ruimte

Ik keek hem boos aan. 'oooh, meneer de mens is boos!' *tssss* 'sonde joh om nix te doen' Zei de jongen. Ik wilde opstaan en hem een klap verkopen. Maar dat deed ik niet. ''ik moet echt leren mijn argressie te verbergen'' dacht ik, de jongen kleedde zicht uit. Zijn spieren weerkaatste in het nachtlicht. Ik bleef kijken tot ik me bestefde dat ik naar hem staarde. ''wacht waarom kijk ik naar zijn lichaam'' dacht ik bij mezelf. zacht sloeg ik mezelf voor het hoofd. ''Jason focus''. Ik draaide me op en stapte van de venterbank af. Ik haalde de natte doek van het voorhoofd van het meisje en legde de deken over haar heen.

In mijn ooghoeken keek ik naar Denny. Even zuchte ik maar het lukte me om mijn aandacht op iets anders te zetten. ''Hier kan ik niet slapen vanacht. Ik legt de nattedoek in de badkamers en liep naar de gezamelijke ruimte

Jay-voodoo doll - trappenhuis

Frenn liep achter me aan en stelde voor om mijn draden weer te maken. Dit had nog nooit iemand voor me gedaan dus wist niet goed wat ik er mee aanmoest. Ik keek hoe ze de een naai doos te voorscheen haalde. ''Mag ik vragen wat je bent'' Vroeg ik '' een mens of een tovernaar, Ik heb je hier nog nooit eerder zien lopen.'' Ik wist niet wat me overkwam en waarom ik zo veel vragen stelde. ''In welke klas zit je?''

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 22:21

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

Mellodey Yume - vampier - kelder
snel rende ik naar de kelder en ging alle trappen af naar beneden toe. ik had zoon scheef gevoel dat ik achtervolgt werd. ik loop de kelder trap af en het is vrij donker de ruimte word verlicht met kaarsen die aangestoken zijn met vuur. in de verte zie ik een jonge tegen de deur zitten die speelt met een kaartje ''hey? is dat kaartje niet van?....die joker'' ik liep voorzichtig naar de jongen toe. 'www....wat...wat doe jij hier vroeg ik aan de jongen die met het kaartje speelde.'

ik schrok toen hij zij dat hij met me wilde vechten. 'ummhh, oke je vraagt er zelf om.' ik pakte mijn stokje en zwiep er kort en krachtig me ik sprak een onverstaanbaar woord uit en er vloeide een snelle licht strook naar de jongen toe. hij werd naar achteren geblazen en zijn buik kietelde heel erg overal op zijn lichaam begon het te kietelen (kiettelspreuk)

'wat ik ben? pfff waar lijkt het op? heb ik punt oren of een pluizige staart?!' ik reageerde verder niet. ik opende het doosje en haalde er een naalt uit ik zacht een stevig draad en voelde aan een paar soorte garen. 'ja deze is steefig' ik duw de draad door het oog heen en voel aan de lossen onderdelen waar de draden los zaten. 'het kan misschien pijn doen' ik steek de naalt door het vlees heen en naai het aan elkaar vast.

ZZZzz

ZZZZzz
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 22:35

[

Het meisje liep de kelders in. ''nee, vanaf hier vol ik der neit meer. Het gaat mij niks aan wat zij doet. En straks word ik nog betrapt.'' Ik liep terug naar mijn slaapkamer. Voor ik me bed in dook keek ik nog naar mijn pols. ''wat was dat gevoel'' dacht ik  waarna ik me opdraaide en me ogen sloot. ''beter vergeet ik het gewoon'' dacht ik nog voor ik inslaap viel

*ligt te slapen*

Ik zag hoe het meisje naar mij toe liep. 'ww....wat...wat doe jij hier vroeg ze. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht ne me ogen gloeide rood op. 'Ow hallo mevrouw Yumi' Ik boog diep mijn witte haren raakte bijna de grond. Het kaartje stopte ik in de zak van mijn broek. toen ik weer omhoog keek blinkte er 2 scherpe slachtanden. 'Zin om te gaan jagen of ben ik jouw prooi vanavond' Ik keek haar uitdagend aan en liep op de af. Mijn hand legde ik in mijn nek.

*ligt te slapen op de grond met haar kont ophoog.*

Ik zag hoe juki haar toverstaf pakte en iets onverstaanbaars moppelde. uit het niets vloog ik naar achter toe en alles begon te prikken. ''hahahaha'' Ik rolde over de grond van het lachen. 'het lijke net vlooien' ik kwam niet meer bij van het lachen. Mijn kleding werd vies het gras en de modder. Twee zwarte pluizige oortjes verschenen op mijn hoofd en onder aan me rug groeide een staart. Mijn oren swiepte vrolijk allekanten op. 'laat het stoppen' ik kon niet stoppen met lachen en me buik begon pijn te doen

Jason- mens-gezamelijke ruimte

Ik loop de gezamelijke zaal binnen en zie de voodoo doll met de dochter van het hoofd. ''Leuk stel'' Dacht ik. Terwijl ik naar de stoel loop die bij de openhaard is en trok mijn benen op. Ik kon net het raam uit kijken er staarde naar de sterren. Ze zijn helder vandaag. Langzaam vielen me ogen dicht

Jay-voodoo doll - gezamelijk ruimte

Het meisje antwoorde niet echt op mijn vragen. Was ook geen probleem. 'het kan misschien pijn doen' zei ze. 'Nee'  antwoorde ik. 'ik voel geen pijn.' Ik keek hoe ze alles weer netjes aan elkaar zetten. 'moet je niet naar bed' vroeg ik uiteindelijk toen ze bijna klaar was. 'bedankt'

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 22:56

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

'ik...i...ik jaag niet, n..n..niet op mensen.' stotterde ik.ik zette een stapje terug ''hij gaat toch niet mij bijten toch?''
ik hoorde de deur piepen en kraken

ik keek langs de jongen en zag de zelfde leraar staan die de twee jongens uit elkaar had gehaald.
leraar: 'eerst naar binnen daarna mogen jullie elkaar martelen met je tanden.' zegt de leraar streng en met een zware stem. de leraar strijkt met 1 hand door zijn haar heen. 'kom yume en eon.' ik loop de vampieren lounche in en ga op een bang zitten. en de kamers zitten nog 5 andere vampiers waarvan 1 in de ander zijn nek bijd en de andere drinken een rode vloeistof uit een wijnglas.

'mouw!!! een echte vampieren lounche!!!! gaaf.' zij ik zonder te stotteren.

'dus je geeft je over? ik wil het horen?!' zeg ik speels en bijna zingend

'ik kan niet slapen als de maan maar blijft schijnen.' zeg ik lui. ik zag een andere jongen binnen komen die op de bank in slaap viel.
'ik vind het gewoon leuk om anderen te helpen aangezien er niet veel gebeurt hier... jij bent wel een van de leukste die ik ooit tegen gekomen ben.' zeg ik vriendelijk. *gaaaap* ik berg de spullen weer op en ga naast hem op de bank zitten ik leun tegen hem aan en omarm hem bij zijn borstkas *gaaaaaap* 'umh... weltrusten' ZZZzzzz

ZZZzz

ZZZZzz[/quote]
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 23:04

[

"ligt te slapen*

*ligt te slapen*

'pff no fun' Ik liep met de docent en yumi naar binnen. Uit de kast pakte ik een wijnfles en vulde het met de rode vloeistof. Ik ging op me hurken zitten op de leuning van de vank waar Yumi zit. Zo zit ik net achter haar. 'Yumii, yumiiii' zong ik bijna waarna ik het glas aflikte. 'Kom is dichterbij, ik moet je iets vertellen' Ik had een gemene glimlach op me gezicht.

de 2 tal die elkaar nek zogen keken even op. Toen ze Eon zagen zitten Stonden ze op en liepen ze zo vermogelijk van hun vandaan.

Ik glimlach gemeen naar hun. 'pussies' zeg ik gemeen. En kijk Yumi weer aan

''okey okey je wint je kan je zelfverdedingen'zeg ik door het lachen heen. 'laat het alsjeblief stoppen, Ik heb nachtmerrys van vlooien' Zei ik terwijl ik nog steeds op de grond lag te rollen van het lachen.

*ligt te slapen op de stoel*

'ik vind het gewoon leuk om anderen te helpen aangezien er niet veel gebeurt hier... jij bent wel een van de leukste die ik ooit tegen gekomen ben.' zei ze vriendelijk en begon te geeuwen. Ze bergde de spullen op en ging naast me op de bank zitten. Ze omarmde me. Ik kon niet weglopen of iets. Ik zag hoe ze inslaap viel.

Daar zat ik dan. Voor het eerst in me leven met een meisje op de bank. Ze zag er heel schattig uit. ''ik zou zo graag het gevoel van liefde kennen. Maar dat gaat niet zonder een hart'' dacht ik bij mezelf. Ik keek voor me uit en zag hoe de jongen in de stoel en Frenn lagen te slapen. '''wat zou het fijn zijn om ook een keer te kunnen slapen'' dacht ik en staarde voor me uit

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 23:19

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

ik zat ondertussen op een bank en eon stond achter mij de leunen. 'wat wil je van me.' snouwde ik zonder te stotteren. mijn ogen waren rood maar ik keerde mijn gezicht niet naar eon toen. dorst... dorst ging er door mijn hooft heen.

'oke oke hihihi ik win.' ik stopte de spreuk en liep naar hem toe. ik hurkte naast hem en aaide over zijn bol. 'je hebt niet verteld dat je een weerwolf was.' fluisterde ik.

ZZZZZzzzzz

ZZZzz

ZZZZzz
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 23:27

[

"ligt te slapen*

*ligt te slapen*

Yumi snouwde naar me. 'owowow beetje aangebrand?' vroeg ik. 'je hebt dorst eh' Ik zette mijn scherpe nagels in mijn pols en sneed een klein stukje open. Een aantal druppels bloed vielen op de schoot van Mellodey. Ik hield mij pols voor haar neus. 'leef je uit voor ik me bedenk en mijn tanden in jouw nek zet' Met mijn andere hand waar geen bloed op zit pakte ik haar haar beed en zorge er voor dat haar nek vrij kwam.

'je hebt niet verteld dat je een weerwolf was' zei ze nadat ze gelukkig de spreuk had gestopt. Nog licht hijgend ga ik overeind zitten. ze aaide me over me hoofd. 'ooeeh, lekker..' ik keek haar aan, 'nee klopt meestal loopt iederen weg van weerwolven. aangezien ze gevaarlijk zijn. Gelukkig weet ik al jaren mij transformatie te beheersen maar houd het liever geheim' vertelde ik haar. mij zwarte wolven oren stonden rustgevend naar beneden gericht. Ik keek haar doordringen aan en stond op. tijdens het opstaan sloeg ik me armen onder haar benen en achter haar rug. Zo tilde ik haar op. 'omdat je net van me gewonnen hebt zal ik u naar uw slaapkamer tillen' zei ik sierlijk en liep het kasteel weer in

*staart en slaap een soort van*

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   di feb 11 2014, 23:55

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

ik rook bloed maar dit bloed rook niet zo zoet als die van die andere jongen boven. eon hield mijn haren vast en dat voelde niet vijn. *schrik* 'ik zal dat maar niet doen als ik jouw was' fluisterde ik naar eon. 'dat kan je dood worden.' zei ik zacht. ik likte aan zijn arm en proefte het bloed. met mijn hand greep ik de arm van eon hard handig vast en trok hem naar me toe eon vloog door mijn kracht over de bank heen als een soort van zwevende koprol. hij belande op mijn schoot. *plof* jij bent niet zo lekker als ik hoopte. ik pak eon vast achter zijn nek en tilde hem op zodat hij recht op zat. (net als of iemand schuin op je schoot zit) ik likte zijn hals gevolgt door zijn nek. 'ik ben meer van de slag aders.' fluister ik sexy. 'en jij?' ik doe mijn mond open waardoor mijn tanden zicht baar zijn. ik bijd hard en pijnlijk in zijn nek het bloed stroomt langs mijn mond en langs zijn nek naar zijn hals in zijn t-shirt. naar beneden. *slok, slok* mijn tanden zijn best diep in zijn huid doorboord.

Juki Xove - tovenaar - kamer
'whaaaaaa heeeeeeh' ik werd van achteren op getilt en hoorde hem zeggen dat hij me naar mijn kamer zou brengen. 'leuk.' ik hou hem stevig vast want ik was bang dat hij me zou laten vallen toen hij op de trap aan het lopen was opweg naar boven. onterdussen lopen we al in de meisjes gangen en ik zeg: 'hier is het mijn kamer.' hij maakte zelfs de deur open en draagde me naar binnen toe. hij wilde me af zetten op mijn bed maar hij viel voor over en belande boven op mij. ik schrik en kijk hem diep in de ogen aan. zijn lippen voelde aardig dicht bij en zijn warme adem blaast over mijn gezicht heen. mijn wangen worden rood van kleur. 'zie ik je morgen weer?'  fluister ik zacht in de hoop dat ik anne niet zou wakker maken.

Frenn Nakunno - weerwolf - gezamelijke kamer
ZZZZZzzzzz

ZZZzz

ZZZZzz[/quote]
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   wo feb 12 2014, 00:10

"ligt te slapen*

*ligt te slapen*

Yumi fluistede dat k maar beter haar niet kon bijten. Ik voelde hoe ze me over zich een trok. ''oh ze is sterken dan ik dacht'' Ik zat op haar schoot  'ik ben meer van de slag aders.' zei ze. Ze beet hard in mijn nek. Een hevige pijn schoot door me nek heen. Mijn ogen werden groot en de spierne in mijn lichaam trokken samen. ''Ik wist het, Ze is een LVL A'' ik voelde hoe het bloed in me lichaam steeds warmer werd. En de tanden van Yumi ging branden. Ik kneep mijn ogen dicht. Het liefst wilde ik het uitgillen. Ik plante mijn eigen tanden in mijn onderlip dat bloed drupte over mijn kin. ''Shit,'' Ik zette mijn hand in de nek van Yumi en duwde haar weg. Heel mijn lichaam trilde. Het bloed bleef uit mijn nek stromen.

Ik draaide me op en zorgde er voor dat Mellodey onder me kwam te liggen zodat ik over haar heen gebukt zat. Met mijn lange langes maakte ik een klein sneedje in haar nek. Een bepaalde scherpe lucht dring mijn neus in. ''she sick'' dacht ik.

'Ik heb het niet op slagaders' zei ik kalm. mijn lichaam shaked nog steeds en mijn bloed kookte nog steeds. De 2 wondjes in mijn lip bloede licht. 'geef mij maar je mond' Mijn gezicht kwam heel dicht bij de mond van Mellodey.

Voor dat ik mijn lippen op die van mellodey legt beet ik goed op mijn lip zodat er meer bloed vrij kwam. Ik beet voorzichtig op haar bovenlip. Hard genoeg om het te voelen maar niet dat het ging bloeden. Voorzichtig en speels likte ik haar bovenlip. Speels daagde ik haar uit om meer te doen. Mijn onderlip met bloed zat in haar mond terwijl ik bezig was met haar bovenlip

ik tilde haar tot in haar kamer. maar zo onhandig als ik was viel ik en belande boven op Juki. ik wist nog net op tijd mijn mond terug te trekken. Het scheelde echt net ene halve centimeter of ik had haar gezoent. mijn gezicht werd knal rood. 'sorry sorry' zei ik 'zie ik je morgen weer?' vroeg ze lief. Ik knikte verlegen en wilde me roodde hoofd verbergen. Ik zette me handne naar haar heen en probeerde me zelf optedrukken. Maar het was glad ik gleed weer een stukje terug, Ik wist op tijd mijn spieren aan te spannen. Ik vloog omhoog en mijn gezicht was te rood geworden. Ik keek om me heen en zag een meisje op de grond liggen. 'wauw die slaapt apart' zei ik snel om op een ander onderwerp te komen. Waarna ik me snel omdraaide. Tijdens het omdraaide knalde ik tegen de muur op de net naast het bed stond. Ik deinste achteruit en liep met me hoofd naar benede de kamer uit. 'tot morge' fluisterde ik zachtje. En rende naar mijn kamer toe

*staart en slaap een soort van*

Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   wo feb 12 2014, 10:37

Kelder <-- klik
Begane grond <-- klik
1ste verdieping <--klik
2de verdieping <--klik

ik voelde oen hij aan mijn boven lip sabbelde en hoe het bloed uit zijn onderlip drupte in mijn mond. ik schrok een beetje val al dit gebeuren. ik dijnste een beetje naar achteren. 'eon...e...eon, s...s....stop.' vroeg ik bevelend. maar hij ging nog even verder met mijn hand duwde ik tegen zijn borst aan. 'i...ik ken je sinds 10 m...minuten.'

leraar vampier
'oi, eon stop.' zij ik met een zware stem. 'ze wilt het niet!' ik verhef mijn stem. ik loop er naar toe en pak zijn schouder beed terwijl ik hem naar achteren trek om hem nogmaals te waarschuwen. '~eon!~'

Juki Xove - tovenaar - kamer
toen hij weg was omhelsde ik mijn kussen en ging onder de dekens liggen. owwwwh, dat was zoo dichtbij. met hem in me gedachten val ik in slaap. ZZZZzzzzz

Frenn Nakunno - weerwolf - gezamelijke kamer
ZZZZZzzzzz

ZZZzz

ZZZZzz[/quote]
[/quote]
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: when Is this over?   

Terug naar boven Go down

when Is this over?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: