forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? part 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   wo feb 04 2015, 21:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik ging naast hem zitten en keek naar het schermpje. 'hey, that thing.' zei ik en pakte mijn mp3 speler. 'shal this word together?' vroeg ik aan hem ik had een hele ouderwetse usb mp3 spelertje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
bee drukte me steets meer tegen zig aan. net zoals yu dat wel eens deed als hij weer aan olivia dacht. ''fuk weeg ik echt zoals een meisje?'' dacht ik en blooste lichtjes. ik lied mijn hand langs big bees zijn hoofd en wang naar beneden glijden. 'beeee, is it true?' vroeg ik aan hem. maar vervolgde mijn zin nog niet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
het hondje lied mijn riem los. ik streelde hem over zijn kop heen. 'hahaah, dan weet ik al welke zij wilt.' zei ik en lachte. de anderen zijn nog niet geregistreert.' zei ik slim en glimlachte naar drake. ik gaf hem een mannelijk duwtje tegen zijn schouder aan. 'ik probeer het eerst met eentje okee.' zei ik en keke blij naar het hondje. het hondje beet in mijn broek en trok aan mijn pijp. 'hey!' zei ik luid en het hondje liet meteen los. 'braaf doggy.' zei ik en gaf hem een pet pet op zijn hoofdje. 'tuusrlijk help ik je met uit laten. 5 honden zijn wel een hoop riemen.' zie ik en grijnste. 'welke is van wie?' vroeg ik met wat riempjes in mijn handen.

Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   wo feb 04 2015, 21:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik had niet geluisterd naar Setto dus ik kek op 'eh what did you say' ik zag dat hij zijn mp3 speler te pakke had. 'You wanne listen?' vroeg ik en scrolde  door mijn scherm heen.

Bee

'what is true?' vroeg ik en keek hem recht in zijn ogen aan. Ik had eigenlijk niet meer opgelet en legde mijn hand tegen zijn rug aan.

Drake

'6' corriceerde k hem en raakte me schouder aan waar hij een stomp tegen aan af. en gaf hem de riepjes van de twee jongentjes 'deze is van de paarse en die de blauwe.' zei ik en deed me jacket aan, Ik lied de andere twee honden naar buiten rende en deed het meisje riempje om. daarna pakte ik het verlamde hondje op 'jij wil vast ook buitenlucht is het niet' zei ik en legde het beestje op mijn arme 'lets go'
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   wo feb 04 2015, 22:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'welll......' zei ik en wiebelde met me konde heen en weer en trok ook mijn andere been omhoog. ik leid me ontspannen tegen bee zijn buik aan liggen. 'thaaat, yoooou maby are.... well,... bi.' zei ik dat klonk als bee. 'i don't think its true becouse i sow that face of rose. she really loves you.' zei ik beteutert. ik keke bee terug aan. en gniffelde. 'sooo what is it. are you gay or bi or..... what?'

drake aaide over zijn schouder heen. meteen gaf ik hem nog een stootje. 'hahah, watje.' zei ik lollig.
'aaaaaah,' zei ik beteutert toen ik het verlamde hondje zag. ik pakte de riempjes vast van de paarse en de blauwe hondjes. 'ze hupste lekker naar buiten toe over de veelste hoge drempel heen. ik lied ze naast me lopen. en daar was het gras. ik bleef naast het gras stana de hondjes keken me aan met een schuin hoofdje. 'jaaah ik blijf net zo lang staan totdat jullie je behoefden gedaan hebben.' zei ik speels en glimlachte naar de puppies. 'drake waar haal jij het geld vandaan. guci is duur man.' vroeg ik omdat de mandjes van dat merk waren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, agh, ik vergeet soms ook wel waar ik vandaan kwam.' zei ik lichtjes terug houdent. 'ik heb oo wel eens rouw zalm gegeten is best lekker met bepaalde kruiden er op.' vertelde ik en glimlachte. 'wat is raar aan rauw vlees? bij mijt huis eten we ook wel eens biefstuk of kapatjo.' zei ik maar trok niet zoon lekker gezigt er bij. zelf was ik niet zo van de vlees. 'hihi, geef mij maar vis.' zei ik liefjes en stote per ongelijk tegne jay zijn voet aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'could you gif me some new music, i have a lot of hiphop en freestyle thinks and classic music.' vertelde ik. ik zag dat lay nog niets gegeten had ik pakte zijn stokjes en propte wat rijst in zijn mond. 'and? how does it teest?' vroeg ik met een glimlach. '(engels) wacht maak jij muziek?' vroeg ik verbaast. en keke hem met grotere ogen aan.

Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 22:25; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   wo feb 04 2015, 22:12

Bee

ik ging verzitten toen hij vroeg of ik bi was. ik lied delle een klein beetje zakken zodat ik hem aan kon kijken 'yeah bee is bi' lachte ik en hield hem express heel stevig beed

Drake

We stonden bij het gras en keken naar de hondjes mijn twee honden rende alle kanten op en gingn er steeds vna door ik had zelf het meisje ook los ze rende heerlijk rond. 'kunnen we door gaan naar het strand?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk al achter de honden aanliep naar het strand 'oh en gucci komt van mellanie af.' dit zei ik grommend 'ze zijn van haar.' ik trapte een steentje weg. we kwamen op mijn strandje aan en al mijn trainings spullen stonden er nog 'jij vecht toch ook boxe ofzo?' vroeg ik

James

ik voelde haar voet tegen mijn been aan ik lachte lief toen ze vertelde over het vlees en vis. we aten en aten tot een zon nog maar half was. Ik betaalde en we liepen het strand weer op.

Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 22:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   wo feb 04 2015, 22:17

ik keek hem aan met een verwarde puppie face. 'but, in korea do thay really kill gay people?' vroeg ik verlegen en tikte met mijn twee wijsvingers tegen elkaar aan. ik zat lekker onderuit gezakt en volgens mij prikte er iets in mijn onderug. 'hehehehhhe,' gniffelde ik en grijnste breed. ik keek bee ana met een bepaalde blik. 'biiiiii~, don't sting me.' zei ik lollig. omdat ik waarschijnlijk zijn  dick voelde. en dat gekombineert met het woordje bij en bi en bee was gewoon lollig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik liep met jay mee over het strand heen. ik liep vlak naast hem en tikte per ongelijk met mijn hand tegen de zijne aan. verlegen staarde mijn ogen naar zijn gezicht.

'oh ja tuurlijk.' zei ik licht verbaast dat hij alweer naar het strand wilde. ik liep rustig met hem mee en maakte af en toe ene honden geluidje naar de puppies zodat ze mee gingen lopen. net alsof ik tegen ze prate. 'oh en gucci komt van mellanie af.' zei drake al gromend. 'jah ik snap ook niet waarom die lui dat nou mooi vinden. gewoon de naam al. klinkt net iets wat je tegen een baby zegt.' mompelde ik. 'jij vecht toch ook boxe ofzo?' vroeg drake. 'noujaaah, je kunt het kickbox noemen grof weg gezegt maar is een of andere oosterse japanse kunst of wat dan ook waar ik de naam kwijd van ben. damn mijn opa vermoort me als ik dat zo noem.' ik glimlachte en zag de spullen staan. 'oi, waar laten we de hondjes?' vroeg ik aan hem.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 08:08

James
mellanie raakte een aantal keren me hand aan. ik wilde hem beet hodue maar moest me nog steeds aan de regels houden. Ik dacht hard na en uit eindelijk sloeg ik me arm rond haar schouders. Dit kon ook nog al als we vrienden waren. just friendship. We liepen een stukje en ik kreeg het nu ook echt koud. Snel deed ik mijn hemd aan. en sloeg me arm weer rond mellanies schouders. hoe verder we het strond op liepen hoe meer ik het gevoel had dat er iemand was. ik keek goed en zag roze haar 'Minako?' vroeg ik en ja hoor daar zat/stond ze helemaal alleen 'minako waarom ben je nog niet naar huis?' Vroeg ik bezorgt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 08:46

James
mellanie raakte een aantal keren me hand aan. ik wilde hem beet hodue maar moest me nog steeds aan de regels houden. Ik dacht hard na en uit eindelijk sloeg ik me arm rond haar schouders. Dit kon ook nog al als we vrienden waren. just friendship. We liepen een stukje en ik kreeg het nu ook echt koud. Snel deed ik mijn hemd aan. en sloeg me arm weer rond mellanies schouders. hoe verder we het strond op liepen hoe meer ik het gevoel had dat er iemand was. ik keek goed en zag roze haar 'Minako?' vroeg ik en ja hoor daar zat/stond ze helemaal alleen 'minako waarom ben je nog niet naar huis?' Vroeg ik bezorgt

Drake

hij vertelde dat gucci een lelijk merk was en ik was het helemala met hem een 'yeah nog al!' zei ik ik pakte de verlamde puppy in mijn arme aawh 'koetie koetie?' zei ik met een annoyed face en wiebelde met me handen heen en weer ik zette het lamme hondje in een mandje die daar stond. 'Hap Ki Do of Tai Chi?' vroeg ik en deed een paar basis stappen van beide sporten.
'die twee' ik wees naar mijn twee hondjes. 'Die zorgen er wel voor dat ze niet weg lopen'.  Ik liep naar een bankje en ging er op zitten, Het bankje was anders een soort vitrinekast. in het bankje zaten allemaal krante knipsels met de koppen

12jare wint wereld tournooi sport

terug kom 12 jarige weer gewonnen

4 jaar op rij wereld kampien met de leeftijd  16

Blijft deze jongens ons verbazen? of is zijn eind naar bij

onverwacht missen vechttalent

Wereld kampion Drake lee-gon vermist

Is het waar Drake lee-gon gestopt

en ga zo maar door, Waar Drake's naam stond was het glas er boven door gekrast net als bij vele andere woorden.

Lola -

*slaapt*

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

setto vroeg of ik hem muziek kon geven 'i only have chinees is that a problem' en pakte zijn Mp3 aan en plugde deze aan mijn laptop, Ik had hier geen internet dus moesthet doen met de muziek op mijn laptop. Het was neit veel soeps maar het was iets. 'Yes I produce music.' zei ik terwijl ik door me ebestande heen scrollde. in de tussentijd probeerde Setto mij te voeren. Ik ontweek steeds zijn stokjes, ik ga toch niet eten als een jongen dat doet. dacht ik en pakte de stokjes over en begon zelf te eten

Bee

but, in korea do thay really kill gay people? vroeg delle 'well they dont kill them they just dont like them' zei ik toen hij begon over het feit dat iets hem prikte lachte ik. Gelukkig was het mijn mobiel en kon ik er nog onderuit komen. Ik pakte me mobiel onhandig uit mijn broek zak. 'look this one stings you' lachte ik we lagen nu heel onhandig door het pakken van mijn mobiel. En nu echt drukte mijn dick tegen hem aan 'Why wouldnt i sting you?' vroeg ik en keek hem aan

HAHaHa klik houding

Anne

ik had rijst gemaakt voor setto en Lay, Daarna had ik ook voor sehun gezorgt uiteindelijk wilde ik naar de oude maid toe. ik rende door de gangen omte vertellen van setto en zijn dans. Maar toen ik haar tegen kwam zei ik er niks over ik vertelde over bijna alles behalve de dingen die niet mochten. ik lachte blij aan het eind van me verhaal

Lucy

thuis aangekomen vertelde ik alles aan me ma die lachte blij 'ik ben blij dat het weer goed is tussen jullie twee en wat is hj toch ee nschatje niet!' zei me moeder toen ik laar was met vertellen. ik ging achter de computeren heerljik Drama's krigjen. Natuurljik  met Jay in de hoofdrol of andere knappe asians.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 19:07

Mellanie
Mijn blik op het zand gericht trapte ik een paar op mijn pat liggende schelpjes weg. "Wat moet ik nou met hem aan, hij doet zo verschillig. De ene keer wel en dan weer niet. Wat is het nou wat moet ik geloven." Dacht ik bij mezelf na terwijl ik zachtjes aan mijn lip knabbelde. Ik kneep even mijn ogen dicht en dacht diep na. Maar voor dat ik het wist, sloeg Jay een arm om mij heen. Ik legde mijn arm achter zijn onder rug en hield zijn heup vast. Heel even lied ik mijn hoofd op zijn schouder neer leunen. Ik verzonk dromerig weg en vocht met mijn gedachten. 'Er viel een lange stilte. Jay liep naar een meisje toe het scheen minako te zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik had me pa weten te berijken. hij was weer eens in een late kantoor gesprek. ik schrok toen ik een stem van een jongen hoorde. ik keek meteen op en zag mijn grootste nachtmerry. ik keek boos naar hem en kroop in elkaar. 'wat boeit jouw dat?! niemand is meer geintreseerd in mij omdat jij hier bent. hopelijk ga je snel weer weg naar je chinezen land kan ik ook weer normaal leven.' zei ik en begon plots te tranen. ik deed me twee handen voor me ogen en snikte even. ik veegte dapper mijn tranen weg maar het hielp niet.

'well they dont kill them they just dont like them'  legde bee uit. ik kwam even tot adem toen hij dat zij. bee kraaide in izjn broekzak ik werd naar voren gelanseert maar omdat hij me stevig vast hield viel ik niet kompleet voor over.  'look this one stings you' zei bee en lachte terwijl hij zijn telefoon lied zien. nu lach ik echt helemaal onder uit gezakt samen met bee op de twee persoons bank. maar ik had het geviel dat het sting probleem niet over was gegaan toen hij zijn mobieltje er uit verwijderde. 'beee i stil feel somthing...' zei ik en ging iets omhoog met me kond en greep met me hand er in, het was rond en lang werpig van vorm. 'Why wouldnt i sting you?'  vroeg bee. 'wel, becouse stings by a bee hurts a lot. i don't like that kind op pain and its itching a lot. (heeft het letterlijk over een bijensteek)

'nah, het is een soort van Taijutsu en Jiujitsu of iets dergelijks. inegeval oud en bejaard van me opa geleerd.' somde ik vermoeit op alsof me het neit veel kon schelen. ik keek naar zijn bewegingen en duwde aan drake zijn schouder niet veel later viel hij om of wiebelde hij. 'hahaha.' lachte ik flauw. ik bond de hondjes vast aan de grote hond zijn riem. 'hey hey, sommige pups lopen altijd weg.' zei ik en glimlachte met het idee van delle in mijn achterhoofd. ik keek naar de kranten knipsels en slikte even. ik pakte een van de blaadjes op. 'damn, de wolf leader staat nu op zijn plek. en ik zal doe hoe dan ook van zijn plek verstoten.' zei ik mega zelf verzekert en de vlammen stonden nog net niet in mijn ogen. '(japans) ik zal hem killen.' gromde ik in mijn eigen taaltje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'knuffelt lola en streeld over haar bloten rug en kond heen. ze was zo sexy. ik kon het natuurlijk niet maken om een stijfe te krijgen maar wat ded je er aan. voor het eerst lag ze naakt op mij. gewoon helemaal naakt. teminsten okeee... met een onderbroekje aan. maar alsnog. meestal moest ik de muur gebruiken om zo dicht bij haar te mogen liggen. zachtjes drukte ik een kusje op haar voor hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid/
anne kwam aan gerend ze vertelde ene heel verhaal. 'mmmh, goed gedaan jogne damen.' zei ik en glimlachte vriendelijk naar haar. ik had tijdens haa afwezigheid de andere meisjes streng aan gepakt. 'anne, vertel ens hoe het gaat met setto zijn dagelijkse treiningen zoals verdedegingsport, zwaartles, schrijven, talen en geschiedenis?' vroeg ik nieuwschierg.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 20:50

Drake

toen ik net in een slowmo actie stond gaf yu me een zetje ik viel bijna op maar wist me voet nog goed te zetten. ik keekn aar de kranten knipsels. 'uugh.. ' zei ik en trok de knante knipsel uit zijn anden en frombelde het op 'waarom bewaard me oma deze toch steeds' gromde ik en keek naar de rest. 'leader black wolfs?' vroeg ik. 'Als je wilt winnen moet je niet je been laten breken Yu, ' zei ik en keek naar zijn been. 'Ik heb je tournooi op TV gezien.' ik keek naar de bank en toen naar yu.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 20:56

'hey ik heb jaren verplicht niet kunnen trainen.... oke. en die tegniek was verboden.' gromde ik geergert terug. 'maar ik stopte niet ik ging door omdat ik een doel heb. en die zal ik eerst berijken daarna zal ik pas gaan zitten.' zei ik vol zelf vertrouwen. ik sloeg me armen over elkaar heen en keek naar het vervromelde papiertje dat op het zand lag. 'jouw oma is niet de enigste die dingen bewaard mijn opa bewaart sommige froegere foto's ook nog steets terwijl ik ze wel 100 keer verscheurt hebt. en elkekeer is hij weer opnieuw af gedrukt in een foto lijstje.' ik stampjte met me voet in het zand en verpulverde een schelpje.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 21:11

Drake

ik ging op de rugleuning van de bank zitten en luisterde naar zijn verhaal. ik krapte over mijn wang heen 'Als je zo graag wil winnen. moet je techniek hebben.' zei ik en dacht na 'en dat tournooi eh.'  ik pakte me mobiel en zocht het bericht dat ik direct door was naar de halve finale en gooide me mobiel naar Yu. 'Ik zoek nog een trainer voor kracht. Jij trained mij ik train jouw op techniek.'

Bee

'what if this bee stings you gentle' zei ik en drukte mijn lichaam tegen Delle aan. ik ging steed dichter bij liggen. Ik raakte steeds opgewonder. en daar irriteerde ik me aan. de jongen lag zo lekker

James

'wat boeit jouw dat?! niemand is meer geintreseerd in mij omdat jij hier bent. hopelijk ga je snel weer weg naar je chinezen land kan ik ook weer normaal leven.' scheeuwde ze. ik keek der aan. ze had gelijk ik verneukte haar leven. ik zei niks en ging op me knieen achter haar zitten ik sloeg me arme rond haar heen. Ze zat nu klem tussen mijn armen in 'Im sorry Minako, Im leaving on monday. then you can live your life normal' Ik bleef der beed houden wat ze ook deed het was niet pervie maar heel mannelijk en gentle,

Anne

'goed' antwoorde ik trots'Zelf ben ik er dan niet echt bij en laat hem met rust zodat hij geod kan leren!' zei ik en keekn aar de grond. Ik wacht altijd aan de andere kant van de deur tot hij me riep.

Laatst aangepast door Evilian op do feb 05 2015, 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 21:18

'wil best tegniek leren maar me opa laat me allen maar mediteren...' mompelde ik geergert. dat hij me niet trainde zoals ik had verwacht.
'tshu mazzelaar...' zei ik jaloers maar terughoudent. en hoe weet ik dat je me niet gebruikt?' vroeg ik slim en probeerde zijn gezicht trekjes te onderzoeken op iets kwa liegen of misbruik. maar ik kon niet echt iets merken of vinden. 'nou, okee dan.' zei ik, greep zijn hand vast en kneep er stefig in. ik grinste. 'we maken ze af.' zei ik oppeppent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'blijf van me af!!!' schreeuwde ik hard. ik probeerde hem van me af te gooien. 'mij kreeg je niet om gekocht hoor!!' zei ik grof. ik sloeg mijn ellenboog naar achteren toe en probeerde me los te rukken uit zijn armen.

ik keek een beetje sip naar wat jay deed bij minako. ik zag duidelijk dat ze het niet leuk vond. ''vijn... doet hij het wel bij anderen die het niet willen.'' ik keek naar het zand en draaide me vervolgens mijn rug naar jay om en keek naar de golven van de zee. mijn haren swaaide mee op de wind.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid/
'dusss je kijkt nooit na of hij het echt gedaan heeft?' vroeg ik aan haar en trok een wenkbrouw op.

ik kreeg het iets benouwder van bee. hij deed plots zo close. vaak wenste ik dat yu dat ooit zou doen maar dat deed hij nooit helaas maar nu doet ene jongen het wel en vind ik het niet vijn wat is er toch met dit lichaam aan de hand. dacht ik verwart ik legde een hand op bee zijn borstkast en duwde hem lichtjes weg. 'beeeee, i stil need a handsign from you.' zei ik om er onderuit te komen en probeerde op te staan om mijn boekje te pakken.

Laatst aangepast door Timeless op do feb 05 2015, 21:35; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 21:21

Drake

ik stond op en stapte van de bank af 'OMdat ik van dat kut imago af wil van wereld beste 12 jarige vechter.' zei ik. ik ging naar de eerste voorwerp het was mijn favo autoband. 'Toen op me 16 ben ik niet voor niks weg gelopen. van het tournooi. Als ik jouw train en we komen tegen elkaar in de halve finale laat ik jouw winnen. Ben jij bij je doel en ik af van al die tering aandacht van mensen.' zei ik en deed een easy butterfly kick tegen de autoband aan. 'ik ben van de aandacht af jij kan je leader iets aanvallen. En je hebt nog meer kans om te winnen' ik deed me haar goed en keek naar Yu 'so deal?'
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 21:41

ik zuchte lichtjes en dacht diep na. ik had drake zijn hand al geschud en greep mijn hoofd vast. ik zuchte diep en knarste mijn tanden op elkaar. 'en dan nog dat monser verslaan. wat als het me niet lukt... dan ben ik alles kwijd. hij vermoord me man. inclusief me opa en.... en lucy als hij er achter komt dat ik haar heb.' vermoeit en verward met ene gevecht in mezelf plofte ik op de bank neer. 'Fu~uk zooi.' scholt ik en legde mijn hoofd op mijn knieen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 21:48

James

'I dont want to to buy you over, Just calm down' zei ik terwijl ik elke stoot accepterede 'I just want to let you know im here for you even if I screwed your life.' ik bleef der beed houden 'Just freaking calm down!' zei ik nogmaals terwijl ik een flinke stomp in mijn buik kreeg 'Im not here to hurt you. Just accept this!'

Drake

'laat me je helpen dan. En anders doe ik het voor je' ik wist niet wat de regels waren of iets. 'Als je verliest kom je naar mij toe samen ben je sowieso sterker dan alleen. Lucy komt dan gewoon tijdelijk hier heen. Geen hond die in de buurt durfte te komen van die twee daar' ik wees naar mijn huge honden. ' en als we genoeg trainen word je ook gewoon goed en ka je samen met hun vechte.' ik ging naast hem zitten 'Ten eerste ga die freaking technieken leren.'

Anne

ik schudde me hoofd' ik doe alleen wat me opgedragen word'

Bee

''fack'' dacht ik toen de jognen op stond voor een handtekening. ik ging zitten 'Oh sure' lachte ik en pakte het boekje aan en schreef me hand tekening er in. toen ging ik tegende de armleunen aan zitten en keek naar de film. stil zitten kon ik niet dus ik wiebelde heen en weer beetje met me voeten trappend. of tikkend met me vingers als er maar iets bewoog
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   

Terug naar boven Go down

Is this real? part 3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3