forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:00

Sehun:

'hehe ik en gentle!' ik lachte en keek haar aan ' ow echt niet..' Xiumin vloog omhoog en begon te tekenen op kelsey's wang . 'so who's next girl!'

lennie:

ik zei niks meer ik sloot me ogen en leunde tegen Kris an. Ik was zo blij.. om bij he mte zijn gewoon tegen hem aan liggen was al goed genoeg. Langzaam werd me hoofd rustig. Ik luisterde naar zijn stem. Maar na even bleef hij doorpraatte. Ik hees me hoofd omhoog en drutke me mond tegen de zijne aan. Ik schrok van me actie en stopte meteen. Ik begon zachtjes te lachen 'Sorry je praatte te veel' zei ik al grapje.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:03

Kris:

Ik moest erom lachen. Dit voelde goed. "Dan praat ik in het vervolg nog meer." zei ik zacht en drukte mijn lippen nog eens snel op de hare. "Want dat is een leuke manier om me de mond te snoeren, van jou alleen dan toch." Ik liet mijn vingertoppen over haar wang glijden en keek haar aan met een glimlach.

Kelsey:

"Maak me lelijk!" grijnsde ik naar Xiumin. "Lay." antwoordde ik
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:13

Xiumin:

'dan ben ik ngo wel even bezig!' zei ik als complimentje en teekende voorzichtig op haar wang.

Lay:
'doen'

Sehun:

'wat wassen!'grapjes dat kan ik zelf wel!.' zei ik en keek haar ze strak mogeljik aan' Je mag alleen naakt zijn!'

Lennie:

Ik glimlachte en keek kris aan. Ik pakte zijn hand beet die over mijn wang gleed. ik drukte mijn wang in zijn handpalm en sloot me ogen 'praat dan!' zei ik en glimlachte terwijl ik lusiteren 'ik wil je nog een keer het zwijgen opleggen!'
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:27

Kris:

Ik lachte. "weet je hoe mooi je bent?" begon ik terwijl ik naar haar keek. "Het zonlicht, het maanlicht, maken je nog mooier, alsof je een droom bent en ik wil nooit wakker worden." zei ik zacht. "Wanneer ga je me nu de mond snoeren? Dat had je eigenlijk meteen moeten doen, ik zit erop te wachten, anders zou ik nu allang gestopt zijn met praten, ik weet het, je houd gewoon van mijn stem, dat is het niet?" Ik keek haar grijnzend aan.

Kelsey:

"Wel dat is saai." antwoordde ik Sehun en keek naar Lay. "Spring naakt het zwembad in."
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:36

Lennie:

Ik glimlachte toen Kris praatte, en praatte en praatte. Ik lachte toen hij zei dat ik gewoon van zijn stem hield. Ik knikte 'stiekem wel' Maar toen hij stil was en grijnsde drukte ik mijn lippen weer op de zijne. Ik beet er zachtjes op 'hey laat je lippen is niet stil zitten!' grapte ik en ging op me kont zitten. Me knnieen gingen slapen.

Lay:

Kai:

ik begon hard te lachen tne lay weg liep. 'daar gaat hij dan!'
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:38

Kris:

"Oh maak je maar geen zorgen." grijnsde ik en kuste haar hevig

Kelsey:

Ik lachte en keek hem na. "Gaat hij dat echt doen?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:43

suho:

ik schudde me hoofd'die is zo weer vergeten wat hij meost doen. dan komt hij terug met chips ofzo' we keken toe hoe Lay doorweekt terug kwam. wel met broek aan maar zonder shirt. Deze goode hij tegen kelsey aan 'here... wel zwembad niet naak!' zei hij en ging zitten op een houte stoel zodat hij niks nat zou maken 'Kelsey. 'koos hij

Lennie:

Ik stopte zijn zoen aanval en glimlachte. 'fanfan deze vloer is koud!' zei k en deed een poging tot opstaan me kont was koud. 'UUrgh zo koud!
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:47

Kris:

Ik lachte en tilde haar op. Met Lennie in mijn armen liep ik naar mijn kamer en legde haar op mijn bed neer. IK legde me bovenop haar met mijn armen aan weerszijde van haar hoofd zodat ik niet met al mijn gewicht bovenop haar lag. "Beter zo?" vroeg ik haar zacht en kuste haar opnieuw. Heel zachtjes dit keer.

Kelsey:

IK lachte om wat Suho zei en keek op toen Lay terug kwam. Ik knikte. "Kan ik mee leven." Ik ving zijn shirt en keek naar zijn gespierde borstkast. Ik grijnsde toen ik ineens een idee kreeg. "Doen" zei ik nog steeds met een grijns op mijn gezicht
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 15:57

lennie:

Ik lied hem stevig beet ik was altijd zo bang als mensen em ineens optilde of iets. toen ik in zij n bed belanden ademnde ikopgelucht uit. Kris had me ingesloten 'nee nog niet de deur is nog open' zei ik en keek naar de deur toe,

lay:
'zoen een van ons' zei ik en leunde onderuit. Ik kreeg het langzaam koud. fuu stom spel!

rest:

we keken geschrokken op. We wisten dat Lay een pervert was.. maar dat hij haar zo iets lied oden
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 16:00

Kris:

Ik rolde met mijn ogen en stond op. IK sloot de deur en ging terug. "Blij?" vroeg ik en sprong op het bed. Snel ging ik weer liggen en mijn handen wreven over haar lichaam. Ik stopte mijn hoofd in haar hals en kuste voorzichtig haar nek.

Kelsey:

Dus hij deed het dus toch. Ik keek rond. Ik had er geen probleem mee dat ik iemand moest kussen maar het was gewoon zo awkward. "Gaat niet, Luhan is er niet" antwoordde ik
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 16:05

Lennie:

ik glimlachte en trok hem tegen me aan. 'Jah is geod zo' wat had k hem gemist. k sloot me ogen en ademde lagnzaam uit. misschien omdat zijn aanrakingen me best wel... happy maakte.. of gewoon omda tik moe was en wilde slapen. Met hem naast me.

Lay:

'WhuT en ik ben net het water ingesprongen!'ik draaide met me ogen'na volgende

Kai/suho/rest

we halen opgelucht adem.. of stiekem toch terleur gesteld... Waarom moest luhan er nou tussen komen. Hij zou het echt niet te weten krijgen hoor! its just a game.

we wachte af wieze zou kiezen. We hadden niet door dat het al langzaam best laat aan het worden was
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 16:10

Kris:

"Ben je moe?" vroeg ik fluisterend. "iK hoop van niet." zei ik zacht. "Want je maakt me weer gek."

Kelsey:

Ik keek de jongens aan. Lay had gelijk hij was ook net het water ingesprongen. Ik keek van Kai naar Suho naar Lay naar Xiumin naar Sehun en dan naar kyungsoo. Ik haalde diep adem. Ik draaide me naar Suho toe en plaatste voorzichtig mijn lippen op de zijne
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 16:17

Lennie:

Ik keek kris aan. en glimlachte 'Volgens mij sta je te lang droog en dat voor maar 4 dagen'grapte ik en ging iets rechter zitten. Ik keek kris aan en glimlachte. Ik pakte zijn kraag beet en trok hem verder tegen me aan.

suho:

Me ogen werden groter toen ik haar lippen op me mond voelde. I kdeed me handen omhoog en sloot me ogen niet hoe graag ik er ook van wilde genieten.. She totaly turn me on!!

Kai:

'aaaaH~ She kissed suho!!!' zei ik en sprong van me stoel af. ook xiumin en sehun sproingen op en keken toe.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 16:20

Kris:

"Dat is jou schuld." antwoordde ik en nam haar heupen stevig vast. "Jij bent de enige die me daarmee kan helpen." Ik keek haar grijnzend aan en kuste haar nek weer.

Kelsey:

Het duurde niet lang. Nog geen minuut. Ik trok al snel terug en keek blozend weg. ik keek naar Sehun, Kai en Xiumin die rechtgesprongen waren. "Wat?" vroeg ik verbaasd. "Ik moest van Lay iemand kussen, zijn jullie jaloers?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 18:22

lennie:

Even dacht ik dat hij me daarvoor gebruiken toen hij zei dat ik de enige was.. Ik beet op me lip en glimlachte. Maar omdat ik me niet zo chil voelde stopte ik me hand in mijn zak om de ketting beet te houden. Maar al snel dacht ik bij mezelf dat ik toch al sex met hem gehad had vior twee keer en het was niet verkeers. Als hij het alleen voor de sex deed kon ik dat ook gewoon doen.. Ik probeerde het mezelf aan te praten.. Dit deed ik waarschijnlijk om het morgen makkelijker te maken ok afscheit van hem te nemen. Ik haalde me hand uit me zak. Maar de ketting bleef aan me pink hangen. Hij viel op het bed.

Suho:

Met me mond open keek ik naar kelsey.. 'Die zag ik niet aan komen...' Zei ik zacht en probeerde me gevoelens te onder drukken.

exo leden:

' Jah maar we hadden niet verwacht dat je dat zou doen..' Zei kai licht jaloers.. 'luhan heeft het getroffen met zun girl en haar lippen..' Mommpelde suho zaxht. Sehun.dumpte op en neer en genoot er echt van. 'Whoop!!!' lachte hij. 'Kelsey gaat los!!'

We wachten tot kelsey een naam zei en.die persoon zei onmiddelijk 'Doen'
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum