forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 10:48

kyuhyun:

'agh yo ontloop de fans nu even en alles komt goed. Der zitten hie best slimme koppen die regelen dit wil voor je.' op dat moment ging me mobiel af. 'oh ik moet gaan' ik stond op en pakte me koffie 'bedank voor de koffie en succes!' daarna vluchte k al een gek anar de oefenruimte ik was vergeten dat we aan het trainen waren voor ons comeback concert.

Lennie:

ik glimlachte. 'ik kom al mevrouw' zei ik zeo beleeft mogelijk. toen ik dichterbij kwam glimlachte ze. 'Ja ik zag je wel kijken aar de exo leden! ze leuk heh dicht bij je idolen zijn'zei ze zo hard. ik kon me weldood schamen
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 10:50

Kelsey:

Ik wuifde hem na en zuchtte. We hadden nooit veel tijd om samen te praten en dan vertelde ik hem alleen maar mijn problemen. Ik stond op en liep terug naar de jongens. "Hier ben ik weer!" Glimlachte ik "en nee ik was niet verdwaald maar koffie aan het drinken met kyuhyun oh en sehun? Je gsm"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 10:55

Sehun:

ik pakte me mobiel aan. 'ik was hem niet een kwijt' zei ik en wreef door me haren heen. (deze opend hij pas wat later om de schrik nog groter te late nzijn!)

Luhan:

'hey ver.?'maar ik kon me zin niet afmaken want ze vertelde al dat ze had gedronken met kyuhyun. 'Aawh! jammer hoor ik had je best willen zoeken!' k lachte en schudde me hoofd. 'oh jah fijn nu meot ik naar de wc.' gromde ik maar geirriteerd dat ik niet door kon trainen.

ik stapte het zaal uit en kwam lennie tegen. Ze was aan het praten met een oude vrouw. ik ging er bij staan. Deze vrouw maakte vaak onze concepten voor de MV's vandaar dat ze er aangekoppelt was. 'yo len' zei ik en aaide haar door haar haren heen. De vrouw keek met groten ogen toe. 'je kent ze?' vroeg ze aan lennie..

lennie:

me ogen werden groter toen luhan ineens naast me stond.. en nu most ik bekennen dat ik hun kende.. shit ''ik... hmm.. ''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 10:57

Kelsey:

"Niet verdwalen he!" Riep ik naar luhan en huppelde door de trainingszaal naar de bankjes. Ik nam mijn gsm en begon kai te smsen dat het me speet en of hij zich al beter voelde.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:02

kai:

*maft door tot savond 6 xD*

Luhan:
ik lachte om haar reactie. 'nee ik las het op haar naamkaartje zei ik snel' ik keek de vrouw aan die meteen begon te lachen 'jah natuurlijk meneer Han, dAarom aai je haar ook' ze schudde haar hoofd en liep verder. 'kom je lennie' Lennie keek me nog even aan. 'bedankt meneer Han' zei ze en boog. 'hehe dat klonk raar om haar zo te horen' owjah wc! ik maakte mijn reis naar de wc af. stond ik recht voor kris. 'Kris Lennie was hier net. dan weet je dat ik met haar gesproken heb' daarna liep ik door naar sehun om verder te trainen.

Lennie:

'Ik...hmm..' gelukkig redde l;uhan me uit deze situatie. MAar de blik van de vrouw verraadde al dat ze ons door had. Als ze nou maar niks doorlult!. Ik bedankte meneer han en volgde de vrouw terug. Waar moest ik nou meer uren maken! uurgh! ik wilde game. *wauw eerste dag meteen overuren maken!* smste ik naar chen
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:09

Kris:

ik keek op toen Luhan terug kwam en zei dat hij met Lennie had gesproken. Ik glimlachte. "oh? en? zei ze iets?" vroeg ik vriendelijk aan Luhan.

Kelsey:

ik kreeg niet meteen antwoord, niet dat ik dat had verwacht, waarschijnlijk sliep hij nog altijd dus haalde ik mijn script weer boven en begon te leren
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:14

Luhan:

'ze stotterde' zei ik en lachte. 'Ze was met iemand en kon niet echt laten zien dat ze ons kende. je kent de regels heh'.

*danst*

Suho:

rond een uur of 6 was ik pas klaar en ging de oefenruimte in. Eigelijk was ik te moe om te oefenen. ik keek de jongens aan en draaide me daarna om. nope had ook geen zin om met hun te praten. ik wilde naar huis. op dat moment ging me mobiel. omg nee! ik nam op en blijkbaar moest ik het Mv nu gaan bespreken.. 'waarom! ik wil naar huis het is laat en.... okey ik kom al..' gromde ik in mijn mobiel.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:17

Kris:

ik knikte. "ja ik snap het." glimlachte ik "laten we gaan oefenen." stelde ik voor en we begonnen eindelijk met oefenen ook al waren we vandaag met echt weinig mensen.

Kelsey:

Ik werd al gek van het script alleen al. ik moest een plaats vinden waar ik in alle stilte kon oefenen. Misschien wel met een van de jongens, maar niet terwijl ze allemaal hier stonden te oefenen voor hun comeback. ik stond op en liep de zaal uit toen ik Suho zag. Hij zag er echt slecht uit met die huge wallen onder zijn ogen. ik beet op mijn lip.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:21

Suho:

Ik smeet me mobiel in me tas en haalde me handen door me haren heen. 'jaah hoor suho komt wel weer.. ja hoor suho regelt het wel.. En kris nee hoor die traint gewoon door en is nergens te vinden. Ja laten we suho maar vragen.. En luisterde de exo leden naar suho nee dat doe nze toch niet!' ragede ik tegen mezelf. terwijl ik naar de kantoor gedeelte liep,
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:23

Kelsey:

Ik schrok van Suho. Ik had hem nog nooit zo gezien. ik beet op mijn lip en draaide me terug om. Ik liep terug de oefenruimte binnen en zette zonder iets te zeggen hun muziek uit. De jongens draaide zich verbaasd naar me om. "Jongens luister eens" begon ik. "ik vind dat we iets moeten doen voor Suho, ik hoorde hem net in de gang, hij gaat er nog onderdoor gaan"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:37

suho:

Ik belande uiteindelijk in een kamer met lennie. Ik mocht samen met haar werken. dit verlichte de stress we; even. Ze lied me lachen met haar domme opmerkingen. En het plan dat ze hier gemaakt hadden en ontworpen waren ook geod. Maar dan nog me hoofd deed zeer en ik was moe. Na het gesprek keek ik lennie aan. 'Kan ik je mee nemen uit eten ofzo heb afleiding nodig nar deze dagen' vroeg ik haar. ze knikte dat ze wel mee wilde.

Lennie:
Okey misscehin was het maar goed dat ik niet weg gegaan was. Suho moest blijkbaar het idee goed keuren/. toen hi jbinnen kwam zag hij er zo dood uit dat kon ik niet over me hart verkrijgen zo naar hem te kijken. Ik probeerde hem te laten lachen wat lukte. uiteindelijk vroeg hij of ik mee ging eten voor wat afleidng. Dat kon toch geen kwaad? iedereen zag hoe dood hij er uit zag..

Luhan:
ineens stopte de muziek eerst dacht i kdat het dikke error was op de CD maar toen ik zag dat lkelsey ons serieus aan keek luisterde ik naar wat ze te zeggen heeft. 'wat moeten we dan doen?'

sehun:
'wat.. wat heb ik gemist da' vroeg ik haar terwijl ik tegen luhan aan leunde. 'wat is er gaande dan?'
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:42

Kelsey:

"Suho is de afgelopen dagen degene geweest die ALLES heeft moeten oplossen." toen ik dat zei reliseerde ik me dat het allemaal mijn schuld was. "Hij ziet er doodmoe uit. laten we gewoon zo lief mogelijk voor hem zijn en eens voor 1 keer naar hem luisteren, alsjeblieft?" ik keek de jongens smekend aan.

Kris:

Ik beet op mijn lip. Ik zou die last met Suho moeten dragen, maar ik was zo egoistisch geweest door dat gedoe met Lennie. Ik knikte instemmend. "Ik bel Kyungsoo om te vragen of hij Suho's lievelings eten maakt." begon ik. "We stoppen vandaag vroeger zodat we ook de dorm wat proper kunnen maken."
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:48

luhan:

ik luisterde en knikte. goed plan doen we, waar is hij eindelijk nu heen dan' vroeg ik en keek rond. 'heeft iemand heb uberhaupt vandaag gezien?''

sehun:

ik pakte me spullen en dacht na. i kzal zeker voor me hyung zorgen. Me hyungs waren me alles.

suho

samen met lennie gingen we naar een restaurantie buiten de stad. hier ging ik altijd heen als ik ongezein wilde eten. De baas wist van ons en bracht ons naar een kamertje boven waar we samen konden zitten. Ik lied alles tegen lennie uit en ze luisterde de hele tijd zonder iets te zeggen. wacht echt fijn was. eindelijk luisterde er iemand naar mij inplaats van andersom.

lennie:

we aten in een leuk klein restaurantje buiten seoul. ik merkte dat suho hiemand nodig had om tegen te praten. Dus ik gooide me hart ope nvoor hem en luisterde naar zijn gerage over alles.

kyungsoo:
kris had gebeld en ik zou gaan koken.

Lay;
ik kwam aangelopen en keek de jongens aan. 'what is er?' vroeg ik en keek toe ik hoorde over suho. 'maar die zag ik net met lennie weg gaan. zo slecht zag hij er neit uit?' zei i k verbaast

Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 11:54

Kris:

Mijn glimlach vertrok even toen Lay vertelde dat hij weg was gegaan met Lennie. Niet boos worden Kris. Zei ik tegen mezelf. "Dat is goed." glimlachte ik. "Dan hebben we meer tijd om de dorm op te ruimen.

Kelsey:

"Ik zag Suho daarjuist, hij moest weer werken, misschien samen met lennie?" antwoordde ik hardop. "Ik sms haar wel." Zei ik en haalde mijn gsm boven om lennie te smsen terwijl ik met de jongens mee naar buiten liep. *Gaat alles goed met Suho? Ik hoorde dat je met hem weg bent, hou hem bezig terwijl we de dorm kuisen voor hem*
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:00

Lennie:
ik kreeg een smsje. Ik keek suho aan en vertelde dat ik naar de wc moest op de wc smste ik terug *jah met suho gaat het nu een stuk beter. poor boy hij zat er echt door heen. we zjin gaan eten in een van zijn favo restaurants. Maar is goed we doen hier rustig aan* na dat ik gesmste had ging ik terug naar me plek nog net voor ik terug was smste ik kelsey weer *wat is kris zijn nummer?*

Suho:

lenie moest naar de wc. Wat was ik blij om even te praten en te eten. toen ze terug kwam praatte we door. Ze supporte me goed en snap nu waarom chen en kris veel met haar om gingen.

Lay:

ik glimlachte en ging mee terug naar de dorm. xiumins kamer was natuurlijk al keu schoon en de rest was ook zo opgeruimt. Nu maar wachten op suho.

Luhan:
in de auto zocht ik conract met kelsey. 'bedankt dat je ons er op wees dat eht niet goed gaat met hem. Bij ons doet hij altijd alsof alles goed gaat' zei ik en wreef haar door de haren daarna draaide ik me terug naar voren
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: