forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:10

Lennie:
*wee niet wat we kunnen gaan doen maar moet echt afleiding hebben!* stuurde ik terug *kom je hier heen? misschien filmpje kijken.* als hij niet ging komen ging ik echt huilen.

Kai:
ik lag naar het plafon te kijken. me gedachtns waren zwart. ik hoorde iedereen wel lopen en bezig zijn, Maar wat had het voor zin. Dankzij mijn eigne schuld was ik kelsey kwijt geraakt en het kleine ventje. 

Luhan:
ik leinde op de tafel. Ik ging af en toe bij kelsey lang maar kon er niet veel uit krijgen. ''Wat moet er nog gedaa nworden?'' vroeg ik terwijl ik naar het tafelblad keek
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:15

Chen:

Ik keek op toen Luhan vroeg wat er nog gedaan moest worden. "ik heb bloemen besteld, die moeten nog opgehaald worden" vertelde ik hem.

Kris:

*ik kom af* stuurde ik terug en glipte de dorm uit. Ik stak de straat over en belde aan bij het huis.

Kelsey:

Ik kon de luide muziek horen van de clubs en keek om me heen of er niemand was die ik kende en ging bij de club naarbinnen waar ik het meeste rare volk voor zag staan. Ik keek om me heen en duwde me een weg door naar de bar. Ik ging zitten en keek om me heen. Er moest hier toch wel iemand zijn met verdovende middelen. Ik had gelijk. Al snel stond er iemand naast me waarmee ik kon onderhandelen en die me iets gaf wat me volgens hem en nog betere roes zou geven als de medicatie. Ik moest er zelfs nier voor betalen. Ik nam het zakje aan en verborg het diep in mijn jaszak. Ik liep snel terug naar huis.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:20

Lennie: de deurbel ging. Ik schoot omhoog en rende naar beneden ik deed de deur ope en gooide me arme rond hem heen. Ik begon zachtjes te snikken. Ik was zo blij dat ereindelijk weer iemand bij me was.ik wist wel dat ik niet zoiets mee had gemaakt als kelsey en ooi nooit zou begrijpen hoe het zou voelen. MAar ik maakte me zoveel zrogen dat ik mezelf vergat te verzorgen en nu ik iemand weer ine me arme kon sluiten kwam alle vermoeidheid er uit.

Luhan:
''gaje dna even me?'' vroeg ik en zag kris weg gaan, Ik ging naar vuiten om de bloemen te halen. Het begon al aardig donker te worden. pff zuchte ik over 20 minuten zou de winkel dicht gaan dus ik meost nu wel snel zijn
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:23

Chen:

Ik knikte. "Ja ik ga mee." antwoordde ik en liep Luhan achterna.

Kris:

IK greep haar stevig vast. Ik was verbaasd dat Lennie meteen in mijn armen vloog en begon te huilen. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik haar zacht.

Kelsey:

Ik nam mezelf voor om zo snel mogelijk een nieuwe auto te kopen, want nu moest ik eigenlijk wel heel ver te voet gaan om terug thuis te geraken.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:27

Lennie:
''ik voel me de laatste tijd zo eenzaam. Ik snap echt wle dat jullie bezig zijn met kai kelsey en hun baby en daar hebi k respect voor en wil graag helpen. Maar me hoofdpijn en alles. Ik voel me zo kut. ben weer weggestuurd op werk en hier in huis is het koud kil en eenzaam.  Ik voel me gewoon echt kut. Krijg kelsey niet uit me hoofd en kai toen hij er zo uit zag en en.''Ik greep hem steviger beed en drukte me gezicht tegen zijn borstkas aan

Luhan:
Bij de bloemen winkel aangekomen keek dem eid achterde balie ons wreemd aan. ''waaromhalen jullie zulke bleoem op?'' vroeg ze acher dochtig. Ik keek haar aan/'mag dat neit dan?'' vroeg ik droog en betaalde. ''geef het nou maar mee'' ik pakte de bloemen over. ''kom jongdae we gaan terug''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:32

Kris:
Ik duwde haar naar binnen en knikte. "Ja dat snap ik wel." zei ik zacht. "Waarom ben je dan niet wat vaker langs gekomen?" vroeg ik aan haar.

Chen:

Ik keek het meisje achter de balie kwaad aan en volgde Luhan naar buiten
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:35

Lennie:
kris duwde me naar binnen toe. Hij voeg waarom ik niet vaker gekomen was.' jullie hadden het druk'' zei ik zachtjes en liep naar de kueken. 'wil je wat drinken?'' vroeg ik en pakte zelf een Grolsch Citroen. Ik gaf kris aan wat hij wilde. ''ik zie op tegen morgen'' zei ik zachtjes terwijl ik de trap op naar mijn zolderkamertje liep.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:37

Kris:

"cola" antwoordde ik en volgde haar naar boven. "Weet ik, iedereen, het gaat een echte hel worden dnek ik" Ik zuchtte en zette mezelf neer op haar bed.

Kelsey:

Toen ik thuiskwam liep ik meteen naar boven en haalde ik de drug uit mijn jaszak. Ik haalde diep adem en deed alles wat ik eerst moest doen om het klaar te maken. Daarna verbond ik mijn arm en spoot het in me. Ik legde me neer op bed en sloot mijn ogen. De roes kwam snel.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   di feb 02 2016, 19:44

Lennie:
Ik drink mijn drank snel op en lied me naast hem op bed vallen.''ik snap gewoon niet waarom het ongeluk jullie groep zo erg volgt. vroeger de fans toen het hotel. daarna weer de fans ruzies, EN nu dit met kelsey. Ik zou er echt alles voor over hebben om jullie gewoon een tijdje rust te geven en niks te latne gebueren alleen maar goede dingen!'' zei ik en zette de tv aan. ik wa ech lbij dat kris even gekomen was. Ik ging tegen hem aan zitten en zuchtte weer, ''dank je dat je wilde komen. Jongdae lijkt me te ontwijken'' bekende ik. /ik zuchtte opnieuw.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 09:00

Kris:

Ik zuchtte. "Ik wou dat het geluk ons eens volgde in de plaats van het ongluk" antwoorde ik "maar misschie is dat de prijs die we moeten betalen als idool....al denk ik dat het voor kai dan beter was dat hij er geen is geworden" Ik beet op mijn lip "Ben je daar zeker van? van dat van Chen? Of ontwijk je hem?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 09:24

Lennie:
Dat gunde ik hun ook. Geluk. Maar helaas. "Wist je dat er bij idoolp zijn dan zo veel ongeluk kwam kijken. ?". Ik kerk kris aan terwijl ik mr haar goed deed. Ik had hem dus verteld dat Chen me ontweek. Maar kris brief of ik niet de gene was die hem ontweek. " nee. Best geleid of hij kan. Een elke keer heeft hij iets. Maar het is gewoon mijn fout. Als ik niks gezegt had voor waar ik voor hem voel. Was hij nooit afstand gaan houden "
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 09:30

Kris:

Ik schudde mijn hoofd. "Nee niet zoveel ongeluk" antwoordde ik. "Ik wist niet dat de fans zo erg zouden zijn!" Daarna was ik even stil. "Je weet toch dat Chen helemaal weg van je is toch"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 09:47

Lennie:
''ik gun het kai helemaal niet hij doet altijd zo zijn best en probeerd iedereen te helpen en door te trainen en dan gebeurd dit. Snap wel dat hij doorbreekt.''.  ik ging liggen en keek naar het plafon toen kris vertelde dat chen al tijden lang me helemaal te gek vond. ik zuchte. ''Ja ik weet het hij had het verteld toen ik vroeg waarom jullie zo aardig waren. En op het moment dat ik een paar dagen geleden grote dele weer herrinerde door die klap. Wist ik dat ik ook van hem houd. maar toen ik dat zei. antwoorde hij niet, deed of hij sliep en de volgende ochtend was hij heel afstandeljik.'' ik draaide me op me zij en keek naar kris. ''sorry dat ik zo over hem praat tegen jouw''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 10:13

Kris;

Ik haald emijn schouders op. "Je meot er toch eens met iemand over kunnen praten. " Ik glimlachte even naar haar en keek naar de tv. "ik zou niet weten waarom hij zo doet"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 10:25

Lennie:
Ik glmlachte en legde me hoofd tegen he maan om ook film te kijken. WE keken lang naar de tv. HEt was best een spannende film maar het eind hadden we niet gezien want we waren eingelijk. beide in slaap gevallen. De volgende dg moestn we dus ook haasten. Ik lachte, ''kok yifan word wakker!'' lachte ik zachtjes toen ik hem zag liggen Zijn haar alle kanten op en zijn gezicht echt op onweer. ''kom kom word wakker we zijn laat! we moeten ons nog omkleden!' toen ik dat zei deed ik me kleding zowat uit. Ik had alleen me ondergoed nog aan en kleedde me razend snel om gewoo waar hij bij was. Kom op hij had me zo vaak naakt tezien!. Ja dat soort dingen wist ik weer.

Kai:
vandaag zouden we Gidae begraven. En ik wilde gewoon niet.  Me lichaam was zwaar afgetakeld afgelopen dagen en dat merkte ik toen ik eindelijk me kamer uit kwam. Me benen trilde en me lichaam kwam maar langzaam vooruit. Ik ging aan tafel zitten en keek naar het eten.

Luhan:
Ik was er heel vroeg uit.Het moest wel want er moesten nog dingen regelen. Ik pakte wat eten mee en ging naar de begraaf plek. Daar regelde ik de deingen met tranen in emogen. niet omdat ik dat kind gekent had nee echt niet maar wat het kind eigenlijk veroorzaakt had.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: