forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:38

Chen:

Ik kon niet volgen waarover ze het had. "Hoe bedoel je?" vroeg ik verbaasd. BUiten de vriendschap stappen? IK dacht dat we al een stap verder waren dan vriendschap. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Lennie, ik wil helemaal niet gewoon vrienden zijn!" antwoordde ik haar. "Ik wil meer zijn voor je dan gewoon een vriend"
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:40

Lennie:
'Maar waarom ontwijk je me dan!' jammerde ik niet begrijpend.  ''Waarom zei je niks terug, Toen ik zei dat ik vna je hield! i kwilde met je verder gaan mar je nergeerde me!'' ik keek hem verbaast aan
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:44

Chen:

"IK ontwijk je helemaal niet!" antwoordde ik en stak mijn handen in mijn haar. IK had helemaal niets mis gedaan. "Ik negeer je ook niet, ik zei niets terug omdat dat niet kon, ik viel daarna meteen in slaap! Waarom denk je dat ik je gekust heb?" riep ik gefrustreerd uit. "Voor de fun?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:47

Lennie:
Ik krulde me lip op. ''omdat je een jongen bent daarom zoende je terug!' Ik lied me hoofd nu ook zakken en kreunde gefrusteerd. ''Ik ben gewoon bang je te verliezen. En ik dacht echt dat ik je nu verloren was.'' ik begon in me ogen te wrijven. ''Ik wil je niet kwijt, Ik houd vna je en weet gewoon niet hoe ik er mee over weg moet!''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:49

Chen:

auw! "Omdat ik een jongen ben kus ik terug?" herhaalde ik. "Wow wat moet jij wel niet van me denken" IK sloeg mijn armen over elkaar. Ja ik voelde me hierdoor gekwetst
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:51

Lennie:
''jongdae het spijt me, me hoofd zat vol heb contact hoofdpijn dat met kelsey en kai er bij ik kon gewoon niet helder nadenken en dacht gewoon het slechste het spijt me,'' weer zei hij niks terug.. Hij werd alleen maar boos. Ik probeerde het toch uit te leggen! Dit is de rede waarom ik nooit tegen iemand zeg dat ik van ze houd.. Ik jaagde er iedereen mee weg
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:54

Chen:

Ik zuchtte. "IK kan gewoon niet geloven dat je zoiets over me denkt" antwoordde ik terug. "ik ben al zo lang verliefd op je" zuchtte ik en keek naar mijn voeten. "IK hou ook van jou als je dat maar weet!"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 16:58

Lennie:
Ik keek toe hoe hij zat. Ik sloot me ogen. Ik kon weg gaan omdat er een ruzie was geweest. MAar oz was ik niet ik liep niet weg. atans probeerde ik niet te doen ik stond op ging voor hem iztten op de grond en legde me hoofd op zijn schoot.''let date'' bracht ik zacht uit
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 17:00

Chen:

Ik keek naar hem en kreeg een glimlach op mijn gezicht. "Dat zijn de mooiste woorden die je ooit hebt gezegd" antwoordde ik
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 17:10

Lennie:
met me kin nop op zijn schoot keek ik omhoog ik glimlachte terug en an die dag ging het eingelijk berg opwaards voor de meeste onder onder ons. jongdae en ik date de eerste 2 maanden veel. Wel in het geheim voor de fans maar dat ging allemaal goed. We waren alleen nog nooit verder gegaan dan zoenen. agh kwam ooit wel. Na die 2 maanden gingen de jongens trainen ze kregen een comeback en promote voor 2 maanden. Dus er waren nu al 4 maanden voor bij.

Maar dat was niet het enige dit jaar. Na de promotie gingen ze weg. wereld tour. en ze zijn nu al bijna 8 maanden weg. En ik miste ze allemaal en jongdae vooral. WE skypete wel maar vaak waren de uren anders en zatik op werk of sliep ik als hij online kwam.

Van kelsey. heb ik eigenlijk niks mer gehoord. Ik bezocht hetgrafje aftentie ne lied in naam van jongin bloemen achter. 

Nu ik he toch over jongin heb. Het gaat echt slecht met die jongen. We zijn misschien 1 jaar verder maar hij was nog steeds niet opgeknapt. Hij overtrainde zich te vaak. Hij at niet en het was een wandeld lijk. Toen hij hier in korea nog was voor de wereldtour bracht hij elke week een bos bloemen naar het grafje  van Gidae. 

Suho:
''bedankt!'' riep ik door de microfoon  tone eht concert ten einden was. ''bedankt jullie ware nte gek!'' het was het laatste concert voor we terug gingen naar korea. we stromde het podium af en dwijlde kai bijeen. Hi jwas weer knock out gegaan..Met kai in de rolstoel reden we naar het hotel toe. ''pak jullie spullen we hebbenmaar 3 uur om bij het vliegveld te komen!'' riep ik naar de rest
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 17:25

Chen:

8 maanden was ik nu al weg van huis en ik maakte me misschien een beetje zorgen, ook al liep ik op wolken. Lennie en ik waren nu een jaar samen en ik was nog nooit zo verliefd geweest. Daarom maakte ik me ook zo'n zorgen. 8 maanden was ik van huis weg geweest, wat als ze in die 8 maanden gevallen was voor iemand anders? We hadden zo goed mogelijk geprobeerd om contact te houden, de enige dag ging het al wat minder dan anders, en ik miste haar zo erg!

Eindelijk was dat laatste concert gedaan, niet dat ik het niet leuk vond, maar dit betekende dat ik we eindelijk weer naar huis mochten. Hoe graag ik dit ook deed. Ik miste thuis en Lennie heel erg. Mijn spullen stonden natuurlijk allemaal al klaar gepakt. Er was niemand die zoveel haast had om naar huis te gaan als ik natuurlijk. Ik wachtte op de andere jongens en checkte of ik echt wel alles bij had. Daarna liepen we naar de auto's die ons naar het vliegveld zouden brengen.

Kelsey:

Het afgelopen jaar was in een roes voorbij gegaan. Ik werkte aan de drama met Kyuhyun die nu uiteindelijk was afgelopen. Ik had daar al mijn tijd in gestoken. De pup was nu een jaar oud, dus geen kleine pup meer, maar een volwassen grote en sterke hond geworden. En....ik pakte de drugs nog steeds. De dosissen waren opgelopen en ik spoot steeds vaker en vaker. Ik kon er gewoon niet meer zonder. Iedereen dacht dat ik nog altijd gebroken was van het verlies van mijn kindje en dat ik er daarom zo slecht uitzag. Dat was ook zo, maar mijn lichaam takelde het meeste af van de drugs. Maar niemand die het wist. Elke keer dat ik spoot kon mijn laatste keer zijn, de laatste keer dat ik zou leven. Elke dag bracht ik een bezoekje aan Gidae. Hoe zou nu een jaar oud moeten zijn. De eerste maanden merkte ik dat Kai ook regelmatig langskwam door de nieuwe bloemen op het grafje, maar na een paar maanden stopte dat, hij zou er wel overheen zijn en niet meer aan zijn zoon denken. Mijn dagen hadden een routine. Werken, het grafje bezoeken en slapen. De drug zorgde dat ik alles kon geven in de drama en vele vonden me beter dan ooit. Met exo en Lennie had ik geen contact meer, de enige waar ik mee sprak was af en toe Kyuhyun.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 17:33

Suho:
''KOM doorlopen!''' riep ik naar de groep die bij de fans was blijven hangen .''we hebben nog 10 minuten!''  ik duwde kai naar het vliegtuig toe. Hij was weer is lijk bleek.  We moesten er iets tegen doen... Maar wat wisten we nog niet. in het vliegtuig lag kai te slapen atans ik denk dat hij dat deed. hij lag opgerond met zjin gezicht van ons vandaan. Zelf was ik naar jongdae gaan zitten. ''weet lennie dat we morgen aankomen?' vroeg ik hem en keek hem aan. ''bJe bent je kodootje voor haar toch niet in het hotel vergeten!'' merkte in ineens op. 

Lennie:
Ik pakte me psullen op en legde ze op een ander bureau. nee ik wa niet ontslagen in tegendeel zelfs!. Ik had meer dramas dan ooit gemaakt en me naam was vrij bekent gewordne in de drama wereld. Werd je gescout door lennie dan moest je die aannemen want het werden allemaal toppers. De koreaanse drama's hadden het zelfs naar netflix gemaakt. hierdoor was ik nu hoofd van de SBS drama gedeelt!. BAM! zag dat! ik kon gewoon niet gelukkiger en nog iets.. Ik had een nesjte met hondjes gevonden maar ik ging het eerst met mijn vriend bespreken.!
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 18:06

Chen:

IK sloot mijn ogen. Ik was vanplan om de hele rit te slapen , maar Suho begon tegen me te vragen. "Nee nee ik ben het niet vergeten en ja ze weet dat we morgen aankomen" antwoordde ik hem.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 18:34

Suho:

'' oh gelukkig!'' zeio ik opgelucht en keek naar achteren. ''zou jongin nog beter worden? of blijf hij de rest van zijn exo tijd zo?'' ik zuchte en vrij snel viel ik inslaap vna het laatste concert. 

De volgende dago m 3 uur kwamen we aan. Ik rolde Jongin naar buiten toe. we hadden hem in doeken gewikkeld engezegt dat hij ziek was.  zodat fans niet te bang werden.

Lennie:
ik was tot laat wezen werken en dus echt heel moe. Ik schrok wakker om 12 uur. nu moest ik rennen en haasten om op tijd te komen. met geluk kwam ik op tijd aan. Maar een na deel. jongdae n ik date in geheim. Dus het enige watik kon doen was me fangirle!. En dat deed ik dus ook. 

''OMG EXO!'' riep ik speels en zwaaide naar Jongdae en de rest.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:02

Chen:

IK wilde Suho antwoorden maar zag dat hij al in slaap gevallen was. Ik viel snel na SUho ook in slaap en werd pas terug wakker toen we landen. We liepen door de gangen en hoorde de meisjes al schreeuwen. Ze stonden met honderden op ons te wachten. Maar stem haalde ik overal tussenuit. IK glimlachte blij toen ik Lennie zag en wuifde naar haar, natuurlijk dachten alle fangirls dat dat op hun was. IK liep met de jongens mee. Ik wou dat ik Lennie toen al stevig had kunnen vastpakken.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-