forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:04

Lennie:
ik lachte en deed met de fans mee. Maar toen ik de ruimte had wenkte ik dat Chen richting de WC moest gaan. zelg schoot ik die kant ook op in de hoop dat hij begreep wat ik bedoelde.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:11

Chen:

Ik hield de jongens tegen. "Ik moet nog snel even naar het toilet" zei ik tegen hun. Voor iemand iets kon zeggen liep ik naar het toilet en ging binnen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:14

Lennie:
Ik hoorde voetstappen. Ik was natuurlijk in een andere gang gaan staan. We konden inet hebben dat fans hem achter na zouden komen en dan mijn verwelkoming kunnen zien dan hadden we al dat geheimzinnigeheid voorniks gedaan. Toen ik hem zag. hij liep richring de wc pakte ik zijn mouw beed en trok hem het gangetje in/ 'hey lekkerding;; zei ik zachtjes en ging en drukte me mond op de zijne voordat hij iets kon zeggen.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:19

Chen:

Net toen ik de wc wilde binnen lopen werd mijn arm vastgepakt en werd ik ergens anders in getrokken. Eerst was ik verbaasd maar toen zag ik dat het Lennie was en grijnsde. Ik nam haar stevig vast terwijl ik haar terug kuste. "Ik heb je zo gemist" mompelde ik tegen haar lippen. "En je weet dat dit heel erg gevaarlijk is toch?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:23

Lennie:
''ik heb jouw ook gemist!'' mompelde ik en glimlachte ik lied hem los en keek rond me heen. ''ik weet het!'' ik deed zijn jas goed en keek hem onschuldig aan ''maar ik kon niet lange rwachten heb je zo erg gemist!'' ik deed zijn haar goed.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:25

Chen:

Ik grijnsde naar haar. "Ik zie je seffens thuis." zei ik zacht en kuste haar nog snel op de mond en liep toen weer zo snel ik kon terug naar de jongens. "Oké we kunnen" grijnsde ik en haalde mijn gsm boven. *ik mis je al* stuurde ik naar Lennie
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:27

Lennie:
ik keek toe hoe hij weg liep. I kdraaide op mijn plek van geluk. ooeeh! *ik jouw ook! tot straks! maar hey neem eerst wel een douche! of kom met mij mee douche mag ook!*. stuurde ik hem. Toen de jongens verder weg waren kwma ik pas weer van me plek af. Ik fangirlde nog even mee met de fans waarna ik naar het huisje ging. 

Toen ik thuis kwam lag er een stapel brieven op de deurmat . Ik pakte ze op en las ze door terwijl ik wachte op jongdae
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:29

Chen:

Ik pakte mijn koffers niet uit en deed zoals Lennie vroeg een douche nemen. Ik pakte wat spullen in en vertrok naar haar huis. Ik belde aan en wachtte tot ze zou open doen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:32

Lennie:
Met een brief in me hand deed ik de deur open. Meteen hield ik de brief voor zijn neus. 'ga je mij mee vragen of zal ik de gene zijn die jouw vraagt!' ik glimlachte en lied de brief zien. MAar niet lang ik moest hem knuffelen. Met me arme rond zijn nek draaide ik hem naar binnen toe zodat ik dedeur dicht kon done. ''Ik ehb je zo gemist!'' kermde ik terwijl ik zijn lichaam tegen de mijne aan drukte, ''Maar meteen ten zake. Halluya Ball.'' Ik lied hem los en legde de brief weg. Nee die brief kon ff wachten ik moest hem eerst laten merken heoveel ik hem gemiest had
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:33

Chen:

Ik lachte. "Natuurlijk was ik vanplan je te vragen." grijnsde ik. "Maar het bal is morgen al." zuchtte ik. "Oh en daarbij! ik heb iets voor je! Wil je je cadeautjes zien?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:37

Lennie:
''WAT!'' riep ik uit ik schrok me echt dood en toen ik de brief omdraaide zag ik de datum. ''ik denk dat ik de afgelope nweken te veel met me gedachte ergens anders zat..'' bekende ik zachtjes ik pakte zijn hand beed. ''Maar dat betekend dat als het morge al is. Dat ik nog een jurk moet uitzoeken aah!'' ik deed heel dramatisch maar toen hij zij da thij iet svoor me had werd ik weer rustig. 'eecht!'' zei ik ongeloofwaardig en keek hem aan met een schuin hoofdje. niet gelovend dat hij het meende
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:39

Chen:

Ik keek haar grijnsend aan en zette mijn tas neer. Ik maakte die open en haalde een hele hoop kado's eruit. "ik denk dat je met deze moet beginnen" glimlachte ik en gaf haar een doos aan. Ik had voor haar een jurk gekocht waarvan toen ik hem zag, ik meteen aan haar moest denken en ik moest hem gewoon meenemen
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:43

Jongin:
De jongens hadden me naar me kamer gereden. Daar wachte ik tot het huis rustiger werd. Ik stond op en trok zwarte kleding aan ik deed een mondkapje voor en sloeg me sjaal om. Met trillend en pijnlijk lichaam verlied ik het apartement. Ik liep langs de bloemezaak om een bosje witte bloemen te halen.
Met deze in me handen liep ik naar Gidae's begraafplekje. Ik legde de bloemen neer en zakte op me knieen. 

Lennie:
Me ogen werden groter. Ik schudde me hoofd nee man! das veel. Hij gaf me een doos en toen deze open ging kwam er een paars zwarte jurk uit zetten. me ogen werden groter. ''het is schitterend!'' zei ik zachtjes en keek hem aan. 'hij is echt perfect!'
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:46

Chen:

Ik glimlachte. "Echt? Vind je hem mooi?" vroeg ik blij. "Toen ik hem zag hangen moest ik hem gewoon voor je kopen!" legde ik uit en had al een volgend cadeatje voor haar vast. een heel stuk kleiner al.

Kelsey:

Snel stak ik de juist gekochte drugs diep in mijn jaszak en liep met mijn hoofd naar beneden door de donkere straten. Er was maar ding waar ik aan kon denken en dat was terug thuis geraken om zo snel mogelijk terug high te worden. Ik was zo diep in gedachte verzonken dat ik tegen iemand aanliep.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   wo feb 03 2016, 21:52

Sehun:
Ik zag jongin wel weg gaan. Mara iik ging er niet achteraan. Zeker omdat ik wist waar hij heen ging en de kas dat we dan kelse tegen zouden komen was groot. EN ik was zo boos. Ze had ons gewoon gedumpt! ze dacht vast dat ze het het zwaarste had van allemaal. Maar ze dumpte jongin gewoon. Het was bijna zijn dood geworden! Het koste ons zo veel moeite om een lach op zijn gezicht te krijgen e ndat was haar schuld. 

En ik was boos.. omdat ze niks had laten weten! ik had me maanden zorgen gemaakt om haar. Maar ze dacht echt dat ze ons zomaar kon dumpen!. Luhan kwam aangelopen en zag da tik boos voor me uit staarde. hi jgaf een tik tegen me achterhoofd en zei dat ik er niet meer over na moest denken want de kans dat we haar tegen kwamen was klein. ik zuchtte. ''Ik mis haar gewoon weg'' zei ik zacht luhan knikte''maar het is beter zo'' zei hij zacht. Ik zag in zijn ogen dat het hem nog steeds pijn deed dat ze niks het laten weten. We waren niet de enige die er zo over dachten. Iedereen was boos. of moest ik het terlerugesteld noemen?

Kyuhyun:
Voor het nieuw album een jhaar geledne had ik iemand nep gedate. maar deze dates waren echt geworden. En ook nu waren we op een deed. We stonden bij een eet standjes buiten. Het was rustig zonder echt problemen tot iemand tegen me vriendn op liep. ''hey!'' zei ik beschermend!

Lennie:
''jah hij is perfect!' toen hi jweer een doosje pakte schudde ik me hoofd. hij had nog iets dit.. dit was echt te veel. ik wist me geen raad. moest ik druk doen of juist niet. i kwist het gewoon niet. hij was zo lief voor me. Ik kon het gewoon niet aan!. Met trillende hadnjes pakte ik het doosje aan en deed hem open. Het was een super mooie ring. Me mond viel open eentje met gewoon echte diamantjes! Ik vloog jongdae meteen rond zijn nek. Met me mond in zijn nekholte bedankte ik hem
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-