forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 19:48

Marlon:

Omg dit voelde zoveel malen beter dan de vorige keer! Thank god dat Kai mn heupen beed pakte en me hielp bewegen want ik kon niet zo heel veel doen. Na even hield ik het niet echt meer vol om rechtop te blijven zitten en boog me voorover zodat ik op hem lag. Elke beweging die we maakte zorgde voor een kreun uit mijn mond.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 20:08

Lennie:

Ik sliep snel maar goed watwas ik weer snel wakker. was nog geen uur verder! maar de jongens sliepen nu wel. atans ze deden of ze sliepen. Ik pakte ma laptop en sloop de woonkamer in. Toen ik langs marlon en kais kamer kwam lachte ik zachtjes. Aaissh zie mij jaloers izjn dan!.. Ik wil ook!.. straks maar ff een chineesje van de straat plukken in disney!.

Ik ging op de bank zitten ver dan hun deur verwijderd en ging een filmpje kijken, Ik ging niet kunnen slapen. stress voor morge enzo zat me hoog. Stress van alles eigenlijk.

kai:

oh man wat was dit goddelijk. NA even leunde zo voor over haar borsten kwamen op mijn chest en nu ging alles strakker staan. Ik sloot me ogen en genoot echt erg. dit was niet gezond mer! me spieren spande zich aan het was gewoon beter dan ooit. Na even wilde ik toch boven op, En draaide marlon zo geod las het kon om. Nu lag ik tussen haarbenen in. SLowly I thrusted her.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 20:32

Marlon:

Na even begon Kai ons te draaien zodat hij bovenop was. Hij lag nu tussen mn benen begon langzaam weer te bewegen. Shit wat voelde dit geweldig! ik maakte eerst altijd grappen naar Lennie van i need to get laid, maar fuck ik heb nog nooit zoveel pleasure in mn leven gehad. 1 van mn handen vloog naar zn haar en trok en zacht aan, en de andere wist niet waar die heen moest dus belande op het matras en greep het stevig vast. Fuck ik hield het niet meer! na even klemde ik mn benen om zn heupen heen en gooide mn hoofd naar achter.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 20:37

Kai:

Oh alles trok samen.. IK beed op me lip en ging nog even door maar al snel voelde ik dat ze op haar limit zat. Ik ging langzamer en keek der aan. Zachtjes glimlachte ik en begon haar nek te zoenen. IK hield little kai nog in haar en bewoog heel langzaam. Ik wist niet of ze het fijn zou vindne als ik door ging. Zachtjes beet ik haar nek en speelde met haar borst

Lennie:
*laptopt*
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 20:49

Marlon:

oh god oh god oh god! Ookal bewoog hij niet echt veel, ik was nu super sensitive! Kai begon mn nek ook nog weer te zoenen, en even later zelfs zachtjes in te bijten. mn hand trok aan zn haren, en de andere zette mn nagels in zn rug. ik beet hard op mn lip om niet uit te gillen hoeveel pleasure ik nu voelde. 'i'm losing my mind jongin!!' zei ik tegen hem, en mn ademhaling was nu zo op hol geslagen dat het bijna niet meer gezond was
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 20:57

kai:

Okey was dat het tegen dat ik meer mocht doen?? Ik drukte hem er voorzichtig verder in. en zette me tande in baar nek omdat ze haar nagels in me rug plante. "aaoh! Kreunde ik terwijl ik haar op en neer bewoog(In het engels.klinkt het zo veel sexyer!!!) Me spieren begonnen te branden van de bewegingen maar zeker dat ik dat nergeerde!!. Ik begon steeds meer te kwijlen in haat nek. Het was niet veel maar me.mond was zeker vol gelope!.

Lennie:
chanyeol kwam me achtern gelopen en plofte op de bank. Ik was ligt terleurgesteld haf gehoopt dat het luhan zou zijn. maar chanyeil was ook goe.d hij zei noet veel hij glimlacht eevem en daarna plaatste hij zijn ijskoude voeten op me. ovenbeen en pakte zijn mobiel om te gaan internette. Ik gljmlachte zachtjes en ging met me benen over elkaar heen.zitten om.zijn voeten op te warmen. Hij hoefde niks te zeggen. Day hij er bij zat sas al fijn.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 21:11

Marlon:

ik had het gevoel dat ik wel kon ontploffen! mn hart ging te keer, mn ademhaling was ver van gewoon, en het enige wat mn handen nog konden doen was aan iets trekken of mn nagels ergens in zetten. ik hield het echt niet meer nu. mn hele lichaam spande zich aan, ik beet in Kai zn schouder om zo min mogelijk geluid te maken, en toen was mn hele lichaam jelly. 'i love you so much' zuchtte ik uit
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 21:19

kai: Ze beet in me schouder en daarna voelde ik haar lichaam slap worden kai did his job!!. Ik glimlachte en trok hem voorzichitg terug. "Love you to honey" Zei ik zacht. ik wachte tot me boner wat minder was en rolde die vervelende condoom er af. Het gleed beter!! Maar echt supee stimulerend was het niet. Moest er echr aan gaan wennen maar alles om marlon blij te houden. Ik lied me langzaam tegen der aanzakken. " Staan we nu kiet?" Glimlacht eom zachtkes en haalde haar haren uot haar bezwete gezicht. Heel me rug glom. Niet allen me rug trouwens de zweet druppels liep langs me gezicht naar benede toe.

Lennie:

"Die zijn ook weer klaar" Hoorde ik chanyeol zachtjes lache. ik knikte. " Best gehorig huis hebben jullie! Niet ect slim over nagedacht" Lachte ik zachtjes terug. Ik legde me laptop weg en pakte. mobiel
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 21:28

Marlon:

na een paar minuten was mn ademhaling weer gewoon. ik moest lachen toen Kai vroeg of we nu kiet stonden. ik glimlachte en knikte naar em. 'but.. you didnt finish.' zei ik zacht. Waren condooms echt zo erg? ik voelde me bijna schuldig dat ik niet aan de pil was. 'neemt het echt zoveel gevoel weg? dat is ook niet eerlijk tegenover jou' zei ik. ik zat erover na te denken om nog even door te gaan en dan hopen dat ie optijd terug kon trekken.. ik was ook aan het rekenen waar ik nu precies zat in mn cyclus. het zou in prencipe save zijn... maar wou ik de gok wagen?
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 21:37

kai:

ze vroeg of het echt veel scheelde. Ik knikte eerlijk. De stimulatie was zo veel minder. Het gevoel alles. Her ging makkelijker nAr jah. Ik zag der twijfelen en na denken. Snel sloeg ik me arme rond haar heen en drukte haar in het martas. "Laten we gaan slapen. Morge naar china word een.drukke dag!" Zei ik snel em.probeerde me.ademhaling onder controle te krijgen. wat lastig ging als je nog horny als fuck was..

lennie;

ik keek toe als eem.fucking creep hoe chanyeol in slaap viel. Nee grapje. Ik hoorde zijn mobiel vallen enz ag dat hij in slaap gevallen was. Niks creepies aan. ik sloot me ogen. ik was echt blij dat chanyeol achter me aan gekomen was. maar waarom nam ik er geen.genoegen mee en ahd ik gehoopt dat he tluhan was! Omg!! Nee dat kon ik nie menen!! Stoppe!! Lennie bouw die muren op! No fucking feels voor iEmand.! Ze doenbLleen maar lief omdat ik hier nu zit omdat marlon kai niet ondbe steek kan laten!! Anders zouden ze.nooit een seconde er aan.denken om me.aandacht tegeven!!! Zei ik snel tegen mezelf. Je bent niet belangrijk stop met die gevoelens!! Hij mag je vast niet en vind je een zeikwijf.

De gedachtens bleven door he hoofd vliegen toen ik langzaam in slaap sukkelde met chanteols voeten.nog steeds tissen me.benen.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 21:53

Marlon:

Kai had blijkbaar door dat ik aan het nadenken en aan het twijfelen was, want hij sloeg snel zn armen om me heen en zei dat we moesten gaan slapen. Hoe graag ik hem nog van zn boner af wou helpen, sloeg de vermoeidheid nu hard in... ik pakte de dekens,en sloeg deze om ons heen en viel snel in slaap. sorry Kai...

*Next morning*

Luhan:

ik was samen met xiumin als eerste wakker en liep naar de woonkamer toe, en zag Lennie en Chanyeol samen op de bank slapen. ik tuitte mn lippen en voelde me een beetje jaloers... waarom? geen idee eigenlijk... had ik stiekum gehoopt dat ik wakker was geworden vannacht om bij Lennie te zitten? wie weet.... ik liep naar de keuken en begon met het ontbijt. Xiumin kwam een paar minuten later en begon coffee voor ons beiden te zetten. Niemand maakt zulke goede Coffee als Xiuminnie
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 22:05

kai
Ik.voelde dat marlons lichaan rustiger werd. ik keek haar nog even aan. Het maan licht scheen op haar slapende gezicht. Ze was zo mooi . Zou ik het haar ooit duidelijk kunnen maken hoe veel ik van der hield.

Me boner ging niet echr weg.. Dat kwam morge ochtend wel in de douche!.

De volgende.ochtend was ik gewoon.eerder wakker dan marlon!!! Hoor.je dat ik was gewoon eerder wakker!!!. deze kans lied ik me niet ontnemen. Ik vloog de keuken in en maakte een.heerlijk ontbijt/middag eten aangezien.het al 11 uur was.
Ik.had de rest die al.wakker was dik.genergeerd en met het ontbijtje liep ik terug de slaapkamer in. Ik zette het naast haar neer en ging op de grond bij he tved zitte wachte tot xe wakker zou worden:

Lennie:

Ik hoorde gerommel en de geur van eten en koffie kwam me neus in.ik werd langzaam wakker.Ik hield me ogen gesloten en ging verliggen. Me me rug deed zeer!! Toen ik me ogen eibdenlojk opend exag ik dat ik letterkijk op chanyeolw as gaan liggen toen ik me net verplaatste. Ik schrok zo erg dat ik van dw. ank af rolde gard op me kont. "Aawh" Zei il zahxt en begon te lacheb
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo jul 29 2015, 22:21

Luhan:

Het verbaastte me dat kai wakker was zonder dat iemand hem moest wekken. Wat me niet aanstond is dat hij bijna iedereen negeerde en zelf een ontbijt aan het maken was, terwijl we hier met zn allen aan het eten waren. Hij liep er zelfs weer mee weg! Wth jongin!

Chen:

Ik kwam net de kamer uitzetten toen Lennie van de bank afrolde en op dr kont op de vloer viel. Ik moest lachen ' hahaha niu das ook leuk wakker worden' zei ik en ging aam tafel zitten voor ontbijt. Luhan en xiumin hadden het dit keer gemaakt! Dat is erg zeldzaam maar dat maakt het weer zo lekker en geweldig!

Marlon:

Toen ik wakker werd voelde ik een koude leegte naast me. Ik rolde om en deed met tegenzin mn ogen open. Ik zag Kai me aan staren op de grond naast het bed. Ik schrok er een beetje van ' wat is dit nou? Jij eerser wakker??' Zei ik tegen hem
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do jul 30 2015, 09:45

kai:

Ik glimlaxhte toen ik.haar slaperige verbaasde gezichtje. Ik leunde naar haar toe en gaf haar kusje op haar hoofd. "Ontbijtje op bed!" Glimlact ik en wees naast me. " Je kan vandaag mijn kleding aan.doen voor in he vliegtuig als.je wil zit lekkerder lijk me. IK wreef door haar haren heen. "Je bwnt zo mooi!" Ze ik verloeft over haar make-up loze gezicht. " We vertrekken over 40 minuten dyo rijd." zei ik en stobd uiteindelijk op. Ik plaatste nog een kusje op haar hoofd en begon me aan te kleden.

Dyo:
Ik moest rijden dus was iets langer blijven slapen. maar toen ik bij de rest aan tafel.zat was kai we nier. En de rest leek er ook niet echt blij om. Veel aandacht bestede ik er nie raan en at in alle rust me eten op. "Nog 30 Min jongens" Zei ik terwijl ik me boek pakte. en begob te lezen. Mijn fashion was all black! you aint supriced isnit.xD

lennie:

Chen lachte me uit! mat was het heerlijk.om hem.blih te zien!!. "Jah hey! ben met een klap wakker!!" Lacht ik. Toen we aan tafel zit kwam kai lang zonder iets te zeggen en ging weg. terug de slaapkamer in. In zag hoe de jongens terleurgedteld waren dat hij sat deed. Ik snapte het wel. iedereen zat hier behalve kai en marlon. "aaish" Zei ik zacht en probeerde de stilte te breken. Ik was tussen luhan en chen in gaan zitten. "het eteb is leker!" Glimlacht ik.

Daarna begon.chanyeol er over dat zijn xijn kleding aan kon aangezien ik niet aan.kris kon vragen.of ik wat kleding van hem aan mocht. Ik.had geen.compfy kleding. Ik glimlachye en.na et eten.ging. ik met chanyeol mee. Hij kleedde me aan.. Was best grappig een.jonge die je aan kleed met zijb eogen kleding.. En wat een.fashion bom was hij toch ook!!.

iedereeb stond klaar bij he tbusje dyo.zat al achter je stuur. "Kom op we moeten gaan!" zei hj
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do jul 30 2015, 12:21

Marlon:

ontbijt op bed? dat was onverwacht haha. Ik begon eerst te twijfelen, Kai was niet het meest bekwaam in de keuken, maar ik keek er naar en het zag er ontschuldig uit. Hij wreef door mn haren heen en zei dat ik mooi was. ik lachte, dat was moeilijk te geloven met mn slaperige hoofd en bed haar. ik begon te eten en het was verrassend lekker! 'woah, dit is echt goed!' complimenteerde ik hem. toen ik klaar was dook ik zn kast weer in opzoek naar wat te dragen.
vond ik maar wou hem wel wat meer voor mijn lichaam aanpassen. dus is besloot er een jurkje van te maken!
Ik deed er wat shorts onder en pakte een vest voor als het koud werd.

we liepen naar het busje toe en dyo zat al achter het stuur en riep dat we moesten gaan. Ik pakte Lennie bij dr arm 'ik claim je als bus buddy!' zei ik tegen dr, en ging in de bus zitten en trok dr naast me.

Luhan:

Lennie gaf een complimentje over mn ontbijt. 'hehe raak er maar niet gewent aan! komt niet vaak voor dat ik vroeg genoeg wakker ben om het te maken' zei ik terug tegen dr.

toen we allemaal klaar waren om weg te gaan, claimde Marlon Lennie als bus buddy zoals ze dat noemde. ik fronste een beetje, ik wou naast dr zitten... maar dit gaf wel de kans om voor ons Kai te claimen! ik ben echt super blij voor ze, echt waar, maar wij zijn er ook nog! 'Kai kom!' zei ik en pakte zn arm en trok hem de bus in. ik had al door dat hij niet enthousiast was dat hij niet naast marlon kon zitten.

Chen:

er was nog ruimte over naast Lennie, en ik wou er graag naast zitten, maar ik gaf die 2 wel beetje girl time. ookal zatten we met zn allen in een bus, en hadden ze niet heel veel privacy, het was beter dan niks! en nu konden we kai ook beter plagen! 'He Kai! lang niet gezien man, we hebben je gemist bij het ontbijt' plaagde ik hem, ookal zat er een kern van waarheid in
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Eifel moto vakantie