forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 01:01

kai:
Ze schoot tussen me uit. Ik zuchte hey wat jammer. toen ik langs haar heen liep.de deur uit gaf ik snel een kusje op haar wang. Ik keek luhan en lennie raar aan. Ik had niet aan.zien komen dat die twee date. date ze niet met chen? Of chanyeol? Ik hiel he tallemaal nier bij en had dus ook nist door dat luhan het als grap naar marlon.deed voor de roomservece. "Weltruste" zei ik en liep naar mijn kamer.

Lennie:

Ik slikte toen ik zijn arm rond me.heen kreeg. Snel speelde ik mee. "aawh ik dacht je me besteld had!" grapte ik met de jongens mee tegen marlon . Ik wriemelde tussen luhans arm uit. "goodnight and thanks! Zal deze avond zeker niet vergeten!" Snel schoot il d kamer in en deed de deur dicht. daarna zuchte ik diep. " Em hoe wqs je date mer kai!!" Vroef ik meteen
Terug naar boven Go down
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 01:12

Marlon:

ik liep nog snel achter Kai aan en gaf hem een kus op de mond 'weltrusten, en bedankt voor de geweldig avond' zei ik tegen hem en liep weer terug naar de kamer. ik deed snel een ander shirt van Kai aan om in te slapen en ging ik bed liggen, misschien als ik iets heb wat naar hem ruikt dat ik al wat beter slaap. ik rolde op mn zij en keek naar Lennie. ' het was perfect, die lichtjes tuin was echt prachtig. en ookal ben ik helemaal niet van de romantiek enzo, had het toch de perfecte romance feel. Hoe was jou avond? was je ook gekidnapt haha' lachte ik naar dr.

Luhan:

we wenste haar goede nacht en liep samen met chen terug naar onze kamer waar we chanyeol en baekhyn nog wakker zagen. 'he man we zijn weer terug! wat hebben jullie zoal gedaan deze avond? hopelijk een dare nog kunnen bedenken voor de meiden, wij zijn echt leeg op het moment...' zei ik tegen ze en liet me op bed vallen
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 11:31

kai:
Maelon kwam me nog een kusje geven ik glimlacht even. ze was zo geweldig.

Baekhyun:

"we hebben gegamed ben in rank op gegaan in league!" Lacht ik blij. " Hoe was jullie avond met de meiden?". Ik.ging op het bed zitten en.keek ze aan. "Dingen voor een dare?. Hmm dat ze iemands bf moet zijn? Zef aardig moet gedragen. niks.zeggen. zingen.. dansen.. acting heelbde dag. voor ons zorgen. bepaalde achtbanen vaak doen." Somde ik op. "Nummer van ons.dansen!" "onze spullen dragen." "ons hyungs noemen wat dat heb ikz e nog.niet zien.doen?!"

Lennie:

ik luisterde en zag haar happy gezixht. "Aaish ik ga nog jaloers wordeb man!" Lachte ik. toen ze vroeg naar de jongens lachte ik "Yeah de ChenNapt me in a manly way!" Lachte ik flauw. Maar ik was zo moe van het lopen en alle gevoelens. "Misshien moet ik ook maar weer gaan date!!!." Grapte ik
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 14:19

Marlon:

Ik moest lachen om Lennie. 'ja hé nu mag ik een keer haha' zei ik tegen dr. Ik ging wer op mn rug liggen. 'morgen naar disney land! zo lang geleden dat ik in die van Parijs geweest ben! ben zo benieuwd naar deze!!' zei ik enthousiast. 'maar vertel wat jullie gedaan hebben voordat ik in slaap val....' zei ik met een gaap aan het eind.

Chen:

'woah! good job baekkie!!' riep ik over zn prestatie. ik begon alle voorstellen voor de dare op te nemen en mee te denken. 'Als we Lennie nou ons de heletijd Oppa laten noemen! dat is zo tegen dr character in namelijk, dat word lachen haha' lachte ik 'en voor Marlon.... ehmm... als we haar nou daren om een sexy nummer/dans te doen en Kai om het te negeren hahah hoe grappig zou dat zijn! dat lukt hem nooit!' riep ik nog aan het eind en viel om van het lachen om het idee.

Xiumin:

kai kwam met een big smile de kamer binnen gelopen. 'zooo wat heeft jou in zo'n goede mood! ik maar denken dat je chaggie zou zijn omdat je niet bij dr op de kamer mag.dus vertel, wat heb je allemaal gedaan, en nee hoef niet ALLE details te weten haha' zei ik met een knipoog aan het eind
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 14:33

Lennie:

Ik glimlachte blij. ''ooh met luhan en chen ook naar dat park, Jammer dat ik je niet tegen kwam man! we hebben zun lantaren lampion ding opgelaten enzo was echt mooi om te zien!.'' glimlachte ik maar god was was ik moe ''vertel morge wel verder ben nu echt dood.!'' Ik ging liggen ''goodnight~!''

ik sloot me ogen en was binnen een paar secondens weg.

de volgende dag kleedde ik me weerom in chanyeols klerne niet weten dat ik de jongens heel de dag oppa moest gaan noemen.. Dit ging een hell worde!. daar zou ik nog we lachter komen ''Kom marlon laten we gaan eten!' zei ik terwijl ik de spullen pakte doe ik mee zou nemen naar disney. ''god eerste keer disney! ik ga zo dood man!''

Kai:
ik ging in bed liggen met me kleding aan en begonte vertellen over het dansen, de tempel de lantarens over hoe leuk ik marlon wel niet vond. maar al snel sukkelde ik in slaap. Soory xiumin dat ik me zin niet afmaakte maar ik was gewoon moe.

De volgnede ochtend werd ik vroeg wakker en kleedde me aan. Ik wachte bij de deur van de meiden voor het ontbijt. We zouden al onze spullen al mee nemen om direct na het eten te gaan.

Baekhyun:
''OMg DOEN WE~~'' lachte ik met chen mee!.

We waren al vroeg wakker. maar niet zo vroeg als de meiden en kai... ik liep met chanyeol en dyo naar het restaurant. Ik had me tandeborstel al in me mond. en niet echt honger dus ging dingne mee nemen.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 14:53

Marlon:

ik luisterde naar wat Lennie gedaan had met de jongens en glimlachte, ik was blij dat ze ook fun had nu. we besloten maar te gaan slapen. Lennie was binnen no time weg, maar ik had wat meer moeite. Het voelde zo leeg.. ik liep maar te woelen en te doen, maar uiteindelijk rond een uur of 3 viel ik toch ook eindelijk in slaap.

Lennie maakte me de volgende dag wakker voor ontbijt. Ik besloot de jurk aan te doen die Kai voor me gekocht had paar dagen geleden. ik pakte de rest van mn spullen zodat we meteen door konden gaan na het ontbijt. 'haha ja disney virgin dat je bent!' grapte ik. ik zou mn 6de keer disney worden, maar eerste keer china disney! we liepen de kamer uit en ik zag Kai op ons wachten. ik lachte en liep naar hem toe 'he goodmorning' zei ik en gaf hem een kus.

Luhan:

ik moest lachen om de dare die baekhyun en chen. 'dat is wel heel gemeen tegenover kai hahha, ik zeg doen! beetje payback voor het ons negeren haha' zei ik beetje gemeen aan het eind. ik snapte hem ook wel. je kon echt zien hoe verliefd ie gewoon was!

we werden wakker en pakten onze spullen en gingen maar wat te eten halen. ik kwam xiumin tegen en we gingen coffee halen ofcourse! coffee buddies for life.

Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 15:17

Lennie:
''SHIT IK BEN NOG ERGENS EEN VIRGIN IN!'' riep ik hard en lachte.

Ik liep achter het stel aan en ging schuin naast ze zitten. die ogen van kai.. hij was haar dus echt wel aan het uitkleden in zijn gedachte. dat kon je zo zien!.
Na even kwamen ook de andere jongens. Natuurlijk vulde baekyeol en chen het hele restaurant met gelach en gepraat. WAt een herry konde die jongens maken. ''ook goede morge! zo te horen hebben jullie geod geslapen!'' zei ik tegen ze n ging an de kant zitten zodat ze er bij konden. Ik kekenaar baekhyuns tandeborstel en schudde lachend me hoofd. wat een dotje is het toch sabbelend op zijn tandeborstel.

Chen had wat minderk leding aan dan anders en nu kon ik zien hoe vreselijk mager hij eigenlijk was. aawh poor boy.

Kai:

Me kaak viel zowat van me gezicht af toen ik marlon zag. Ze gaf me een kusje. Ditging een zware dag worden. Zag haar mega sexy zijn!. ''Je ziet er veeldschoon uit marlon'' zei ik zachtjes in haar oor ne gaf haar een kusje in haar nek. Daarna begeleide haar naar het ontbijt. Ik zat tegen over der met me benen tegen de haren aan. Ze was zo mooi en... omg... me buik tintelde. Dit kon je niet menen! nu al! kom op! laat het niet zun dag worden! Q.Q dat komt natuurlijk van eergistere.. fuck. Ik glimlachte en deed net of er niks aan de hand was.

Dyo:

Ik ging naast kai zitten. en keek naar marlon'' beetje kunnen slapen?'' vroeg ik der.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 15:51

Marlon:

toen ik Kai zn compliment hoorde en hij me een kus in de nek gaf werd ik knalrood. ik glimlachte 'mede mogelijk gemaakt door jou, anders had ik deze jurk nooit kunnen kopen' zei ik tegen hem. we liepen naar het ontbijt en gingen zitten. ik voelde me beetje nerveus dat ie zo bleef staren. ik lachte een beetje en was blij toe Dyo erbij kwam zitten. 'toen ik eenmaal sliep wel haha, maar inslaap komen was erg lastig vannacht' zei ik tegen hem. 'en jullie? beetje goede nachtrust kunnen pakken?' vroeg ik aan ze.

Chen:

toen we aan tafel zaten trok ik de tandenborstel uit baekhyun zn mond. 'je kan niet zo aan tafel zitten hoor haha, en eet pls wat.. het hoeft niet veel te zijn maar iets om mee te beginnen' zei ik zorgzaam naar hem. ik draaide me naar Lennie toe en grijnste. 'we hebben de dare voor jou klaar hoor! en voor marlon en kai ook haha. Jij, jonge dame, moet ons allemaal, behalve Kai en Dyo ofcourse, de hele dag Oppa noemen! hahahaha' lachte ik op het eind. 'en voor Marlon hebben we dat ze sexy nummer moet zingen/dansen voor kai, en dan is kai zn dare om het te negeren' fluisterde ik naar dr. we wouden niet dat die 2 het al wisten!
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 16:13

Lennie::

''WWWWAAEEE!!''' riep ik toen ik hun dare hoorde. ''ZIJN!!>> urgh..'' ik blies me wangen op.. bah dat gingzo tegen me principisch in. ''okey oppa'' zei ik en stak me tong uit . ''BTW dyo is ouder dan ik ben'' Ik pakte me eten en stopte het in baekhyuns mond. ''luister naar Jongdae oppa en eet!'' uurgh wat een stomme worden.. toen fluisterde Chen de dare voor kai en marlon. ik proeste van het lachen. ''dat meen je niet!'' lachte ik blij nog half stikkend in me drinken. Poor kai! die oogt al horney bij het alleen al zien van malron in een jurk. Het ging hem zwaar worden.!.

We waren klaar. ''lets go!!'' ik keek echt als een klein blij kind. Lets stop begin a disney virgin!. ooeeh gaan de exo leden me toch nog met iets ontmaagde!.

Dyo:

''jah zeker geode nachtrust gehad. We kunnen er nu weer helemaal tegen.'' glimlachte ik en pakte me bord op om om te ruimen, ''komen jullie '' zei ik en keek de groep aan.

Bij Disney aangekomen betaalde luhan. Meneer rijke gast.. Natuurlijk schreven wij het geld gewoon over naar hem. Maar als 1 persoon betaalt is gewoon makkelijker.

Voor de dare van xiumin, chen en luhan gingen we een winkeltje in.. We vonden meteen mega schattige pakjes en diemoesten ze aan doen. luhan werd een super kuch manly kuch hert. Ik had lennie nog nooit naar een exo lid zien kijken zoals ze nu deed.

Chen werd uiteindelijk dat draakje en xiumin een muis. I kwas blij dat ik die dingen niet aan hoefde man!.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 16:31

Marlon:

Ik moest lachen om de pakjes van Chen Xiumin en Luhan. 'woah Luhan! you're so manly now hahaah' lachte ik. we liepen verder en natuurlijk het eerste wat je ziet je het bekende assepoester kasteel!

maar deze was bedekt met sneeuw! 'woah! de laatste keer dat ik die gezien heb was ik 8 jaar oud' riep ik blij.

Luhan:

Ik blies mn wangen op en tuitte mn lippen toen ik marlon hoorde lachen. maar dat hield ik niet lang vol, want toen ik Xiumin en Chen zag begon ik zelf ook te lachen. he ik liep gelukkig niet alleen in zo'n pakkie! 'ok lets gooo!!' riep ik en gooide mn vuist in de lucht.

Chen:

Oh wat wou ik graag die dare voor Marlon en Kai vertellen! maar we moesten wachten op het meest perfecte moment. zo out of the blue! want dat maakt het alleen maar mooier, maar toen bedacht ik me. als ik Marlon's deel nou al wel vast aan haar vertel, kan ze zich erop voorbereiden waardoor het alleen maar beter zou gaan! ik tikte Kai aan en pakte marlon dr hand 'sorry jonge, ik jat dr ff van je haha' lachte ik en trok dr met me mee. eenmaal ver weg van Kai vertelde ik dr dare.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 16:51

lennie:

wat zagen ze er uit.! maar we super schattig man! Ik kon me ogen niet af krijgen van deschattige oortjes die luhan op had. OKey niks over zeggen.

uiteindelijk liepen we dus in disney. Ik glimlachte naar marlon toen ze over het kasteel begon. Ik knikte ''dat is al even geleden heh!.''

Ik keek me ogen uit en liep ene beetje achter aan de groep meer omdat ik alles porbeerde t zien en us niet door leip. SORRY BEN GEWOON IET GOED IN MEERDERE DINGEN TEGELIJK DOEN!.

Kai:

ineens verdween marlon uit me handen. Als een in de steek gelatn pup keek ik naar jongdae en marlon. Hey! ze is vna mij. Ik trapte een blikje weg en me oog viel op een achtbaan of iets. ''laten we daar in gaan!' zei ik en wees er naar. Het liefst wilde ik marlon weer bij me hebben. En dat deed ik dus ook. Ik scoot langs iedereen heen en pakte haar hand beet. ''ga je mee daarin!'' zei ik en wees er naar.

baekyeol:

we liepen achter chen en hoorde hem het vertellen. We glimlachte knikte trots dit gaat nog lache worden!. toen we kai hoorde roepen ne naar de achtbaan wezen waren we hem voor en rende naarde achtbaan toe. ''KOM DAN!'' riepen we in koor
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 17:10

Marlon:

mn mond viel open toen ik mijn dare hoorde van Chen. dit kunnen ze niet menen!! 'das zo niet eerlijk! jullie dares zijn lang niet zo erg' zei ik terug tegen ze, maar ik wist al dat ik verloren had... come on its the beagle line! ik zuchtte en accepteerde het maar... het ergste was... ik had gewoon al een nummer in mn hoofd die ik zou kunnen doen. Opeens was Kai weer bij ons en pakte mn hand beet en wees naar een achtbaan.

( zo ziet ie er van binnen uit haha)

Ik werd meteen enthousiast! 'Omg laten we gaan!!! de vorige keer mocht ik er niet in omdat ik te klein was! Kom Kom Kom!' riep ik en trok Kai mee.

Luhan:

de groep liep naar de achtbaan toe en ik zag Lennie niet echt opletten. ik moest lachen. 'Yo! Lennie! De jongens gaan in een achtbaan! wil je mee?' riep ik naar dr. ik wou eigenlijk niet mee.. achtbanen en hoogtes gingen niet zo goed samen met mij. maar als lennie erin wou ging ik ook wel mee.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 17:22

Kai:

Ze wilde mee!! meteen rende we hand in hadn wachter de beagle line aan. damnt ze waren eerder. we stonden in de rij ik keek rond. damnt wat zaghet er grappig uit. ik trok haar tegen me aan. de rij was kort. en we waren zo aan de buurt maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet tegen me aan kon drukken.!!!
ik hielp haar het karretje in en glimlachte. Ik pakte haar hand beet. ''here we go~~!'' zei ik blij maar licht nerves. vond ik dit wel echt zo leuk?

baekyeol:

we gingen achter kai en marlon zitten. ''Dit word zo ahrd mogelijk gillen'' zei baekhyun. ''deal'' antwoore chanyeol. ''ook op onnodige moment'' zei baek. ''Yeah!'' lachte chanyeol.

Lennie:

Ik keek naar het water waar ik iets zag staan. Dius het niet door dat de groep verdweenen was. Ik hoorde Luhan iets zeggen over een achtbaan ne draaide om. Ik zag dat dyo ook niet gegaan was. En de blik van luhan vertelde me dat hij niet wilde. Ik rende naar hun toe. ''naah we wachten wel. ze zijn nu tochal binnen'' zei ik snel. Natuurlijk wilde ik wel komop achtbanen!. Maar ik ging dyo hier niet achter laten en zeker luhan er mee in nemen zou gemeen zijn!.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 17:38

Marlon:

Ik was helemaal hyper! maar ik merkte dat Kai beetje nerveus werd. 'yes here we goo!!! dit word zo leuk!!' riep ik enthousiast. ik hield echt van achtbanen, echt die adrenaline die door je lichaam giert! geweldig!!

Chen:

ik had xiumin ook mee gesleept de achtbaan in, er is noway dat ik chanyeol en baekhyun alle fun laat hebben om met die 2 tortelduifjes te kloten! ik hoorde hun plannetje om zo hard mogelijk te gaan gillen, zelfs op onnodige momenten. 'deal!' riep ik achter ze.

Luhan:

ik liep naar Lennie toe, ze was naar iets aan het kijken in het water. 'dus eerste keer disney hea, en ook nog meteen china disney haha, dat zijn niet veel die dat kunnen zeggen in europa' zei ik tegen dr en keek naar het water en ging op een bankje zitten
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za aug 01 2015, 17:53

kai:

Ik glimlachte ze was nog mooier als ze zo blij keek. okey kai get out of the clouds. okey daargaan we. Ik pakte de beugel goed beet. k slikte een paar keer. ''AAAAAAAH'' gilde ik toen de achtbaan er vandoor ging. okey niet leuk!!! blijf ademen. OKEY WEL LEUK!!.

Toen we uit de achtbaan waren tilde me benen niet echt van de spanning maar meer de adline. en me ore suisdevan de gillende baegle line. Ik keek ze aan. ''moest dat'' lachte ik blij en keek marlon aan. ''nog een keer?'' glimlachte. '' maar deze keer zonder gegil?''

baekyeol:

AAAAAH AAAAAHHHH AHAH AHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAHHAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <-- dat

baekhyuns haren stonden recht overeind de de achtbaan het de tranen uit chanyeols ogen geblazen. kei blij en lachend rolde we de achtbaan uit. We sloegne onze arme rond chen heen. '' volgende keer een paar octaven hoger hyung!' lachte we naar chen.

Lennie:
''hehe kijk koikarpers ze zijn echt mega'' ik keek op naar luhan. ''yeah eerst keer disney, me ouders houden er niet van om geld uit te geven. Dus dit soort dingen hebben we nooit gedaan.'' ik ging naast hem zitten en keek hem aan. Hij moest zijn kapson niet op doen. die herte hoorntjes waren veel te schattig. Ik deed voorzichtig zijn capsion af. ''das beter'' glimlachte ik. ''echt hoor eerste keer disney en dan ook nog is met jou'' glimlachte ik. WACHT zei ik dat nou echt,, meteen verdween me glimlach en keek ik weg.. ooh fucking duck nee lennie nee!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Eifel moto vakantie