forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 30 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 20:36

Trainee SMent Student:

Buiten kwam ik Ms Kim tegen. Ze vroeg waarom ik er nog was. ''oh sociaal doen'' zei ik en ze pakte me gezicht beet. ''Mooi niet weer gevochten want je weet de gevolgen'' zei ze streng. ''MOeten ze maar niet aan me vrienden komen' gromde ik en sloeg me gezicht los. ''Misscehin moet je dan is een keer normale vriende zoeken die je meer aan je status doen!'' Ik keek de vrouw boos aan. ''Ik beslis zelf met wie ik omga en bij wie ik wil zijn!'' siste ik terug. Ms. Kim lip echt rood aan en haar lippen perste ze op elkaar ze verdwenen bijna zo dun werden ze.

Lennie:
Ik knikte''yeah ikr ze vertelde het me gistere. voelde ik me zo kut. Op een of andere manier heeft iedereen de pik op haar.. En voor het eerst weet ik niet wat ik er aan kan doen'' bekende ik. Ik ging tegen luhan aan zitten terwijl we aan het na tafelen waren. ''Wie houd marlon eigenlijk in de gaten? Want wat nou als die een keer vrij heeft en we het aan niemand laten wete. Geen internet niks.? of gaat het via school? wnat dna hebben we iemand nodig die haar kan coveren.'' ,aar ik werd stil Ze had niemand op school. ze had niemand thuis. Ze had nooit iemand die zijn of haar hand uitstak.
Terug naar boven Go down
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 20:47

Kris:

'ik weet bijna wel zeker dat het via school gaat. gaan ook redelijk wat idolen heen dus ze kijken er niet raar van op als ze iemand in de gaten moeten houden' antwoorde ik Lennie's vraag. 'ben bang dat ze dit niet lang gaan volhouden' zei ik met een zucht. ik hoopte er natuurlijk niet op. maar dit zet veel druk op een relatie.. de vraag is, wie breekt eerst.

Marlon:

Saekki liep weg en ik bleef zitten. geen idee hoelang ik hier nu zat.
na even keek ik op de klok. het was alweer 8 uur geweest... was alweer meer dan 12 uur hier bezig.. ik stond weer op en mn lichaam schreeuwde het bijna uit in protest. ik pakte mn spullen en liep naar huis toe.

Toen ik de deur achter me dicht deed gleed ik erlangs naar de grond en barste in tranen uit. ik weet niet hoelang ik dit nog aan kon... het harde trainen maakt me niet uit... maar het feit dat het onmogelijk gemaakt werd voor Kai en mij om ook maar een moment samen te zijn... dat brak me.. ik had nergens meer zin in.. ik stond op ging naar bed.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 20:52

Lennie:

Ik haalde me schouders op. ''Marlon accepteerd geen hulp zelfs al zou je der uit het vuur halen ze zou het nog niet accepteren dus denk dat die het eerste breek'' zei ik, ''Ik weet niet hoe jongin is maar hij komt echt over alsof hij niet snel op zou geven'' maar toen ik dat zei sjockte kai voorbij naar de slaapkamer en met een klap viel er een pijnlijke stilte in de dorm. Ik glimlachte. ''het word denk ik ook maar is tijd dat ik terug ga'' zei ik zachtjes en stond op ''Ik lees het contract nog een keer door voor ik zo ga slapen'' zei kk en gaf luhan nog kusje voor ik weg ging.

buiten zuchte ik. Waarom had ik die drama nou niet gemist. Ik was nog geen 1 volledige dag hier en alle drama shit was terug. misscehin was datalleen in NL zitten nog niet zo erg.

Chanyeol:

ik keek kai achterna en zuchte. ;;yeah ik ga ook slapen' zei ik mijn schouder was bijna heel maar me condictie was nog ver te zoekem. Of ik wilde ff kletsen met kai
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:10

Luhan:

wat een drama weer... Lennie stond op en zei dat ze naar huis toe ging. ze gaf me een kusje, die ik maar al te graag terug gaf en liep naar buiten. aish.. ik kan dr toch niet alleen naar huis laten gaan! ik liep snel achter dr aan. ' ik geef je wel een lift naar huis ok? geeft me geen fijn gevoel dat ik je alleen naar huis laat gaan in het donker' bood ik aan. 'sorry voor al de drama... weetje wat. zullen we deze week nog de dierentuin afmaken? dan hebben we hem helemaal gehad' stelde ik voor.

Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:13

Lennie:

Ik had me ingepakt toen ik ineens luhan hoorde. ''Nou breng me maar thuis wel lopend okey'' zei ik en pakte zijn zachte hand beet. wat had ik hem gemist. I kging voorzichrig tegen hem aan lopen. ''hehehe agh hoort er bij'' glimlachte ik. Toen hij voorstelde om naar de dierentuin wilde gaan. ik glimlachte ''lijkt me een leuk plan. We moeten nog al ee naantal diertjes'' ik sloeg me arm rond zijn heuepn zodat ik tegen he maan kon lopen/

Bij mijnhotel aangekomen gaf ik hem snel nog een kus op zijn mond. ''Wuo ai ni'' ik keek hem verleift aan
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:19

Luhan:

ze pakte mn hand beet en ik glimlachte. 'sure lets walk' zei ik en we begonnen naar dr hotel toe te lopen. ze kwam dichter tegen me aan lopen ik legde mn arm rond dr schouders heen zodat ze nog dichter tegen me aan liep. 'jup en dan is het helemaal compleet. ' zei ik over de dierentuin en liep rustig verder. no need to hurry.

Bij dr hotel aangekomen gaf ze me nog snel een kusje. 'Wuo ai ni' zei ik terug en gaf dr een hug 'just listen to your heart okay' gaf ik als laatste advies over dr contracten.

eenmaal terug in de dorm was de goede sfeer ver te zoeken. ik was echt bang dat die 2 het niet gingen redden... en dat verdienden ze niet. als ze samen waren leken het twee totaal andere mensen dan als ze apart waren. they compleet each other..
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:23

De volgende dag gebeurde er voor mij niet veel. Ik was een beetje thuis in he thotel aan het animeren en de contracte tig keer door lezen. Ik was het vanplan toch te doen. Dus rond 5 uur stuurde ik een foto van mijn handtekening onder de contracten * ik ga hier gewoon werken!''* stuurde ik hem

Exo-K:
trainen voor kerst nuimmer die overmorge uit komt.

Trainee SMent Student:

Ik sliep alleen door de school gangen. En keek een beetje rond. MEt me peuk in me mond wilde ik buiten gaan roken
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:30

Marlon:

mn lessen waren gecanceld voor vandaag. thank god! maar hier kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al op school was... goddamnit als ik dit eerder wist lag ik nu nog in mn bed.. en was er de heledag ook niet uit gekomen denk ik. ik liep een beetje doelloos door de gangen heen, niet echt wetend wat ik nu moest gaan doen. toen ik opeens Saekki zag zitten.. met een peuk in zn mond. omo... dat kon ik nu ook wel gebruiken. 'saekki, heb je er ook 1 voor mij?' vroeg ik hem terwijl ik naast hem kwam staan.

Luhan:

ik zag het berichtje van Lennie en de foto. ik glimlachte niet te geloven dat het dr gelukt was! was zo trots op dr. *i'll support you all the way! Xx * stuurde ik terug.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:32

''Saekki'':

Ik grijnste toen ik iemand stem hoorde. ''das niet gezond heh'' grijnste ik toen ik een peuk uit zijn hoesje tikte en er eentje aan haar gaf. ''wat doe jij buiten de trainingszalen?'' vroeg ik terwijl ik me eigen peuk aan zetten en daarna het vuurtje voor haar neus hield. Ik was zo voor der gaan staan dat ze achtere me gescholen kon staan. Ze was toch klein.

Lennie:

*^.^ <3*
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:51

Marlon:

Hij gaf me een peuk ik en ik pakte hem aan 'niks wat ik doe atm is gezond...' zei ik. Ik stak de sigaret aan en nam een diep haal. ik blies de rook uit ' ben onverwacht vrij vandaag. had het alleen eerder willen weten zodat ik in bed had kunnen blijven liggen' antwoordde ik op de vraag waarom ik buiten de trainingszalen was. ik nam nog een haal en hield hem extra lang in voordat ik hem weer uitblies. 'man i missed this' zei ik zacht
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 21:55

''Saekki'':

''yeh lekker heh!'' lachte ik toen ze echt vol liefde genoot van de peuk. ''Laat ms kim het niet zien heh!'' lachte ik en keek evn rond. Ze wist toch dat ze mij niks kon maken maar marlon was een andere zaak. yeah ik wist hoe ze heette iedereen hier wist dat.. ''Zin om mee een goddelijke salade te eten?'' vroeg ik terwijl ik me peuk weg gooiden ''geen date btw.. gewoon in de school kantine?'' ik lachte
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 22:07

Marlon:

' echt godelijk is het' wist dat dit niet goed voor me was, but i dont care atm.. het liet me goed voelen en dat was het enige waar ik nu op gefocust was. 'Ms kim is er vandaag niet, main reason waarom mn lessen vervallen' zei ik en drukte de peuk uit. 'fine.. laten we maar gaan dan. ' lachte ik terug. 'en beter want ik ben niet datebaar!'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 22:13

'Saekki':

Ik grijnste en sjockte voor der uit naar de kantine toe. Met me handen in me zakken en een oortje in zodat ik de rest in de gangen kon nergeren. Wat ik dus ook deed. Vele meiden probeerde me aan te spreken of iets.

In te kantine aangekomen wenkte ik dat ze moest gaan zitten. ''Ik haal iets voor je!'' glimlachte ik. Ik kwam terug met iets gezonds maar lekkers en zette het voor haar neer. Zelf had ik een lolly gepakt. en plofte voor der neer. ''smakelijk!'' ik wenkte dat ze moest eten. ''Dit is echt het lekkerste wat ze hier hebben. BEter dan die salades en net zo gezond
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 22:19

Marlon:

wie liepen door de gangen heen en ik voelde me best awkward. ben nog nooit in de kantine geweest of uberhaubt buiten de trainingszalen.

In de kantine aangekomen zei hij dat ik moest gaan zitten en dat hij wel iets voor me ging halen. ik plofte aan de eerste de beste vrije tafel en wachtte tot hij terug kwam. na paar minuten kwam hij terug met een dienblad vol eten. toen hij zei dat het beter was dan die salades lachte ik zacht ' vind de salades echt neit erg. eet ik thuis ook altijd. hou er van.' zei ik en nam voorzichtig een hap. 'niet verkeerd'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   wo sep 23 2015, 22:48

Ik pakte me boek er bij en legde deze op tafel. Daarna keek ik der aan. "Help me.." Zei ik terwijl ik naar de pagina wees. "Ik krijg dit gewoon niet obder de knie" Ik wees naar de basis uitleg van koreaanse tekend of iets. ik was echt geen held in talen. dat was een ding waar ik echt in zoog.

Na even werd ik toch me en alles ging voor me ogen warrelen. "Aaish" Zei ik zachtjes binnensmond. Ik haalde me hand door me haren. "Kan ik je ergens afzetten of ga je oefenen?"
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 60Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 30 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Eifel moto vakantie