forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 31 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 00:05

Marlon:

hij pakte zn boek er weer bij en ik vroeg me af waar het over ging. ik kwam er al snel genoeg achter toen hij het voor me lag en naar de pagina wees. ik keek naar de bladzijde en zag dat het over het koreaanse alfabet ging. 'moet een 100% europese meid je gaan uitleggen hoe het koreaanse alfabet in elkaar zit?' lachte ik een beetje en deed mn best om het uit te leggen.

na even werd ik ook echt wel weer moe en vroeg hij of ik nog ging oefenen of hij me ergens kon afzetten. 'nee ga niet meer oefenen... ik ga wat slaap proberen in te halen' zei ik tegen hem met een gaap. 'als het niet te veel moeite is. kun je me dan afzetten bij appartementen complex * noemt adres* ? ' vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 10:28

Ik lachte om jaar reactie."als ze dat kan graag!" ze legde zo vel uit en ik deed me best het te volgen maar het voelde echt als een hopeloze zaak. ze legde wel dingen uit op een logische manier maar me hersens wilde gewoon niet. Hoe ik het ook forceerde om te snappen.
Ze had haar eten op en stemde in dat ik der thuis mocht brengen als het adres geen moeilijkheid was. en natuurlijk had ik daar geen bezwaar tegen.

ik stond op. "eerst even langs me kluisje dan" zei ik en slofte door de gangen naar de ontelbaar vele kluizen. de mijne was vrij achterin. Ik ontweek wat medestudenten en kwam uiteindelijk bij mr kluis. Ik toverde er een moterhelm uit. En niet zun goedkope ook.. "durf je nog steeds" zei ik flauw. Ik reikte haar mijn helm aan en keek haar strak aan."zal rustig rijden okey!" Ik liep voor der uit.

snel haalde ik me motor op. Laten we zeggen.. Dat ik niet arm ben. Want een van de duurste Kawasaki ninja motoren kwam uit de garage der waren er maar 50. In dit soort. Met de motor in me handen liep ik
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 11:14

Marlon:

het was dus geen moeite om me thuis te brengen. we stonden op en liepen nog naar zn kluisje toe. again, proberend zoveel mogelijk studenten te vermijden. we kwamen bij zn kluisje aan en hij haalde er een moterhelm uit en reikte hem naar me toe. 'natuurlijk durf ik nog steeds' zei ik terug en pakte hem aan.

buiten wachtte ik tot hij zn motor gehaald had. na paar minuten kwam hij terug met een fucking dure kawasaki ninja motor! wie defuq is deze gast... srsly.. dat is een vet zeldzame uitgave! en ja dat weet ik ... heb een paar motorheads als vrienden en vind ze zelf ook best wel awesome. ik deed mn helm op 'lets go, ik hoor mn bed me al roepen' zei ik.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 13:18

oeh ze was niet bang voor een ritje op de motor. Ze deed de helmop ik schudde me hoofd. " Wil je niet met me praten?" zei ik fake teleurgesteld en wees naar het oortje dat onder de helm uitkwam. "Doe die in." grijnsde ik en liep daarna naar het hek toe. Daar werden we tegen gehouden door een meid. Ik zuchte toen ze vroeg waarop heen ging. "Gewoon weg" snauwde ik boos terug. Ze keek langs me heen. Heel arrogant keek zo Marlon aan. Ik stapte voor marlon en keek de arrogante meid nog bozer aan. "Uurrgh je gaat om met dat ding....." ze probeerde een glimp van Marlon op te vangen. Maar ik was een stukje groter dan beide en blokkeerde ze. ,"Sinds wanneer is dat een sin?"Zei ik en deed me arme over elkaar "Nou je kent de verhalen" zei ze. "Verhalen?…, Je bedoelt die roddels die zonder pardon worden rond verteld? En jij als aankomend idool.. Geloofd ze?. Je denk maar dat het waar is zonder der een kans te geven?" het meisje werd stil. "Ze lang je roddels blijft geloven en haar geen kans geef je lekker flikker op." het meisje lied haar hoofd zakken. Daarna knikte ze en lied ons er langs. Heel voorzichtig maar vriendelijk glimlachte de naar Marlon.

"Kom je!." Zei ik en tikte op de achterkant van de motor. Toen ze zat lachte ik. "houd je goed vast!.". Binnen no time stonden we voor haar deur. " Ik had om kunnen rijden. Maar dacht dat je graag naar bed wilde"
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 13:44

Marlon:

ik lachte zacht over zn fake teleurgestelde gezicht. 'wil je met een halve zombie praten die nauwelijks 4 uur slaap krijgt per dag' zei ik tegen hem en liep met hem naar naar het hek toe. we werden tegen gehouden door een meid die erg arrogant naar me keek. ik negeerde het maar gewoon maar Saekki kwam voor me op. ik keek verbaast naar hem toe hij dat deed. na zn kleine rant tegen dr liepen we er langs. en mn ogen bedrogen me vast door het slaapgebrek want er is noway dat ze daadwerkelijk naar me glimlachte.

ik ging achterop de motor zitten en hield hem goed vast. binnen no time stonden we voor mn deur en gaf hem de helm terug. 'thanks.. voor terug bregen en dat van net.' bedankte ik hem 'en mn bed gaat steeds harder roepen dus ik ga maar naar hem toe, die is vast ook eenzaam zo haha' lachte ik en liep naar binnen. in 1 rechte lijn liep ik naar mn bed toe en plofte erop. ik pakte een shirt dei Kai hier had laten liggen en knuffelde er mee. zn geur is het dichtste bij dat ik bij hem kon komen op het moment. maar het kalmeerde me wel en viel in slaap.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 14:57

Saekki:
ik nam afscheidt van der en ging zelf terug naar school misschien een les volgen vandaag was ook wel handig....

Lennie

I think i had a problem.... De paar dagen dat ik hier was sneeuwde het en was het ijs koud. Savonds zo erg dat ik het alleen in bed echt vreselijk koud had. De eerste dag dat ikhier gekomen was..was me het zwerfkatje opgevallen die gescholen zat in de schaduw van het hotel. Katten waren hier nog niet echt een geliefd huisdier. A.K.A. bad luck. Maar met zijn stupit heart... Gaf ik het eten elke ochtend en avond. Kon dat beestje toch niet achterlaten... Gisteren nacht ben ik zelf naar beneden gegaan om hem op een warme plek te geven... Zo... Ik hem hem het hotel in gesmokkeld.

Okeydas nog niet zo heel erg..bit i falled in love with it. Thuis little guy was hugging me en holding me warm the whole nicht..no nog the whole nicht. Rond 3 uur was ik wakker geworden omdat beestje van iemand was. Dat....ja wist ik niet door het gevoel in me onderbuik.. Maar zijn Halsbandje. Ik ging op internet en zocht alles af. Ik had eindelijk het adres en telefoonnummer van het baasje gevonden.. Het was 8 uur en het was tijd hem te bellen. Ik keek van het prinsje op me bed. Terug naar me mobiel.. kon ik Hennie gewoon houden!! Zag hem kijken dan!

Leo en Liz zouden een extra broertje vast niet erg vinden..

Nee nee ik moest bellen. Met veel spanning belde ik het nummer eerst klonk de vrouw aardig maar toen ik de kat benoemde begon ze kei boos en snel te praten en verstond ik er dus niks meer van. Betekende dat nou dat ik hem terug moest brengen.

Beetje berust van dat wat ik niet kon verstaan belde ik luhan op. "Luu!!.. I need tour hulp again...  I just.. Couldnt let him outsider. He would have died maar toen ik zijn baasje belde begon die te rage ik verstond er echt niks van!. Nu ben ik bang dat ze boos zijn op mij... Kan je mee om het beestje af te geven.".

(laat chen mee gaan. XD)
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 15:46

Luhan:

tijdens mn kleine pauze kreeg ik telefoon van Lennie. ze zei dat ze mn hulp nodig was, en dat ze hem niet zomaar alleen buiten kon laten. ik had geen idee waar ze het over had. wie kon ze niet zomaar alleen buiten laten? Het ging over een huisdier blijkbaar kwam ik achter toen ze verder praatte. ik keek rond. er is noway dat ik hier nu weg kom.. ' het spijt me echt maar ik kan je neit helpen... zit midden in een photoshoot' zei ik tegen dr. 'maar ik regel wel wat ok? moet er nu weer vandoor. Love you!' zei ik en moest weer verder. ik kon nog snel chen appen vragen of hij met haar mee kon gaan.

Chen:

Ik kreeg appje van Luhan vragend of ik met Lennie mee wou een huisdier terug brengen naar de eigenaar. yeah sure. had vandaag toch niks te doen.

Ik kwam bij dr hotel aan en klopte op dr deur ' Ok waar is het beestje! show me show me show me!' maar hoefde niet lang te zoeken want hij lag op bed. 'Oh my gosh! its so cuuuttteee!!' zei ik en begon er mee te spelen.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 15:55

Lennie
Luhan vertelde dat hij in de fotoshoot zat. "Stuur me een paarfotos van je sexyness!" lachte ik terwijl ik nar zijn stem luisterde. "Love you too en werk ze nog!!"
Even speelden ik met het beestje.tot ik besloot het Marlon te laten weten.
Ik pakte me mobiel...*Marlon!!!!! T.T I think i made someone Mad!!!* stuurde ik Marlon terwijl ik naar het beestje keek

Na even werd eraan geklopt en kwam chen binnen.ik vertelde hem het verhaal. Over hoe ik hem gevonden had en zijn familie vond. Die gebeld had maar zeevhtheel boos waren.en dat ik hem terug wilde brengen maar bang was dat zeboos zouden worden en ze dingen gingen zeggen die ik niet kon verstaan.

Na even chen met het beestje TR laten spelen gingen we.ik had het beestje in mijn jas verborgen en liep achter Chen aan. Het was ijskoud buiten.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 17:19

Marlon:

ik was vergeten mn telefoon op stil te zetten omdat ik in 1 rechte lijn naar bed was gegaan. ik draaide me licht geirriteerd om en pakte mn telefoon. * make that 2... just kidding! whats wrong* stuurde ik terug.

Chen:

ik speelde even met het beestje terwijl Lennie vertelde wat er nou aan de hand was. ik stond weer op 'laten we dan maar gaan, was waarschijnlijk gewoon een miscommunicatie' probeerde ik dr gerust te stellen. 'wie wil dit schatje nou niet terug hebben' zei ik en gaf hem nog een aai.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 17:28

Lennie:

*hehe sorry! Stoorde ik je?.*
*ik had gisteren een katje in huis genomen van wegen de kou... Maar toen ik vanochtend de eigenaar belde begon die kei hard te rage.. Like ... Welk fuck you to,... Maar chen en ik gaan nu langs.. Hopelijk zijn ze niet echt boos..*

We liepen over straat en besloten uiteindelijk toch maar de metro te nemen zo koud was het. Ik keek chen aan. "en hoe bevalt de metro!!.". Lachte ik toen. Niemand ons stoorde.opeen of andere manier laten fans ons voornamelijk met rust als ik er bij ben. Hoogste glimlachte gillen en lief doen.

het huis was echt huge.. Nerveus belde ik aan. Het duur een kei lang voor we iets hoorde. Heel nerveus pakte ik chens mouw beet. Voorzichtig verschool ik me achter hem. De deur vloog open.een oud vrouwtje stond met haar krulspelden in bij de deur. " wat" vroeg ze ik beleeft Koreaans. Ik hield het beestje op. Meteen veranderde het vrouwtje haar blik van lief naar vol haat. "kom binnen" gromde ze ineens in een zwaar dialect. Ik keek chen aan.."Dat was dus ook zo aan de telefoon.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 17:36

Marlon:

* neah niet echt. sliep alleen haha en je kent mn humeur als ik wakker gemaakt word Wink*
* wie weet had ze hem wel achter gelaten. miss is ze daarom wel boos dat je dr gebeld hebt om te laten weten dat je hem gevonden hebt.. you never know... of miscommunicatie. laat me weten hoe het afloopt k?* stuurde ik terug en draaide me weer om.

Chen:

het was zo ontiegelijk koud buiten. winters en zomers zijn echt brutal hier. we besloten uiteindelijk toch maar de metro te nemen want dit was te erg. ' doet me denken aan highschool ' lachte ik terug. ik zwaaide en glimlachte beleeft terug naar de paar fans die in de metro zaten.

Toen we bij het huis aangekomen waren, stond ik ff verbazing te kijken. ok deze mensen hebben geld zat. we belden aan het wachtte tot iemand de deur open deed. Lennie verschool zich achter me en zodra ze het beestje liet zien aan het vrouwtje veranderde dr blik in eens. 'kom laten we maar naar binnen gaan. er is vast een uitleg hiervoor' zei positief en liep naar binnen toe
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 20:09

Lennie:

*haha omg nu moet ik rennen!!!!!! Ik hem yumi wakker gemaakt nooooos Goodbye world!*
*Yeah i hope zo....* -stuurt foto van katje-

Ik knikte en liep achter chen aan naar binnen. Wat denk ik me meest onprettige ervaring hier in korea was.. Okey wat was het lux hier binnen. Die beelden en schilderijen alles.... Ik schuifelde voorzichtig naar binnen toe. Deed me schoenen uit en volgde Chen en de vrouw . ik keek me ogen uit, ik had nog nooit zo veel kunst in een kleine hal gezien. Grapje die hal was groot..Maar wat me het meeste opviel was hoe bang het katje werd. Dieren tonen misschien volgens mensen geen emotisch zoals wij die kennen..maar dit beestje trilde... En hier binnen was het niet koud wel erg kil en droog. Net of er in jaren geen raam heeft open gestaan en de frisse lucht langzaam vervangen is door de droge onnatuurlijk schoonmaak dampen.. Zijn hartje leek uit zijn borstkas te springen. hij kroop steeds verder weg. Ze witte zachte vacht werd langzaam dof net al zijn eerst zo machtige blauwe ogen. Je zag en voelde zijn wilskracht uit zijn katten lichaam druipen. Ik voelde hoe zijn nageltjes in me arm boorde... Ik trok chen aan zijn mouw en wees naar het beestje. "He doesnt Like it here.." zei ik zacht. "Just Like me." De sfeer alles was zo.. On uitnodigend... Als dat het goede woord was.

We moesten in een kamer gaan zitten.. Hier stond en een dure merk bank. Een doorzichtig met afgewerkte glazen koffie tafel. Een glazen kast met bekers. En dat was het wel. Alles stond heel strak en in rechte lijn. Niks straalde een creatieve of open sfeer. Het viel me nu pas op het spik en span alles was zo schoon dat je geen stof deeltje zag. de vloeren waren zowat gepolijst. De muren zat nog net geen goud laagje overheen. De stoelen leken net alsof er nooit iemand op zet. De sier kaarsen waren nooit aan geweest. Dit straalde niet alleen de inrichting uit maar ook de man die er zat. Met de nieuwste IPod keek hij over zijn mini lees bril heen. Zijn lippen waren samen gespannen net als die van waarschijnlijk zijn vrouw. Deze man was een westerse man. Ik gok aan het uiterlijk Duits. Ik voelde nu ik rustig stond te kijken pas hoe erg ik trilde. Rillingen gingen door merg en been. In deze kamer leek het nog veel kouder dan in de hal van net. De man wees met zijn bot-achtige dunne vingers naar de bank. Zijn nagels waren lang en wit bijna net zo wit als zijn vloer. Heel voorzichtig liep ik achter Chen aan. Naar de bank toe. Ik ging naar Chen zitten. Wat was ik nu echt dol gelukkig dat Chen ee bij was. Deze jongen straalde nog een beetje wat opeens en vriendelijke uit. In tegenstelling tot de huis bewoners. Ik schoof tegen Chen aan en staarde naar de man. Een pijnlijke stilde vulde de al kille en lege kamer. De rillingen werden alleen maar erger en mijn afschuw voor deze mensen groeide met de stille minuten die voorbij leken te kruipen.

"Zo.." de kamer vulde zich met een harde strenge stem. De man had zijn iPod naast hem neer belegt en keek ons strak aan. De vrouw die ons naar binnen gevraagd had stond met der arme over elkaar achter de man. Het voel me nu pas op hoe ingevallen haar gezicht was. Haar donkere Aziatische ogen staarde me ziel in. Haar nog steeds zwarte haren hoog opgestoken in een strakke knot. Geen haartje had de kans om te ontsnappen uit haar perfecte kapsel. Met haar lange vingers streek ze de witte blouse van de man recht. Elke kreukel en golf werd er uit gewreven.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 21:11

Chen:

wie liepen door de hal heen en ik trok me niet zoveel aan van hoe het eruit zag. materiele dingen zeggen niks over de persoon. Spullen kunnen er net zo geweldig uitzien en dan verschrikkelijke mensen die het ownen. opeens trok lennie aan mn mouw en wees naar de kat. ik zuchte en legde mn arm om dr schouders 'niks van aantrekken. just talk and get out of here ok?' zei ik met een kleine glimlach

wie liepen de woonkamer in en again, deze mensen hebben zeker geen geld te kort. maar ze leken niet echt happy. geld maakt niet gelukkig toch? nou hun leken het perfecte beeld hiervoor. ik ging op de bank zitten en lennie kwam naast me. er hing een oncomfortabele stilte tot de man opeens begon te praten. ik keek hem aan en wachte tot hij door ging.

Marlon:

ik viel bijna weer in slaap tot ik iemand aan mn deur hoorde kloppen. oh echt serieus! some one is going to die... met zware tegenzin stapte ik uit bed en liep naar de deur toe. ik deed hem open en zonder te kijken wie het was zei ik ' someone must have a serious death wish for waking me again' ik keek op en zag dat Saekki was. wat doet hij hier nou weer...
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 21:21

Seakki

Ik grijnste. Om haar kop. "JAP die heb ik!! Zo please verlos me van me lijden!" ik keek der aan. Ik weet het is je vrije dag maar kom mee!!!. Iknzal jrnop tijd thuis brengen hoor. Op je vrije dag moet jr niet alleen slapen. Karaoke bar?.". Lachte ik. Okey ik moest toe geven... Ik had iets te ver in het glaasje gekeken. En mke hoofd duizelde en had beter gewoon naar huis kunnen gaan. Maar dat wilde ik niet. Zoals je wel door had ben ik srinked rijk en heballes wat me hartje zou begeren.. Maar... Een huis met familie was ver te zoeken. Aka America. En er was nog wel veel meer gebeurd dstw ik me. Iet snel koppelde aan mensen. Maar de drang andere blij te maken esd ook hoog... Nvm laat maar me hersens werkte niet meer
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   do sep 24 2015, 21:28

Marlon:

ik keek hem beetje raar aan. en toen rook ik zn adem. ok iewl.... 'ehm.. misschien moet je maar even op de bank liggen. ik stap tenminste niet in een vervoersmiddel met jou in deze staat.' zei ik en pakte hem bij zn arm vast en trok hem naar binnen. ik zette hem op de bank neer en liep naar de keuken. ik pakte een glas met water en liep terug. 'is er een reden dat je midden op de dag al zo dronken bent?' vroeg ik aan hem met mn armen over elkaar. ik hield niet van dronken mensen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 60Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 31 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Eifel moto vakantie