forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60
AuteurBericht
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 21:24

Chen:

Ineens trok ze de ondergoed uit en duwde me weer terug op mn rug. Ze ging boven op me zitten en ik voelde daetje tegen de opening aan komen. Ik legde mn handen op dr heupen en keek dr aan. 'Love you too' zei ik zacht terug
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 21:30

Lennie:
Hij pakte me heupen beet. Ik drukte me lippen op de zijne. Met me hand begeleed ik Hem naar binnen toe. Ik kreunde zachtjes en binnen mond toen ik langzaam door zat.  Dit voelde zo goed! ME buik tintelde als een gek terwijl ik langzaam mijn heuepn begon te bewegen. Ik hield chen zo goed mogelijk in de gaten.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 21:46

Chen:

Oh god wat voelde dit... ja.. gewoon super goed! Mm ademhaling stopte even toen ze volledig door zat. En ik begon helemaal naar adem te happen toen ze dr heupwn begon te bewegen. Dit voelde echt zo goed.. kan me voorstelle dat mensen chaggie worden als ze het een tijd niet gehad hebben. Ik beet op mn lip, sloot mn ogen en kneep zachtjes in dr heupen en hielp dr een beetje met bewegen
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 21:54

Lennie:
Het feit dat Chen zo genoot maakte het nog beter voor mij. Me buik hield niet op met tintelen elke keer las ik zijn gezicht zag. Ik leunde iets verder voorover zodat ik het beter voelde. hierdoor kon ik mijn tanden in zijn nek zatten. ''oh fack' kreunde ik terwijl ik zijn handen op mijn heupen voelde. Dit moment ging i kecht niet willen vergeten. Ik begon steeds meer te hijgne, Ik raakte zo snel tot me grens... Ik slikte een paar keer. ''your turn'' Zei ik zachtjes en probeerde om te draaien ozdat Chen de overhand kon pakken. Was wel benieuwt hoe hij dat ging aanpakken
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 22:07

Chen:

Lennie leunde voorover en zette dr tanden in mn nek. Op dat moment kon ik het ook niet laten om een kreun te uiten. Damn waarom heb ik zolang gewacht met mn move maken! Op een gegeven moment zei ze dat het mijn beurt was en draaide zo datnik nu boven dr hing. Ik slikte em een paar keer. Ok chen show what yoh can do. Ik haakte mn armen onder dr benen en begon wat snellere slagen te maken. Hopelijk was dat ook fijn voor haar want shit ik hield het niet veel langer mee
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 22:18

Lennie:
Het ritme was eerst niet zo fijn maar hey ik nam het hem niet kwalijk. MAar toen hij het te pakken kreeg sloot ik me ogne en boorde mijn nagels in zijn nek. Ik beet op me lip en ademde zwaar uit. 'damnt Dae!'' kruinde ik terwijl hij me goddelijk verwende. Ik werd echt gek!. Ik probeerde me tanden uiteindelijk in zijn nek te zetten maar als snel was het K.O voor mij Ik kreunde zachtjes en stond bijna op het pijnt te kwijlen. ''ah ah'' Na even ontspande alles zich benede .
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 22:24

Chen:

Dr nagels in mn nek en daarna dr tanden was bracht me steeds verder naar de grens toe. Op een gegeven moment voelde ik dr alleen maar strakker worden en na een paar extra slagen was het voor mij ook gedaan. Ik beet zacht in de nek terwijl ik mn laatste kreun uit kreeg. Ik hijgde als een gek. Trok em terug en viel naast dr op bed helemaall uitgeput
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 22:27

Lennie:
ME buik werd warmer vanbinne. Dat betekende maar een ding! chen was done!. Ik draaide me om naar de bezweette chen en glimlachte. voorzichtig en zwaar verlieft gaf ik een kus op zijn mond. ''En?'' vroeg ik terwijl ik tegn hem aan kroop. Ik luisterde naar zijn antwoord.

Ik trok weer iets meer kleding aan zodat ik niet ziek zou worden daarna kroop ik opnieuw tegen chen aan. ''You're amazing'' Zei ik en drukte voor de laatste keer mijn lippen in zijn nek
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za nov 14 2015, 22:39

chen:

En? Vroeg ze aan me. Ik keek dr aan met een big smile ' en? Waarom heb ik in hemelsnaam 2 jaar gewacht' zei ik met een lachje.

Ik deed mn boxer weer aan en trok lennie dichter tegen me aan. ' no you are amazing' zei ik terug en gaf dr een dikke zoen op dr voorhoofd.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo nov 15 2015, 21:28

Lennie:
hij complimenteerd dat i kgeweldig was Ik sloeg hem op zijn borstkas.. Dat zei hij alleen omdat ik ervaring had en zijn eerste was!. Ik glimlache en drukte mijn borsten ten zijn naakte lichaam aan om vervolgens in slaap te vallen. De volgende ochtend werd ik wakker met een koude rug.. misschien hadi k me toch warmer aan moeten kledne. Maar het meest mooiste was naast wie ik wakke werd het was dus geen dronke droom geweest hij lag er echt. Ik begon hem bijna dood te knuffelen uit blijdschap dat ik deze keer naast hem wakker werd.

Kai:
*had jij vandaag niet een toets?* appte ik marlon
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo nov 15 2015, 21:41

Chen:

Lennie viel tegen me aan in slaap. ik glimlachte en bedekte ons met de dekens, gaf dr een kusje op dr voorhoofd, en keek nog even na dr. ik was voor het eerst in tijden echt weer oprecht gelukkig. ik mag niet klagen over mn positie in het leven, maar je snapt me wel toch? de vermoeidheid nam me nu volledig over en viel in slaap.

Marlon:

wat een kut nacht.. inplaats van een korte dienst te draaien in de club tot 2 uur, moest ik overwerken tot 4 uur.. na een extreem korte nachtrust van nog geen 3 uur stond ik met mn koffie en energydrank voor voor school. * yes koreaanse assesment toets... en heb er helemaal niet voor kunnen leren door die nachtjob..* stuurde ik terug naar kai. nou here we go.. en liep de klas in voor de toets
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 60 van 60Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Eifel moto vakantie