forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 13:37

Kelsey:

Ik voelde er echt helemaal niets voor om te gaan dansen, dus schudde ik weer mijn hoofd. "Ga maar zonder mij" glimlachte ik.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 13:42

Lennie:
Ik pakte een nieuw wijngas aan en stapte op. Me jurk was echt te lang. Maar okey gala it is dus moest wel dansne en sexy zijn en een jurk aan hebben. Ik frummelde even aan de ring van jongdae en hield me hand omhoog. Het wat zo schitteredn. ''kom je echt niet mee?'' vroeg ik nog voor de zekerheid aan kesley maar ik kon het antwoord wel raden Ik zwaaide naar haar en verdween de dansvloer op. Ik kwam al snel ee nvan mijn colega;s tegen waarmee ik begon te dansne. Ik had liever als eerste met Jongdae gedanst maar jah.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 13:46

Kelsey:

Weer schudde ik mijn hoofd en keek toe hoe ze naar de dansvloer ging en begon te dansen. Ik zuchtte en bestelde een nieuw drankje, iets dterkers dan wijn deze keer.

Chen:

Ik had wel gezien dat Lennie met Kelsey begon te praten. Ik had haar goe int oog gehouden net zoals ik nu weer deed nu ze stond te dansen met iemand die ik niet kende. Ik excuseerde me bij de persoon waarmee ik stond te praten en liep naar de dansvloer waar ik de man aantikte. "Sorry mazr ik neem het hier van je over" grijnsde ik en begon met Lennie te dansen
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:10

Suho:
Jongdae ging er vandoor om te dansen met Lennie. Ik keek even toe en besloot om zelf ook maar wat drinken te halen ik liep naar de bar en ging wat verder van kelsey vandaan zitten. Ik ging geen hoi zeggen.. Ze had ons laten vallen. En ons achter gelaten met kai waar we jaren lang shit aan over gehoude hadden.

Lennie:
de jongen werd zowat weg gestuurd door mijn Jongdae! ik draaide me verlieft om en legde me armen opzijn schouders. 'laat is zie nwat die heupen van jou in huis hebben!'' glimlachte ikz achtjes. Ik had mijn wijnglas nog steeds beed en bewoon mijn heupen op de rustige muziek heen en weer. Met een poging tot stijldansen
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:22

Chen:

Ik legde mijn handen op haar heupen en keek haar grijnzend aan. "Je zuly niet weten wat je ziet" antwoordde ik terwijl ik met haar meedanste

Kelsey:

Ik had alleen oog voor mijn drankje. Alcohol was een goede vervanger voor de drugs, maar toch verlangde ik er nog altijd naar. Ik keek naar mijn handtas die naast me stond. Zou ik het wagen?
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:29

Suho:
*houd kelsey onbewust in de gaten*

Lennie:
Chen pakte me beed enbegon met me te dansne. Het was echt een hemels moment. Ik kon me gewoon geen gelukkerig moment voorstellen. Het was even Jongdae en ik op de wereld niemand anders. Wij samen. Ik verdronk inzijn ogen en de tijd rond me heen leek stil te staan
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:34

Kelsey

Ik keek weg en tikte met mijn nagels oo de tafel. Nee niet aan denken. Zei ik tegen mezelf en haalde diep adem. Maar ik kon nergens anders aan denken. Ik bleef nerveus met mijn nagels tikken tot ik het eindelijk niet meer kon weerstaan. Ik stond op en greep mijn handtas en probeerde zo snel mogelijk bij het toilet te komen.

Chen:

Dit was misschien wel de mooiste dag van mijn leven. Nee alle dagen met haar waren mooi.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:38

Suho:
oke ik wilde haar aanspreken ik wa niet zoals zij en ging mensen niet achterlaten. Ik stond op en liep op ahar af maar ineens schoot ze weg. Ik bleef verbaast en beledigd achter. Deed ze dit nou ecpres.. ging ze me echt op die manier ontwijken! 

Jongin:
Ik begon zwaar duizelijk en moe te wordne. Met zware tegenzin probeerde ik naar een pek te komen waar menesne waren om me aandacht op iets anders te zeggen. Dit werkte alleen maar tegen en me hoofd begon te draaien. Okey me zelf verplichten ergens heen te gaan ging hem niet worden. Ik moest rust hebben en gaan liggen. Ik liep naar de enige plek dat rustig was de gangen bij de wc's
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:39

Kelsey

Het was moeilijk om bij de toilleten te komen. Ik liep de vrouwenwc binnen en was blij dat er niemanf was. Ik ging een van de toilleten binnen en sloot de deur. Ik haalde de drugs uit mijn tas en bond mijn been af. Omdat mujn jurk zo lang was zou het niemand opvallen. Ik spoot de drugs in en kon eindelijk opgelucht adem halen. Ik borg alles weer op en ging naar buiten. Ik kon er weer even tegenaan
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:48

JOngin. 
Met me rug tegen de muur en me handen op me benen stond ik voor de wc. Ik begon te hoesten. Zo bewegen na niks doen was killend. Me benen trilde als gekken e me hoofd zweefde. Ik weet niet precies wat er gebeurde maar toen er iemand uit de meisjes wc kwam wilde ik normaal doen recht staan gewoon weg lopen lachen . in iedergeval geen pijn laten zien. 

Maar het ging anders dat ik geplant had. Ik ging wel recht staan maar me rug sloeg vast. Door de pijn die in me rug schoot begeven me benen het. Ik zachtje voorover en hield de gene waar ik tegenaanvield viel beed.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 14:59

Kelsey:

Ik zag iemand zitten toen ik het toilet uit kwam. Waarschijnlijk iemand die te veel gedronken had dus schonk ik er geen aandachr aan en wilde gewoon langs hem heen lopen. Tot de persoon recht stond en tegen me aan viel. Ik gilde en viel samen met hem op de grond. "Wat the....!" Ik kon mijn zin niet afmaken want ik merkte dat het kai was. Ik slikte. Van alle personen in de hele zaal moest het juist hem zijn?! Wat moest ik nu doen? "Gaat het?" Vroeg ik zacht. "Ik ga iemand halen!" Zei ik snel al vond ik het verschrikkelijk dat ik hem dan alleen moest achterlaten
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 15:17

Jongin:
Ik nam het meisje mee nar beneden. oh god wat schaamde ik me dit erg! ik zag de kranten koppen al. ''EXO kai valt met meisje... dronken? Nee ik wa niet dronkne!. Het meisje ze wat en haar stem klonk zo mooi zo zuiver zo helder. Ik bleef beschaamt naar de grond kijekn terwijl ik overiend probeerde te kruipen van haar af. ''sorry'' bracht ik met veel pijn in me stem uit. ''het het gaat'' Kuchte ik. ineens zei ze dat ze iemand ging halen. Ik schudde me hoofd.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 15:28

Kelsey:

"Ben je zeker?" Vroeg ik aan hem. "Heb je iets nodig?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 16:12

Jongin:
OP me handen en voeten met me gezicht naar de grond gericht met een hoofd zo rood als een boei. De stem vroeg of het echt ging. Ik knikte en begon nog harder te trillen. ''heb gewoon wat rust nodig' zei k zachtjes me stem werd steeds heser.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 17:46

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd. "Ik ga iemand halen" antwoordde ik en stond op. Voor hij nog iets kon zeggen rende ik da zaal in en keek rond. Als eerste vond ik Suho die aan de bar zat. Ik liep naar hem toe. "Kai ligt in de gang van de toilleten, hij heeft hulp nodig" zei ik tegen hem
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-