forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr feb 05 2016, 18:42

Jongin:
het meisje rende weg. Haar stem bleef in mijn hoofd zweven. Langzaam vervormde ze "het is jou schuld! Maak dat je weg komt, ik wil je nooit meer zien!'' klonk het.. was het kelsey.. het was kelsey haar stem ik wist het zeker! maar maar. Ik probeerde op te staan om weg te gaan hier.Ik most uit haar buurt blijve nze wilde me neit meer zien. Want he was mijn shuld!.

Suho:
Ik pakte net een glas water aan toen iemand aan kwam gelopen. Ik draaide me om ne keek rechti nde ogen van kelseu'' oh'' zei ik boos. Maar toen ze over kai begon sprong ik vn me stoel af. ''WAAR!''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   za feb 06 2016, 21:06

Kelsey:
"Hij ligt in de gang van de toilleten" antwoordde ik hem en wees in die richting "snel" zei ik en liep al terug naar kai
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 13:23

Suho:
terwijl i kachter haar aan rende naar Kai tikte ik chanyeol aan hi jwas sterker om em op te tillen dan ik.

Jongin:
Ik zat half op me knieen toen kelseu weer terug kwam gelopen. haar jurk vie lsierlijk rond haar lichaam heen. Met angst in me ogen dat ze weer boos werd bleef ik pogingen doen om gevoel te krijge nin me lichaam.  ZE wkam steeds dichter bij. I kstaarde in haar ogen iets vertelde me... dat het niet goed ging met haar. Haar ogen verradde het gewoon. ''Zit jij aan de drugs!' zei ik geschrokken en lied me tegen haaraan vallen om omhoog te kruipen. ''Wat doe jej zelf aan!''
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 13:43

Kelsey:

Toen we weer aankwamen liet kai zich alweer tegen me aanvallen terwijl hij uitschreewde of ik aan de drugs zat. Ik hield mezelf kalm. "Wat? Waarom zou ik aan de drugs zitten?" Vroeg ik hem en hielp hem recht
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 13:45

Jongin:
ik keek rond of er niemand in de buurd wa. 'lieg niet. Ik weet dat je me niet meer wilt zien en zo.. maar om nou tegen me gaat liegen! Ik zie het gewoon ik zie het aaan jouw ogen.. jouw ogen! ze zijn donker met rood, Je  huid is egaal.. Ik kan de blik die je vroeger had!. Wat doejej zelf aan!' zei ik en pakte haar beed. Msischei nwas ik iets te overberzorgt dat ik mijn eigen benen en rug vergat.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 13:53

Kelsey:

Kai kwam een stuk dichterbij en ik zette er een achteruit." Ik lieg niet" loog ik en keek naar Suho en Chanyeol."jullie kunnen het nu toch zondrr mij aan he?" Ik wzchtte niet op antwoord. Ik draaide me om en verliet het toilet zo snel mogelijk
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:00

Jongin:
'kelsey! als ze je betrappen! lig je uit korea met een grote boeten die je niet kan betalen! korea houd niet van drugs! Je komt nooit meer aan een baan!' riep ik haar nog na maar suho en chanyeol hielde me tege nen probeerde me mond te snoeren.' jij gat naar huis'' zei Suho moederlijk. Ik probeerde ze van em af te duwen. ''het gaat!.' gromde ik. Ik keek kelsey na en zuchte. Ik mocht misschien niet bij haar in de buurt komen en ze wilde me nooit meer zien. Maar ik hield nog steeds van der. en haar helemaal naar de ondergang zien gaan kon ik gewoon niet..
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:06

Kelsey:

Kwaad stapte ik terug naar de bar. Woe dacht hij wel niet dat hij was? Misschien was het gewoon tijd voor mij om naar huis te gaan. Ik had hier toch niets meer te zoeken
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:12

Suho:
''JONGIN!'' riep ik boos toen hi door bleef gaan over drugs. 'ze gebrik niks... Dat zie je toch'' zei ik rustig samen met Chanteol trokken we hem mee via de achter ingang weg van het gala. We dumpte hem in de auto. ''blijf zitten wij gaan de rest vertelle nda twe naar huis gaan.'' zei ik tegen hem en liep de zaal in. Ik had bijna iedereen verteld dat we weg gingen. Behalven jongdae en lennie. Die leken zo in hun wereldje te zitten. 

Sehun Luhane n d rest blevne gewoon ze gingen niet weer een leuke avond laten verpesten door die jongin en kelsey. Maar ik ging naar huis toe. 

Luhan:
Ik zag kelsey weg lopen van uit te wcs. Ik volgde haar. zou ik haar even ten dans vragen? Maar Kyuhyun was me voor hij liep op haar af en probeerde haar aandacht te krijgen. Niet veel daarna kwam suho aangelopen en vertelde wat er gebeurd was. Ik draaide me met me ogen.meende ze dat echt.. op een feest.. nee ik ging niet meer naar haar toe laat ons maar gewoon een lueke avond hebben..

Kyuhyun:
Kelsey liep langs ons. Ik was zo blij dat ze er was dat ik haar aan hield. ''heey kelsey! tof dat je gekomen bent' glimlachte ik en gaf haar snel een vriendschappelijke hug. ''je zeit er geweldiguit!'
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:17

Kelsey:

Ik werd tegen gehouden door Kyuhyun voor ik kon vertrekken. "Oh..eh...dankje...maar ik ga alweer naar huis" zei ik tegen hem "ik zie je wel nog eens"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:19

Kyuhyun:
'aaw hwaarom dan? het feest is nog maar net begonnen?' ik keek haar wetend dat als ze naar huis wilde ze ook ging. ''moet ik je even tijd afzetten? het is niet echt zulk mooi weer om naar buiten te  gaaan Ik breng je graag hoor''

Lennie:
Jongdae's lichaam tegen me en zijn ogen die me aanstaarde. Mijn geluk kon niet op!. Maar ik kon wel dorst krijgen. ''Laten we wat drinekn' fluisterde ik in zijn oor. ''drink deze ker mee we laten ons wel thuis brengen'' smeekte ik hem half
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:22

Chen:

Ik knikte "oke" antwoordde ik en volgde haar naar de bar waar ik haar liet bestellen.

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd. "Ik geraak wel thuis" antwoordde ik "daarbij heb je een date en die wil ik niet verstoren"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:33

Kyuhyun:
ik draaide met me ogen. ''ik stel het je toch voor.. dus je verstoord niks... nou ga  bel me als je toch wild dat ik je thuis breng. ik kom eje halen waar je ook zit.''

Lennie:
We zante aan de bar en we bestelde wat drank. Ik tikte tegen zijn glas aan. 'proost op een gelukkig leven van jou!' ik glimlachte gaf hem senl een kus op zijn wang waarna ik het shotje in een keer naar achtere gooide. ''whoo!' lachte ik blij en keek naar jongdae.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:47

Chen:

IK keek haar grijnzend aan. "En op een gelukkig leven van jou" antwoordde ik en keek hoe ze haar drankje in 1 keer naar binnen goot. Ik keek naar het mijne en deed hetzelfde. Ik lachte om hoe uitgelaten ze was.

Kelsey:

Ik knikte en bedankte hem . Zijn date kon me weer doodschieten met haar ogen en ik ging snel verder. Ik zag Chen en Lennie lachend aan de bar zitten. Ik beet op mijn lip en keek naar beneden. PErongeluk liep ik tegen iemand aan. "oh sorry!" zei ik snel en keek op. Recht in de ogen van Sehun. Ik hield mijn adem in.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:52

Sehun:
Ik draaide net weg van mijn 'date' ik noem het geen date eingelijk. Maar het meisje met wie ik hier heen gekomen was. Ik wilde naar e bar lopen om van haar vrij te komen toen er ineens ee nwat kleiner meisje tegen me aan botste. ZE zei direct sorry. Ik zuchte en schudde me hoofd 'het is druk dus maak nie ui..' ik maakte me zin niet af. Ik staarde recht in de ogen van kelsey. ''oh hey' zei ik rustig en stapte iets meer van haar af zodat ze de ruimte had. ''als je wil pratne of iets niet hier!' ik pakte haar arm beed. WAnt ik wilde zo graag weg bij die anderem eid. Ik trok haar mee naar de banken in de hoek van de kamer. ''oh god! echt dat wijf!' zei ik gefrusteerd en keek de danszaal in.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: