forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:55

Kelsey:

Verbaasd liet ik me meetrekken met Sehun naar de banken in de hoek van de zaal. Ik luisterde naar hem. IK glimlachte even naar hem. "Je bent precies niet blij met je date" glimlachte ik zachtjes.
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 14:57

Sehun:
'agh noem het toch geen date!' jammerde ik en lied me in de bank vallen ik tikte naast me. ''Het is meer dat ze mij mee nam en ik niks te zeggen heb aangezien ik jonger ben!' ik gooide me arme in de lucht om maar duidelijk te maken dat ik het er echt neit mee eens was.'' Ze praat zo veel en wil alleen maar dansen. Jah nee ik ben ee ndanser maar kom op!'' Ik keek haar aan en wilde vragen waar haar date was maar deed het neit. ik had suho net wel horen vertelle nwat er gebeurd was.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 15:40

Kelsey:

Ik zette me naast hem neer. "goed dan noem ik het geen date." antwoordde ik en keek naar de mensen die aan het dansen waren. "Misschien vind ze je gewoon leuk?"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 15:46

Sehun:
ze zei dat ze me misschien leuk vond. ''well I dont like her.. I dont want a noona..'' zei ik zachtjes en wenkte naar een bediende voor wat drinken. ''ook iets?'' vroeg k terwijk ik zelf opgaf dat ik een koreaans biertje wilde (ben de naam vergeten).

Lennie:
we ahdden al aardig wat dingen gedronken en het werd steeds later. Ik stond wee met chen op de dans vloer. Ik hoopte zo hard dat deze dag nooit over zou gaan.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 15:57

Kelsey:

Ik lachte en bestelde zelf een glas witte wijn. "neem het van mij aan Sehun, niet daten." zei ik tegen hem.

Chen:

Ik kon niet zo goed tegen alcohol, maar Lennie had het naar haar zin (ik ook hoor) en dat was het belangrijkste. "word het niet eens tijd om naar huis te gaan?"' vroeg ik haar
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 15:59

Sehun:
ik begon te lachen toe ze vertelde dat ik niet moest date. ''zal het niet doen' ik tikte met mijn glas tegen de haren aan

Lennie:
ik knkte toen ij voorstelde om haar huis te gaan. we vroegen een van mijn collegas om ons naar uis te rijden in Chens auto. ZE zou daarna met de taxi zelf nar huis gaan.

Bij ons huis aangekomen viel me mond open. Ik pakte chens hand beed en wees naar me huis. De deur stond open en er lag overal rotzooi.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 16:05

Chen:

Ik keek met open mond naar het huis en hield Lennie achter me. "Niet naar binnen gaan, we gaan de politie bellen." zei ik en haalde mijn gsm boven en begon meteen te bellen.

Kelsey:

"volgens mij is ze je kwijt" zei ik tegen Sehun en wees naar zijn 'date.' die rondkeek en uiteindelijk haar ogen op mij en sehun liet vallen. Kwaad kwam ze naar ons toegestapt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 16:10

Sehun:
Ik lachte en keek toe.''als dat nou is even zo bleef!'' lachte ik maar me lach verdween als sneeuw voor de zon.. Ze draaide zich om en liep recht op ons af. ''Im going to die!.'' jammerde ik dramatisch en glimlachte lief. ''hehe sorry ik was moe geworden'' loog ik snel ze keek me echt boos aan.

Lennie:
ik ging half achter chen staan en keek toe hoe hij de politie belde. Gelukkig sotnd exo bekent bij de politit en stonden ze er binnen no time.. Chen had gelijk toen de politie aankwam zette een groep meidne zich uit huis. 'meiden?' zei ik zachtjes en verward.
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 18:15

Chen:

Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. "Hoogstwaarschijnlijk fans" antwoordde ik diep bedroeft en greep stevig haar hand vast.

Kelsey:

Ze keek Sehun kwaad aan maar mij nog kwader. "Je bent moe dus ga je maar naar een ander meisje?!" Schreeuwde ze bijna tegen hem. "Je bent mijn date! Je hoort mij alle aandacht te geven en me niet meteen te bedriegen met een andere! Oh Sehun het gaat nooit tussen ons werken!"
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 18:32

Sehun:
ZE begon te gillen meteen vloog i omhoog om haar stil te houden'' ze is een goede vriendin van mij!'' zei ik om kelsey te beschermen. niks meer!'' Toen ze zei dat ik haar bedroog met ee meid en het daarna niet ging werken wilde ik knikken en zeggen dat het waar was.. Mar ik kon het niet. Ik lied me hoofd zakken 'sorry wil je wat drinken?' Ik keek zwaar teleurgesteld naar kelsey en toen terug naar me date. ''Ik kom wel met je mee''

Lennie:
de politie kwam naar ons toe. ''Beter bewaking op je huis zetten. Ik weet da thet een oud huis is maar je hevt het nodig. De meiden zeiden dat ze op je gewacht hadden om te laten zen dat je je vriend niet kon date'' Met die woorden knikte ik. Niet dat ik zijn hand los ging laten. Ze moesten of bokken.. het was mijn vriend en hij had voor mij gekozen. hi had he nog in de auto gezegt. De politie help mee met alles binnen te zeggen waarna ze vertrokken. ''Jongdae ik ga een hond aangschaffen. vind je dat goed? heb een nestje witte herders evonden en wild ehet eerst niet doen maar dit is een heel grote reden om er eentje aante schaffen'' me stem trilde een beetje maar ik ging me niet laten keineren
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 18:42

Chen:

Ik voelde me zo schuldig! Dit was mijn schuld. Ik zuchtte. Konden ze ons niet gewoon met rust laten? Toen ze begon over een hond knikte ik. "ja als je je daarmee veiliger gaat voelen moet je dat doen." glimlachte ik naar haar.

Kelsey:

IK had medelijden met Sehun en eigenlijk had ik niet verwacht dat hij zich zo liet bespelen door een meisje dat hij zelfs niet eens leuk vond. misschien vond hij haar stiekem wel leuk? Ik weet nog hoe vaak wij op het begin ruzie haden. Ik haalde mijn schouders op naar Sehun en wuifde hem uit daarna liet ik me verder in de zetel vallen
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 18:58

Sehun:
Toen we ij de bar zaten gaf ik haar wat te drinken. ''moet naar de wc!'' zei ik en liep eerst richting de wc daarna ging ik achter de bar langs terug naar Kelsey. ''zin om wat te gaan doen weg van hier?'' vroeg ik en zonder op antwoorde t e wachte pakte ik haar hand beed en trok haar weg van het gala, Als mensen gingen vragen waarom.. Omdat kelsey een zware avond had en Kai tegen het lijf was geopen dus ik moes thaar ff wat aandacht geven. 

Lennie:
'blijf je vannachit hier?'' vroeg ik en liep op hem af ik drukte mijn mond tegen de zijn enbegon hem te zoenen. Ik legde me handen op zijn borstkas
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 19:06

Chen:
Ik knikte. "natuurlijk blijf ik vanacht hier" antwoordde ik en greep haar heupen stevig vast terwijl ik haar terug zoende.

Kelsey:

Ik keek verbaasd op toen Sehun ineens terug voor me stond en vroeg of we ergens anders heen gingen. ik kreeg geen tijd om te antwoorden want hij nam mijn hand al vast en trok me mee. Ik liet me door hem meetrekken. Dit was best wel spannend. "Waar wil je heen dan?" vroeg ik aan hem toen we eenmaal buiten stonden.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 21:30

Sehun:
''maakt nietuit!'' zei ik terwijl ik verder van het gala weg liep. /toen we ver van da camera;s af waren stopte ik met lopen en haalde ik me neus op. ''Wat een persoon is dat!'' jammerde ik. Ik liel voor haar uit en trapte wat sneeuw weg. ''echt.. Als die camera;s er niet geweest waren.. was dat zoveel beter geweest.

Lennie:
Ik drukte me onderlichaam strak tegen de haren aan, ''kom naar boven toe'' zei ik speels en keek hemverleift aan. Ik trok hem mee naar boven toe  en boven aangekomen draaide ik me rug naar hem toe. ''kan je me helpen'' zei ik zachjtes en wees naar de rits
Terug naar boven Go down
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   zo feb 07 2016, 22:20

Chen:

"nee ik ga je alleen naar boven laten gaan" plaagde ik haar en volgde haar de trap op. "Met plezier" glimlachte ik en trok haar rits naar beneden. Ik slikte even.

Kelsey:

"ik heb medelijden met je" glimlachte ik "je had zoals mij moeten doen en gewoon geen date meenemen" grijnsde ik terwijl ik naast hem wandelde
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

Terug naar boven Go down

efteling rp
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: