forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

[story] the end of the world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: [story] the end of the world   ma apr 18 2016, 15:45

verhaal

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   ma apr 18 2016, 21:31

1ste week:

Leo Straatman - Yidae 
Iedereen ging uit. Maar ik had echt geen zin. Had weer eens ruzie met Angelina en nu was het echt over. kon niet anders (ff zorgen dat hij met een clain start het nieuw verhaal in gaat) Ik zat in de stal met me rug tegen Snowy aan. Zouden de verhalen waar zijn die ze op interent zeiden? ondergang van de wereld.. nou.. ze haddne voor mij gelijk. mijn leven kon niet verder naar de haaien.. het had zijn laagste pitje wel weer gehaald. terug in de drugs.. en dat zonder Angelina of wie dan ook. terug bij vooraf.. het enige waar ik nog een eetje voor leefde was die kleine Roosje. Het kleine meisje. Zo un pracht kind!.

Kim Minseok - Bee 
We haddne afgesproken met de groep om te gaan chille eerst heerlijk in drinken dan uitgaan naar oze favo club. Ik hoefde gelukkig niet de DJ te zjn deze keer. *roosje pas jij op de kleine ben morgne ochtend weer thuis* stuurde ik naar me meid thuis.  eigenlijk wetend dat ze dol graag mee wilde gaan. soms mag ik toch ook wel een manne avond. zoals gistere avond en die avond er voor.. en die daar voor. Okey ik ging vaak uit maar ik was helemaal niet klaar voor de vaderschap.. Laat staan zo veel verantwoordelijkheden.. Ik hield ziels veel van die twee echt waar zou me leven er voor geven. Maar ik werd nar 3 uur al weer gek!. 'bee doe de afwas.. bee ga is stopzuigen.. bee.. verschoon haar! bee beee AAH!'' gromde ik terwijl ik de deur in liep waar we zouden gaan indrinken. gewoon lekker uit gaan. Das wat ik wilde en kon. Een paar zaten al klaar. Ik glimlachte n ging tussen de meiden zitten. 'Laten we is flink in drinken!' Lacht ik blij en keek de meiden verlieft aan.

Emi Kim, - Eam Eam 
'Angel!.. vergeet die jongen... We gaan gewoon uit en vinden wel een andere. Dit is nu al de zo veelste keer dat hij je laat zitten!' jammerde ik terwijl ik voor de slaapkamer van haar bed stond. 'We gaan nu uit met zun alle... hij zal niet komen..' ik deed me haren goed. 'Simon was ook niet de juiste voor mij terwijl ik dat voor 8 jaar dacht..' okey dat kwam er iets kutter uut dan ik dacht. 'sorry dat kwam er niet zo heel goed uit..' zei ik zacht.

Lola Tammie
Ik sloeg de deur achter me dicht. 'Ik doe dit nog maar een keer hoor tayoni.. Luge zo achter laten. zit me gewoon niet goed!' we woonde eindelijk samen. Ik was over em angste heen. Maar werke nog wel veel iemand moest het geld verdienen!. Nu ginge nwe voor een keer weer uit omdat tayoni het zo graag wilde. heerlijk uitgaan feesten en tayoni blij zien. Vooral dat laatste!. 

Ik liep al naar de afgesproken plek. De meeste waren er al. Van hero en zin mate tot de vixx leden op Leo en James na. Dreamer meiden en nog een paar die ik nog niet zo goed kende. Vergat hun namen altijd. Even riven en anne ofzo? of wa net nou raven en ave... oh wat ever. 

'Doe mij maar een droge witte wijn!' zei ik zacht tegen de barman.

Liam  
''WOEEHOOEE UIT GAAAAAAN!' ik rende de zaal in en lied me op de  bank vallen. 'nou kom maar op met die drank en rotzooi!' hoe meer gaar des te beter!. 

Katy 
Ik zat op de bank toen er iemand naast me kwam vallen. Natuurlijk het was bee.. 'heb je Delle gezien?' vroeg ik zachtjes ne staarde verleift naar de deur. 'hij zou toch ook komen?'
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   ma apr 18 2016, 23:37

Deef Yume
het was avond lea wilde uit gaan ik zag hem nog net weg rijden in zijn dure sport auto en lysander was aan het lezen in een van zijn velen boeken. in de lucht hing er iets raars. en dat niet alleen de zon scheen ook zo vreemt vanmiddag. net alsof het brandende rondje groter was dan de dagen daarvoor. ik stond voor het raam en keek omhoog naar de volle maan die aan de hemel stond. 'mr teddy zie je die maan wat is hij groot he?' vroeg ik aan mijn beer. ik drukte de snoet van mr teddy tegen het glas aan.
'hij is nog altijd net niet vol de maan.' klink mijn grote broer achter me. ik zag hem in de reflectie van het glas. 'deef, kom ik breng je naar bed.' zijn stem klonk bezorgt. ik draaide me naar hem om met mijn teddy beer in me armen en keek hem recht aan. 'gaan we allemaal dood?' vroeg ik uit het niets.
lysanders zijn ogen werden even groot uit schrik. 'waar haal je dat vandaan?'
'de zon, hij is zo vol en een stuk dichter bij de aarden. mr teddy heeft het ook gezien vanmiddag!' hield ik vol.
'deef, we gaan allemaal een keer dood maar vandaag niet en morgen ook niet. dat beloof ik je.' zei lysander, hij knielde bij me neer en aaide met een hand door mijn haren heen en gaf teddy ook een aai over zijn kopje. hij tilde me omhoog op zijn arm vervolgens droeg hij me mee naar boven toe.
'en die dag daarna dan?' vroeg ik door.
lysander klakte licht geergerd met zijn tong. 'en over een hele week ook niet deef. verder dan volgend jaar kun je nooit kijken.' vertelde mijn broer. hij liep met mij de drap op en opende mijn slaapkamer deur. 'ik weet zeker dat de hemel boos op ons is!' momepelde ik met op geblazen wangen.
'zal ik dan maar vanavond gaan bidden naar de hemel?' vroeg mijn grote broer met een lichte lach vol ongeloof. hij zette me neer op het bed en begon me uit te kleden.
'jij gelooft me niet he!! ik weet het zeker!' klaagde ik en begon gevorseert te stampen op het bed.
'deef sta stil zo kan ik je niet om kleden.' beval lysander mij. 'luister deef. ik weet wat je voelt ik voel het ook maar we moeten even dat opzei zetten. drie jaar geleden hadden we dat zelfde gevoel weet je nog? en toen was er ook niks gebeurt dan enkel een aardbeving ergens in korea.' vertelde hij serieus.
ik lied me hoofdje hangen en zette me beentjes weer terug op het bed. 'misschien heb je gelijk. maar mr teddy voelde het ook deze keer?' vroeg ik
'wist je dat dieren aardbevignen kunnen aan voelen? net als onweer en stormen?' legde mijn grote broer uit. ik keek hem aan met grote oogjes.
'echt?'

Lea Yume
ik reed weg in mijn luce sport auto opweg naar het gave feest dat zou komen. ik had af gesproken met die sexy angelina. ze was net echt een engeltje van buiten. maar van binnen was ze lekker stoer en eigenwijs. ik was al lang blij dat ze die rare aisan nu echt helemaal links lied liggen. die kneus was niks voor haar ze kon wel wat beters gebuiken dan dat. en door die verdomme baby van haar vriendin wilde ze ook zwanger worden! maar gelukkig kreeg ze alweer een miscraam van hem. weer een reden waarom ik blij was.

'hey schatje! hoe is het?' vroeg ik. angel zat aan de bar met een witte wijn naast haar was een van haar vriendinnen. volgens mij was dat die magere griet. ze was wel wat minder mager dan een paar jaar geleden maar nog altijd deed ze me niet veel goeds dan enekl me de kriebels geven. en dan niet de kriebels van vlinders!! ik drukte een kus op angel haar wang en sloeg een arm rond haar heen. 'zullen we partyen vanavond?  ik keek om me heen of dat jong er niet stiekem ook was.

Huna Toruka
we hadden met zijn allen af gesproken om samen te gaan feesten bij een van onze bekende clubs. ik zat bij yu in de auto met george rond me nek. 'yeaah party!!' gilde ik blij en sprong de auto uit toen yu de auto nog maar net uit gezet had.

binnen zagen we setto al staan samen met riven en die ene nieuwe jongen. aan de bar stond tayoni bij zijn vriendin lola tussen die twee ging ik lekker stalken vanavond dat wist ik nu al. de enigste die ik nog miste was mellanie ik keek in het rond en schuivelde zachtjes richting riven te. 'heb je prinses gezien?' vroeg ik aan hem waarnaar ik een stoere jongens blik van hem terug kreeg. riven was al een lange tijd uit zijn rolstoel en vandaag ging hij dan eindelijk uit en vlink feesten. 'die is naar de wc.' antwoorde hij terwijl hij licht jaloers naar het jongens stel keek. neit dat ik zag wat er aan de hand was. 'moet je niet dan met haar mee?' vroeg ik verrast dat hij prinses alleen had gelaten. 'hey, ook vrouwen hebben prive gelegenheiden nodig.' grijnste hij met een afkeurende blik. 'maar wat als er iemand haar aan wilt raken of iets?' vroeg ik verrast. meteen veranderde de blik van de jongen. 'whut? daar heb ik nog niet over na gedacht.' zei hij en legde zijn shotje gelijk neer op een staande party tafel en liep zp vluch al het kon naar de wc's

en weg was riven. ik keek om me heen en weg was setto en weg was hero..... lied iedereen me maar zomaar alleen? 'gelukkig heb ik jouw nog george!' zei ik trots en knuffelde me fretje stefig.
plots zag ik iets roods. ik keek op en zag een vrolijke bee. meteen liep ik op hem af. 'bee bee bee hoe is het met de baby girl!!?'

Rose willow
mijn telefoon ging weer af. ik keek vol hoop op het schermpej terwijl ik de kamer door danste. ik hoopte zo erg dat bee thuis kwam vanavond dan konden we eindelijk weer iets leuks doen vanavond zoals een film kijken en daarna een lekker potje ouderwets vrijen. dat hadden we al een tijd niet meer gedaan. want sochtens huilde jangmi altijd omdat ze dan honger had. met me duim veegde ik me scherm van het slot. *roosje pas jij op de kleine ben morgen ochtend weer thuis.* stond er. mijn gezichtje ging van blij naar sip. 'ga maar zonder mij meiden... ik moet op de kleine bloem letten...' zei ik iets sipper en lied me op de bank neer zetten. vrijwel meteen waren de meiden verdwenen. [i] zal ik leo maar weer op bellen? ik had hem al drie keer niet gebeld omdat ik zo sneu vond dat ik hem een hele dag met jangmi had op gescheept toen ik was winkelen met de meiden en bee weer was feesten en nog een vlinke kater had van die avond er voor. zachtjes beed ik op mijn lip. *leo~ zou je het leuk vinden om langs te komen en op jangmi te passen? misschien samen? zodat ik het huis kan schoon maken, be eheeft het weer eens niet gedaan. groetjes van rose* stuur ik en slaakte een zucht. 'please leo kom op passen op me bloempje. het huis hier is echt een ramp...' jammerde ik. ik lied me op me buik neer glijden en knuffelde het kussen.

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 09:26

1ste week:

Leo Straatman - Yidae 
Me mobiel trilde ineens. Ik keek er geschrokken naar. Maar al snel begon ik te glimlachen.*kom er aan!* moscht naar die kleine jangni!. Meteen sprong ik op wat me deed wankelen. Had net nog zware drugs op.. fuck.... Ik schudde me hoofd. OKey gewoon lopen en net doen of er niks aan de hand is.. Adners ben ik een slecht voorbeeld voor de kleine meid. 

Ik reed naar de dreamers dorm waar ik aanbelde. Ik deed me haar goed. 'negerns aan denken. gewoon genieten.' zei ik nog tegen mezelf.

Kim Minseok - Bee 
Een van de meidne kon alleen over delle pratne. damnt! daar kon ik dus niks mbij krjgen vanacond.. wacht nee ik ahd een vriendin mocht niks meer doen.. dat voelde zo kut hey!. Delle kwam al snel aangelopen ik zwaaide blij. 'heey kleintje!' lachte ik en trok hem op me schoot. Meten haalde ik me hand door zijn haren. 'jah jah het zit goed!' lachte ik meteen wetend wat zijn reactie zou worden. ik negeerde de vraag voor de baby girl.. Wilde er gewoon niet over nadenken!. 'Zullen we gaan dansen! moest je nog een paar dansmoves leren man!'

Emi Kim, - Eam Eam 
ze kwam uiteindelijk mee. gelukkig maar!. Alleen.. rose kon weer niet mee . 'wat al weer!' jammerde ik terleurgesteld. 'tot vanavond dan!' ik rende achter de rest aan naar de het feest toe. daar aangekomen ging angelina meteen drinken.. En niet veel later kwam die lea... 'wat!' zei ik zachtjes en kek naar ongelovig aan. 'Dat meen je niet...' Ik schdde me hoofd. ik zei toennent voor haar kamer dat ze leo moest vergeten. maar om nu direct te gaan rambammen met lea.. k snapte het niet echt.. helemaal niet zelfs. misscehin loog ik toen ze LeO moest vergeten. Want dan werd ze misscehi blijer.. aah! vrouwen!. Ik deed me hand door me haren. Laten we het maar gewoon negeren en gaan dansen!! ik zag die blondharige met Tayoni en besloot daar mee te gaan dansen.

Lola Tammie
We dronken wat waarna de de dansvloer op gingen. dance!

Katy 
'delle~!' zei ik dromerig toen hij aan kwma gelopen. Maar hij ging direct naar de drukke jongen naast me. Ik zuchte nog steeds zwaar verlieft. Alles wat hi jdeed was leuk!.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 10:38

Len - the end of the world

Rosa
'Leo!!' Zei ik even blij verrast als altijd ookal had ik die genen verwacht. Het gaf de anderen altijd een wat trotser gevoel. Ik pakte zijn schouder vast en trok hem in een knuffel houding. 'Ben zo blij dat je er bent.' Meteen snoof ik een geur van druks op. Okee rose niet over beginnen zoals lina zou doen maar gewoon fun hebben! Hij is ten slotten wel gekomen. ik lied Leo iets meer los en trok hem mee naar binnen. 'Jangmi ligt in haar bedje, kom dan gaan we naar de huiskamer.' Vertelde ik en begeleide Leo door de hall heen naar onze kamer gebied toe.

Ik wandelde meteen naar onze keuken toe. 'Zal ik wat limonade voor je in schenken?' Vroeg ik aan Leo. Vanaf de keuken had je haast overzicht op heel het huis. Mijn kamerdeur stond open zodat ik me kleine bloempje kon horen. Schonk de limonade in of hij het nou wilde of niet en gaf deze aan hem. 'Alsjeblieft.' Zei ik netjes en trok vrijwel meteen de stofzuiger uit de kast en zette hem klaar. 'Hoe was jouw dag?' Vroeg ik vrolijk en rommelde verder met de stofzuiger. Nu alleen nog alle dingen die op de grond lagen op de bank en tafel leggen zodat ik overal bij kon en ik kon gaan schoonmaken. Daarna dweilen en ramen lappen. Maar op dat moment begon me bloempje te huilen. Ik lied de stofzuiger snoer uit me handen vallen en rende meteen naar het bedje toe. Ik pakte haar op suste haar en nam haar mee naar leo toe die waarschijnlijk op de bank zat. Er was iets wonderlijks aan hem altijd zodra ik jangmi aan hem gaf was ze gelijk stil!! Dus probeerde ik het weer, net zoals altijd. Ik gaf de kleine baby die bijna volgroeit was tot een beginnende peuter aan Leo maar tot me verbazing bleef ze huilen.

Huna Toruka
'delle-'
'hey kleintje' werd er bovenuit geroepen ik hupelde gelijk vrolijk naar bee toe. en werd als snel op zijn schoot getrokken. waarom leek dat meisje naast hem zo raar. ik zweer dat het lucy was toch? nee... wacht huh?! wie was het dan wel!? ik keek langsaam naast me en onderzocht het meisje. maar toen aaide bee door mijn haren heen. meteen begon ik te jammeren en probeerde zijn hand te pakken. 'noooouuu!! niet doen!' piepte ik als een kind. vrijwel meteen streelde ik met me hand mijn haren weer goed. mijn aandacht voor het meisje was weer ver te zoeken toen bee vroeg: 'zullen we gaan dansen! moest je nog een paar dansmoves leren man!' zei hij even vrolijk. ik wipte gelijk omhoog op zijn schoot. 'jaaah!! dansen!' riep ik blij en probeerde van bee zijn schoot af te komen om de dansvloer op te stormen.

Lea Yume
angel wenkte haar hoofd naar die vriendin van haar toe. 'de vorige keer toen leo ons samen zag dacht hij ook al dat ik met lea had en toen werd hij jaloers misschien gaat hij eens het licht zien en stoppen met die stomme druks!' snauwde ze bijna tegen dat meisje met een op getrokken lip. 'ik ken de druks leo versie en dat is neit de persoon waar ik ten eerste voor gevallen ben. de echte leo is zo lief schattig en mega stoer op zijn eigen manier. vooral zorgzaam en... gewoon leuk.' vertelde ze bijna dromerig. 'Allé, die klootzak gaat je voor de tweede keer achter laten dat laat je toch niet gebeuren.' voegde ik er snel aan toe meer omdat ik weer jaloers begon te worden. angel leek even na te denken. 'je hebt gelijk vlgens zijn zussen had ik hem aan zijn lot over gelaten nadat ik eht lang geprobeerd had. maar deze keer zal ik laten zien dat ik niet zomaar iemand achter laat. ik moet hem helpen maar hoe?' vroeg ze plots. ik sloeg mezelf voor mijn hoofd. 'verdomme...' mompelde ik jaloers dat ze het nog steets niet 100% op gaf. 'zullen we dan maar gaan feesten bedoel hij is er nu toch niet.' hield ik vol. angel dronk haar drankje leeg en stond op. 'is goed we gaan dansen, maar morgen ga ik naar leo.' zei ze nadrukkelijk waarnaar ik me ogen draaide. 'als jij dat wilt.' jammerde ik met een zucht en pakte haar hand gentle beed.

Riven
ik stond op de uitkijk en lette goed op mijn prince. een paar meter van hem vandaan stond een ander groepje met een blond meisje en een jongen die ik eerder had gezien in die boyband groep. volgens mij was dat die flirt tayoni. in de verte kwam een asiatisch meisje aan gelopen ze was slank en had een leuk koppie. met een trotse grijns stapte ik op het meisje af. haar haren waren prachtig zwart net als haar ogen. 'hey, hoe is het?' vroeg ik en nam een gemakkelijke relaxte houding aan. 'jij was toch.... yuli?' vroeg ik ookal was ik me maar al te goed bewust van de naam fout.

Laatst aangepast door Timeless op di apr 19 2016, 21:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 19:09

1ste week:
*nieuws bericht*
Vele treinen kampen met vertraging wegens storingen. Grote files op de snelwegen iedereen wil naar huis voor de voorspelde regen val.

Leo Straatman - Yidae 
alles leek voor me neus te gebeurden. Het bekertje met drinken Rose die praatte. Ik hoorde niks alles leek alseen versnelde film langs me heen te gaan. tot ik jangmi in me handne kreeg. Meteen stopte de tijd. Ik pakte haar stevig beet maar ze werd niet stil zoals anders. Ik keek er een beetje hopeloos naar. Okey okey ik ga wel zingen. ik ging nu wel op de bank iztten aangzien ik nt als een zombie in de kamer had gestaan . 

Toen ik eindelijk op de bank zat begon ik zachtjes te zingen. Het kindje huile iets minder maar het bleef zeurderig piepen en kermen Net of haar iets dwars zat. 'Moet ik... douche?' vroeg ik zachtjes niet wetend wat het kindje wilde. Ik ging op de bank liggen met me benen opgetrokken en legde jangmi tussen tegen me buik aan. ineens kwam er een vraag op die rose gesteld had. 'niet echt een goede dag gehad' bekende ik zacht maar eerlijk

Kim Minseok - Bee 
We sprinte naar de dansvloer toe. 'BEweeg due heupen net iets anders!' ik deed het voor terwijl ik wild alle kante op danste en sprong. 'geloof jij'' Riep ik overde de muziek. Ik wilde vragen naar al die drama rond die aankomende regenbui...MAar de muziek besloot harder te gaan. Dus hey dansen!

Emi Kim, - Eam Eam 
Toen ik opving hoe vast brade Angelina wel neit was voor Leo.. Werd ik jaloers.. echt jaloers. kom op zeg! ja hij was geweldig voor haar maar.... urgh. kom ik dat ook maar met simon hebben.. Ik miste hem mara mijn liefde was denk ik niet zo groot.. of wacht nee nu haalde ik het door elkaar heen. ik wilde dat simon zo naar mij deed zoals angelina naar Leo!. Jaloers liep ik bij de twee weg. Net voor Tayoni en lola kwam er iemand voor me staan. Ik deed een lok van me pony achter me oor en keek omhoog. 'hey' zei ik zachtjesm aar toen hij m naam fout zei lied ik me hoofd zakken. 'nee die staat daar' ze ik zacht en zwaar teleurgesteld meende hij dat nou echt.. Waarom keek iedereen over me heen! was ik de lelijk te dik!.

Laatst aangepast door Evilian op di apr 19 2016, 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 21:23

Huna Toruka
ik ging voor bee staan en draaid eme heupjes lekker in het rond. vervoglens gaf bee me een tip om ze op een andere manier te draaien zoals hij voor deed. 'huh hoe dan?!' vroeg ik eerst en keek naar bee die vrolijk danste. ik ging achter bee staan en probeerde het na te doen. 'oooh zoooo~' jeugde ik. ik draaide een rondje rond bee heen en ging met me heupjes voor bee staan en dee de dans move weer. 'kijk kijk kijk bedoel je zo?' vroeg ik en lied het trots zien. plots duwde iemand me een beetje opzei die met drankjes aan het lopen was. hierdoor ging me bips tegen bee zijn kreus aan.

Riven
'oh?! echt?' antwoorde ik op haar verbetering. ik keek naar waar ze heen wees. 'ah ik dacht al, vind je veel mooier en sexyer geworden dan die paar weken geleden maar toen stond ik met haar blijkbaar te praten.' zei ik asl een kompliment en keek langsaam weer van de echte yuli naar het andere meisje. 'duss~ wat was de naam van deze schoonheid?' vroeg ik en keek in haar ogen met een lichte grijns op mijn mond. mijn overwinnign was bijna kompleet!

'dus dan ben jij de danser he!' knikte ik goed keurend. 'zou je het leuk vinden om mij een paar moves te leren voor in deze club? heb al lang niet meer gedanst.' vroeg ik en ging wat closer bij haar staan.

Rose willow
ik hoorde hoe leo op de achtergrond begon te zingen en daarmee ter vergeefs mijn dochtertje probeerde te kalmeren. ik zette wat eetstoelen ondersteboven op tafel en luisterde met enorme zorg in me hart. ik wilde zo graag dat het beter ging met leo. angel probeerde zo veel maar ze was veelste hard voor dat jong. leo was zo kwedsbaar en zacht net als mellanie. 'moet ik douche?' kwam er plots zachtjes uit zijn mond. zijns tem klonk licht even hopeloos als dat ik was. 'dat mag best als je dat wilt. kun je jangmi ook gelijk lekker wassen zou ze vast leuk vinden. ineens kwam daar ook de tweede zin aan. het was het antwoord wat ik eerder vroeg. 'niet echt een goede dag gehad.' bekende hij zacht en eerlijk. ik liep naar hem toe en ging naast hem zitten. 'wat is er gebeurt?' vroeg ik moeder achtig maar wel op een zorgsame toon. 'je weet het ik hou me mond.' zei ik met een klein gniffeltje en draaide een onzichtbare sleutel in me mond net of ik me lippen op slot deed. vervoglens pakte ik leos hand en deed de onzichtbare slotel in de palm van zijn hand. als laatst sloot ik zachtjes zijn vinger over de onzichtbare sleutel heen en keek hem aan.

Laatst aangepast door Timeless op di apr 19 2016, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 21:35

Emi Kim, - Eam Eam 
ME wangne werden knal maar ook echt knal rood toen hij begon dat ik sexyer was geworden. Ja sexyer dan Yuli! dat zei nou niemmand. ik bleef naar de grond kijken maar moest me imago hoog houden. Mell was de schattige. Ik niet. Met moeite keek ik in de ogen van de jongen. 'Eameam Dreams lead danser!' mompelde ik. oh kom op! normaal was het ook nooit geen probleem om met andere jongens of fans te praten. Toen dej ongen broeg om te dansen. nouja zo zei hij het niet precies hij vroeg of ik hem wat dance moves wilde leren klinkte ik blij. Hij kwam dichter bij me staan even slikte ik waarna ik een brede glimlacht op me gezicht toverde. 'nou!' begon ik zachtes en wist niet wat hij nou wilde leren. Dit was meer muziek om los op te gaan..

Precies toen ik dat dacht. veranderede de muziek naar een slow nummer. Ik slikte en keek dej ongen voor me aan. Hij was zo sexy.. waarom had ik ehm nooit eerder bij de vixx leden gezien?

Kim Minseok - Bee 
We danste echt heerlijk en ik zag delle gewoon met sprongen vooruit gaan in de dans. hij leerde zo snel dat maakte hem zo schattig. nee echt hij leerde zo belachelijk snel dat ik niet eens meer iets uit hoefde te leggen op wat ik net deed. Ik ging stil staan om hem een compliment te geven tot hij naar achtere stapte. Ik deed meteen me kont naar achtere toe en slikte even. Noo ik ben nu zo gevoelig op dit moment. Ik slikt een paar keer. 'ja helemal goed' bracht ik zwaar uit.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 21:57

Riven
'nou!' zei ze echt mega schattig. 'hehe, mijn exuses wilde je niet verlegen maken.' verontschuldigde ik me en streelde kort door me haren heen. ik had het weer bruin geverft zodat het er wat natuurlijker uit zag. (zoals in the academy) de muziek veranderde en eam eam begon steets meer verlegen te wezen. 'duss~ hoe begin je op zulk muziek?' vroeg ik ontschuldig en keek van de grond naar eam haar donkere ogen.

Huna Toruka
'oeeh oeeh leer me meer!!' vroeg ik en deed de moves nog een paar keer achter elkaar. ik bumpte per ongelijk tegen een stel aan die me met de dood aan keken. 'heheh... sorry...' zei ik zachtjes en keek naar me tshirt waar george in zat. 'wat is er george?' vroeg ik en zag hoe zijn oortjes plat stonden. dat deed hij nooit in de club! wat had hij? hij was toch niet ziek?! nee ik zorgde zo goed voor me fretje!! ik keek omhoog van george naar een bankje waar een emisje op zat. plots schoot me iets te binnen. 'KATY!!!' gilde ik geschrokken. het was katy niet lucy!! ik sprong haast als een cartoony in de lucht en rende op haar af. 'katy katy katy! wat doe jij heir en en en en hoe is het met je en en en en hoe kom je hier?' vroeg ik licht verbaast. ik bukte voor over en keek haar onderzoekend aan of ze niet ziekjes er uit zag. hierdoor was er bijna minder dan 3 cm ruimte tussen onze gezichten. george bungelde in me tshirt alsof ik een buikje had en gleed langsaam naar beneden doordat ik voorover hing. me fretje bleef zicht vast houden aan mijn riem en hield zig stevig vast. 'bee bee bee bee minsoek!!!!' riep ik blij. ik rende naar minsoek toe pakte zijn hand beed en sleurde hem mee naar katy. 'kijk kijk kijk het is-' ik raakte lichtjes buiten adem en voelde me handen trillen. nee niet nu al.

Laatst aangepast door Timeless op di apr 19 2016, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 22:06

Emi Kim, - Eam Eam 
Ik keek weer op naar de jongen. Daaran pakte ik zijn hand beet en legde deze op mijn schouder. De andere legde ik op me andere zelf legde ik me handen ook op zijn svhouder.s okey dat was raar.. normaal moesten die handen lager maar vond dat zun raar idee om te doen bij iemand die ik niet eens kende. misscehin ergens in me achterhoofd. want zijn kaaklijn kwam me bekent voor.. maar dat was het.. Ik schuifelde wat heen en weer terwijl ik hem aan probeerde te kijken. 'hmm ja zo iets' zei ik zacht en begon te glimlachen. zijn grijns was zo scahttig.. nee eami je houd van simon ookal heeft hij je gedumpt! En je bent niet zoals Angelina die maar met twee jognens tegelijk sex heeft. dacht ik in me hoofd terwijl ik steeds losse begon te dansen

Leo Straatman - Yidae 
Ik zucht een paar keer bij het idee om Jangmi mee onder de douche te nemen. Dan moest ik wel een boxer op iets lenen... agh er lagen er nog wel een paar in Angels kamer. 

Ik lag op de bank met jangmin tegen me aan toen ik fluisterde dat het geen lekker de dg was. niet veel later kwam Rose bij me zitten. Ik ging ook maar beleeft iztten en trok jangmi tegen me aan. Ik keek toe hoe ze haar mond op slot deed. Daarna keek ik langzaam maar me hand en toe nterug naar rose eerst met de blik dat ik het raar vond daarna deed ik me hand open pakte de sleutel en gaf hem terug. 'ik vertrouw je wel daarvoor hoef ik niet je sleutel bij te houden' zei ik zachtjes terug. Ik had heel de tijd Rose niet meer in de ogen aan gekeken. 'Slaap slecht.. val terug in het oude ritme.. Weer ruzie gehad met Angelina' bij dat laatste pakte ik jangmi meer op en knuffelde haar. Ze was nog steeds niet echt gestopt met kermen en jammeren. 'Wil het echt niet... Maar die beelden... van vroeger. soms...'k lied me hoofd steeds meer tegen jangmi aan zakken. 'ik..' ik kon het gewoon niet over me lippen verkrijgen. 'Denk ik dat het beter was als Angelina me nooit ontmoet had..' bracht ik mega zacht uit.
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di apr 19 2016, 22:30

Rose willow
ik luisterde aandachtig met een vriendelijk gezichtje terwijl ik toe keek hoe lief hij me bloempje zat te knuffelen. ik lied leo uit praten en wist dat ik hem niet meost onderbreken anders zou hij de rest niet vertellen hehehe dat had ik wel geleerd bij angel. na een tijdje was hij wel heel lang gestopt met praten. 'en waarom denk je dat dat beter was geweest voor haar?' vroeg ik door. en kantelde me hoofd ietsjes. ik kroop naar hem toe en sloot me armen rond leo en jangmi heen. een hand legde ik op leos bolletje met haar.

Riven
toen ze losser begon te dansen wenkte ik al gniffelend me blik van haar af. ik kon het niet meer in houden, ik lied een zacht gelach ontsnappen uit me mond. 'hehe, sorry maar dit voelt niet echt natuurlijk aan zo.' gniffelde ik zachtjes. ik lied haar schouders los en zette me handen hoog op haar heupen. 'weet niet veel van dansen maar dit voelt wel iets beter zo. ik pakte me handen beed waardoor ik eam eam wat dichter naar me toe trok.

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   wo apr 20 2016, 16:01

Leo Straatman - Yidae 
oh nee ze ging verder praten.. ik kon dat gewoon niet praten over gevoelens... 'nou... die tijd dat... Ik weg was.' begon ik. Ik staarde naar een groeps foto in de kamer. Ik wees naar angelina op de foto. Ze stond er met een grote glimlach op haar gezicht. 'was ze gelukkig' bracht ik zachtjes uit.'heb der alleen mar drama gegeven' ik lied me hoofd zakken. Als ik e niet geweest was. Had ze gwoon gelukkig geworden. met een jongen die niet gepest werd die sterk genoeg was om het allemaal aan te kunnen niet iemand die... Na even opgaf.. Ookal had ik het niet expres gedaan en had die pa me van Angelina verbannen.. Ik was gewoon bang... zoals nu.. Me hand begon te trillen. Ik was bang voor de emotisch bang om haar te verliezen gewoon echt bang. En dat kon ik niet verwerken. Ik hield Jangmi iets meer voor me en begon haar haren te vlechen om maar bezig te zijn en niet te veel te denken over een uitweg. 'Ik pak even een douche denk dat mimi mijn geur niet uit kan staan' zei ik zacht ne stond op.

Emi Kim, - Eam Eam 
ineens gaf hij een lag ik beet op me lip.. Maar hij verlegde zjin handen en pakte mijn heupen beet. Ik begon te glimlachen helemaaal toen hij me dichter bij trok. Ik begon nog meer met me heupen te bewegen en te laten zien dat ik niet zo onscudlig was als. 'MAar waar ken jij yuli van dan? heb je hier niet veel vaker gezien' zei ik zacht.

Kim Minseok - Bee 
Delle sprong alle kanten op en ik vloog letterlijk achter hem aan. 'I know her name!' zong ik toen hij katy voor stelde.  'jaah jaah little one kom dansne!' iok pakte Delle weer beet. en trok hem terud de dans vloer op. 'Moet je nog wat leren!' lachte ik blij terwijl ik op en neer sprong. Ik dansde maar wat rond en was niet vanplan nog stil te staan.

Pas na een aantal uur. tegen een uur of twaalf begon ik rond me heen te kijken waar Delle nou bleef

Katy 
Ik was maar blijven zitten. Mocht toch niet te veel bewegen van Allen en Yaden. maar ik was wel geraakt dat Delle me niet herkende.. Die gedachte waren snel over want hij kwma terug gesprongen. Lachend gilllen durk zoals ik em ken. 'Delle~!' zei ik verlieft en wilde op staan maar me beentje waren pudding. 'mag een par uurtjes uit me bed. Dus wilde jouw zien. En Hero had aanYadne verteld dat je hier zou zijn; vertelde ik lief. de jongen die net naast me zag kwam aangelopen. Nog voor ik uit kon admene was hij ook weer weg. 'wat is hij druk.' merkte ik op.

Laatst aangepast door Evilian op wo apr 20 2016, 16:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   wo apr 20 2016, 16:26

Riven
ja hallo ik ga niet me plan blood leggen... ik knarste me tanden op elkaar en dacht snel na tot een oplossing. Plots kwam die verjaardag in me op. 'Op de verjaardag van little prince.' Ik kreunde van een oude herinnering die in me op kwam. 'Ik weet nog toen ik groter was dan hem. Damn wat was dat lang geleden. Nu is hij een kop groter dan ik. ' vertelde ik. Yuli had een drankje voor me gepakt van de staande bar tafel. Ik kon daar niet bij, toen ik nog in die rolstoel zat.' Verzon ik snel. Ookal had ik alleen volgens mijn geheugen met Rosa gepraat en de rest over hun op internet op gezocht. Ik plukte aan me knoopje die los zat en keek daarna weer eam eam die voor me stond. Haar lichaam begon steets soepeler te dansen. Ik lied me handen iets zakken en probeerde wat te Bewegen. 'Girl teach me how to dance please.' Zei ik met een licht horny stem.

Rosa
Ik luisterde aandachtig naar wat hij vertelde en schudde me hoofd. 'Weet je ik ken angel misschien niet vanaf de trainee jaren zoals jij, diamond, eam en yuli maar ik weet wel dat iedereen zijn eigen imago heeft, toen ik haar voor het eerst had ontmoet verschool ze zich achter een dikke muur waar je niet zomaar doorheen prikte.' Verteld ik en hield een korte pauze. 'Ze deed zich voor als iemand anders. Tot dat ik het echt door kreeg en die doos onder haar bed had gevonden...' Ik keek Leo aan. 'De doos met alleen maar foto's van jouw.' Vertelde ik op een rustige toon.

'Ik heb Angelina nog nooit zo tevreden gezien over een vriendje. Ze is altijd met alles zo kieskeurig en verwent. Ik weet nog dat ze Jay als haar bf wilde.' Ik gaf een zacht gelach toen ik daar aan terug dacht.
'Als ze naar jouw foto keek glimlacht ze zo gelukkig. Dat deed ze altijd vlak voor ieder optreden. In haar engel achtige kettinkje had ze een foto van jouw.' Vertelde ik met een tevreden glimlach. 'Hihi, net zoals een moeder had ik altijd alles door zonder dat ze het wisten.'
Ik pakte leos hand beed. 'Leo, ze houd meer van jouw dan van wie dan ook. Jij geeft haar meer geluk en moed dan dat ze kan wensen...' Ik twinkelde even met me ogen. '...Ze wilt dat jij ook geniet van je leven en gelukkig bent.' Zei ik als laatst niet dat engel dat zo zou zeggen maar ik wel! Ik wilde dat ook Leo gelukkig was.

Leo boot aan om maar te gaan douche. Glimlachte toen ik al die vlechtjes in haar haar zag. Ze had de kleur haar van bee en ook dat structuur. Voor een baby had ze al veel en vol haar en nu ze groeide werd het alleen maar meer. 'Hihi,' gniffelde ik van zowel hoe hij Jangmi noemde als hoe ze er nu uit zag en pakte me bloempje over. 'Kom kleed je om in de badkamer dan kleed ik mimi uit~'

Ik pakte haar nu volledig over en gebaarde dat Leo naar de badkamer moest lopen.

Ik had me bloempje uit gekleed en droeg me naakte dochtertje naar de badkamer. Zelf had ik een nachtjapon aan getrokken dat vond ik echt fijn na al die t-shirts van bee die ik aan moest omdat ik te dik was maar later zwanger bleek te zijn van een mooi meisje! Zachtjes opende ik de badkamer deur. Het maakte me niet uit of Leo naakt stond. 'Oeh kijk eens mi~ oom Leo is al klaar voor een douchesje met jouw.' Zei ik speels en hield me dochtertje in de richting van Leo. De grote glimlach op me gezicht was niet weg te krijgen.

Delle
Ik werd aan me kraag terug naar achteren getroken bij Katy vandaan door bee. 'Noh Noh Noh! No more dance moves for me!' Piepte ik mijn lichaam begon steets iets meer te shaken. Ik ademde door me mond heen en trok een aantal keer aan mijn T-shirt. Wat was het heet geworden. Ik voelde aan me broek maar george was verdwenen. 'GEORGE!! Nee me fretje is weg!' Piepte ik jammerend. Ik draaide me om weg van bee en dacht na aan het moment dat George uit me shirt was gerold. Dat was bij de bank! Gehaast liep ik terug naar Katy. Daar zat ze met George op haar knie. Ik pakte George met me twee handjes beed en hoorde hem piepen van de schrik. Of gewoon omdat ik hem te stevig beed hield. 'Ooh georgeie loop niet meer weg okee!!' Jammerde ik en streelde het kopje van me fretje over me eigen wang heen. 'Dusss je was hier gebracht?' Vroeg ik en ging naast haar zitten op de bank. 'Sorry dat ik je de laatste tijd niet meer heb ik gezocht... Ik zit nu in een echte boyband! En we hebben al een singel uit gebracht en zijn bezig met onze grote album! Bijna elke week maak ik filmpjes voor op de site en.' Vertelde ik in een stuk door. George was uit me hand greep gekropen en stond op me schouder. Af en toe piepte hij. George kroop naar beneden en pakte een ijzer doosje uit me broekzak. Hier rammelde hij mee en piepte nogmaals.

Laatst aangepast door Timeless op wo apr 20 2016, 17:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   wo apr 20 2016, 17:00

Emi Kim, - Eam Eam 
'oh!' ineens ging er een lichtje branden. ;die jongne in de rolstoel met roze haren' begon ik zachtjes. 'nee niet echt opgevallen sorry; ik pakte de jongen iets steviger beet en drukte me lichaam meer tegen de zijn aan zodat ik hem kon begeleiden over de dansvloer. Ineens danste bee tussen ons door. Hij had zich gewoon tussen ons door gedrukt. daarna stak hij zijn tong uit en danste verder. Ik lachte voorzichtig. 'Jah okey. nou zo dans je dan' ik draaide me om en begon wat vlotter t edansen. ik kon mezelf echt verliezen in het dansen. Zo ook nu ik lied me voor Riven mee voeren door de muziek. Ik lied me heupen alle kanten op bewegen en me haren swiepte sierlijk achter me aan

Leo Straatman - Yidae 
Dit maakte het niet veel beter. Ik wist dat ze het goed bedoelde maar nu ging ik me nog ellendiger voelen dat ik niet voor haar kon zrogen als ik echt de gene was die haar blij maakte.. Het enige dat ik kon doen was drugs gebruiken.... Als het kut ging..  ik wreef in me ogen waarna ik Mimi met tegen zin overgaf.. Ik wilde haar beet blijven houden en zorgen dat ze stopte met jammeren!. Maar ja douche was echt nodig met die drugs lucht. Ik pakte een van me zwembroeken en deed deze aan. Ik was op de wc gaan zitten en keek naar dedeur tot rose met Jangmi binnen kwam. Ik stond meteen op en deed me arme naar voren toe. om haar weer over te pakken. Ik zei nog net niet dat ze haar moest geven. 

Ik zette de straal aan en stapte er in. AN even ging ik op de grond zitten. Met me rug naar de staal toe en Jangmi tussen me benen in. Me lichaam was een soort van paraplu zodat Jangmi niet te veel water over zich heen kreeg. Maar lekker in het kleine laagje water op de grond kon spelen. Ik frummelde het vlechtje uit haar haren waarna ik het voorzichting in smeerde. Mijn gedachte was volledig bij Jangmi en ik vergat daarbij dat Rose er ook nog was.

Na even begon ik met de sop te spelen op de grond. te spetteren naar Jangmi er eerscheen een kleine trotse glimlach op me gezicht
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   wo apr 20 2016, 17:46

Rosa
Leo was helemaal in zijn element spelen met jangmi dat hij deed en dat niet alleen hij zorgde ook top voor haar. Bee had haar hoe dan ook recht met haar gezicht tegen de kraan in gehouden. Bijna verlieft keek ik naar het spel dat voor me af speelde. Leo zou het vast niet merken als ik me zou uit kleden toch? Ik ging meer uit zijn gezichts veld staan en pakte iets uit een la. Vervolgens trok ik me ondergoed uit gevolgt door me pyama. Ik rommelde nog wat en ging daarna in de douche opening staan daar zat Leo op de grond met een half in gesopte meisje tussen zijn benen. Jangmi keek verrast omhoog naar mij. Ik knielde neer op de grond en veegde wat sop uit haar gezichtje. Niet dat we veel in zat. Jangmi trok aan een touwtje met haar handjes waar mijn bikini zat vast geknoopt, aan de voorkant inplaats van de achterkand. Meteen pakt ik haar kleine schattige handjes vast en probeerde me strikje heelhuids los uit haar kreep te krijgen. 'Haha nouw! Dat is niet om mee te spelen.' Gniffelde ik licht beschaamt. 'Vergeet jij oom Leo niet in te soppen.' Vroeg ik en tikte zachtjes op jangmi haar neusje. Achter me rug om pakte ik een stoffe badeendjes knuffel tevoorschijn en lied deze aan me dochtertje zien. Het was een fan verzamel speeltje met het uiterlijk van minseok alleen dan als eentje. Jangmi pakte het geel met rode zwarte zachte badbeestje aan en kneep er zachtjes in wanaar het ging piepen. Vervoglens pakte ik shampo voor Leo en sopte zijn haren in ik keek heel goed uit of ik niet jangmi onder sopte. Door de waterstraal. Er klonk zacht baby gegiegel tussen ons in. Met een glimlach keek ik naar me mooie meisje. 'Leo, ik weet dat het een rare vraag is maar... Wil je jangmi's peetvader worden?' Vroeg ik vrijwel onverwacht. 'Ik... Ik denk dat als mij iets overkomt dat bee niet voor haar kan zorgen. En ze komt nu op zoon leeftijd dat ik dat graag wil registreren. Voordat het niet meer kan.' Vertelde ik en wreef wat seep van leos wang. Ik durfde hem niet aan te kijken.

Riven
Ik keek eerst hoopvol uit me ogen maar toen ze zei dat ze niet veel meer kon herinneren van die persoon met roze haar zakte de hoop in. 'Ah ja die jongen in het roze. Was die kleur een beetje zat na 7 jaar.' Grijnste ik en keek haar stoer aan toen ze closer kwam dansen. Ik probeerd mee te doen en genoot meer toen ik haar lichaam deels voelde. Ik lied me langsaam gaan maar de pret bedorf al snel toen iemand ons uit elkaar duwde. Ik balde me vuist naar de jongen en stapte op hem af. 'Hey ga lekker je eigen leven verzieken.' Gromde ik en kon dat lachebek me die tong er half uit niet uit staan. De jongen danste snel weg als een laffe hond. Ik trok grommerig me lip op en keerde me iets meer naar eam eam toe. Verdomme nu moest ik weer overnieuw beginnen met flirten!

Eam eam danste niet veel later gewoon vrolijk verder ze was zo soepel in bewegen net als little prince. Ik danste met haar mee ok de muziek haar bips swierde vrolijk voor me langs ik stapte naar voren en sloeg me armen rond haar buik heen en trok haar tegen me aan. Ik mocht misschien niet drinken maar zo was het feestje ook wel leuk!
Mijn hoofd hing iets naast die van haar wat was het heerlijk om langer te zijn dan iemand anders. 'Je hebt een soepel lichaam.' Fluisterde ik in haar oor.

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   

Terug naar boven Go down

[story] the end of the world
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» 19th international world meeting of 2cv friends 2011 26 t/m 31 juli 2011
» Nightwell story
» [Sub-story] The Academy part 1
» lost in the world