forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

[story] the end of the world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   wo apr 27 2016, 22:29

Olivia plume, Feather - leader
'We moeten wel snel zijn' zei het meisje waarop ik antwoorde met een duidelijke knik. ze liep voor ons uit (tikt verder xD had dit nog open staan)

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   za mei 07 2016, 13:45

Lillian
Ze kinkte op het andere meisje. k moest echt de namen leren.. We liepen met zn alle door de gang
Terug naar boven Go down
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di mei 17 2016, 20:36

Olivia plume, Feather - leader
'We moeten wel snel zijn' zei het meisje waarop ik antwoorde met een duidelijke knik. ze liep voor ons uit. Bij de deur aan gekomen bleken meerdere mensen deze geheime uitgang te kennen. En deze wilde juist naar binnen toe. De meiden riepen dat ze zich moesten om keren maar niemand luisterde echt goed. Ik klakte me tong. En duwde wat mensen opzij. 'BRAND!! Ga naar buiten!!' Riep ik hard door de menigte heen ookal was het een zware leugen maar het was wel iets waar mensen ten eerste op zouden reageren dan een lange uitleg. Toesloten wilde denk ik niemand levend verbrand worden. Ik keek achter me en kreep het meisje en minsoek vast en duwde ons er doorheen. Halverwege liet ik ze los en ademde ik de vrije lucht in die zich buiten bevond. Ik stapte in een snelle pas bij de menigte vandaan en struikelde zowat over iets of iemand heen. Ik bekeek het en zag een jongen zitten. 'Wat doe je hier je moet hier weg!! Als die toren breekt kan hij naar deze richting om buigen en op je kop vallen.' Zei ik serieus en pakte even zijn schouder beed om hem half mee te draaien. 'Kom! En vlucht!' Riep ik en bleef voor me uit rennen.

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   di mei 31 2016, 21:42

Pippin
'DAt probeer ik iedereen te vertellen!' riep ik toe ner iemand half over me heen viel. viel half mee met de meid. 'me ouders zijn daar nog!' riep ik maar uiteindelijk begon de kerk nog harder t eschuren. En nog voor ik kon gillen storte de toren in. Ik rende naar achtere toe waarna ik viel en 3 mensen volledig met me mee nam in de val. Eerst viel aaleen de toren daarna zakte de rest van de kerk ook in. Een grote stofwolk vulde de omgeving. hoesten keek ik er heen. Ik hoorde mensne gillen kinderen huilen mannen kreunen van de pijn. het was verselijk
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [story] the end of the world   

Terug naar boven Go down

[story] the end of the world
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» 19th international world meeting of 2cv friends 2011 26 t/m 31 juli 2011
» Nightwell story