forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Vampire Knight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin

Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   zo jun 09 2013, 18:50

hij glimlachte naar het meisje toen ze zei dat ze huiswerk aan het maken was. 'oooh interessant. voor welk vak?' vroeg hij nieuwsgierig. hij vroeg zich af of zij wist dat hij een nachtklasser is.

hij was nog bezig met zijn thee en zweeg. hij hoorde frank wel wat vragen maar wachtte de reactie van luka.

hij kan niet meer tegen de stilte dus besloot maar om een gesprek te starten. 'dus hoe vinden jullie het hier?' vroeg hij nieuwsgierig. hij wist dat rai nog moeite had met zich aan te passen omdat ze altijd in andere landen waren geweest dus deze cultuur was nog nieuw voor hem. hij had zich gelukkig al wat kunnen aanpassen.
Terug naar boven Go down
http://cursedsoul.forumaction.net
FrostWolfChieftain
Admin

Aantal berichten : 522
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   zo jun 09 2013, 19:15

'Eh, economie, maar ik snap een opdracht niet.' zei ze en bleef hem aankijken. Hij kwam haar ergens bekend voor, maar ze kon niet precies haar vinger erop leggen waarvan. Plots schoot het haar te binnen en keek met samen geknepen ogen naar hem. 'Zeg. Ben jij niet één van die jongens uit de nachtklas?' vroeg ze hem toen. Als dat zo zou zijn, zouden de meiden uit haar klas jaloers worden als ze hen vertelde dat er zomaar een nachtklasser naar haar toe was gekomen.

'Eh.' begon hij door de vraag van Frank hoe ze het hier vonden. 'Ik vind het wel leuk hier. We hebben in ieder geval onderdak gekregen van Kaname. Dat waardeer ik heel erg van hem.' zei hij. 'Het enige nadeel vind ik dat die meiden altijd staan te wachten op ons als we naar het schoolgebouw moeten.' mopperde hij er vervolgens na en zuchtte. Dat vond hij echt een groot nadeel, want hij had er een hekel aan om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Terug naar boven Go down
http://bloodnale.deviantart.com/
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   zo jun 09 2013, 21:11

hij keek even verbaasd toen ze vroeg of hij niet iemand uit de nachtklas was. 'uuuhh nou... je zou het... wel zo kunnen zeggen ja..' zei hij en hij krabde even aan zijn achterhoofd. "busted!!!!" dacht hij.

hij had zijn thee op en zette het kopje weer op de schotel. 'die meiden zijn inderdaad soms wel vervelend. en ik begrijp de cultuur hier ook nog steeds niet zo.' zei hij als reactie op luca en frankenstein.

hij moest lachen toen luka begon over de meiden. 'ach kan je het ze kwalijk nemen? wij vampieren staan er bekent om dat we heel knap zijn.' zei hij lachend.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   zo jun 09 2013, 21:52

Ze moest wel grinniken toen die deed alsof ze hem betrapt had dat ze erachter was dat hij een nachtklasser was. 'Hoezo doe je zo en waarom ben je niet in het huis?' begon zij toen de vragen te stellen. Ze was echt benieuwd wat een nachtklasser buiten deed rond dit tijdstip van de dag, omdat ze altijd binnen in dat grote huis waren rond dit tijdstip van de dag.

Hij richtte z'n blik op Rai toen die zei dat hij die meiden ook wel vervelend vond en de cultuur hier nog niet begreep. 'Dat komt snel genoeg.' zei hij tegen hem, op dat die zei dat die cultuur nog niet begreep. Hij kon wel begrijpen dat als je hier nog niet lang was, het dan even wennen was. Toen Frank begon te lachen en zei dat die het de meiden niet kwalijk kon nemen dat, omdat wij, vampieren, heel knap waren, zuchtte hij en richtte z'n blik op de blondharige vampier. 'Dan alsnog.' zei hij droogjes. 'Het is gewoon vervelend.'
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   zo jun 09 2013, 22:43

'ik mag eigenlijk nu niet buiten zijn.' zei hij lachend. hij wist dat hij grote problemen kon krijgen met zomaar naar buiten gaan. maar tja de mensen vond hij ook zo fascinerend dat hij het er wel voor over had. 'en ik ben niet in het huis omdat ik even een frisse neus wou halen. is dat zo erg?' vroeg hij haar met een grijns. 'en waarom al die vragen?'

hij glimlachte naar luka toen hij zei dat het wel snel zou komen. 'dank je. ik hoop het ook. ik word er echt gek van hoe er hier gedaan word nu ik er geen idee over heb.' zei hij rustig.

hij moest weer lachen door de reactie van luka. 'ach ja daar heb je ook wel weer gelijk in.' zei hij lachend. 'zeg hoe lang moeten we eigenlijk nog opgesloten zitten? en nu ik erover nadenk, waar is frau gebleven?' vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 00:00

Er verscheen een klein grijnsje op d'r gezicht toen die zei dat die helemaal niet buiten mocht wezen. 'Oh, dus je bent stout bezig.' zei ze nog met dat grijnsje. Ze knikte begrijpend toen die zei dat die naar buiten was gegaan om een frisse neus te halen. 'Dat begrijp ik helemaal.' stemde ze met hem in en deed haar hoofd een beetje schuin toen die haar vroeg waar al die vragen vandaan kwamen. 'Mag een meisje niet nieuwsgierig zijn als er een leuke nachtklasser naar haar toe komt, terwijl die eigenlijk helemaal niet buiten mag zijn?' vroeg ze en trok haar wenkbrauwen op, terwijl ze met een afwachtende blik naar hem keek op wat z'n reactie hierop zou zijn.

Toen Rai naar hem glimlachte en zei dat het ook hoopte dat het wennen snel zou gaan, omdat hij er gek van werd hoe er gedaan werd hier en hij er geen idee over had, waarop hij instemmend knikte. 'Dat begrijp ik helemaal.' zei hij en toen Frank weer begon te lachen, richtte hij de blik weer terug op de blondharige vampier. 'We zitten hier ''opgesloten'' tot het einde van de dag, want dan moeten we naar het schoolgebouw.' zei hij op z'n vraag hoe lang ze hier opgesloten moesten zitten en toen die over Frau begon zei die. 'Die is naar buiten.' zei hij alleen maar. Als die daar verdere vragen over had, hoorde die het wel.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 00:18

'natuurlijk mag je wel nieuwsgierig zijn. Ik ben alleen niet gewend dat iemand zoveel vragen stelt.' zei hij met een glimlach. Hij vond het heel interessant om Met haar te praten en te zien hoe ze reageerde. Hij vond mensen altijd al interessant maar zij was wel heel erg interessant. Vooral omdat ze met hem praatte en hij daardoor kon zien hoe een mens reageerde. De andere meiden zouden alleen maar idiote dingen zeggen van hoe hij eruit zag enzo.

hij luisterde aandachtig naar het gesprek. Het was wel jammer dat er nu niet veel voor hun te doen was. En om nou in zijn kist te kruipen leek hem ook geen fijn plan.

Hij keek verbaasd toen luka zei dat frau naar buiren was. 'op zo'n zonnige dag nogwel? is hij gek geworden?' vroeg hij verbaasd.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 00:49

Ze moest grinniken, doordat die zei dat hij niet gewend was dat iemand zoveel vragen aan hem stelde. 'Sorry.' zei ze en keek hem met een lieve en onschuldige blik aan. Na een zuchtje sloeg ze haar economie boek maar dicht en ruimde haar schrift op. Van dat economie maken zou toch niets meer komen met deze jongen bij haar in de buurt. Niet dat ze het erg vond.

Hij haalde z'n schouders op toen Frank Luka vroeg of Frau gek was geworden om op zo'n zonnige dag naar buiten te gaan. 'Hij weet vast wel wat die doet. We moeten er alleen voor zorgen dat Kaname er niet achter komt.' zei hij toen. Hij respecteerde Kaname heel veel, maar niet zoveel dat hij een andere vampier ging verraden die alleen maar even wilde ontsnappen uit het huis.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 17:13

'ach joh dat geeft niks. het gebeurt ook niet vaak dat een nachtklasser voor je staat. en dat hij bereid is te praten.' zei hij met een glimlach. hij vond het wel leuk hoe ze deed. ze was niet zo erg opdringerig als de andere maar ze deed ook niet alsof hij haar niks kon schelen. 'dus hoe bevalt de school je? vind je de klassen leuk?' vroeg hij nieuwsgierig aan haar.

hij keek op toen ze het hadden over frau zijn uitstapje verborgen houden voor kaname. 'het zou niet goed voor ons allemaal zijn als kaname erachter komt.' zei hij op de reactie van frankenstein.

Hij knikte bevestigend toen luka zei dat ze ervoor moesten zorgen dat kaname er niet achter kwam. 'het zou niet goed voor frau zijn als kaname erachter komt.' zei hij kalm.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 17:43

Ze richtte haar grote blauwe ogen weer terug op de jongen toen die zei dat het niets uitmaakte, omdat er waarschijnlijk niet iedere dag een nachtklasser voor haar stond en bereid was om te praten. 'Nee, daar moet ik je gelijk in geven.' zei ze met een glimlach en luisterde naar z'n vragen die hij haar stelde over school, waar ze haar schouders bij ophaalde. 'Ach, het gaat wel. Soms is het leuk en soms niet. Het ligt eraan wat voor lessen je heb en wat voor docent je heb.' zei ze en vond het leuk hoe hij zo nieuwsgierig naar haar was. Ze was zelf ook nieuwsgierig naar hem en keek hem geïntrigeerd in z'n blauwe ogen.

'Nee, inderdaad.' mompelde die toen Rai zei dat het niet goed voor hun allemaal zou zijn als Kaname erachter komt, op wat Frank had gezegd dat het niet goed was voor Frau als die werd gesnapt. Hij zuchtte toen even en richtte z'n blik op de deur. Eigenlijk wilde hij ook wel naar buiten gaan, maar het feit dat het niet mocht, hield hem tegen.

Laatst aangepast door WolfofMibu op ma jun 10 2013, 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 17:52

'wat vind je van de opdeling van de nacht en dagklassers?' vroeg hij nieuwsgierig. hij wist dat veel meiden uit de dagklas een moord zouden doen om in de nachtklas te mogen. maar die wisten dan ook niet dat de nachtklassers vampieren waren.

hij zuchtte even door het gesprek onderwerp. eigenlijk klonk even naar buiten gaan wel fijn ook al scheen de zon wel heel erg.

'waarom gaan we dan ook niet even naar buiten? als het al slecht is als frau word gesnapt dan kunnen we net zo goed allemaal gaan, of niet?' vroeg hij met een grijns. hij zou het leuk vinden om weer is meer over de mens te weten te komen.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 18:35

Ze haalde haar schouders op toen hij haar vroeg wat ze van de verdeling tussen de dagklassers en nachtklassers. 'Ik weet niet. Ik houd me er eigenlijk niet zo mee bezig.' zei ze hem. 'Het is al een heel wonder dat ik je herkende als één van de nachtklassers.' zei ze toen met een grinnik.

Hij richtte z'n blik weer op Frank toen die begon over ook naar buiten te gaan, omdat als het al erg was als Frau gesnapt werd, ze net zo goed allemaal konden gaan. Eerst twijfelde even maar gaf toen een zucht van overgave en knikte. 'Ja, denk het.' zei hij toen.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 21:18

hij moest zacht lachen toen ze zei dat ze zich er niet echt mee bezig hield en het zelfs een wonder was dat ze hem als een nachtklasser te herkennen. 'waarom ben je dan zo geïnteresseerd in mij?' vroeg hij haar met een grijns.

'ach we hebben nu in ieder geval niets te verliezen.' zei hij nonchalant. 'laten we dan maar gaan.' zei hij en hij stond geluidloos op.

hij glimlachte tevreden toen de rest instemde om naar buiten te gaan en ook hij stond op. 'ik hoop maar dat we een beetje uit de zon kunnen blijven.' zij hij rustig.
Terug naar boven Go down
FrostWolfChieftain
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 21:34

Ze moest weer een beetje grinniken toen die haar vroeg waarom ze zo geïnteresseerd in hem was, als ze zich er niet zo mee bezig hield en het al een wonder vond dat ze hem herkende als een nachtklasser. 'Nou, je bent niet bepaald onknap en het is zeer onbeleefd om met mijn neus in mijn boek te blijven zitten als iemand contact met mij zoekt.' zei ze toen simpel en haar wangen kleurden een beetje rood.

'Hm, ja.' mompelde hij op dat Rai zei dat ze nu toch niets meer te verliezen hadden. Er schoot hem toen iets te binnen. 'Misschien is het verstandig om nog even zo'n bloedpil in te nemen voor de zekerheid.' stelde hij toen voor en keek van Frank naar Rai om te zien wat ze van dat idee vonden.
Terug naar boven Go down
Lupus_arctos
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   ma jun 10 2013, 21:52

hij glimlachte zacht naar haar toen ze zei dat hij niet bepaald onknap is. 'dus je staat niet te wachten bij de wissel tussen de dag en nacht klas?' vroeg hij nieuwsgierig. 'anders zou ik je vriendinnen wel is jaloers kunnen maken.' zij hij met een ondeugend grijnsje.

'ja dat is misschien wel een goed idee. we willen geen onnodige problemen veroorzaken met de dagklassers.' zei hij met een grijns. 'frank kan jij even drie glazen met water pakken voor ons?' vroeg hij aan zijn vriend.

hij knikte instemmend toen luka het over de bloedpillen had. 'ik haal meteen de glazen raizel.' zei hij en hij liep weer naar de keuken. daar pakte hij drie wijnglazen en vulde ze met water. daarna liep hij weer terug naar de rest. 'kijk is aan drie glazen.' zei hij en hij zette de glazen op de tafel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vampire Knight   

Terug naar boven Go down

Vampire Knight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: meespeelverhalen-
Ga naar: